Door het aanvraag formulier in te vullenquote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Door het aanvraag formulier in te vullen
De enige vrouwelijke aandacht die ik krijg is van mijn moeder.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:52 schreef Greco91 het volgende:
[..]
Ben je al die vrouwelijke aandacht zat, en wil je in de friendzone belanden? ;p
Geen zusjes?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De enige vrouwelijke aandacht die ik krijg is van mijn moeder.
![]()
![]()
Hahaha ze bedoelt jongens, hier in Regio Den Haag wordt met pikkies vooral jongens bedoeld, zo gebruikt mijn vader het wel eens in de context van: '''Pik, wil je dit even voor me doen?''.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:50 schreef Greco91 het volgende:
[..]
Haha paar vragen komen er in me op.
Is ze net 15, en ben jij net 19?
En jonge pikkies? Ik hoop dat ze op jongens doelt en niet op hun geslachtsdeel. Want 15 is best jong om al erg veel pikkies te hebben gezien:P
Jaja zusje van JR-Style-93 hoor eens wat hij over je zegt hier op Fok!quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oohja sorry.
Maar mijn zus zie ik niet zo vaak
Jawel, ik ben vorige week begonnen op mijn nieuwe schoolquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jaja zusje van JR-Style-93 hoor eens wat hij over je zegt hier op Fok!
Ga je wel om met vrouwen/meisjes op school/werk/ander activiteiten die je doet?
Hieronder staat een formulier, je hoeft alleen je naam in te vullen en dan kom je in de friendzone:quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De enige vrouwelijke aandacht die ik krijg is van mijn moeder.
![]()
![]()
En ben jij al bijna 20?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:56 schreef Dumpafval het volgende:
[..]
Hahaha ze bedoelt jongens, hier in Regio Den Haag wordt met pikkies vooral jongens bedoeld, zo gebruikt mijn vader het wel eens in de context van: '''Pik, wil je dit even voor me doen?''.
Ze wordt in maart 16, dus redelijk net eigenlijk...
Oohhhhh geen probleem danquote:
Sorry maar dat hele tijd complimentjes geven lukt me niet.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:00 schreef Greco91 het volgende:
[..]
Hieronder staat een formulier, je hoeft alleen je naam in te vullen en dan kom je in de friendzone:
Beste dames,
Mijn eerste stap is goed. Ik ben sociaal en maak een praatje en lach met vrouwen. Daarna echter, durf ik geen 2e stap te zetten. Ik blijf dus ''lief doen'' en complimentjes geven. Ook praat ik veel tegen de vrouwen, en blijf ik plakken bij ze. Hiermee gooi ik dus gelijk mijn mysterieuze kant weg, en is de hele spanning dood.
Zolang ik maar aardig doe gaat ze mij op gegeven moment wel leuk vinden. Helaas zoekt ze een man die haar aankan, en niet een man die haar vrijheid ontneemt en geen uitdaging is. Maargoed, dat weet ik niet. Ze verliest interesse als man in mij. Dus praat ze over andere jongens langzaam. Ze vraagt meningen, en omdat ik ''zo aardig ben'' geef ik die.
Ik plaag haar ook bijna niet, en hard doen al helemaal niet. Dat is uit den boze bij een vrouw, die moet je altijd pleasen. Ik kook rozen, en app haar elke dag goedemorgen. Dat zal ze vast leuk vinden. Helaas antwoord ze in de avond niet terug, ze sekst met een andere vent waar ze amper mee praat. Maar hij is mysterieus, en een man van weinig woorden veel daden.
Ik gooi mijn noodplan overboord en praat over gevoelens, vraag duidelijkheid en vertel dat ik er voor haar ben wat er ook gebeurt. Wat lief zegt ze dan, en ze zegt ik zie wel. Ik heb hoop! Maar die hoop zal nooit uitkomen want ze heeft al in de 1e regel van dit hele verhaal bepaald dat ik in de friendzone ben gekomen.
Dit vind ik leuk en ik wil niet veranderen. Dus? Vrouwen? Neem contact op met mij, en ik bied mij vrijwillig aan om in de friendzone te komen!
(Dat was de open sollicitatie die ik voor je heb geschreven, nu moet je enkel nog je naam en nummer en mail opgeven, dan stuur je hem op naar IEDEREEN op Facebook in Nederland. IEDEREEN, want iemand die in de friendzone wil komen, moet wanhoop uitstralen. Succes verder met je droom er in te komen, ik hoop dat alles goed uitpakt voor je! Let me know
Naam:
Adres:
Aantal uur per dag beschikbaar op App:
Whatsapp:
E-mail:
Jammer, dan zal jij nooit friendzone materiaal wordenquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sorry maar dat hele tijd complimentjes geven lukt me niet.
Maar wat doe je precies in die tweede stap?quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:00 schreef Greco91 het volgende:
[..]
Hieronder staat een formulier, je hoeft alleen je naam in te vullen en dan kom je in de friendzone:
Beste dames,
Mijn eerste stap is goed. Ik ben sociaal en maak een praatje en lach met vrouwen. Daarna echter, durf ik geen 2e stap te zetten. Ik blijf dus ''lief doen'' en complimentjes geven. Ook praat ik veel tegen de vrouwen, en blijf ik plakken bij ze. Hiermee gooi ik dus gelijk mijn mysterieuze kant weg, en is de hele spanning dood.
Zolang ik maar aardig doe gaat ze mij op gegeven moment wel leuk vinden. Helaas zoekt ze een man die haar aankan, en niet een man die haar vrijheid ontneemt en geen uitdaging is. Maargoed, dat weet ik niet. Ze verliest interesse als man in mij. Dus praat ze over andere jongens langzaam. Ze vraagt meningen, en omdat ik ''zo aardig ben'' geef ik die.
Ik plaag haar ook bijna niet, en hard doen al helemaal niet. Dat is uit den boze bij een vrouw, die moet je altijd pleasen. Ik kook rozen, en app haar elke dag goedemorgen. Dat zal ze vast leuk vinden. Helaas antwoord ze in de avond niet terug, ze sekst met een andere vent waar ze amper mee praat. Maar hij is mysterieus, en een man van weinig woorden veel daden.
Ik gooi mijn noodplan overboord en praat over gevoelens, vraag duidelijkheid en vertel dat ik er voor haar ben wat er ook gebeurt. Wat lief zegt ze dan, en ze zegt ik zie wel. Ik heb hoop! Maar die hoop zal nooit uitkomen want ze heeft al in de 1e regel van dit hele verhaal bepaald dat ik in de friendzone ben gekomen.
Dit vind ik leuk en ik wil niet veranderen. Dus? Vrouwen? Neem contact op met mij, en ik bied mij vrijwillig aan om in de friendzone te komen!
(Dat was de open sollicitatie die ik voor je heb geschreven, nu moet je enkel nog je naam en nummer en mail opgeven, dan stuur je hem op naar IEDEREEN op Facebook in Nederland. IEDEREEN, want iemand die in de friendzone wil komen, moet wanhoop uitstralen. Succes verder met je droom er in te komen, ik hoop dat alles goed uitpakt voor je! Let me know
Naam:
Adres:
Aantal uur per dag beschikbaar op App:
Whatsapp:
E-mail:
Nope, eigenlijk ben ik gewoon iemand bij wie ze liever uit de buurt blijven.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:07 schreef Greco91 het volgende:
[..]
Jammer, dan zal jij nooit friendzone materiaal worden
Ja, moet gewoon schijt hebben, maar die discussies zie ik al weer aankomen..quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:06 schreef Greco91 het volgende:
[..]
Oohhhhh geen probleem dan
Iedereen die dat niet accepteert daar moet je schijt aan hebben. Je kunt niet bepalen wie je leuk vind, en jullie leeftijden schelen niet veel.
Mee uitvragen?quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:08 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Maar wat doe je precies in die tweede stap?
Actie nemen. Haar mee uit vragen, als het klikt hou je haar hand vast en kijk je wat ze doet. Accepteert ze dit, is dat meestal goed. Als je haar echt leuk vind, en het moment is daar..dan ga je voor een kus. Lukt deze kus? Wat ik dan altijd doe (is niet helemaal netjes, maartoch) na mijn date waarmee ik heb gezoend, verwijder ik haar nummer gelijk. En dus hang ik achterover en wacht tot ze contact opneemt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:08 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:14 schreef Greco91 het volgende:
[..]
Actie nemen. Haar mee uit vragen, als het klikt hou je haar hand vast en kijk je wat ze doet. Accepteert ze dit, is dat meestal goed. Als je haar echt leuk vind, en het moment is daar..dan ga je voor een kus. Lukt deze kus? Wat ik dan altijd doe (is niet helemaal netjes, maartoch) na mijn date waarmee ik heb gezoend, verwijder ik haar nummer gelijk. En dus hang ik achterover en wacht tot ze contact opneemt.
Doet ze dit, en is het positief? Dan ga ik door met haar !(Want ik zoen alleen als ik haar leuk vind). Als ik mijzelf in een vrouw verplaats dan zou ik gelijk al na de date reageren, of anders de dag er na. Doet ze dit niet? Dan kan ze verlegen zijn, dus daarom geef ik haar 2-3 dagen. Als ik dan niks heb, prima dan ga ik door alsof er niks is gebeurt. De goede manier, want als je te claimerig wordt dan werkt dit tegen je.
Likken tot dat je haarballen spuugd toch?quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:08 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Hahahaha nee man, nu lijkt het net alsof je een random chick moet zoenen:Pquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Nou nog een chick zien te fixen om te zoenen op een date.
Ooh.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:17 schreef Greco91 het volgende:
[..]
Hahahaha nee man, nu lijkt het net alsof je een random chick moet zoenen:P
Je moet relax doen, spontaan doen. Niet nadenken in je hoofd, tevreden met jezelf zijn, je richten op je interesses en passies in het leven, niet met vrouwen bezig zijn, praatje maken met mensen, als je dan een leuk meisje spreekt (doe dat zonder bijbedoelingen), spreek je haar vaker en klikt het wat, dan kan je haar mee uitvragen..
Geen meisjes uitvragen die je niet leuk vind:P
Meerdere mannen hebben dat joh, vooral die gene die enkel er op uit zijn om te scoren. Die spelen het spel, en houden daarvan en als ze haar binnen hebben en ze hou van je zegt enzo rennen ze snel weg.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh.
Maar ik krijg heel snel crushes en die gaan ook snel over.
Dus ik moet heel snel zijn.
Dat zou mij ook overkomen denk ik.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:19 schreef Greco91 het volgende:
[..]
Meerdere mannen hebben dat joh, vooral die gene die enkel er op uit zijn om te scoren. Die spelen het spel, en houden daarvan en als ze haar binnen hebben en ze hou van je zegt enzo rennen ze snel weg.
Haha nou je hebt je instelling al goed dan, dat je wilt spelen. Dan moet je alleen wat lef hebben en zelfvertrouwen en dingen durven te doen. Durf afgewezen te worden, en wees eerlijk. Zeg dat je geen relatie wil, dat je haar leuk vind maar dat je je niet wil binden nu (alleen als ze er om vraagt).quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zou mij ook overkomen denk ik.
Al ben ik nooit in die situatie geweest, maar het moet niet te intiem worden allemaal.
Eigenlijk wil ik alleen seks
Oké oké, fair enough.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:14 schreef Greco91 het volgende:
[..]
Actie nemen. Haar mee uit vragen, als het klikt hou je haar hand vast en kijk je wat ze doet. Accepteert ze dit, is dat meestal goed. Als je haar echt leuk vind, en het moment is daar..dan ga je voor een kus. Lukt deze kus? Wat ik dan altijd doe (is niet helemaal netjes, maartoch) na mijn date waarmee ik heb gezoend, verwijder ik haar nummer gelijk. En dus hang ik achterover en wacht tot ze contact opneemt.
Doet ze dit, en is het positief? Dan ga ik door met haar !(Want ik zoen alleen als ik haar leuk vind). Als ik mijzelf in een vrouw verplaats dan zou ik gelijk al na de date reageren, of anders de dag er na. Doet ze dit niet? Dan kan ze verlegen zijn, dus daarom geef ik haar 2-3 dagen. Als ik dan niks heb, prima dan ga ik door alsof er niks is gebeurt. De goede manier, want als je te claimerig wordt dan werkt dit tegen je.
Geloof me, ik ben geen normale jongen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:24 schreef Greco91 het volgende:
[..]
Haha nou je hebt je instelling al goed dan, dat je wilt spelen. Dan moet je alleen wat lef hebben en zelfvertrouwen en dingen durven te doen. Durf afgewezen te worden, en wees eerlijk. Zeg dat je geen relatie wil, dat je haar leuk vind maar dat je je niet wil binden nu (alleen als ze er om vraagt).
Verder gewoon durven,dus met uitgaan relaxt zijn en situatie scannen. Kijken waar de ''losse meisjes'' zijn. Liefst de gene met al iets op. Ontloop de onzekere, verlegen, problematische meiden want die ga je niet regelen zonder ze te kwetsen.
Ga naar de gene toe die je denkt dat je kans bij maakt, schuur haar, plaag een beetje, en fluister dingen in haar oor die een beetje stout zijn. Draai haar om zoen met haar, raak haar een beetje aan bij de billen, overal. Je weet hoe het gaat toch? Kijk anders wat naar Jersey Shore enzo.
En het klopt dat vaak de gespierde gasten zo handelen in het uitgaansleven, maar zelfs als je dat niet bent, of als je geen pelle bent kun je nog regelen, Kijk op straat je ziet genoeg mooie vrouwen met lelijke mannen lopen. Tja..
Ik heb je echt al 5x gehoord dat je borderliner hebt:Pquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geloof me, ik ben geen normale jongen.
Ik heb geen vrienden om uit te gaan. Zelfvertrouwen heb ik al helemaal niet, integendeel ik trap mezelf het liefst helemaal de grond in. Daarom heb ik dus borderline denk ik.
En met sociaal zijn weet ik toch vaak niks te zeggen, tegen wie dan ook. Als iemand dan serieus tegen me begint te praten word ik opeens heel zenuwachtig ofzo
Ik kan heel lastig gewoon normaal leven zoals andere dat doen. Ik wil gewoon zoals jij het zegt alles analyserenquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:28 schreef Greco91 het volgende:
[..]
Ik heb je echt al 5x gehoord dat je borderliner hebt:P
Geen wonder dat je zelfbeeld niet chill is als je dit zegt. Zolang er geen diagnose is gesteld heb je het niet toch? Als je op internet kijkt heb je echt alles, dat doen ze omdat ze dan goud verdienen met al die commerciele troep om je zogenaamd beter te laten voelen.
Volgens mij denk je veel te veel na over het leven. Probeer je gewoon te concentreren op het nu zonder te oordelen en zonder over jezelf te analyseren
Hmm misschien wilde je te graag bij haar inderdaad omdat je haar ''hoger plaatste dan jezelf?''quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:26 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Oké oké, fair enough.
Met t meisje die ik op date had gevraagd heb ik het denk verpest doordat ik te claimerig was denk ik. Ze wou niet meer dan goede vrienden blijven, maar sindsdien negeer ik haar een beetje en doe afstandelijk omdat ik dat niet ziet zitten maar ik vraag me af of dat ik juist handel. Eerst te claimerig (stomstomstom) en nu afstandelijk... Ben hier mee begonnen omdat ik er nogal de p in had omdat ze nogal aan het draaikonten was. Wat denk jij?
Echt heel raar, want normaal pas ik grofweg dezelfde tactiek toe als bij jou (alleen ben ik na een zoen nooit verder gegaan) en heb er geen moeite mee, maar deze lijkt/leek ongrijpbaar. Denk dat ik verliefd ben geworden en dat helpt niet echt...
Ja zit bij mij op school, maar voor zover ik weet hebben we geen lessen meer samen (weet nog niet alle clusters).quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:30 schreef Greco91 het volgende:
[..]
Hmm misschien wilde je te graag bij haar inderdaad omdat je haar ''hoger plaatste dan jezelf?''
En je hebt goed gehandeld, want ze wilde alleen goede vrienden blijven toch? En jij wilt meer?
Weet niet of ze bij je op school zit, of dat je haar vaak ziet?
Maar als ik jou was zou ik gewoon alles van haar verwijderen en haar vergeten. En als ze terugkomt ook niet meer accepteren, denk aan je imago
Ik ken het hoor, ik analyseerde vroeger alles dood en heb meerdere dates verpest.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan heel lastig gewoon normaal leven zoals andere dat doen. Ik wil gewoon zoals jij het zegt alles analyseren. Dat moet ik gewoon, is iets natuurlijks in me ofzo. En ik kan echt niet zomaar over ditjes en datjes praten. Dat boeit me gewoon niet.
Nee hoor, ik weet niet of ze tegen je praat uitzichzelf.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:34 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Ja zit bij mij op school, maar voor zover ik weet hebben we geen lessen meer samen (weet nog niet alle clusters).
Denk dat het inderdaad beter maar het voelt best lullig, maar ja het is niet anders. Bedankt
Maar dat wat jij zegt klopt wel echt. Het interesseert me echt geen reet wat die mensen zeggen, daarom val ik nu ook buiten de groep op school. Ik praat wel veel, maar ben eigenlijk geen leuk gezelschapquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:35 schreef Greco91 het volgende:
[..]
Ik ken het hoor, ik analyseerde vroeger alles dood en heb meerdere dates verpest.
Ik was heel spontaan en open, en flirterig tegen mensen, kon ze inpalmen. Maar in groepen viel ik er buiten, geen idee waarom? Ik praatte amper, boeide me niks wat ze zeiden en wist niet wat ik moest zeggen.
Nu ben ik anders geworden, ik heb dat geleerd aan mezelf. Eigenlijk moet je dagelijks oefenen op 1 ding: Concentreren.
Als je in het nu bent, en enkel denkt aan wat je nu doet (De ervaring) dan denk je ook niet aan problemen en ben je vrijer.
Als je op straat loopt en je denkt aan wat je gaat doen, zul je niet meer om je heen staren naar vrouwen.
Als je je richt op het gesprek en luistert dan zul je niet meer denken shit wat moet ik zeggen.
En oja, kennis bijspijkeren is ook zo leuk. Interesses toevoegen aan je leven, hoe meer interesses hoe meer mensen je hebt om mee te praten.
En over de vrouwen tja.. eigenlijk moet het je koud laten. Totdat je op het punt komt dat je echt verliefd raakt stelt het niks voor. De seks niet, het contact niet, helemaal niks. Er zijn genoeg vrouwen op de wereld, en je krijgt alle kansen nog die er zijn. Dus waarom zou je er mee bezig zijn, het komt op je pad als je je gaat concentreren op het nu. Als je verliefd bent dan pas mag je jezelf toelaten om onzeker te zijn over vrouwen.
Daar is een hele makkelijke oplossing voorquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zou mij ook overkomen denk ik.
Al ben ik nooit in die situatie geweest, maar het moet niet te intiem worden allemaal.
Eigenlijk wil ik alleen seks
Met internet ads etc. Ik heb al een paar duizend bezoekers per maand.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Aantallen en bedragen ben ik niet in geintereseert, wel op of via welke weg je een pasief inkomen genereerd of denkt te gaan genereren? Als het via een site is hoef je niet te vertellen welke maar wel dan indien je wilt welke richting de site qua inhoud gaat.
Dat snap ik, maar was meer benieuwd wat voor site je hebt, wat voor info er op staat. Is dat in het verlengde van het versieren of iets totaal anders.quote:Op woensdag 4 september 2013 06:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Met internet ads etc. Ik heb al een paar duizend bezoekers per maand.
Totaal iets andersquote:Op woensdag 4 september 2013 07:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar was meer benieuwd wat voor site je hebt, wat voor info er op staat. Is dat in het verlengde van het versieren of iets totaal anders.
Al is korte termijn succes soms wel goed voor het ego om vervolgens voor het lange termijn ding te gaanquote:Op woensdag 4 september 2013 08:27 schreef firefly3 het volgende:
Een aantal goede tips van greco! Alleen niet mee eens dat je voor de makkelijke situaties moet gaan selecteren. De moeilijke situaties zijn het meest leerzaam. Lange termijn denken is belangrijker dan korte termijnResultaat komt vanzelf onderweg omdat je de moeilijke situaties gewend bent.
Dat is waarquote:Op woensdag 4 september 2013 08:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al is korte termijn succes soms wel goed voor het ego om vervolgens voor het lange termijn ding te gaan
Contact leggen is nog niet eens het lastigste. Het is het doel om mezelf niet te zijn.quote:Op woensdag 4 september 2013 01:09 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Daar is een hele makkelijke oplossing voor
Je wilt alleen niet slechts sex. Je wilt de validatie van dat meisje.
Alles is op te lossen man. Begin eens met te realiseren dat je genoeg bent. Je verschuilt je achter je borderline (of whatever), dat is een makkelijk excuus. Accepteer van jezelf dat je moeite hebt met contact leggen en ga er iets aan doen. Beoordeel jezelf er niet om. Je bent echt niet de enige die hier moeite mee heeft.
Ff lijkt me het type die in elk mlm systeem instapt die op zijn pad komt. Veel "leiders" in die systemen hebben veel gemeen met die pua gasten uit die filmpjes.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Aantallen en bedragen ben ik niet in geintereseert, wel op of via welke weg je een pasief inkomen genereerd of denkt te gaan genereren? Als het via een site is hoef je niet te vertellen welke maar wel dan indien je wilt welke richting de site qua inhoud gaat.
Klinkt misschien hard. Maar als je enkel uit bent op seks zoals hij zegt moet je de makkelijke vrouwen er uit pikken. Ik heb dat ooit eens in het verleden fout aangepakt, leuk gesprek aangeklampt, hele avond bij een meid geweest, seks gehad, ze was verliefd en ik moest haar helaas pijn doen daarna. Dat raad ik niemand aan deze weg, dus pas op wie je aanspreekt, het moet echt een makkelijk iemand zijn zonder problemen, die niet te serieus wil zijn gelijk en stevig in haar schoenen staat. helaas doet niet iedereen dit en worden er steeds vaker meisjes slachtoffer (door zogenaamde players).quote:Op woensdag 4 september 2013 08:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al is korte termijn succes soms wel goed voor het ego om vervolgens voor het lange termijn ding te gaan
Het ging over makkelijke/moeilijke situaties.. niet over makkelijke/moeilijke vrouwenquote:Op woensdag 4 september 2013 21:50 schreef Greco91 het volgende:
[..]
Klinkt misschien hard. Maar als je enkel uit bent op seks zoals hij zegt moet je de makkelijke vrouwen er uit pikken. Ik heb dat ooit eens in het verleden fout aangepakt, leuk gesprek aangeklampt, hele avond bij een meid geweest, seks gehad, ze was verliefd en ik moest haar helaas pijn doen daarna. Dat raad ik niemand aan deze weg, dus pas op wie je aanspreekt, het moet echt een makkelijk iemand zijn zonder problemen, die niet te serieus wil zijn gelijk en stevig in haar schoenen staat. helaas doet niet iedereen dit en worden er steeds vaker meisjes slachtoffer (door zogenaamde players).
Mijn excuses dit was niet voor jou bestemd.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het ging over makkelijke/moeilijke situaties.. niet over makkelijke/moeilijke vrouwen
Vrouwen met een bende vriendinnen eromheenquote:Op woensdag 4 september 2013 22:18 schreef Greco91 het volgende:
[..]
Mijn excuses dit was niet voor jou bestemd.
Maar alsnog, moeilijke situaties? Wat bedoelen jullie hiermee? Vrouwen die omringt worden door 5 mannen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |