abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130766531
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 19:56 schreef firefly3 het volgende:
Ik heb er hard voor gevochten en doe het nog steeds. De wekker zetten voor donderdag nacht en dan nog net mijn bed uit kunnen kruipen om vervolgens 1 uur snachts in mijn eentje naar de club toe te gaan zonder alcohol om vervolgens hele groepen vrouwen aan te spreken en eventueel massaal afgewezen worden. Meestal als er 1 vervelend doet, gaat de rest als een kettingreactie ook mee doen, dus moet je ze allemaal aandacht geven en ze allemaal een goed gevoel geven. Om 4 uur weer thuis afhankelijk van de situatie en 6 uur in de ochtend weer opstaan voor mijn werk.

En dan supermoe wat vrouwen aanspreken op straat in de ochtend als ik naar mijn werk toe ga. De laatste tijd houden de meesten gelijk al het gesprek aan de gang wat ik ook zeg, blijkbaar doe ik toch iets weer beter ten opzichte van vorige jaar.

Vrijdag 1 a 2 uur slapen en dan weer naar de club. Dus ik slaap zeer weinig in die periode, maar ben zeer benieuwt waar ik over een paar jaar sta :) Het is echt zo gaaf wat je er allemaal voor terug krijgt. Heel veel leuke contacten ook van vrouwen die ik op straat heb ontmoet. Hopelijk motiveer ik mensen hiermee om ook actie te ondernemen. De wekker te zetten, actie te ondernemen en kijken wat je uit je leven kunt halen. Ben ik hier beter in geworden ten opzichte van vorige jaar omdat ik speciaal ben? Nope, maar omdat ik gewoon veel meer motivatie heb dan de meeste mensen hier :) "Versieren" is super leuk.
Kijken wat je uit het leven kunt halen.... Nou als het maximale wat je uit het leven kunt halen het met zo veel mogelijk vrouwen te doen is, heb je een aardig kutleven met oppervlakkige relaties met mensen naar mijn idee.
Ik zou het verschrikkelijk vinden, maar ieder zijn ding.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_130766748
Mijn hemel, de afknappers stapelen zich maar op en op!
Ja doei.
  dinsdag 3 september 2013 @ 01:04:54 #228
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130767252
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 00:42 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn hemel, de afknappers stapelen zich maar op en op!
Kom hier jij vrouw mens! Ik trek je aan je beenharen m'n grot in! Grrrrrr
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 3 september 2013 @ 01:07:58 #229
381233 BesottedOrb
Per Undas Adversas
pi_130767313
quote:
12s.gif Op dinsdag 3 september 2013 01:04 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Kom hier jij vrouw mens! Ik trek je aan je beenharen m'n grot in! Grrrrrr
:{

:{w
I gotta hold on to my angst. I preserve it because I need it. It keeps me sharp, on the edge, where I gotta be.
pi_130768349
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 20:47 schreef Fascination het volgende:

[..]

Wat voor soort werk doe je dan dat je met zo weinig slaap nog kunt functioneren?
It achtig , lukt wel :)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_130768362
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 21:14 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Jij haalt niks uit het leven op deze manier, je haalt een heel klein stipje uit het totaal waar je zo te lezen helemaal blind op gaat. zoals je het nu hier zegt is vrouwen versieren de ultieme beproeving om je leven te beteren.

Kijken wat je uit je leven kunt halen houd namelijk in dat je zo breed mogelijk op alle soorten manieren en vlakken het uiterste uit je leven haalt. En dus niet blind gaat op 1 punt. Dus of je formuleert je zelf verkeerd ( wat ik denk ) of je gaat echt blind op versieren en denkt dat dit de ultieme beproeving is van het leven.
Ik ben ook met andere dingen bezig, oa muziek en een passief inkomen etc.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_130768370
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 21:01 schreef Cue_ het volgende:
Wat je ervoor terugkrijgt van tig meiden die nietgeintresseerd zijn en waar je voor moet werken? Uitgaan is bij mij iets wat leuk dient te zijn en niet waarvoor ik moet werken.

Daarbij is zo weinig slaap niet gezond voor de mens, daarbij niet te doen icm werk.
Het opstaan is waarvoor je moet werken. Eenmaal daar geniet ik vollop. Mee eens dat het ongezond is. Maarja, er zijn ook mensen die snachts spelletjes spelen. (Wat ik vroeger ook deed overigens toen ik erg jong was).

[ Bericht 8% gewijzigd door firefly3 op 03-09-2013 07:38:58 ]
pi_130768423
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 00:32 schreef habitue het volgende:

[..]

Kijken wat je uit het leven kunt halen.... Nou als het maximale wat je uit het leven kunt halen het met zo veel mogelijk vrouwen te doen is, heb je een aardig kutleven met oppervlakkige relaties met mensen naar mijn idee.
Ik zou het verschrikkelijk vinden, maar ieder zijn ding.
Als alles twee keer zo gemakkelijk gaat per jaar, lig je twee keer zo goed in de markt. Daar gaat het vooral om :)
pi_130768697
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 19:56 schreef firefly3 het volgende:
Ik heb er hard voor gevochten en doe het nog steeds. De wekker zetten voor donderdag nacht en dan nog net mijn bed uit kunnen kruipen om vervolgens 1 uur snachts in mijn eentje naar de club toe te gaan zonder alcohol om vervolgens hele groepen vrouwen aan te spreken en eventueel massaal afgewezen worden. Meestal als er 1 vervelend doet, gaat de rest als een kettingreactie ook mee doen, dus moet je ze allemaal aandacht geven en ze allemaal een goed gevoel geven. Om 4 uur weer thuis afhankelijk van de situatie en 6 uur in de ochtend weer opstaan voor mijn werk.

En dan supermoe wat vrouwen aanspreken op straat in de ochtend als ik naar mijn werk toe ga. De laatste tijd houden de meesten gelijk al het gesprek aan de gang wat ik ook zeg, blijkbaar doe ik toch iets weer beter ten opzichte van vorige jaar.

Vrijdag 1 a 2 uur slapen en dan weer naar de club. Dus ik slaap zeer weinig in die periode, maar ben zeer benieuwt waar ik over een paar jaar sta :) Het is echt zo gaaf wat je er allemaal voor terug krijgt. Heel veel leuke contacten ook van vrouwen die ik op straat heb ontmoet. Hopelijk motiveer ik mensen hiermee om ook actie te ondernemen. De wekker te zetten, actie te ondernemen en kijken wat je uit je leven kunt halen. Ben ik hier beter in geworden ten opzichte van vorige jaar omdat ik speciaal ben? Nope, maar omdat ik gewoon veel meer motivatie heb dan de meeste mensen hier :) "Versieren" is super leuk.
Ben je bekend met de term "obsessie"?

Een beetje vrouwen aanspreken als je gaat stappen is niets mis mee, dat doen de meeste mannen. Maar om je leven zo in te richten op zoveel mogelijk rendement halen uit je uren in de club, dat is gewoon ziekelijk. Whatever works for you, natuurlijk. Maar het is niet realistisch om te verwachten van mensen dat ze ook op deze levensstijl zitten te wachten. Dus je kan ze ook niet voor de voeten gooien dat ze er niet hard genoeg voor werken.
  dinsdag 3 september 2013 @ 08:31:37 #235
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130769073
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 06:50 schreef firefly3 het volgende:

Het opstaan is waarvoor je moet werken. Eenmaal daar geniet ik vollop. Mee eens dat het ongezond is. Maarja, er zijn ook mensen die snachts spelletjes spelen. (Wat ik vroeger ook deed overigens toen ik erg jong was).
En er zijn ook mensen die gewoon redelijk normaal slapen en alsnog een leuk leven leiden.

het lijkt erop dat je je obsessie voor de games tot diep in de nacht/ochtend hebt vervangen voor het versiervak.
pi_130770038
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 september 2013 08:31 schreef Cue_ het volgende:

[..]

En er zijn ook mensen die gewoon redelijk normaal slapen en alsnog een leuk leven leiden.

het lijkt erop dat je je obsessie voor de games tot diep in de nacht/ochtend hebt vervangen voor het versiervak.
Dat is ook gaming :P
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  dinsdag 3 september 2013 @ 16:51:23 #237
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130780884
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2013 06:47 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik ben ook met andere dingen bezig, oa muziek en een passief inkomen etc.
Op welke manier wil je dat gaan doen?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_130782627
Het is idd extreem wat ik doe en ben er ook bewust van. Hoe je hier beter in kunt worden is duidelijk, hoe je je tijd in deelt ligt aan jezelf en is zeer bepalend hoe je keuze met vrouwen wordt. Mijn passief inkomen is nu nog maar een paar euro per maand, maar ook hier zal ik tijd in moeten stoppen om er echt wat van te maken. Kwestie van prioriteiten stellen :)
  dinsdag 3 september 2013 @ 19:15:28 #239
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130785647
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 17:42 schreef firefly3 het volgende:
Mijn passief inkomen is nu nog maar een paar euro per maand.
Aantallen en bedragen ben ik niet in geintereseert, wel op of via welke weg je een pasief inkomen genereerd of denkt te gaan genereren? Als het via een site is hoef je niet te vertellen welke maar wel dan indien je wilt welke richting de site qua inhoud gaat.
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:31:23 #240
379064 Dumpafval
Gooi jezelf weg
pi_130789086
Ik heb sinds kort een meisje leren kennen die mij wel ziet zitten, ze is alleen 15 jaar en ik word in november alweer 19 jaar en ik weet dat het ''legaal'' gezien niet mag, maar word dat maatschappelijk geaccepteerd?

Ik twijfel onwijs namelijk, vind het een redelijk groot verschil (zeker nu), maar vind haar wel onwijs leuk...
pi_130789105
Je kunt twee dingen bereiken bij een vrouw: Vriendschap en Seks.

De basis is het zelfde: wees spontaan tegen mensen, en heb geen extra bijbedoelingen als je praat. Binnen drie seconde zal een vrouw voor haarzelf bepalen of het bij vrienden blijft, of dat ze je toch wel erg leuk vindt. Dan komt de rest van zelf, en als ze je leuk vind komt het aan op lef tonen en geen bevestiging vragen. Zelfvertrouwen. Hoe moet je dan kijken of ze je als meer dan vrienden ziet? Dat is het mooie van geen bijbedoelingen: je bent vrij en focust je op haar ipv op je gedachten. Je ziet vanzelf als er signalen zijn: als ze veel verhalen verteld, veel lacht, je aanraakt, je veel in je ogen aankijkt en als ze regelmatig kijkt als je in een groep bent. Je kunt als je haar dan leuk vind altijd de stap zetten om de stemming om te draaien (Romantisch, strelen, knuffelen, zoenen) Dan krijg je vanzelf het antwoord.

Wil je seks, tja.. dan moet je een klootzak zijn en schijt hebben en gewoon lef tonen. Schuren en vastpakken, zoenen en voelen. Sounds dirty but it happens out there...
pi_130789147
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:31 schreef Dumpafval het volgende:
Ik heb sinds kort een meisje leren kennen die mij wel ziet zitten, ze is alleen 15 jaar en ik word in november alweer 19 jaar en ik weet dat het ''legaal'' gezien niet mag, maar word dat maatschappelijk geaccepteerd?

Ik twijfel onwijs namelijk, vind het een redelijk groot verschil (zeker nu), maar vind haar wel onwijs leuk...
Nee mag wel, ik heb op mijn 21e eens een keer gekloot met een meisje die 16 en een paar maanden oud was (ze was wel volwassen en had exen die 20-22 waren destijds)
pi_130789148
3 seconden, ja? Heus? :')_!
Ja doei.
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:36:46 #244
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130789326
:D is dit het broertje van?
pi_130789367
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:32 schreef motorbloempje het volgende:
3 seconden, ja? Heus? :')_!
Geen idee ik zeg ook maar wat.

Nee nu serieus, voor mijn gevoel wel ja. Tenslotte dat merk ik, als ik met een meisje afspreek en ik zie haar voor het eerst dan zie ik gelijk in haar ogen hoe ze zich voelt op dat moment, en zij ziet het zelfde. En zonder dat we het door hebben, hebben we onbewust al een oordeel over elkaar. En als dat oordeel positief is heb je een stuk makkelijkere middag, dan als dit negatief is.
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:40:30 #246
379064 Dumpafval
Gooi jezelf weg
pi_130789517
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:32 schreef Greco91 het volgende:

[..]

Nee mag wel, ik heb op mijn 21e eens een keer gekloot met een meisje die 16 en een paar maanden oud was (ze was wel volwassen en had exen die 20-22 waren destijds)
Maar wat zeiden vrienden en/of familie dan erover?
pi_130789750
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:40 schreef Dumpafval het volgende:

[..]

Maar wat zeiden vrienden en/of familie dan erover?
Gemengde reacties, sommige zeiden nee dat kan echt niet man.
Andere zeiden ja, als ze beetje volwassen is en een goed lichaam heeft (niet een kinderlichaam meer) dan kan het wel.

Ouders zeiden kan wel, maar wees voorzichtig met haar.

Meisje zelf zei: Ik ben vrij volwassen en val op oudere jongens, al die 16 jarige ventjes zijn zo kleuterig nog en ik wil een serieuze vent. Zusje keek me raar aan (was 20) hahaha.

Illegaal was het niet: dat is enkel als 1 onder de 16 is en de ander boven de 18, maar 16 was echt de max voor mij. Komt er op neer gewoon schijt hebben. Ik vind persoonlijk omdat meiden volwassener zijn dan mannen dat dit de grenzen zijn ( na mate de leeftijden hoger worden, worden de verschillen ook groter):

Jongen van 22, meisje van 16
Jongen van 21, meisje van 16
Jongen van 20, meisje van 16
Jongen van 19, meisje van 15
Jongen van 18, meisje van 15
Jongen van 17, meisje van 14
Jongen van 16, meisje van 14
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:48:22 #248
379064 Dumpafval
Gooi jezelf weg
pi_130789915
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:44 schreef Greco91 het volgende:

[..]

Gemengde reacties, sommige zeiden nee dat kan echt niet man.
Andere zeiden ja, als ze beetje volwassen is en een goed lichaam heeft (niet een kinderlichaam meer) dan kan het wel.

Ouders zeiden kan wel, maar wees voorzichtig met haar.

Meisje zelf zei: Ik ben vrij volwassen en val op oudere jongens, al die 16 jarige ventjes zijn zo kleuterig nog en ik wil een serieuze vent. Zusje keek me raar aan (was 20) hahaha.

Illegaal was het niet: dat is enkel als 1 onder de 16 is en de ander boven de 18, maar 16 was echt de max voor mij. Komt er op neer gewoon schijt hebben. Ik vind persoonlijk omdat meiden volwassener zijn dan mannen dat dit de grenzen zijn ( na mate de leeftijden hoger worden, worden de verschillen ook groter):

Jongen van 22, meisje van 16
Jongen van 21, meisje van 16
Jongen van 20, meisje van 16
Jongen van 19, meisje van 15
Jongen van 18, meisje van 15
Jongen van 17, meisje van 14
Jongen van 16, meisje van 14
Oke, ja ik ben bang dat vooral vrienden en familie het niet gaan waarderen, maarja, ze moeten niet zeuren, ze zei toevallig ook tegen mij dat ze op oudere jongens valt, want al die 'jonge pikkies' vindt ze maar niks.
pi_130790008
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:48 schreef Dumpafval het volgende:

[..]

Oke, ja ik ben bang dat vooral vrienden en familie het niet gaan waarderen, maarja, ze moeten niet zeuren, ze zei toevallig ook tegen mij dat ze op oudere jongens valt, want al die 'jonge pikkies' vindt ze maar niks.
Haha paar vragen komen er in me op.

Is ze net 15, en ben jij net 19?
En jonge pikkies? Ik hoop dat ze op jongens doelt en niet op hun geslachtsdeel. Want 15 is best jong om al erg veel pikkies te hebben gezien:P
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:50:49 #250
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_130790028
Hoe kom je in de friendzone?
Oh.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')