abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 14 januari 2014 @ 00:08:12 #106
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_135464746
Ik hoop wel dat ze allebei weer komen en dan wil ik ze wel weer ontmoeten ergens en kijken hoeveel en hoe snel ze aan het veranderen zijn van kind naar puber. O+
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 14 januari 2014 @ 00:20:48 #107
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_135465182
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 00:08 schreef golfer het volgende:
Ik hoop wel dat ze allebei weer komen en dan wil ik ze wel weer ontmoeten ergens en kijken hoeveel en hoe snel ze aan het veranderen zijn van kind naar puber. O+
Nou maak je borst maar nat. Man, ik zag van de week een foto van K. op Facebook. Die is me binnenkort een kop voorbij. En toen ik haar dit weekend aan de telefoon had, herkende ik in eerste instantie haar stem niet eens. Ik dacht dat het haar moeder was die opnam. Zó volwassen! En ze krijgt zo'n prachtige diepe Afrikaanse stem.

Ging ze me ook nog even college geven over Berlijn (we hadden de meiden een ansicht gestuurd toen we er waren), de geschiedenis van Duitsland en sloot ze af met een reeks Duitse woorden. Die had ze van een verpakking geleerd van, uiteraard, eten. "Zutaten!", sprak ze me streng toe. :D

Nou en die blonde maakt ook een groeispurt door hoor. Die heeft al twee jaar groeipijnen 's nachts, als ze bij ons is (zo naar ;( , veel knietjes wrijven en in slaap kletsen), maar ze bleef een klein jochie.
Tot vorig jaar! Opeens was het een heuse meid. Die gebutste voetbalbenen waren opeens prachtige lange staken!

Anyway, wees welkom deze zomer! Kan L. tenminste ook weer eens fatsoenlijk over voetbal ouwehoeren met iemand. :P
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 14 januari 2014 @ 00:57:23 #108
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_135466116
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 22:56 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ach die K. afwachten dus maar!
Stel ze komt niet, komt er dan een ander meisje?

Nog maar een half jaartje *O*
Zag je vraag nu pas Bluezz.

We hebben het er wel over gehad. Wat als... Dan.

Lastig is het. Kijk, we willen eigenlijk niet één meidje. Je zou denken, hoe minder hoe beter :P , maar ik wil simpelweg niet knutselen en voetballen en zuchtend Youtubes van Christiano Ronaldo bekijken. Dus zullen er sowieso twee meiden in huis moeten zijn.
Maar ja... Een nieuw vakantiekind is best weer heel spannend. En bouw je daar dan weer een band mee op? Wat als K. het jaar erop wél weer komt?

Waar het op neer komt is dat we het maar gewoon even moeten zien en in geval van problemen met de organisatie zullen overleggen wat we doen.

Maar ik moet er eigenlijk niet aan denken dat K. niet komt hoor. Met haar mooie overpeinzingen en wijze blik.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_135466428
En haar komst is op Fok! gewenst :D

serieus: is wel een ingewikkeld dilemma voor jullie als ze niet kan komen.

De reden is ook nog wel bepalend natuurlijk. Als het over geld gaat kan het met goede wil altijd opgelost worden maar als de - uit de regio verhuisd - kwestie speelt raak je een andere ingewikkeldere kwestie.
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  dinsdag 14 januari 2014 @ 01:19:08 #110
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_135466659
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 01:08 schreef komrad het volgende:
En haar komst is op Fok! gewenst :D

serieus: is wel een ingewikkeld dilemma voor jullie als ze niet kan komen.

De reden is ook nog wel bepalend natuurlijk. Als het over geld gaat kan het met goede wil altijd opgelost worden maar als de - uit de regio verhuisd - kwestie speelt raak je een andere ingewikkeldere kwestie.
De reden is inderdaad heel bepalend.

Als het om geld gaat, is het gemakkelijk op te lossen, mits de ouders dat accepteren.

Mocht de regio een rol spelen (K. is vorig jaar uit de regio verhuisd, maar ze mocht gelukkig toch mee, omdat ze de dag voor vertrek richting L. reisde), dan ga ik me toch ook wel hard maken voor een oplossing hoor. En dat zal de Nederlandse kant van de organisatie ook zeer zeker doen.
Enorm fijne, lieve en gedreven vrijwilligers trouwens. Die zou ik wel eens wat vaker mogen noemen hier, want wat die allemaal doen voor dit goede doel, is ongekend. Onze contactpersonen kennen de meiden ook goed (ze reizen al die jaren al met ze mee in de bus, heen en terug) en zij zullen er ook alles aan willen doen om die twee bij elkaar te houden bij ons.
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 14 januari 2014 @ 01:19:11 #111
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_135466660
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 00:20 schreef Duderinnetje het volgende:

Anyway, wees welkom deze zomer! Kan L. tenminste ook weer eens fatsoenlijk over voetbal ouwehoeren met iemand. :P
Zo is dat! ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 14 januari 2014 @ 08:19:19 #112
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_135468802
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 22:40 schreef Duderinnetje het volgende:
rf eigenlijk de aanbiedingen niet af te wachten. Wil eigenlijk niet het risico lopen dat we niets kunnen reserveren.

Ik ga binnenkort even de tips hier langs.
Ik bedoel alleen de toegang van de Efteling zelf.
Uiteraard niet het losjeren ;)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_135470257
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:19 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik vond het vorig jaar te duur, maar ik zal weer eens informeren.
Niet doen...vreselijk.park.
Lotte!
Noah!
  † In Memoriam † dinsdag 14 januari 2014 @ 15:22:38 #114
37843 lady-wrb
kortaf
pi_135480784
je kan ook www.actievandedag.nl in de gaten houden. die hebben wel eens leuke aanbiedingen
  dinsdag 14 januari 2014 @ 15:23:57 #115
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_135480823
En Albert de gheijn zal ook wel weer met een stickerplakactie komen binnenkort.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 14 januari 2014 @ 20:57:33 #116
269689 crew  Viv
pi_135494365
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 00:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Ging ze me ook nog even college geven over Berlijn (we hadden de meiden een ansicht gestuurd toen we er waren), de geschiedenis van Duitsland en sloot ze af met een reeks Duitse woorden. Die had ze van een verpakking geleerd van, uiteraard, eten. "Zutaten!", sprak ze me streng toe. :D
_O-
  † In Memoriam † woensdag 15 januari 2014 @ 08:43:41 #117
37843 lady-wrb
kortaf
pi_135509473
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:23 schreef debuurvrouw het volgende:
En Albert de gheijn zal ook wel weer met een stickerplakactie komen binnenkort.
en ik ben benieuwd of de plus nog een leuke actie gaat krijgen.
ik ga mijn moeder vast inseinen dat ze alles aan moet pakken >:)
  maandag 20 januari 2014 @ 02:16:34 #118
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_135706828
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 08:43 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

en ik ben benieuwd of de plus nog een leuke actie gaat krijgen.
ik ga mijn moeder vast inseinen dat ze alles aan moet pakken >:)
Och ja, die traditie moet ook weer doorgang krijgen! De meiden aanbidden de winkel omdat er elk jaar weer een speciale actie voor hen is. :P

We merken trouwens goed hoe groot ze worden. Ze lieten op mijn verjaardag beiden wat horen en dat lijkt misschien gewoon, maar toen ze kleiner waren dachten ze daar echt niet elk jaar aan (hoeft ook helemaal niet). Nu twee grote dames op de voicemail en in de mail.

Overigens heb ik op mijn verjaarsdag mijn Franse pleegzusje teruggevonden. Een bijzonder cadeau. Zij was het vakantiekind van mijn ouders en we zijn er vroeger ook wel thuis geweest. In die tijd kwamen de vakantiekinderen tweemaal per jaar. Ze was er dus ook twee weken rond kerst. Dan bouw je razendsnel een band op. Ze was echt een zusje in mijn ogen.

Ze is nog in alle haast naar Nederland gespoed, in een geleende, gammele auto, in 2003, toen mijn moeder op sterven lag. Mijn vader was een paar maanden eerder overleden en dat had ze niet meer gered. Heel mooi dat ze met haar eigen gezinnetje mijn moeder nog heeft gezien, ongeveer een jaar of tien nadat ze nog bij ons thuis kwam.

Anyhow... Ik heb haar teruggevonden en dat lukte eerder maar niet. De Franse stichting heeft voor me gezocht en ik kon aan Spoorloos meedoen, maar dat durfde ik niet.
En nu heb ik het zelf kunnen doen.

Ik bel haar volgende week. Ik verzamel moed. Ze is een link naar een verleden dat afgesloten leek, maar toch ook weer niet: zonder haar waren L. en K. nooit onderdeel van ons leven geweest. De cirkel is rond, naar het schijnt.
Snobs have more fun!
KLIK!
  One tough cookie maandag 20 januari 2014 @ 03:18:23 #119
169210 liesje1979
pi_135707319
Naaah!
Je hebt het daar eerder over gehad, wat mooi dat je haar nu gevonden hebt. Joh jij durft discutabele ontbijtjes te proeven en de meiden flessen van een boot laten gooien. Dit kan jij ook wel. Succes met moed verzamelen maar vooral veel plezier bij het weerspreken.
pi_135707327
Mooi nieuws en cadeau voor je verjaardag! :*
pi_135707738
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 02:16 schreef Duderinnetje het volgende:

Ik bel haar volgende week. Ik verzamel moed. Ze is een link naar een verleden dat afgesloten leek, maar toch ook weer niet: zonder haar waren L. en K. nooit onderdeel van ons leven geweest. De cirkel is rond, naar het schijnt.
Zo mooi dit O+
pi_135707790
Mooi verwoord, Dude. Nu die stoute schoenen aantrekken ;)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_135707839
Wat goed Duderinnetje! Een succes met moed verzamelen en met bellen. Volgens mij komt dat helemaal goed *O*
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  maandag 20 januari 2014 @ 07:44:59 #124
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_135708026
Wat tof Dude!!!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_135711864
Jemig. De link tussen toen en nu. Verweving van levens. Je zou van minder hoofdpijn kunnen krijgen! ;-) Super, hoor Dude, geniet ervan. Spannend!
Is dat zo?
  maandag 20 januari 2014 @ 15:30:26 #126
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_135720522
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 02:16 schreef Duderinnetje het volgende:

Ik bel haar volgende week. Ik verzamel moed. Ze is een link naar een verleden dat afgesloten leek, maar toch ook weer niet: zonder haar waren L. en K. nooit onderdeel van ons leven geweest. De cirkel is rond, naar het schijnt.
Doen hoor! :*
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 20 januari 2014 @ 18:01:47 #127
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_135726674
Dank voor jullie lieve woorden. Ze helpen! Ik ga morgen bellen.
Ik heb net, ter inspiratie, de foto's bekeken van mijn pleegzusjes bezoek aan mijn moeder. Wat was het bijzonder.
Haar oudste twee kinderen zijn nu al ouder dan K. en L., bedacht ik me. :o
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_135726864
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 18:01 schreef Duderinnetje het volgende:
Dank voor jullie lieve woorden. Ze helpen! Ik ga morgen bellen.
Ik heb net, ter inspiratie, de foto's bekeken van mijn pleegzusjes bezoek aan mijn moeder. Wat was het bijzonder.
Haar oudste twee kinderen zijn nu al ouder dan K. en L., bedacht ik me. :o
Heel veel succes! Buikpijn?
Is dat zo?
pi_135727973
En wat een topicserie is dit geworden, zeg...... Wow.
Is dat zo?
pi_135728273
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 18:01 schreef Duderinnetje het volgende:
Dank voor jullie lieve woorden. Ze helpen! Ik ga morgen bellen.
Ik heb net, ter inspiratie, de foto's bekeken van mijn pleegzusjes bezoek aan mijn moeder. Wat was het bijzonder.
Haar oudste twee kinderen zijn nu al ouder dan K. en L., bedacht ik me. :o
wat goed! Erg mooi om een beetje mee te krijgen hoe je hier mee omgaat. _O_ voor jou en dat morgen een hele mooie dag mag worden! Daar twijfel ik eigenlijk helemaal niet aan maar kan me zo goed voorstellen dat het superspannend is!
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  maandag 20 januari 2014 @ 18:48:08 #131
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_135728338
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 18:08 schreef Smallish het volgende:

[..]

Heel veel succes! Buikpijn?
Valt mee.
Wel een gek idee om met het verleden te bellen. Ze is één van de twee mensen die ik nu nog ken, die mijn ouders hebben gekend en iets van mijn jeugd delen.

Ik moet zeggen dat ik, in het licht van die periode waarin ik haar voor het laatst zag, dacht dat ze misschien wel dood zou zijn. :@ Iedereen uit die tijd is namelijk overleden, helaas. Bizarre tijd, een kaalslag onder de fundamenten van mijn bestaan. Dus toen haar brieven destijds stopten en ik haar maar niet terugvond, was mijn conclusie dat ook zij wel op de een of andere manier 'verloren' zou zijn voor mij.

Maar goed, dat is allemaal zware kost en ik kan die gedachte ook heel goed loslaten nu. Ik verheug me erop haar weer te spreken. En denk al: wanneer kan ik haar weer zien?! O+
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_135729387
Wat geweldig Dude, en wat moet dat emotioneel (en in het begin een beetje onwennig) zijn om haar eventueel weer terug te zien! Wat zal zij verbaasd opkijken ook!
pi_135733082
O+ dude O+ wat goed dat je haar gevonden hebt!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  † In Memoriam † maandag 20 januari 2014 @ 21:18:53 #134
37843 lady-wrb
kortaf
pi_135737393
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 18:48 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Valt mee.
Wel een gek idee om met het verleden te bellen. Ze is één van de twee mensen die ik nu nog ken, die mijn ouders hebben gekend en iets van mijn jeugd delen.

Ik moet zeggen dat ik, in het licht van die periode waarin ik haar voor het laatst zag, dacht dat ze misschien wel dood zou zijn. :@ Iedereen uit die tijd is namelijk overleden, helaas. Bizarre tijd, een kaalslag onder de fundamenten van mijn bestaan. Dus toen haar brieven destijds stopten en ik haar maar niet terugvond, was mijn conclusie dat ook zij wel op de een of andere manier 'verloren' zou zijn voor mij.

Maar goed, dat is allemaal zware kost en ik kan die gedachte ook heel goed loslaten nu. Ik verheug me erop haar weer te spreken. En denk al: wanneer kan ik haar weer zien?! O+
wat ontzettend leuk voor je! O+
pi_135738767
Bellen met je verleden. Gek en mooi. Er wordt met je meegeleefd hier, Dude! Ben heel benieuwd naar het vervolg, want je toekomst in!
Is dat zo?
  Moderator maandag 20 januari 2014 @ 22:20:36 #136
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_135740589
Oe. Benieuwd :)
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  maandag 20 januari 2014 @ 22:30:22 #137
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_135741083
Wauw Dude! Wat mooi en spannend O+
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_135752407
Ik wens je een mooi telefoongesprek vandaag :)
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  zaterdag 25 januari 2014 @ 18:30:23 #139
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_135932954
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 18:48 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Valt mee.
Wel een gek idee om met het verleden te bellen. Ze is één van de twee mensen die ik nu nog ken, die mijn ouders hebben gekend en iets van mijn jeugd delen.

Ik moet zeggen dat ik, in het licht van die periode waarin ik haar voor het laatst zag, dacht dat ze misschien wel dood zou zijn. :@ Iedereen uit die tijd is namelijk overleden, helaas. Bizarre tijd, een kaalslag onder de fundamenten van mijn bestaan. Dus toen haar brieven destijds stopten en ik haar maar niet terugvond, was mijn conclusie dat ook zij wel op de een of andere manier 'verloren' zou zijn voor mij.

Maar goed, dat is allemaal zware kost en ik kan die gedachte ook heel goed loslaten nu. Ik verheug me erop haar weer te spreken. En denk al: wanneer kan ik haar weer zien?! O+
Hoe is het gegaan?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  maandag 27 januari 2014 @ 17:13:09 #140
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_136012740
Ik heb gebeld, maar kreeg geen gehoor.

En nu zit ik het een beetje uit te stellen. Vrij lame na de hele ophef die ik erover maakte, dat realiseer ik me wel. :@

Misschien ergens toch bang voor wat ik te horen krijg. En dat ik daar dan weer van alles mee moet. Als in: naar Frankrijk emigreren om goed te maken dat ik haar zo lang niet heb kunnen steunen. Of zo. :') Mijn eigen gekte is soms sterker dan mijzelf. En dan denk ik te veel voor uit en voor een ander en dat maakt zoiets als dit dus veel spannender dan het zou hoeven zijn. 8)7

Ik ga bellen en dan laat ik jullie weten hoe het ging.
Vast goed!
Eigenlijk valt alles me altijd erg mee, gezien de doemscenario's die ik immer de mentale revue heb laten passeren.
Snobs have more fun!
KLIK!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')