Dat is geen auto man, dat is een invalidenwagenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:02 schreef freek40 het volgende:
ik heb zelf een fiat seicento gehad van het bouwjaar 2000 super goedkoop in de belasting en goedkoop in de benzine, toen had ik nog een sporting uitvoering dus met de 1100 cc motor, lekker pittig voor zo een kleine auto.
Wat de fuck is er met die auto gedaan dat hij nu al op is?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:15 schreef Atta-boy het volgende:
-knip-
Heb nu zelf een daihatsu cuore die 130.000 gelopen heeft en die is zo goed als op.
Geen idee, is een redelijk oude en fragiele auto omdat ie zo klein is. Miss dat dat het is.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:23 schreef TR08 het volgende:
[..]
Wat de fuck is er met die auto gedaan dat hij nu al op is?
Ontwerp levensduur van auto's (ook benzine) ligt rond de 3 ton namelijk.
http://www.gaspedaal.nl/z(...)rk=&lftd=&grnt=&uz=0quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:47 schreef TR08 het volgende:
Bij budget 2000 en max 100.000 gereden wordt de keus al aardig dun. Waarschijnlijk krijg je dan auto's met schade en/of waar flink in gerookt is.
Sorry, had even de mogelijkheid overgeslagen dat je ook auto's van bijna 20 jaar oud zou kunnen kopenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:38 schreef vosss het volgende:
[..]
http://www.gaspedaal.nl/z(...)rk=&lftd=&grnt=&uz=0
Voila, dik 9000 auto's. Hoezo dunne keus?
Op marktplaats zijn er best wat nieuwere auto's met minder km's dan die van mij te krijgen, als je naar cuore's kijkt zelfs onder de 1200 wel maar zou graag een net iets mooiere willen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:41 schreef ohmoetdatzo het volgende:
Voor je budget ga je niks beters krijgen dan waar je nu in rijdt. Breng m eens langs een goede garage, kan me niet voorstellen dat de schade zo erg is dat het heel veel geld gaat kosten om te fixen. Bij 130k hoort een auto nog verre van op te zijn, tenzij je m om een lantaarnpaal vouwt.
10 jaar dan, nog steeds 560. Zal wel in gerookt zijnquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:47 schreef TR08 het volgende:
[..]
Sorry, had even de mogelijkheid overgeslagen dat je ook auto's van bijna 20 jaar oud zou kunnen kopen
Met auto's in deze klasse is er altijd wel wat aan de hand, die dingen slijten nu eenmaal. Ook als ze stilstaan of weinig kilometers maken. Als je er bij een slechte garage een gare uitlaat onder laat zetten, maakt het niet uit bij welke auto je dat doet. Ik zou zeggen ga terug naar de garage en eis een nieuwe of een reparatie. Die dingen gaan wel lek maar niet zo snel.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:50 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Op marktplaats zijn er best wat nieuwere auto's met minder km's dan die van mij te krijgen, als je naar cuore's kijkt zelfs onder de 1200 wel maar zou graag een net iets mooiere willen.
Heb verder niet veel zin om weer geld in deze auto te steken als er een maand later weer iets anders is waar ik dan weer geld aan uit zou moeten geven. Zo is de uitlaat nu volgens mij 2-3x gelast, laatste keer is er een andere uitlaat onder gezet en nu is dat ding weer lek
Ik hoef ook geen nieuwe auto oid maar gewoon iets van 1998 of nieuwer vind ik al best
Whut?... een Cuore die bij 130.000 op is? Heb je er constant mee op de autobahn geplankt of zo?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:15 schreef Atta-boy het volgende:.
Heb nu zelf een daihatsu cuore die 130.000 gelopen heeft en die is zo goed als op.
Die LADAquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:38 schreef vosss het volgende:
[..]
http://www.gaspedaal.nl/z(...)rk=&lftd=&grnt=&uz=0
Voila, dik 9000 auto's. Hoezo dunne keus?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |