quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Misschien wel leuk om even kort erbij te vertellen waar het over gaatquote:
quote:In 3doc: The greatest movie ever sold gaat Morgan Spurlock op onderzoek uit in de marketingwereld. De regisseur wil weten hoe de wereld van reclames in elkaar steekt.
Na Supersize Me, waar Morgan een maand lang elke dag drie McDonalds-maaltijden per dag nuttigde en meer dan elf kilo aankwam, gaat de regisseur nu op speurtocht in de reclamewereld. Hij wil vooral weten hoe de samenwerking tussen bedrijven en filmmakers in zijn werk gaat, wat voor bedragen er in om gaan en of hij het voor elkaar krijgt zijn film volledig gefinancierd te krijgen dankzij product-placement.
Pitches
Morgan komt erachter dat producten op de markt zetten een vak apart is en hij wil dat de kijker zich dat realiseert. Na vele pitches heeft de documentairemaker eindelijk beet en kan hij zijn film financieren. POM Wonderful (producent van granaatappelsap) is zijn belangrijkste financier.
Dieet
In de documentaire The greatest movie ever sold is Spurlock weer de brutale interviewer die rammelt aan de heilige huisjes van corporate America, maar ze niet omver krijgt. Overigens was Morgan na zijn avontuur voor Supersize Me weer snel op zijn oude gewicht. Zijn vriendin Alexandra Jamieson (chefkok) hielp hem met zijn herstel door middel van een speciaal dieet. Zij schreef hier later een boek over, genaamd The Great American Detox Diet.
Inderdaad.quote:
Bones Brigade gezien?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:25 schreef k_man het volgende:
Vanavond 21:00, NPO3: Zombie - the Resurrection of Tim Zom.
Top skater, Rotterdammer, voormalig kutventje, en met een hilarische oma.
Wat een eikel die Tim, zijn familie is niet veel beter.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:25 schreef k_man het volgende:
Vanavond 21:00, NPO3: Zombie - the Resurrection of Tim Zom.
Top skater, Rotterdammer, voormalig kutventje, en met een hilarische oma.
Moet je tegen z'n oma zeggen. Dan slaat ze je op je smoelwerk.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:48 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Wat een eikel die Tim, zijn familie is niet veel beter.
Docu viel mij ook wat tegen.
http://www.npo.nl/2doc/06-10-2014/VPWON_1168487quote:Puck Meerburg (15) was op zijn zevende al een IT-wonderkind en trekt inmiddels de aandacht van grote spelers op dit terrein. Grote bedrijven als Microsoft tonen interesse in hem en hij won diverse prijzen, waaronder de prestigieuze Apple Design Award voor studenten. Maar Puck is ook nog een kind, minderjarig, leerplichtig en moet gewoon naar school. Hoe snel Puck zich ook wil ontwikkelen, het huiswerk moet gedaan en de wet staat niet alles toe. Regisseur Tessa Boerman leerde Puck kennen toen hij elf was, en heeft hem sindsdien gevolgd met de camera. In deze documentaire zien we Puck zich ontwikkelen van wonderkind tot serieus programmeerder, zich bewust van de mogelijkheden en dilemma's in zijn vak. Met kinderlijke verwondering, grenzeloze fascinatie en een haviksblik beziet hij de digitale technologie die ons omringt. Naarmate Puck ouder wordt, worden de vragen die hij en zijn talent oproepen groter: hij doet mee met de professionals, maar hoe moeten die volwassenen met hem omgaan? En wij als samenleving met kinderen die excelleren op dit terrein? Voor Puck wacht waarschijnlijk een internationale toekomst. Maar hoe verhouden wij ons tot kinderen zoals hij en hoe willen we omgaan met de toenemende digitalisering van alles om ons heen? En dit is nog maar het begin
Ben 'm aan 't kijken. 'Best aardig' vind ik nog een understatement, maar ik heb dan ook de ballen verstand van programmeren.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:55 schreef Mansjester het volgende:
Best aardig
[..]
http://www.npo.nl/2doc/06-10-2014/VPWON_1168487
Is dat op UG te zien ? Ik heb nog niet gekeken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:36 schreef Mylene het volgende:
Gisterenavond uitgezonden: 2Doc: Adèle Bloemendaal: Eens wil ik er van af zijn
http://www.npo.nl/2doc/13-10-2014/AT_2023586 deze toch? Kun je het iig op je laptop zien.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:38 schreef Haaibaaike het volgende:
Er is helemaal niet op NPO terug te zien op mijn tv van Adèle Bloemendaal. Ik baal als een stekker. Ook niet bij avrotros😠
Leuk programma inderdaad. Ben benieuwd naar de editie over dierenvrienden, aangezien ik als boerenlul nog wel eens vooroordelen over dat type mens heb.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:30 schreef Bucketlist het volgende:
De Hokjesman. Heerlijk programma. Documentaire, maar kijkt door de sfeer en toonzetting heel anders weg. Doet een klein beetje denken aan Louis Theroux.
http://www.vpro.nl/kijk/de-hokjesman.html
Ja dat snap ik wel maar ik heb glasvezel dus ik dacht dat je ook op tv terug kan kijken bij UG!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:41 schreef -Peach het volgende:
http://www.npo.nl/2doc/13-10-2014/AT_2023586 deze toch? Kun je het iig op je laptop zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |