Jij opent er een topic over, dan heb ik het recht om erop te reageren.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:22 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
bemoei je s.v.p. met je eigen zaken
Lieverd, hij is misschien soms een botte hark maar hij kan best (gedeeltelijk!) gelijk hebben.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:22 schreef CandyApplez het volgende:
bemoei je s.v.p. met je eigen zaken
Nou, nee.quote:
Maar je toon aanpassen: nee?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:23 schreef Unscrewed het volgende:
Te hard voor zo'n lief, klein, onschuldig meisje met hormonen die op toeren zijn.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:23 schreef Nairua het volgende:
[..]
Lieverd, hij is misschien soms een botte hark maar hij kan best gelijk hebben.
Kijk hoe je gelijk antwoord met ' Je bent lelijk '.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:23 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Jij opent er een topic over, dan heb ik het recht om erop te reageren.
De waarheid is hard, he? Te hard voor zo'n lief, klein, onschuldig meisje met hormonen die op toeren zijn.
Je moet alles niet zo serieus nemen. Dit is het internet, je zit op FOK!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:24 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Kijk hoe je gelijk antwoord met ' Je bent lelijk '.
daar kun je sws niet eens over oordelen dusja ;s
Dat ik lelijk ben? 't zal wel...quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:23 schreef Nairua het volgende:
[..]
Lieverd, hij is misschien soms een botte hark maar hij kan best gelijk hebben.
Nee, dat niet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:25 schreef CandyApplez het volgende:
Dat ik lelijk ben? 't zal wel...
Ja, so?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:25 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Je moet alles niet zo serieus nemen. Dit is het internet, je zit op FOK!
Dit is een duidelijk teken van jezelf opzettelijk voor de gek houden. Je weet heel goed waar hij het over had.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:25 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Dat ik lelijk ben? 't zal wel...
IK WEET NU WEL DAT M'N TANDARTS ME NIET HOEFT, JA!?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:26 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dit is een duidelijk teken van jezelf opzettelijk voor de gek houden. Je weet heel goed waar hij het over had.
Eindelijk heb je de realiteit te pakken.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:28 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
IK WEET NU WEL DAT M'N TANDARTS ME NIET HOEFT, JA!?
dat had ik allang door mja ;lquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:29 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Eindelijk heb je de realiteit te pakken.
Welkom terug op de echte wereld.
Helaas is dat ook het enige witte goedje dat jij durft door te slikken.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:31 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Ik neuk nog liever met 'n pak melk.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:32 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Helaas is dat ook het enige witte goedje dat jij durft door te slikken.
nee..quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:32 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Helaas is dat ook het enige witte goedje dat jij durft door te slikken.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:34 schreef Arriviste het volgende:
Tijd voor een positieve twist.
[ afbeelding ]
xD oke..quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:34 schreef Arriviste het volgende:
Tijd voor een positieve twist.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |