Misschien vind je moeder hem stiekum ook wel leuk?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:59 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Mag van m'n moeder geen andere tandartsomdat deze gewoon goed is.
Dat spijt me, maar ze zal toch wel ontvankelijk zijn als je verteld dat je door deze ervaring niet meer naar de tandarts wil?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:03 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Jawel, maar die heeft daar schijt aan.
m'n ma heeft een vriend. (sinds kortquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:06 schreef Koral het volgende:
[..]
Misschien vind je moeder hem stiekum ook wel leuk?
Mijn moeder geeft geen ene fuck om m'n gevoelens.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:06 schreef Nairua het volgende:
[..]
Dat spijt me, maar ze zal toch wel ontvankelijk zijn als je verteld dat je door deze ervaring niet meer naar de tandarts wil?
Weet je dat wel zeker? Of uit ze het op een manier dat jij denkt dat ze niets om je geeft?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:08 schreef CandyApplez het volgende:
Mijn moeder geeft geen ene fuck om m'n gevoelens.
Dus?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:16 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Even dat je 't weet ; 't Gaat wel over mij, maar ben de TS niet hé ;P
Ik en m'n moeder kunnen nou eenmaal niet door een deur.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:15 schreef Nairua het volgende:
[..]
Weet je dat wel zeker? Of uit ze het op een manier dat jij denkt dat ze niets om je geeft?
Paps?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:16 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Ik en m'n moeder kunnen nou eenmaal niet door een deur.
Ja want jij bent dik... en lelijk.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:16 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Ik en m'n moeder kunnen nou eenmaal niet door een deur.
Je hebt geen foto van me gezien? & De reden dat hij me afwees was omdat hij anders strafbaar was.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dus?
Tevens: Jij bent ook lelijk, zelfs een oudere vent wilt niet met je
Doe es lief.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:17 schreef Unscrewed het volgende:
Ja want jij bent dik... en lelijk.
Zeg a.u.b. recht in m'n gezicht als je een blauw oog wilt!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:17 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja want jij bent dik... en lelijk.
Nee. De reden dat hij je afwees, lieve schat, is omdat hij niks met je aan wilt gaan. Hij is niet geinteresseerd in je. Hij wilde je alleen niet teleurstellen. Hou jezelf niet zo voor de gek en laat het los.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:17 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Je hebt geen foto van me gezien? & De reden dat hij me afwees was omdat hij anders strafbaar was.
Stoere meid. Helaas zijn het woorden en geen daden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:18 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Zeg a.u.b. recht in m'n gezicht als je een blauw oog wilt!
Sorry...quote:
Kom maar, dan zie je of het woorden zijnquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:19 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Stoere meid. Helaas zijn het woorden en geen daden.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:18 schreef CandyApplez het volgende:
Zeg a.u.b. recht in m'n gezicht als je een blauw oog wilt!
bemoei je s.v.p. met je eigen zakenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:19 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee. De reden dat hij je afwees, lieve schat, is omdat hij niks met je aan wilt gaan. Hij is niet geinteresseerd in je. Hij wilde je alleen niet teleurstellen. Hou jezelf niet zo voor de gek en laat het los.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |