We mogen er nog 46....eh nu 45x over posten.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:42 schreef CandyApplez het volgende:
Waarom is dit nog steeds zo intressant?
lol en dan 4 volle topics gehad over zo'n onderwerp, haha. maar wat moet er nog 45x gepost worden dan? i.v.m. dat 't niet meer over m'n tandarts gaat enzo XDquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:46 schreef Latert het volgende:
[..]
We mogen er nog 46....eh nu 45x over posten.
Ruim 4,5 topicsquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:52 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
lol en dan 4 volle topics gehad over zo'n onderwerp, haha. maar wat moet er nog 45x gepost worden dan? i.v.m. dat 't niet meer over m'n tandarts gaat enzo XD
Hahahaha wat een loverboy opmerking ... oh wachtquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 04:02 schreef Doosopwielen het volgende:
He schatj ik weet hoe het gaat ik was net ook zo bij mijn lerares ik voel me echt kut nu laten we verder praten via dm dan kunnen we bespreken wanneer we gaan winkelen ik hou daarvan jij vast ook lv tasjes gucc o alles ik betaal
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 04:02 schreef Doosopwielen het volgende:
He schatj ik weet hoe het gaat ik was net ook zo bij mijn lerares ik voel me echt kut nu laten we verder praten via dm dan kunnen we bespreken wanneer we gaan winkelen ik hou daarvan jij vast ook lv tasjes gucc o alles ik betaal
Heb je geen leuke oogarts ofzo?quote:
ja totaal overleden, zelfs reanimatie helpt niet meerquote:
Nog een tip: je bent 15. Dit is niet het eind van je leven. Soms zit het mee, soms zit het tegen in de liefde. Een mooie ervaring rijker en een illusie armer. De man van je dromen zul je vast nog wel een keer tegenkomen. En je kunt het wellicht over drie jaar nog een keer proberen. Dan ben je zelf ook een stuk ouder.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:52 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
lol en dan 4 volle topics gehad over zo'n onderwerp, haha. maar wat moet er nog 45x gepost worden dan? i.v.m. dat 't niet meer over m'n tandarts gaat enzo XD
Haha, klopt, ik kan het over 3jaar weer proberen (als hij dan nog vrijgezel is)quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:14 schreef jaha het volgende:
[..]
Nog een tip: je bent 15. Dit is niet het eind van je leven. Soms zit het mee, soms zit het tegen in de liefde. Een mooie ervaring rijker en een illusie armer. De man van je dromen zul je vast nog wel een keer tegenkomen. En je kunt het wellicht over drie jaar nog een keer proberen. Dan ben je zelf ook een stuk ouder.
En nu gewoon, hup naar het strand en andere leuke jongens versieren. Dan denk je ook niet meer aan je tandarts
Jawel ;oquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:44 schreef F1978 het volgende:
[..]
ja totaal overleden, zelfs reanimatie helpt niet meer
I know maar komt in de buurtquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:32 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Haha kun je beter zeggen in de ogen van de tandarts
Haha me2.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:33 schreef AMangold het volgende:
[..]
I know maar komt in de buurtmoest gelijk aan het liedje denken
Dat klinkt toch niet joh kendieappolzquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:32 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Haha kun je beter zeggen in de ogen van de tandarts
Ben niet lesbisch, haha.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:07 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Dat klinkt toch niet joh kendieappolz
Het is altijd lente in de ogen van de tand-ah-ha-ah-arts
Vandaar dat het niks geworden is, je moet zijn assistent(e) hebben!
quote:
Nope alleen assistentes. Maar ik mag daar later wel komen werken als tandarts maar ook als leerlingquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:16 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Heeftie geen mannelijke? Een tandarts in de leer ofzo?
Oh la laquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:24 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Nope alleen assistentes. Maar ik mag daar later wel komen werken als tandarts maar ook als leerling
Hoe oud is je tandarts?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:24 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Nope alleen assistentes. Maar ik mag daar later wel komen werken als tandarts maar ook als leerling
35. Mooie leeftijd dus.quote:
Uhm, wat?quote:
ze is toch 16?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:34 schreef jaha het volgende:
[..]
Onder de 16 is sowieso strafbaar, boven de 18 niet. Juist 16-18 is een tussencategorie. De wetgeving is op dit punt aangescherpt ter bescherming van minderjarigen. Het is zo dat bijvoorbeeld familie van het meisje aangifte kan doen, waarna de meerderjarige strafbaar gesteld kan worden. Het zal in de praktijk alleen niet veel voorkomen denk ik, maar bijvoorbeeld mensen als Berlusconi en een paar voetballers zijn wel ernstig in de problemen gekomen doordat ze seks hadden gehad met een meisje van 17.
In Nederland geldt feitelijk een soort gedoogbeleid: sexuele relaties van 16 minners wordt veelal gedoogd zolang het leeftijdsverschil maximaal 2 jaar bedraagt, en relaties van 16+ers met volwassenen worden bij wederzijdse instemming ook gedoogd.
quote:
ik zei sarcastisch dat ze 9 was...... Kom op een VOLWASSENE zegt niet tegen een minderjarige dat 'ie wel eventueel een relatie wil als ze ouder is.. Dus zal ze het wel zelf hebben bedacht...quote:
Aah, ik dacht dat ze in het OP had gezegd dat ze 16 was en hij rond de 30quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:06 schreef Hallojo het volgende:
[..]![]()
15
Waar is Appeltje gebleven eigenlijk? Zou ze al een week liggen batsen met de tandarts?
Waarom zou een volwassene dat niet zeggen? Als het verder prima klikt, lijkt me dat toch geen probleem. Het leeftijdsverschil 15-30 is nou ook niet zo wereldschokkend. Als het straks 20-35 is kraait er geen haan meer naar. Je moet gewoon ietsje meer geduld opbrengen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:47 schreef TonyaB het volgende:
[..]
ik zei sarcastisch dat ze 9 was...... Kom op een VOLWASSENE zegt niet tegen een minderjarige dat 'ie wel eventueel een relatie wil als ze ouder is.. Dus zal ze het wel zelf hebben bedacht...
quote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:31 schreef CandyApplez het volgende:
Serieus hé, zo'n kinderachtig volk op deze site... nja, laatste topic wat ik uberhaupt open, want mij zie je hier niet meer terug. Er zijn en blijven altijd mensen die alles vooe je verpesten. Maar houdoe![]()
Ik hou 't voor gezien
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:36 schreef DonnieDarkno het volgende:
Denken dat je FOK! kunt verlaten.
Welkom terug!quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:19 schreef Nairua het volgende:
Je kunt FOK! niet verlaten. FOK! verlaat jou.
Hoe oud is die gast dan? Edit, 35 al. En dan denkt hij wel iets te kunnen beginnen over 3 jaar?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:25 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Haha, klopt, ik kan het over 3jaar weer proberen (als hij dan nog vrijgezel is)
En idd, voor nu moet ik hem maar gewoon vergeten
Echt niet! 15!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:52 schreef Re het volgende:
lekker al die kwijlende users hier (nee niet jij G.), kind is 16
Inderdaad zeg, 16quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:52 schreef Re het volgende:
lekker al die kwijlende users hier (nee niet jij G.), kind is 16
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |