Zou kunnen, maar dan gaat het dus over handelingsonbekwame meerderjarige.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:11 schreef ItsyBitsySpider het volgende:
[..]
Valt het dan weer niet in zo'n zelfde categorie als licht verstandelijk beperkten te gebruiken?
Het ligt er bijvoorbeeld ook wel aan in welke lijn de psycholoog werkzaam is. Een klinisch psycholoog zal meer kwalijk genomen worden dan een huis-tuin-keuken psycholoog die zelf thuis een zaakje begonnen is...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:11 schreef ItsyBitsySpider het volgende:
[..]
Valt het dan weer niet in zo'n zelfde categorie als licht verstandelijk beperkten te gebruiken?
Zijn die handelingsonbekwaam dan? En bij ehh... korsacov patiënten dan? (hersenschade door alcoholgebruik)quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:16 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dan gaat het dus over handelingsonbekwame meerderjarige.
Zit daar verschil inquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:16 schreef Latert het volgende:
[..]
Het ligt er bijvoorbeeld ook wel aan in welke lijn de psycholoog werkzaam is. Een klinisch psycholoog zal meer kwalijk genomen worden dan een huis-tuin-keuken psycholoog die zelf thuis een zaakje begonnen is...
Nouja, stel een koppel gaat met relatieproblemen naar een (mannelijke) eerstelijnspsycholoog. Als de vrouw vervolgens een affaire begint met meneer de psycholoog, dan is dat natuurlijk hartstikke onethisch, maar dit is niet wettelijk strafbaar.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:24 schreef ItsyBitsySpider het volgende:
[..]
[..]
Zit daar verschil inDat is best slecht eigenlijk...
Het klinkt net alsof jullie al een hele affaire achter de rug hebbenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:29 schreef CandyApplez het volgende:
Hij smste me net dat we dit alles beter achter ons kunnen laten. dus idd.. hij wilt me totaal niet![]()
![]()
![]()
![]()
Geloof je jezelf nog wel?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:29 schreef CandyApplez het volgende:
Hij smste me net dat we dit alles beter achter ons kunnen laten. dus idd.. hij wilt me totaal niet![]()
![]()
![]()
![]()
Omg.. dat zeg ik toch niet.. het voelt alleen wel kut ja.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:36 schreef Latert het volgende:
[..]
Het klinkt net alsof jullie al een hele affaire achter de rug hebben
Ik had het over zijn sms, niet perse jouw reactie.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:48 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Omg.. dat zeg ik toch niet.. het voelt alleen wel kut ja.
Nja, hij bedoeld het in de vorm van dat ik hem gewoon moet vergetenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:50 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik had het over zijn sms, niet perse jouw reactie.
Hij keek wel even van 'Huh, meen je dat nou?'quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:53 schreef suus78 het volgende:
Maaruuh hij was niet verbaasd ofzo? Of had ie je al door
Het klinkt misschien heel kut nu, maar dat is idd het beste.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:52 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Nja, hij bedoeld het in de vorm van dat ik hem gewoon moet vergeten
Ja, als het goed is kom ik hem dan wel tegen ja, hij vroeg ook (als ik later klaar ben met m'n tandartstudie enz.) bij hem wou komen werken als tandarts. Maar wss is die verliefdheid dan overquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:04 schreef Latert het volgende:
[..]
Het klinkt misschien heel kut nu, maar dat is idd het beste.
Wie weet kom je hem over een paar jaar nog ergens tegen, en kan je dan met hem afspreken. Maar je moet nu niet in die verliefdheid blijven hangen.
Misschien gaat hij je wel missen als je naar een andere tandarts gaat die ook lief, zorgzaam en knap is?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:42 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Omdat hij lief is, erg zorgzaam, zich volwassen gedraagt en knap is
Zou dat?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:50 schreef Koral het volgende:
[..]
Misschien gaat hij je wel missen als je naar een andere tandarts gaat die ook lief, zorgzaam en knap is?
Jij kent hem beter dan ikquote:
Hij doet soms wel alsof hij verliefd is op me.. en hij hield net ook de heletijd m'n handen vast... omdat ik koude handen had.quote:
Ja klopt, vrienden zijn en blijven we sowiesoquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:53 schreef Koral het volgende:
[..]
Jij kent hem beter dan ik
Je had toch niet een beetje zwak gebit? Dan is het wel handig als je een tandarts als vriend hebt. Best wel slim van je!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |