ik geloof je wel hoor!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:28 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Dat jullie wel geloven dat ik sex met hem heb gehad maar niet dat hij zei dat ik moest wachten tot ik 18 ben
Volgens mij hebben ze hier echt gelijk en wilt hij me idd niet,quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:35 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Heeft ze opgezocht voor het geval dat!![]()
Fout!.quote:
Hij wil dat je 3 jaar op hem wacht, dat klinkt heel logisch.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:36 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze hier echt gelijk en wilt hij me idd niet,
Het gaat er niet zo zeer om of hij je wilt of niet, misschien loopt hij wanneer jij op controle komt wel rond met een keiharde tandenborstel in zijn broek.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:36 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze hier echt gelijk en wilt hij me idd niet,
Behalve als er sprake is van een gezagsverhouding en volgens mij is dat het geval bij een tandarts.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:46 schreef ItsyBitsySpider het volgende:
[..]
Fout!.
Volgens artikel 247 van het Wetboek van Strafrecht is seksuele gemeenschap vanaf 16 jaar en ouder (mits vrijwillig en toerekeningsvatbaar) in Nederland legaal.
Dat wordt toch alleen gezien als het echt je baas, leraar, etc. is? En het is vrijwillig...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:50 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Behalve als er sprake is van een gezagsverhouding en volgens mij is dat het geval bij een tandarts.
Als behandelend arts / psycholoog etc. is het ook niet ethisch. Ik denk dat er bij tandartsen ook zo'n soort gedragscode bestaat.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:51 schreef ItsyBitsySpider het volgende:
[..]
Dat wordt toch alleen gezien als het echt je baas, leraar, etc. is? En het is vrijwillig...
Hmm.. dat zou op zich best kunnen.. Maar dan zou niemand dus een relatie met een dokter, tandarts, psycholoog etc. kunnen beginnen. Want die regel bestaat niet alleen voor 18- ers, toch?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:56 schreef Latert het volgende:
[..]
Als behandelend arts / psycholoog etc. is het ook niet ethisch. Ik denk dat er bij tandartsen ook zo'n soort gedragscode bestaat.
Volgens mij geldt het net zozeer voor een tandarts als voor een huisarts, docent, sportleraar, etc.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:51 schreef ItsyBitsySpider het volgende:
[..]
Dat wordt toch alleen gezien als het echt je baas, leraar, etc. is? En het is vrijwillig...
Het zit hem in het woordje behandelendquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:00 schreef ItsyBitsySpider het volgende:
[..]
Hmm.. dat zou op zich best kunnen.. Maar dan zou niemand dus een relatie met een dokter, tandarts, psycholoog etc. kunnen beginnen. Want die regel bestaat niet alleen voor 18- ers, toch?
18+ is meerderjarig volgens NL recht. Dat wordt je geacht handelingsbekwaam te zijn, daaronder niet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:00 schreef ItsyBitsySpider het volgende:
[..]
Hmm.. dat zou op zich best kunnen.. Maar dan zou niemand dus een relatie met een dokter, tandarts, psycholoog etc. kunnen beginnen. Want die regel bestaat niet alleen voor 18- ers, toch?
Is ook niet helemaal zo, want als je dan bijvoorbeeld weer psychotisch bent en onder behandeling bent van een psycholoog of iets, dan ben je ook weer kwetsbaar. En dan is er ook weer die regel van gezag/macht dingesquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:04 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
18+ is meerderjarig volgens NL recht. Dat wordt je geacht handelingsbekwaam te zijn, daaronder niet.
Stel dat hij nou mee was gegaan in jouw plan, denk je dan dat jullie dan een lange stabiele relatie op hadden kunnen gebouwd?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:05 schreef CandyApplez het volgende:
Hij zei wel dat ik gewoon nog bij die praktijk mocht blijven, dat hij dat wel leuk vond. MaarjaVoel me wel gewoon KUT nu.
Nja, als hij echt van me hield, wel, denk ik.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:07 schreef ItsyBitsySpider het volgende:
[..]
Stel dat hij nou mee was gegaan in jouw plan, denk je dan dat jullie dan een lange stabiele relatie op hadden kunnen gebouwd?
Maar hij heeft natuurlijk wel al een heel ander leven dan jij nu hé?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:08 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Nja, als hij echt van me hield, wel, denk ik.
Ja klopt, maar ik weet niet of het dan ook strafbaar is, of alleen onethisch.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:05 schreef ItsyBitsySpider het volgende:
[..]
Is ook niet helemaal zo, want als je dan bijvoorbeeld weer psychotisch bent en onder behandeling bent van een psycholoog of iets, dan ben je ook weer kwetsbaar. En dan is er ook weer die regel van gezag/macht dinges
Valt het dan weer niet in zo'n zelfde categorie als licht verstandelijk beperkten te gebruiken?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik weet niet of het dan ook strafbaar is, of alleen onethisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |