hij zei dat hij ook intresse had in mij, maar dat ik wel wat ouder moest zijn omdat het anders verboden is.... maargoed, als jij dat denkt, ga je gang ofzo.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij heeft ook niets met je afgesproken. Jullie zien elkaar alleen voor jouw gebitje.
Ik heb geen sex met hem gehad.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:51 schreef DonJames het volgende:
[..]
Zo ben ik niet. Ik rook nooit na de seks.
Ja hoor. Je hebt nu wel genoeg aandacht gehadquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:52 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
hij zei dat hij ook intresse had in mij, maar dat ik wel wat ouder moest zijn omdat het anders verboden is.... maargoed, als jij dat denkt, ga je gang ofzo.
Ik hoef geen aandacht, en al helemaal niet van jou.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hoor. Je hebt nu wel genoeg aandacht gehad
"I did not have sexual relations with that man, mr. Dentist"!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:53 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Ik heb geen sex met hem gehad.
Jullie geloven niet wat hij tegen me had gezegd, maar wel dat ik sex met hem heb gehad?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:57 schreef DonJames het volgende:
[..]
"I did not have sexual relations with that man, mr. Dentist"!
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:48 schreef DonJames het volgende:
[..]
Zo is het ook niet gegaan. De tandarts zei natuurlijk "dat was lekker schat, maar je mag de rest nog niet vertellen over ons. Je moet wachten totdat je 18 bent", terwijl hij een sigaret opstak.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:48 schreef DonJames het volgende:
Zo is het ook niet gegaan. De tandarts zei natuurlijk "dat was lekker schat, maar je mag de rest nog niet vertellen over ons. Je moet wachten totdat je 18 bent", terwijl hij een sigaret opstak.
Ging jij dit forum niet verlaten?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:06 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Jullie geloven niet wat hij tegen me had gezegd, maar wel dat ik sex met hem heb gehad?
Men zit hier gewoon te dollen, daar moet je niks kwaads achter zoeken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:06 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Jullie geloven niet wat hij tegen me had gezegd, maar wel dat ik sex met hem heb gehad?
Welke brandende vraag?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:19 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Kan ik a.u.b. nog antwoord op m'n vraag krijgen?
Hmm... misschien heb je wel gelijk..quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:24 schreef Latert het volgende:
[..]
Men zit hier gewoon te dollen, daar moet je niks kwaads achter zoeken.
Echter is de opmerking van de tandarts over dat hij 'wel geïnteresseerd is, en je terug kan komen als je 18 bent', niet bepaald professioneel, en ook een tikkeltje creepy.
Wellicht was dit een vriendelijke (maar wel onduidelijke) manier van afwijzen, en dacht hij bij zichzelf: "Och, ze is mij over 2 jaar toch allang vergeten, dus waarom zal ik nu haar droom in duigen slaan".
Maar om zelf verder te gaan, zal je dit wel af moeten sluiten en hem uit je hoofd zetten. Anders blijf je nu 2 jaar lang bezig met fantaseren etc.
Eindelijk.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:27 schreef CandyApplez het volgende:
Hmm... misschien heb je wel gelijk..
Dat jullie wel geloven dat ik sex met hem heb gehad( wat niet zo is ) maar niet dat hij zei dat ik moest wachten tot ik 18 benquote:
Oh, dat geloof ik wel maar niet om de reden dat hij je echt wil.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:28 schreef CandyApplez het volgende:
Dat jullie wel geloven dat ik sex met hem heb gehad( wat niet zo is ) maar niet dat hij zei dat ik moest wachten tot ik 18 ben
Ik zat echt goed met m'n pedo afbeeldingen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:30 schreef CandyApplez het volgende:
Hij hield wel m'n handen enzo vast... dat doet 'ie toch ook niet zomaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |