Je kan wel koken!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:20 schreef tralalala het volgende:
Ik was de Knorr- en andere maaltijdpakketten een beetje zat dus heb maar een recept van het internet geplukt en met hoop van zege klaargemaakt. (kan absoluut niet koken...)
[ afbeelding ]
Goddelijk lekker![]()
http://www.smulweb.nl/recepten/1140206/Chinese-tomatensoep
Zelf nog taugé, lente uitjes, prei en ei toegevoegd.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:20 schreef tralalala het volgende:
Ik was de Knorr- en andere maaltijdpakketten een beetje zat dus heb maar een recept van het internet geplukt en met hoop van zege klaargemaakt. (kan absoluut niet koken...)
[ afbeelding ]
Goddelijk lekker![]()
http://www.smulweb.nl/recepten/1140206/Chinese-tomatensoep
Zelf nog taugé, lente uitjes, prei en ei toegevoegd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net bami met een gepocheerd eitje![]()
Wat had je gebruikt als groot broodje?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:42 schreef foodlover het volgende:
Ik heb thuis een Big Tasty nagemaakt, lekker!
Wilde zelf hamburgerbroodjes maken maar het was al laat.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat had je gebruikt als groot broodje?
Ah dus wel de smaak alleen niet de grootte van de BTquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:52 schreef foodlover het volgende:
[..]
Wilde zelf hamburgerbroodjes maken maar het was al laat.
Heb dus broodjes gekocht, gewoon 2 burgers gegeten.
Sausje dat heel erg in de buurt komt van origineel:quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ah dus wel de smaak alleen niet de grootte van de BT![]()
Lang geleden btw dat ik die op heb.
Waar blijft de uitnodiging voor je mede CUL-Fokkers??quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb een feestje waar ik kook
honing meloen met pata negra
Netmeloen met coppa
Salade van octopus, gedroogde tomaat, kapperjes, citroen en olijfolie
Groene salade
Aardappel salade op zijn Düsseldorfs ( met zure room, dille en komkommer)
Tzaziki
Sate van varkensnek, met een satesaus en een ketjapsaus
Gegrillde sardines in een tex mex marinade
Sucadesteaks van de grill in een Cajun marinade
Maiskolven en groene asperges van de grill
Vers stokbrood
Kruidenboter
Nagerechten
Herrencreme
Kaasplateau met 7 soorten kaas met crackers, gedroogd fruit en vijgen en dadelbrood
Alles vers, zelfgemaakt, gebakken, van scratch gemaakt behalve de kaas
Te drinken, een mooie rose, pils, champagne, port bij de kaas en digestiven daarna
Is een catering voor een bedrijfsfeest, slordige 40 personenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:50 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Waar blijft de uitnodiging voor je mede CUL-Fokkers??![]()
Wist niet dat je een cateringbedrijf hebt!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Is een catering voor een bedrijfsfeest, slordige 40 personen
Soms rennen, naar het toiletquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Bij een buffet moet je altijd lopen toch?
Bij sushis heb je soms een ronddraaiend plateauquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Bij een buffet moet je altijd lopen toch?
Dat heb ik voornamelijk de eerste dag bij een All-Inclusive hotelquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Soms rennen, naar het toilet
Ok je hebt gelijkquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:45 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Bij sushis heb je soms een ronddraaiend plateau
Nu eerst een weekendborrel: wodka met cassis en een een kneepje limoen
Kom maarquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Knoflookgarnalen met knoflooksaus
Who wants a little kissy?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu volNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
De resten hiervanquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb een feestje waar ik kook
honing meloen met pata negra
Netmeloen met coppa
Salade van octopus, gedroogde tomaat, kapperjes, citroen en olijfolie
Groene salade
Aardappel salade op zijn Düsseldorfs ( met zure room, dille en komkommer)
Tzaziki
Sate van varkensnek, met een satesaus en een ketjapsaus
Gegrillde sardines in een tex mex marinade
Sucadesteaks van de grill in een Cajun marinade
Maiskolven en groene asperges van de grill
Vers stokbrood
Kruidenboter
Nagerechten
Herrencreme
Kaasplateau met 7 soorten kaas met crackers, gedroogd fruit en vijgen en dadelbrood
Alles vers, zelfgemaakt, gebakken, van scratch gemaakt behalve de kaas
Te drinken, een mooie rose, pils, champagne, port bij de kaas en digestiven daarna
Veel over?quote:
Volgende x als je herren creme over hebt hoor ik t graag......de goede is moeilijk te vinden.quote:
Was heerrrlijk! Ik ga meer van Ottolenghi makenquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:41 schreef Musil het volgende:
Ben nu een ietwat aangepaste (ivm niet alle ingredienten in huis) versie van Yotam Ottolenghi's Shakshuka aan het maken.
Gewoon uitgeprint en in de gasovenquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:17 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Hoe heb je die titel bereid?
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:06 schreef emmyemmy het volgende:
Vanavond maar een roerbak met vegetarische balletjes, noodles, en wat groente.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:41 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Vakantie!
Morgen dagje Blijdorp... dus daar wat eten. Weet iemand of ze daar poffertjes hebben? Hoort bij een dagje uit![]()
Dit scoort altijd goed naast een bord noedels:quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:52 schreef Myraela het volgende:
Ik denk dat ik zo even een clubsandwich ga maken. Vanavond noodles met kip.Wil er eigenlijk meer groenten bij eten dan alleen wat dingen door de noodles heen, maar weet niet wat.
men neme:quote:
Waar haal je die shit? Altijd makkelijk snachts na het werk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:13 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
men neme:
[ afbeelding ]
En een tosti-ijzer, men warmt de tosti op totdat de kaas smelt en men peuzelt deze op
Albert Heijn XL, ik geloof dat Sligro ze ook heeft.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Waar haal je die shit? Altijd makkelijk snachts na het werk.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:16 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Albert Heijn XL, ik geloof dat Sligro ze ook heeft.
Wel warm gemaakt?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:07 schreef Myraela het volgende:
Ik vind die dingen echt niet lekker, bijna geen kaas en een raar vleesprutje. Misschien had ik een verkeerde ofzo.
HEMA verkoopt ze ook per 2. En mijn snackbar ook.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:16 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Albert Heijn XL, ik geloof dat Sligro ze ook heeft.
Met moeite wat Chorizo achter kunnen laten in de pan.quote:
Inderdaad! Chorizo is wel één van mijn hoofdredenen om nooit volledig vegetariër te willen worden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:11 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Met moeite wat Chorizo achter kunnen laten in de pan.![]()
Verrek wat blijft dat toch verrekte lekker zo'n warm stukje chorizo![]()
![]()
Thanks for the tip!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:32 schreef minilot het volgende:
[..]
Inderdaad! Chorizo is wel één van mijn hoofdredenen om nooit volledig vegetariër te willen worden.![]()
Ik koop ook wel eens 'bakchorizo', dat is verse, heel zachte chorizo, die je zo uit het velletje kunt knijpen. Dat kun je dan, net als gehakt, rul bakken. Echt belachelijk lekker!
Ja enquote:
Altijd lekker!!!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:39 schreef FutureFairytale het volgende:
Pizza 4 Formaggi bij die Italiaan
Tijdens? Stond je met je pistoletje in je handen op de dansvloer?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 03:15 schreef Mishu het volgende:
Boterhammen met geitenkaas en later nog een wit pistolet met filet americain, mayonaise en uitjes tijdens uitgaan.
courgette?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:40 schreef theKiD het volgende:
Tonijn en garnalen in roomsaus op spaghetti. Alleen ik zou niet weten wat voor groenten erbij te doen.. Om eerst lekker te wokken.. Ideetjes iemand?
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Babi Pangang
Koe Loe Yuk
Tjap Tjoy
Bief met ui/paprika in oestersaus
Sate
Kroepoek
Nasi
Bami
Toe hangop met bosvruchten, chocolademousse, aardbeien en slagroom.
Haha met zn 6enquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:17 schreef golfer het volgende:
[..]![]()
En dat heb je allemaal alleen opgegeten? Of met een stel anderen?
Lekker die Joppieburger???quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:29 schreef FutureFairytale het volgende:
McDonald's lunch: McKroket en een Joppieburger
Ik vond em tegenvallen maar kreeg heel weinig saus en heel veel sla dus was erg flauw.quote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik vond em tegenvallen maar kreeg heel weinig saus en heel veel sla dus was erg flauw.
Een collega had wel veel saus, en weinig sla.
Maar een topper is t sowieso niet...
Yum!quote:[..]![]()
Net zelfgemaakte pizza op (ja, alweer) en straks maak ik chicken wings met een blue cheese dip en selderijstengels.
omnomquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:36 schreef foodlover het volgende:
[..]
Yum!
Had ze gekruid met tabasco, zout, uipoeder en knoflookpoeder, tevens wat rijstebloem toegevoegd. Gefrituurd en daarna gecoat met bbq-saus.
Voor erbij een dip met gorgonzola, yoghurt, selderblad en wat zout. Teven selderstengels om te dippen in de saus.
Oe! Dat zou ik zelfs nu wel lusten.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:36 schreef foodlover het volgende:
[..]
Yum!
Had ze gekruid met tabasco, zout, uipoeder en knoflookpoeder, tevens wat rijstebloem toegevoegd. Gefrituurd en daarna gecoat met bbq-saus.
Voor erbij een dip met gorgonzola, yoghurt, selderblad en wat zout. Teven selderstengels om te dippen in de saus.
Hier een verse tomatensoep, heb nog een rest deeg over en daar bak ik brood van voor "pan con tomate".quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:43 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Bouillon staat te trekken op het vuur, vanavond soeppie met vers stokbrood
En gelijk weer genezen voor een jaar ofzo. Gehaktbal te droog, bonen aangekoekt(werd gebeld dus afgeleid), aardappels niet goed gaarquote:
Op zaterdag 17
augustus 2013 16:21 schreef
mascara-klodder het
volgende:
Vanavond gewoon een prakkie, heb ik geloof ik al een jaar niet meer
gemaakt
Gekookte aardappels, zelfgemaakte appelmoes, witte bonen in tomatensaus
en een gehaktbal
Nu: schijfjes komkommer met tarama en cola
Soep was heerlijk, genoeg over voor morgenmiddagquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:43 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Bouillon staat te trekken op het vuur, vanavond soeppie met vers stokbrood
quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:38 schreef Molleman het volgende:
[ afbeelding ]
Sezchuan Peper Rundvlees Noedelsoep
Waar koop je bakchorizo? Dat lijkt mij ook wel wat!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:32 schreef minilot het volgende:
[..]
Inderdaad! Chorizo is wel één van mijn hoofdredenen om nooit volledig vegetariër te willen worden.![]()
Ik koop ook wel eens 'bakchorizo', dat is verse, heel zachte chorizo, die je zo uit het velletje kunt knijpen. Dat kun je dan, net als gehakt, rul bakken. Echt belachelijk lekker!
ziet er goed uit!quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:38 schreef Molleman het volgende:
[ afbeelding ]
Sezchuan Peper Rundvlees Noedelsoep
Ik eet ook pasta vanavond! Met een pittige saus van paprika, chilli, tomaat, ui en knoflook, met wat room er doorheen om het af te blussen en wat geraspte kaas en uitgebakken spekjesquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:53 schreef Apotheose het volgende:
allemaal uitgebreide luxe maaltijden... Kom ik aan met mijn pasta voor vanavond...
Wat moet ik me daarbij voorstellen? sperziebonensoep?quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:05 schreef Iemand91 het volgende:
Chef John's sperzieboontjes staan al bijna een half uur op het gas en hebben nog 1.5 uur te gaan.
Sperziebonensoep is best lekker trouwens, met lamsvlees, mmmmquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:55 schreef computergirl het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen? sperziebonensoep?
quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:55 schreef computergirl het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen? sperziebonensoep?
Slecht?quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:16 schreef oLexie het volgende:
Ben nu bezig met:
Aardappelblokjes gebakken in kruidenboter
Gaar gesudderde gehaktballen met geperste knoflook, gesnipperde en geperste sjalotten en rode paprika, zou, peper, allemaal andere kruiden die lekker roken
Verse gestoomde spinazie
Zo slecht, maar zo lekker!![]()
Nu moet vriendlief nog even thuiskomen uit zijn werk en dan aan tafel /Twee woorden negen letters...
Ben al een jaar bezig met afvallen en bijna mijn streef bereikt, dus probeer zo vetloos mogelijk te eten. Gehakt, aardappelen en kruidenboter zijn niet echt bevorderlijk maar af en toe mag het.quote:
Maak je die slush zelf of haal je dat bij een snackbar o.i.d.?quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:28 schreef FutureFairytale het volgende:
Pizza was yum! Toe chocoladevla en een peerslush.
Mijn moeder maakte ook vaak boontjes met tomaat en spek, dus dat is voor mij een bekende combinatiequote:Op maandag 19 augustus 2013 21:03 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ben niet zo'n fan van die standaard gekookte boontjes. Zo zijn ze best te eten eigenlijk.
Ah ik snap. Vind het nml als een heel normale maaltijd klinken. Je kunt niet altijd salades blijven etenquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:18 schreef oLexie het volgende:
[..]
Ben al een jaar bezig met afvallen en bijna mijn streef bereikt, dus probeer zo vetloos mogelijk te eten. Gehakt, aardappelen en kruidenboter zijn niet echt bevorderlijk maar af en toe mag het.Wil alleen geen Jojo effect meer
dus moet op mijn eten letten.
Soms zelf met mijn slushy maker, soms van de snackbar. Laatstgenoemde blijven toch de echte en ooooh zo lekker die peer.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:19 schreef foodlover het volgende:
[..]
Maak je die slush zelf of haal je dat bij een snackbar o.i.d.?
Pizzaquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ah ik snap. Vind het nml als een heel normale maaltijd klinken. Je kunt niet altijd salades blijven eten![]()
En ik had een pizza. Das pas slecht
Als je t lekker vindt en volhoudtquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:22 schreef oLexie het volgende:
[..]
PizzaDat ga ik aankomend weekend denk ik maar eens eten weer, even vriend lief aankijken want hij maakt ze altijd heel lekker.
Ja heb alleen maar groentes, kip/vis en salades gegeten inderdaad de afgelopen tijd. Heel af en toe een pasta tussendoor en aanvullingen zodat ik nog wel op de schijf van vijf zit.
Ik bof met een man die van koken houdt en zijn zooi opruimt.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Als je t lekker vindt en volhoudtAnders kun je ook lekker (maaltijd)soep eten ofzo. Ben geen dieetexpert btw dus heb verder niet veel tips. Ik vind nml aardappels, groenten en vlees heeeeel gezond.
En n vriend hebben die pizza's kan maken
Ik betaal de Italiaan want ken niemand die dat goed kan
Lekker hoor!quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Soms zelf met mijn slushy maker, soms van de snackbar. Laatstgenoemde blijven toch de echte en ooooh zo lekker die peer.
Als ik de snackbar binnenkom loopt er standaard n medewerker naar t slushapparaat, vraagt nog voor de netheid 'peer?' maar ze weten t allemaal
Ik ben nml dol op alles wat ijskoud is of superheet![]()
Oeiii wat is datquote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:02 schreef Tezz het volgende:
Wij aten varkenshaas in pepersaus, gewokte broccoli met ui/champ/hamreepjes en hasselback-aardappels uit de oven.![]()
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:34 schreef sitting_elfling het volgende:
Dronk net een
[ afbeelding ]
Gatverdamme..
Was in de aanbieding in Duitsland, kwam gisteren terug uit Hannover, was daar in de aanbieding voor 1 euro. Meegenomen, nu ff getried. Ranzigquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:17 schreef habitue het volgende:
[..]Durf ik nieteens te proeven. Hoe kom je erop...
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:37 schreef minilot het volgende:
Hele dag niks gegeten wegens gedoe, maarrrrr: ik hoorde net van mijn lief dat hij zorgt voor een dampende pan versgemaakte uiensoep + stokbrood + gruyere zodra ik straks thuiskom, dus komt helemaal goed.
En de volgende stap is: een stuk kopen en opeten!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:44 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
Ik moest googelen om uit te vinden dat het kaas is![]()
Zorg je dat je de pan leeg eet?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:37 schreef minilot het volgende:
Hele dag niks gegeten wegens gedoe, maarrrrr: ik hoorde net van mijn lief dat hij zorgt voor een dampende pan versgemaakte uiensoep + stokbrood + gruyere zodra ik straks thuiskom, dus komt helemaal goed.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:55 schreef uniekhoorn het volgende:
verse spinazie met roomkaas, verse bieslook, champignons, knoflook en ui. Gebakken biefstuk met champignons, gegrilde paprika, ui, knoflook, courgette uit de oven.
Was door omstandigheden (sinds vanmorgen heel vroeg op kantoor, drukte, extreme chaos, lege kantoorkoelkast) simpelweg niet in de gelegenheid om te eten. Wilde best wel.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zorg je dat je de pan leeg eet?
Ik snap niet dat als mensen op hun eten willen letten gewoon maar niet eten. Zeker als ze zo van eten houden als jij. Wordt daar gewoon sip van
Goedzo meissiequote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:24 schreef minilot het volgende:
[..]
Was door omstandigheden (sinds vanmorgen heel vroeg op kantoor, drukte, extreme chaos, lege kantoorkoelkast) simpelweg niet in de gelegenheid om te eten. Wilde best wel.
Maar ik ben nu drie kommen verse uiensoep + een half stokbrood en een groene salade van jewelste verder, dus ben zeer voldaan.
Drie keer per dag eten als rotsvast stramien, daar heb ik niet zoveel mee.
Wat!?quote:
Aldiquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:05 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat!?
Ik denk dat ik als kind minimaal zesduizend kilometer aan zure matjes heb gegeten en nu zeg jij dat er een ijsje van is?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |