Dinamo Kiev een kansloze club? Die kerels hadden 50 miljoen aan transfers uitgegeven die zomer, een soort subsidieclub á la PSV was het, maar ze waren stukken sterker. We speelden ze thuis helemaal weg, en dat we toen niet 3-0 gewonnen hebben is echt absurd met die enorme kansen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ach vorig jaar vlogen jullie er ook tegen kansloze clubs vanaf. En als Feyenoord zijnde moet je niet janken en die Russen over de knie leggen. Althans die intentie moet je hebben. Hier praat iedereen al alsof er verloren is
Wat een instelling.
Dit.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:34 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dinamo Kiev een kansloze club? Die kerels hadden 50 miljoen aan transfers uitgegeven die zomer, een soort subsidieclub á la PSV was het, maar ze waren stukken sterker. We speelden ze thuis helemaal weg, en dat we toen niet 3-0 gewonnen hebben is echt absurd met die enorme kansen.
Het komt wel allemaal uit deze week... eerst de goede wedstrijd van Mokotjo en de winnende van Fernandez en nu de lotingquote:
Zou ook een onbegrijpelijke aankoop zijn.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:40 schreef BoxeurDesRues het volgende:
El Hamdaoui verhaal kan ook gelijk weer van tafel geveegd worden.
Hoezo? Kan je in een 4-4-2 gaan spelen met Pellč en De Ham.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou ook een onbegrijpelijke aankoop zijn.
Ik heb het over die kansloze wedstrijd in Praag. En Kiev was relatief de makkelijkste optie wat jullie konden loten als ik me niet vergis.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:34 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dinamo Kiev een kansloze club? Die kerels hadden 50 miljoen aan transfers uitgegeven die zomer, een soort subsidieclub á la PSV was het, maar ze waren stukken sterker. We speelden ze thuis helemaal weg, en dat we toen niet 3-0 gewonnen hebben is echt absurd met die enorme kansen.
Nogmaals, ik denk dat je verkeerd leest. Wie zegt hier dat wij kansloos zijn? Er wordt geklaagd over randzaken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb het over die kansloze wedstrijd in Praag. En Kiev was relatief de makkelijkste optie wat jullie konden loten als ik me niet vergis.
Maar je moet niet zaniken dat je Kuban Krosnadar krijgt...... relatief is dat vergeleken met Praag en/of Kiev toch een stuk makkelijker.
Hier in dit topic wordt over die club gepraat of het op voorbaat al kansloos is. Dat is onzin, zeker in de thuiswedstrijd...
Joh, Kiev is sterker dan Kuban, misschien omdat dat ook de voorronde Champions League was?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb het over die kansloze wedstrijd in Praag. En Kiev was relatief de makkelijkste optie wat jullie konden loten als ik me niet vergis.
Maar je moet niet zaniken dat je Kuban Krosnadar krijgt...... relatief is dat vergeleken met Praag en/of Kiev toch een stuk makkelijker.
Hier in dit topic wordt over die club gepraat of het op voorbaat al kansloos is. Dat is onzin, zeker in de thuiswedstrijd...
Ja dus dan ben je als Feyenoord zijnde al kansloos of wat?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:46 schreef elCholo het volgende:
Kuban Krasdonar speelde dit seizoen al tegen Rubin Kazan, Zenit St. Petersburg en Spartak Moskou, maar verloor nog geen wedstrijd.
En dan noem je ons calimero'squote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:47 schreef PizzaGeit het volgende:
En we zeggen niet dat we kansloos zijn, het is alleen zo typisch dat Feyenoord dan weer de sterkste van alle ongeplaatste clubs loot
Is een constatering van de resultaten van Kuban, nog steeds staat er niet dat wij kansloos zijn.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja dus dan ben je als Feyenoord zijnde al kansloos of wat?
Nou als ik de gemiddelde reactie van de Feyenoorders lees dan lijkt het alsof ze Barcelona geloot hebben. Kom op zeg, met een goede thuiswedstrijd moet je die ploeg aan de kant kunnen zetten. En dat het dan de zwaarste is van de overige 4 die geloot hadden kunnen worden.... tsja, so be it.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nogmaals, ik denk dat je verkeerd leest. Wie zegt hier dat wij kansloos zijn? Er wordt geklaagd over randzaken.
Differdange en Petrolul zouden ook te doen moeten zijn, het is een raar seizoen tot nu toe. En in onze huidige vorm zal iedere tegenstander moeilijk zijn. Maar @ de_boswachter: we zijn tegen niemand kansloos.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:50 schreef GGMM het volgende:
Ach; bekijk he zo. Een team waar Özbiliz de absolute ster was moet te doen zijn.
Allemaal gelijk en net aan gewonnen van de nummer laatst.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:46 schreef elCholo het volgende:
Kuban Krasdonar speelde dit seizoen al tegen Rubin Kazan, Zenit St. Petersburg en Spartak Moskou, maar verloor nog geen wedstrijd.
Zeg ik dat dan, ouwe pik?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:49 schreef de_boswachter het volgende:
Ook dat vind ik niet heel spectaculair, die resultaten.....quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is een constatering van de resultaten van Kuban, nog steeds staat er niet dat wij kansloos zijn.
Het is meer grappig, vooraf werd al gezegd dat we waarschijnlijk Kuban zouden loten en als dat dan uitkomt is dat toch wel eenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nou als ik de gemiddelde reactie van de Feyenoorders lees dan lijkt het alsof ze Barcelona geloot hebben. Kom op zeg, met een goede thuiswedstrijd moet je die ploeg aan de kant kunnen zetten. En dat het dan de zwaarste is van de overige 4 die geloot hadden kunnen worden.... tsja, so be it.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:47 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
En we zeggen niet dat we kansloos zijn
Jij volgt het Russisch voetbal?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
We zijn net zo niet kansloos als PSV tegen AC Milan.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:03 schreef elCholo het volgende:
Lekkere Russische sletjes neuken en in een grijs bos 10 tegen 10 vechten met die gekke Russen
Is m'n 2e grote passie.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij volgt het Russisch voetbal?
Correct. Gelukkig is dit redelijk goed te combineren, al is het wel te hopen dat de noordelijke ijszee nog eens goed dichtvriest.quote:
Je kon maar 5 tegenstanders loten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:07 schreef Caland het volgende:
Ook echt van de 30 schijttegenstanders had je er 1 goede tussen zitten.
Ja, daar snap ik eerlijk gezegd ook geen reet van.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat vind ik nou het vreemde aan die kutloting
Ja na zo'n obscure voorloting ergens in het peeskamertje van een van de hoeren van Platini.quote:
Wat een onzin. Er zaten gewoon 32 schijtteams in die bakken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:07 schreef Caland het volgende:
Ook echt van de 30 schijttegenstanders had je er 1 goede tussen zitten.
Ik had 'm op een gegeven moment wel door.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, daar snap ik eerlijk gezegd ook geen reet van.
Om en nabij.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:10 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Wat een onzin. Er zaten gewoon 32 schijtteams in die bakken.
Ja dat snapt Bokito ook nog. Maar waarom die voorloting?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had 'm op een gegeven moment wel door.
[ afbeelding ]
Dat zo bij iedere pot en dan krijg je dus 5-6 van iedere pot etc.
Ik was gister in Spijkenisse ja.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
of jij hebt een look-a-like rondlopen of ik zag je gister in Spijkenisse lopen
Ja, moet je mij ook niet vragen. Misschien dat ze te lui zijn om 62 balletjes te trekken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat snapt Bokito ook nog. Maar waarom die voorloting?
Vind jij maar eens het warme balletje tussen 31 koude. Nee, dat is allemaal een stuk makkelijker als het er maar 5 zijn.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat snapt Bokito ook nog. Maar waarom die voorloting?
Dat is waar. Ach, Brussel haalt opgelucht adem. Daar waren er minimaal 10.000 naar afgereisdquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vind jij maar eens het warme balletje tussen 31 koude. Nee, dat is allemaal een stuk makkelijker als het er maar 5 zijn.
Brusselse politie is wel wat gewend. Die zijn ook van het eerst slaan en dan praten...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is waar. Ach, Brussel haalt opgelucht adem. Daar waren er minimaal 10.000 naar afgereisd
Wat dat betreft ideale loting. Zetten waarschijnlijk het leger in na youtube onderzoek door de KGB.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is waar. Ach, Brussel haalt opgelucht adem. Daar waren er minimaal 10.000 naar afgereisd
Gaat toch geen hond naartoe. Als het er 100 zijn zou ik het veel vinden. Praktisch onmogelijk ook om dat nu allemaal te regelen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat dat betreft ideale loting. Zetten waarschijnlijk het leger in na youtube onderzoek door de KGB.
En Feyenoord speelt thuis..quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:42 schreef WhateverWhatever het volgende:
Twente is nog iets beter dan Zwolle, ik ben benieuwd
Neuh.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:42 schreef WhateverWhatever het volgende:
Twente is nog iets beter dan Zwolle, ik ben benieuwd
Als je dacht dat Zwolle kon winnen heb je een rare kronkel..quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je denkt dat Twente kans heeft tegen Feyenoord in de Kuip, heb je wel een rare kronkel.
Het huidige Feyenoord heeft nog geen wedstrijd verloren in de Kuip. Nogmaals: Onverslaanbaar.quote:
Dan heb ik maar een rare kronkel. Zwolle draaide een sterke voorbereiding, Feyenoord wat haperend, en Feyenoord heeft het altijd lastig in uitwedstrijden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:44 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Als je dacht dat Zwolle kon winnen heb je een rare kronkel..
Feyenoord en uitwedstrijdenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:44 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Thuis is een totaal ander verhaal.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:44 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ik winst voor PECquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:46 schreef satecl het volgende:
[..]
Feyenoord en uitwedstrijdenNee zo'n verrassing was dat niet. Ik had 1-1 voorspeld.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
PEC gaat winnen.
Fernandez in de blessuretijd.
Op papier had Feyenoord gewoon moet winnen lijkt mij, ex JL clubje, maar van Twente hebben ze echt nog niet gewonnen hoor..quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan heb ik maar een rare kronkel. Zwolle draaide een sterke voorbereiding, Feyenoord wat haperend, en Feyenoord heeft het altijd lastig in uitwedstrijden.
Twente is ook een ex JL clubje.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:46 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Op papier had Feyenoord gewoon moet winnen lijkt mij, ex JL clubje, maar van Twente hebben ze echt nog niet gewonnen hoor..
Ex-JL-clubje, kansloos geblaat. Feyenoord had er vorig seizoen ook verloren.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:46 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Op papier had Feyenoord gewoon moet winnen lijkt mij, ex JL clubje, maar van Twente hebben ze echt nog niet gewonnen hoor..
Zwolle speelde vorig seizoen ook al Eredivisie hoor. Toen won het ook van Feyenoord.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:46 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
3-0 voor Feyenoord.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:48 schreef WhateverWhatever het volgende:
Let nou maar op zondag als je op 818 kijkt
Dat laten we maar over aan teletektsupporters als jij.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:48 schreef WhateverWhatever het volgende:
Let nou maar op zondag als je op 818 kijkt
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat laten we maar over aan teletektsupporters als jij.
Nee hoor, ik zit in het stadion bij de kampioenen van Nederland.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat laten we maar over aan teletektsupporters als jij.
Ajax moet uit toch?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:50 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zit in het stadion bij de kampioenen van Nederland.
Wedden voor een kratje bier dat Feyenoord wint?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:48 schreef WhateverWhatever het volgende:
Let nou maar op zondag als je op 818 kijkt kom ik nog wel even terug hier om mijn tekst te quoten
Jezusquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:50 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zit in het stadion bij de kampioenen van Nederland.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Ja, leuk. Ga nu maar weer weg voordat je jezelf nog meer pijn doet.
Haha ik heb dat een keer tijdens de Klassieker meegemaakt, 3 jaar terug ofzo. Stond op W, scoorde Feyenoord de 1-0(Smolov).... Iedereen helemaal loos, ik ook. Ik kon het niet geloven. Ik bleef maar juichen en lag een paar rijen onder/voren.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:58 schreef Caland het volgende:
Zijn altijd mooie potjes tegen Twente. Zelden zo'n chaos meegemaakt als na die derde van Guidetti een paar jaar terug. Vond mezelf uiteindelijk 3 rijen naar onderen terug.
Epische wedstrijden zijn/waren dat ja.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:58 schreef Caland het volgende:
Zijn altijd mooie potjes tegen Twente. Zelden zo'n chaos meegemaakt als na die derde van Guidetti een paar jaar terug. Vond mezelf uiteindelijk 3 rijen naar onderen terug.
Ik heb die avond-bekerwedstrijd in het stadion gezien. Vanaf het moment dat die trein aankwam was het al raak.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Epische wedstrijden zijn/waren dat ja.
Sowieso nooit zoiets meegemaakt. Ben je aan het juichen, kijk je omhoog, zie je opeens de derde erin vliegen. Volgens mij had 75% van het stadion niet eens door dat er al afgetrapt was.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Epische wedstrijden zijn/waren dat ja.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso nooit zoiets meegemaakt. Ben je aan het juichen, kijk je omhoog, zie je opeens de derde erin vliegen. Volgens mij had 75% van het stadion niet eens door dat er al afgetrapt was.
Laatste anekdote dan. Die Duitse filmploeg die in de rust dacht dat het wel handig was om langa de gele zijde te lopen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:11 schreef satecl het volgende:
Laatste Europese wedstrijd moet een mooi resultaat tegen een sterke tegenstander?
Er blijven een paar klassiekers inderdaad, zoals de Pool in de gracht.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Laatste anekdote dan. Die Duitse filmploeg die in de rust dacht dat het wel handig was om langa de gele zijde te lopen.Die hebben echt liters bier en tientallen aanstekers over zich heen gehad. Haalde daar zelfs het nieuws.
Tegen Ajax wel.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Differdange en Petrolul zouden ook te doen moeten zijn, het is een raar seizoen tot nu toe. En in onze huidige vorm zal iedere tegenstander moeilijk zijn. Maar @ de_boswachter: we zijn tegen niemand kansloos.
Klopt, maar niet onmogelijk en dat was het in die periode wel. Toen was het alleen de vraag of het 4-0 of 5-0 zou worden...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de uitwedstrijd wordt het heeeeeeel lastig.
Was Feyenoord niet de enige club die daar toen won?quote:
In mijn herinnering niet in elk geval, was toch de periode Kluivert, Finidi, Kanu etc.? Volgens mij hebben toen alleen 1x de Obiku overwinning gehad.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Was Feyenoord niet de enige club die daar toen won?Of een seizoen later?
Nee.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Was Feyenoord niet de enige club die daar toen won?![]()
Die bedoelde ik ja. De enige wedstrijd die ze toen verloren dacht ik.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In mijn herinnering niet in elk geval, was toch de periode Kluivert, Finidi, Kanu etc.? Volgens mij hebben toen alleen 1x de Obiku overwinning gehad.
Dat was voor de beker toch?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Die bedoelde ik ja. De enige wedstrijd die ze toen verloren dacht ik.
Nee, volendam won ook van Ajax en in olympisch stadion met 0-1quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Was Feyenoord niet de enige club die daar toen won?Of een seizoen later?
Ze waren in elk geval belachelijk sterk. Nog zo'n periode zou ik niet overleven...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Die bedoelde ik ja. De enige wedstrijd die ze toen verloren dacht ik.
Hoef je voorlopig niet bang voor te zijnquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze waren in elk geval belachelijk sterk. Nog zo'n periode zou ik niet overleven...
Dit jaar blijven ze ongeslagen in de eredivisie.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze waren in elk geval belachelijk sterk. Nog zo'n periode zou ik niet overleven...
Daar durf ik wel 1000 euro op te zetten, dat dát in elk geval niet gebeurt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dit jaar blijven ze ongeslagen in de eredivisie.
Ghehe, heb je hier een filmpje van?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Laatste anekdote dan. Die Duitse filmploeg die in de rust dacht dat het wel handig was om langa de gele zijde te lopen.Die hebben echt liters bier en tientallen aanstekers over zich heen gehad. Haalde daar zelfs het nieuws.
Vorig jaar maar 2x verloren van Vitesse.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daar durf ik wel 1000 euro op te zetten, dat dát in elk geval niet gebeurd.
Dus je kunt vol vertrouwen de weddenschap aannemen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vorig jaar maar 2x verloren van Vitesse.
Inderdaad, dat zie ik ook niet zomaar weer gebeuren. Al vrees ik wel dat Ajax tussen de 80 en 85 punten gaat behalen. Ook een gigantisch aantal waarmee ze (verwacht ik) wel zo'n wedstrijd of 3 a 4 voor het einde van de competitie al kampioen zullen zijn.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daar durf ik wel 1000 euro op te zetten, dat dát in elk geval niet gebeurt.
Mits het team intact blijft.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zie ik ook niet zomaar weer gebeuren. Al vrees ik wel dat Ajax tussen de 80 en 85 punten gaat behalen. Ook een gigantisch aantal waarmee ze (verwacht ik) wel zo'n wedstrijd of 3 a 4 voor het einde van de competitie al kampioen zullen zijn.
Het team moet dan wel intact blijven, zoals Smoofie al zegt. En daarnaast hebben ze ieder seizoen een nieuwe 'aartsrivaal'. Drie seizoenen geleden ADO, daarna Utrecht en vorig seizoen Vitesse.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zie ik ook niet zomaar weer gebeuren. Al vrees ik wel dat Ajax tussen de 80 en 85 punten gaat behalen. Ook een gigantisch aantal waarmee ze (verwacht ik) wel zo'n wedstrijd of 3 a 4 voor het einde van de competitie al kampioen zullen zijn.
Echte Rotterdammer.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:36 schreef Smoofie het volgende:
Ik vind Mounir wel goed voor Feyenoord eigenlijk.
Misschien dat zijn zaakje eindelijk gaat lopen nu het niet meer overeind wordt gehouden door Ajax.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:36 schreef Smoofie het volgende:
Ik vind Mounir wel goed voor Feyenoord eigenlijk.
Inzetten op Feyenoord kan aardig geld opleveren zo te zien.quote:
twitter:fckuban_ru twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 15:12:38How do you do, @Feyenoord ? We'll be waiting for you & your supporters in Krasnodar. Welcome! reageer retweet
Vliegtickets zijn misselijk duurquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zijn er nog mensen van plan om naar Rusland te reizen de 22ste?
600 euro volgens Happelquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:47 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Vliegtickets zijn misselijk duur
Ok.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:50 schreef bianconeri het volgende:
Goede loting voor Feyenoord!
Oke de locatie is niet echt handig, maar geen echt lastige tegenstander ofzo. Niet dat ze die wel konden loten maar ja.
Zo wat een zeer interessante reactiequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:50 schreef bianconeri het volgende:
Goede loting voor Feyenoord!
Oke de locatie is niet echt handig, maar geen echt lastige tegenstander ofzo. Niet dat ze die wel konden loten maar ja.
Beschikbare vluchten:quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:48 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Ah dat is beter ik kwam ze alleen van 1700+ tegen
Mijn collega heeft een nieuwe Cayenne, dan neem ik liever diequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:54 schreef SjaakBauer het volgende:
We pakken gewoon de Evoque van Don.
Die 2-2 zat er lekker in.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:35 schreef SjaakBauer het volgende:
twitter:fckuban_ru twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 15:12:38How do you do, @Feyenoord ? We'll be waiting for you & your supporters in Krasnodar. Welcome! reageer retweet
Veel Russischer kan het niet
Je vrouw had een XC80 toch? Daar kun je ook wel mee naar Rusland rijden, de vraagt rest of je hem ook weer mee terug krijgt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn collega heeft een nieuwe Cayenne, dan neem ik liever die
XC90, en hoeveel is het: 3500 kilometer? Kunnen we beter de jetpack van hmf nemen...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je vrouw had een XC80 toch? Daar kun je ook wel mee naar Rusland rijden, de vraagt rest of je hem ook weer mee terug krijgt.
We pakken z'n JSF.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
XC90, en hoeveel is het: 3500 kilometer? Kunnen we beter de jetpack van hmf nemen...
Teleportmachines zijn uit de jaren '90. Nu kan hij gewoon een 3d hologram van zichzelf daarheen beamen. Zo kan hij alle problemen in de wereld tegelijk oplossen.quote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:34 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Die gaat ook wel spelen zondag, denk ik. Hoop ik.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:45 schreef Caland het volgende:
Verschillende spelers van #Feyenoord, waaronder Pellč, zouden deze week intern een lans hebben gebroken voor Joris Mathijsen. (#FCRijnmond)
Oja. Die speelt daar nog he. Je zou het bijna vergeten na die leegloop in het Duitse.quote:
De Pelquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:45 schreef Caland het volgende:
Verschillende spelers van #Feyenoord, waaronder Pellč, zouden deze week intern een lans hebben gebroken voor Joris Mathijsen. (#FCRijnmond)
Goede zaak.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:45 schreef Caland het volgende:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:29 schreef Caland het volgende:
Flink stuk tekst voor iemand die toch niet gaat komen
Zo goed zijn die gasten niet. Is zeker te doen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:32 schreef Cara het volgende:
Sterkst mogelijke tegenstander van de loting, check.
Dit seizoen is gewoon een checklist van voorgaande seizoenen afgaan. Wacht nu op de kansloze uitschakeling. Weg kans op meer punten in Europa.
Ik zou die Oostblokclubs niet onderschatten..quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:10 schreef PIETR het volgende:
[..]
Zo goed zijn die gasten niet. Is zeker te doen.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:10 schreef PIETR het volgende:
[..]
Zo goed zijn die gasten niet. Is zeker te doen.
Beide ploegen zijn aan elkaar gewaagd maar de quotering die Feijenoord krijgt is wel heel hoog.quote:
Die wedstrijd wasquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:58 schreef Caland het volgende:
350 inmiddels. Komt nog wel 87 euro voor visum bij. Plus al de andere zooi natuurlijk.quote:
Ze zijn al 26 wedstrijden ongeslagen in binnen- en buitenland. Zeker geen ploeg waar we even overheen walsen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zenit en Spartak Moskou zouden wij keihard van verliezen volgens mij.
Wij walsen nooit ergens overheen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Ze zijn al 26 wedstrijden ongeslagen in binnen- en buitenland. Zeker geen ploeg waar we even overheen walsen.
Daar wordt je toch kotsziek van. Je had net zo goed een club uit Georgië kunnen loten en zo lekker 3 Europese wedstrijden kunnen reserveren. Nu ben je als het zijn gangetje gaat volgend jaar weer je geplaatste status kwijt en sta je weer tegen een Tottenham te spelen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Ze zijn al 26 wedstrijden ongeslagen in binnen- en buitenland. Zeker geen ploeg waar we even overheen walsen.
Als we Dijkshoorn moeten geloven is Koeman al op zoek naar de achterdeur...quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 03:00 schreef heiden6 het volgende:
Ik erger me echt aan de negatieve houding van Koeman, het begon al in de voorbereiding en nu is het helemaal erg.
Ja, maar waarom? Wil hij nu weg omdat hij bang is dat Feyenoord vijfde wordt en een ander bondscoach wordt na het WK? Dat zou toch wel heel raar zijn.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 03:02 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Als we Dijkshoorn moeten geloven is Koeman al op zoek naar de achterdeur...
wat bedoeld ie met ' je brengt van de week wel meer groot nieuws' 'laat ik daar maar niet verder op in gaan ' ??quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:15 schreef heiden6 het volgende:
De tering, Koeman is ongesteld geloof ik.
Btw ik zit ook naar een gesprekje met Clasie te luisteren, die zegt net zo vaak 'natuurlijk' als Mario Been 'nogmaals' zegt.
Die bovenstaande tweet zegt dat ze ons zullen verwelkomen in Krasnodar, dus dat lijkt me de plaatsquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 05:15 schreef heiden6 het volgende:
Van een of andere Feyenoordgerelateerde pagina die ik heb geliked op facebook, voor de mensen die naar Rusland willen:
OPGELET: Voor wie toch wil gaan! Visumservice regelt visum en uitnodiging voor land. Vandaag inleveren is volgende week vrijdag je visum binnen! Schappelijke prijzen. Bellen via: 070 799 92 30
( Ik wilde zeggen naar Kuban maar toen dacht ik, misschien is het wel in Krasnodar of bestaan die plaatsen allebei niet.)
Het lijkt wel alsof hij er totaal geen zin meer in heeft. Als je zo een persconferentie geeft dan geef je toch een signaal af. Hij straalt totaal geen plezier, vrolijkheid, passie, strijdlust, elan, frisheid en fitheid uit. Jammer dat hij de club Feyenoord op die manier uitdraagt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 03:00 schreef heiden6 het volgende:
Ik erger me echt aan de negatieve houding van Koeman, het begon al in de voorbereiding en nu is het helemaal erg.
Mensen die een signaal afgeven, die hoeven we hier niet meer!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 06:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof hij er totaal geen zin meer in heeft. Als je zo een persconferentie geeft dan geef je toch een signaal af. Hij straalt totaal geen plezier, vrolijkheid, passie, strijdlust, elan, frisheid en fitheid uit. Jammer dat hij de club Feyenoord op die manier uitdraagt.
Wil je de persconferentie afschaffen dan?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 06:45 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Mensen die een signaal afgeven, die hoeven we hier niet meer!![]()
Mario Been zei over Gill Swerts dat hij wel 'een signaal afgeeft' om toe te lichten wat hij zou gaan toevoegen aan de selectie.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 07:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wil je de persconferentie afschaffen dan?
Dit. En als er al een versterking komt (op huurbasis) dan is dat op het laatste moment nadat je een hele zware start hebt gehad.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:25 schreef Happel het volgende:
Ik denk dat Koeman zich zwaar irriteert aan de selectie waar hij mee zit. Geen vooruitgang, telkens dezelfde fouten maken, geen mentaliteit en ook helemaal geen middelen om er iets aan te veranderen. Dat gaat iedereen op een gegeven moment irriteren.
Er is ruimte in het salarisbudget. Huren met een optie tot koop is dus voor Feyenoord de ideale constructie.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:56 schreef mister_popcorn het volgende:
Met welke centen gaan we dat klaarspelen dan? Overigens zou het een prima zet zijn, creativiteit voorin is hoognodig.
Neem aan dat het gewoon alleen huur zou zijn, wat voor belang heeft Anderlecht erbij om een optie tot koop op te nemen?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:00 schreef Sejt het volgende:
[..]
Dit. En als er al een versterking komt (op huurbasis) dan is dat op het laatste moment nadat je een hele zware start hebt gehad.
[..]
Er is ruimte in het salarisbudget. Huren met een optie tot koop is dus voor Feyenoord de ideale constructie.
Zekerheid w.b. afkoopsom voor Anderlecht, indien Feyenoord met hem verder wil.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:59 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Neem aan dat het gewoon alleen huur zou zijn, wat voor belang heeft Anderlecht erbij om een optie tot koop op te nemen?
Hoezo zekerheid, het is een optie tot koop voor een bepaald bedrag, dat betekent dat Feyenoord hem mag kopen voor dat bedrag en Anderlecht dat dan niet kan weigeren. Het is geen verplichting tot koop. Dus als er wordt afgesproken dat Feyenoord hem kan overnemen voor een miljoen volgend jaar zomer, dan heeft Anderlecht 0 zekerheid, behalve dat als hij de sterren van de hemel speelt dat hij voor heel weinig geld weg is. Terwijl Feyenoord altijd nog 500.000 euro kan bieden of hem helemaal niet overnemen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:03 schreef Sejt het volgende:
[..]
Zekerheid w.b. afkoopsom voor Anderlecht, indien Feyenoord met hem verder wil.
Zekerheid qua hoogte van de afkoopsom. Dat is een keuze voor Anderlecht en een constructie dat af en toe toegepast wordt in de voetballerij.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:08 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hoezo zekerheid, het is een optie tot koop voor een bepaald bedrag, dat betekent dat Feyenoord hem mag kopen voor dat bedrag en Anderlecht dat dan niet kan weigeren. Het is geen verplichting tot koop. Dus als er wordt afgesproken dat Feyenoord hem kan overnemen voor een miljoen volgend jaar zomer, dan heeft Anderlecht 0 zekerheid, behalve dat als hij de sterren van de hemel speelt dat hij voor heel weinig geld weg is. Terwijl Feyenoord altijd nog 500.000 euro kan bieden of hem helemaal niet overnemen.
Ik weet niet hoe graag ze van hem af willen en hoe veel interesse er voor hem is. Het gaat ons in eerste instantie vooral om een versterking voro dit seizoen en dat ga je niet stuk laten lopen op dat je volgend jaar weer verder moet zoeken want dat moet je anders ook. En Feyenoord heeft verder niets te eisen momenteel, we kunnen waarschijnlijk niet of nauwelijks het hele salaris ophoesten.
Dat bestaat inet, als er geen verplichting is om over te nemen heb je ook geen zekerheid over de eventuele hoogte. Het is een maximumprijs, een garantie aan de ploeg die de speler huurt, niet andersom.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:10 schreef Sejt het volgende:
[..]
Zekerheid qua hoogte van de afkoopsom. Dat is een keuze voor Anderlecht en een constructie dat af en toe toegepast wordt in de voetballerij.
Er is geen verplichting, inderdaad, daarom heet het 'optie'.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:11 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat bestaat inet, als er geen verplichting is om over te nemen heb je ook geen zekerheid over de eventuele hoogte. Het is een maximumprijs, een garantie aan de ploeg die de speler huurt, niet andersom.
Omdat de verkopende partij het eist en/of ze de speler heel graag kwijt willen en er verder geen interesse is voor directe verkoop.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:16 schreef Sejt het volgende:
[..]
Er is geen verplichting, inderdaad, daarom heet het 'optie'.Maar indien Feyenoord tevreden is, dan is er een vooraf afgesproken transfersom, dat betaald moet worden. Dat geeft duidelijkheid voor beide partijen.
Waarom zou de verkopende partij ooit instemmen met deze constructie als er 0,0 voordeel voor hen in zit? Afgezien van de onzekerheid, of de hurende partij de speler uiteindelijk wil kopen, kan je het als uitgestelde betaling zien.
Koeman ergert zich nu al dood kan wel eens een heel lang seizoen worden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:15 schreef heiden6 het volgende:
De tering, Koeman is ongesteld geloof ik.
Btw ik zit ook naar een gesprekje met Clasie te luisteren, die zegt net zo vaak 'natuurlijk' als Mario Been 'nogmaals' zegt.
Volgens mij praten we uiteindelijk over hetzelfde.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Omdat de verkopende partij het eist en/of ze de speler heel graag kwijt willen en er verder geen interesse is voor directe verkoop.
Nogmaals, als er geen verplichting tot koop is, is er geen minimumhoogte van een eventuele transfersom.
Optie tot koop voor 1 euro voor Feyenoord, Feyenoord zegt we willen hem hebben maar voor 500.000, dan is het aan Anderlecht om te beslissen of ze dat toch doen. Dan kunnen ze wel zeggen, we hebben 1 miljoen afgesproken als optie, maar Feyenoord hoeft hem niet te kopen dus uiteindelijk moeten ze dan alsnog beslissen of ze dat gaan doen.
Het is geen uitgestelde betaling, een eventuele transfer is nog niet aan de orde maar er is alvast een afspraak gemaakt over wat voor minimum er betaald moet worden om de speler over te nemen. Niet dat je de speler huurt en hem evt definitief wilt overnemen, hij doet het zo goed dat de vraagprijs verhoogd wordt. En zo'n bedrag is dan natuurlijk ook wel een indicatie van wat er betaald moet worden. Als je een vaste prijs van 5 euro afspreekt en je biedt ineens 2 miljoen terwijl de speler blijkbaar wel bevalt (anders neem je hem niet over) is er ook iets niet helemaal goed gegaan.MAar het is dan maar net hoe graag ze hem kwijt willen, en of er iemand anders nog wel meer wil bieden.
Maar het wordt gewoon huur hoor.
Er is volgens mij niet eens bevestigd dat er interesse is, al denk ik dat het wel klopt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:27 schreef Sejt het volgende:
[..]
Volgens mij praten we uiteindelijk over hetzelfde.Een extra voordeel voor Feyenoord is, dat ze de speler tijdens de huurperiode kunnen kopen, als ze zo'n optie hebben afgesproken.
Volgens jou wordt het huur - anders wil ik graag je kristallen bol lenen.
Uiteindelijk weten we allemaal pas op 2 september waar we staan.
Niet direct de speler die Feyenoord beter maakt. Wel wat potentie, maar dat heeft Feyenoord niet nodig.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou een goede zet zijn, die Armenteros.
Wel een versterking want hij kan Pelle vervangen, als buitenspeler fungeren en ook nog op 10, en heeft gewoon voldoende kwaliteit om te kunnen concurreren met Boëtius, Schaken en Immers.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:35 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Niet direct de speler die Feyenoord beter maakt. Wel wat potentie, maar dat heeft Feyenoord niet nodig.
Tadic komt volgens mij van rechts.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:36 schreef Grifte het volgende:
Hopen dat Janmaat morgen fit is, zeker met een Tadic op linksbuiten daar.
Van Deelen lijkt mij anders de meest logische optie, of zou De Vrij weer eens op RB komen?
Last van de heup naar het schijnt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:47 schreef Scrummie het volgende:
Is het al bekend wat Janmaat had? Want lees nu net op netwerk, dat er 'in de wandelgangen' gezegd is dat ie in Milaan zit voor een keuring.
Janmaat heeft het wel vaker op zijn heupenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Last van de heup naar het schijnt.
Het is dan ook geen slechte ploeg. Als het normaal loopt daar spelen die gewoon voor plek 9-12. Maar dat Heracles zwicht, ok, maar Feyenoord had natuurlijk veel meer moeten inbrengen..quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:06 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Heracles heeft ook de nodige moeite met Zwolle, staat al 2-0 na een kwartier spelen. Mokotjo gescoord.
Zeker geen slechte ploeg en er staat ook een goede trainer voor de groep.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:16 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Het is dan ook geen slechte ploeg. Als het normaal loopt daar spelen die gewoon voor plek 9-12. Maar dat Heracles zwicht, ok, maar Feyenoord had natuurlijk veel meer moeten inbrengen..
Ach ja. Vizier staat gelukkig alweer op Twente.
Zwolle staat bovenaan.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:49 schreef PIETR het volgende:
Nou breekt mijn fucking klomp. Fernandez en Mokotjo beide gescoord.
Dat roep ik hier pas anderhalf jaar. Maar goed, iedereen die Feyenoord volgt zag dit aankomen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:58 schreef Happel het volgende:
Mokotjo had je ook nooit weg moeten doen.
Singh dan.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:14 schreef Sloggi het volgende:
Vormer was inderdaad geen rare aankoop. Redelijk jong, ervaren en transfervrij.
Verhoek, tsja...
Is iedereen al vergeten dat we daardoor van Cabral verlost waren ofzoquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:14 schreef Sloggi het volgende:
Vormer was inderdaad geen rare aankoop. Redelijk jong, ervaren en transfervrij.
Verhoek, tsja...
Nee, maar ik weet niet wat nou erger is. Een Verhoek die wel inzet toont, maar niet beter lijkt te kunnen of een Cabral die denkt dat hij na een goede wedstrijd Messi is en verder alleen maar matige wedstrijden speelt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is iedereen al vergeten dat we daardoor van Cabral verlost waren ofzo![]()
Dat hoop ik toch niet.. Volgens mij zegt ook niemand dat hoorquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Beginnen er nou gewoon mensen te zeuren dat we Fernandez niet weg hadden moeten doen?![]()
![]()
![]()
Tuurlijk niet joh, het gaat hier puur over Mokotjo.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Beginnen er nou gewoon mensen te zeuren dat we Fernandez niet weg hadden moeten doen?![]()
![]()
![]()
Ok, ik dacht alquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:31 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Tuurlijk niet joh, het gaat hier puur over Mokotjo.
Zeker, hier ook al zenuwen & zin in morgen. We pakken zequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:47 schreef Scrummie het volgende:
Verdomme man, ik heb zin om naar de Kuip te gaan morgen. Zin in het sfeertje, de Kuip, een wedstrijd, al zo fucking lang geleden. Maar ja, het is niet anders. Komt vast nog wel goed dit seizoen
Wat een achterlijke mongool was dat toen bij Sparta.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:34 schreef Slobeend het volgende:
Ik kwam er net achter dat Adeleye aka Het Scheermes van Lagos bij Kuban Krasnodar speelt. Dat wordt een episch duel met Pelle.
Hahaha ja die bleef hakkenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:41 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Wat een achterlijke mongool was dat toen bij Sparta.Als die gozer speelt kan je veilig je spaarrekening op een rode kaart inzetten.
Klopt dat is nu nog steeds zo. Dit is een foto van de laatste training van Kuban Krasnodar:quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:42 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Hahaha ja die bleef hakken
Ik vind hem nog steeds een zaadspeler.. bij die penalty die geen penalty was, verprutste hij weer op ouderwetse wijze een grote kans.. sommige spelers komen gewoon beter tot hun recht bij kleinere clubjes.. minder druk, andere speelwijze etc..quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:28 schreef Irritatie100 het volgende:
![]()
![]()
Not really.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:34 schreef Slobeend het volgende:
Ik kwam er net achter dat Adeleye aka Het Scheermes van Lagos bij Kuban Krasnodar speelt. Dat wordt een episch duel met Pelle.
Of je zet Cisse in de spits...quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:29 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
PEC wordt natuurlijk ook vaak teruggedrongen. Dan heb je op de counter/blinde ros natuurlijk veel aan Fernandez. Waarom denk je dat hij bij ons z'n beste wedstrijden speelde tegen Ajax en PSV...
Nee, alleen Armenteros is niet zoveel geblesseerd.quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:27 schreef arjan1212 het volgende:
is Armenteros echt beter dan Cissé ?
Jaja, gaat het goed dan is het geluk, gaat het slecht dan ligt het aan de trainer en TD.quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:15 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Of je zet Cisse in de spits...
Maar nee Koeman blijft vasthouden aan 1 idee, en het geluk is op dit jaar.
Feyenoord wordt 6de door Van Geel en Koeman.
Zo beoordeelt Johan Derksen Martin van Geel altijd. Wat er ook goed gat, dat is altijd geluk. Maar de kleinste tegenvaller is bewijs dat Martin van Geel niet deugt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:50 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Jaja, gaat het goed dan is het geluk, gaat het slecht dan ligt het aan de trainer en TD.
En als er écht niks te vinden is dan gaat het maar over mevrouw van Geelquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:04 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zo beoordeelt Johan Derksen Martin van Geel altijd. Wat er ook goed gat, dat is altijd geluk. Maar de kleinste tegenvaller is bewijs dat Martin van Geel niet deugt.
Ofzo.
Ik kand at gifje niet vinden helaas.quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:29 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
En als er écht niks te vinden is dan gaat het maar over mevrouw van Geel
Ja einstein, dat had ik ook al, maar dat is van vorig seizoen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 09:35 schreef Grifte het volgende:
http://www.feyenoord.nl/p(...)-10010000000003.aspx
Google doet wonderen
Er staat nergens een tijdsbepaling. Het geldt ook gewoon dit seizoen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 09:36 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ja einstein, dat had ik ook al, maar dat is van vorig seizoen.
Klopt, maar voor de wedstrijd tegen getafe laatst zei een conducteur dat het niet voor alle tramlijnen geldt. Gelukkig deed hij er niet moeilijk over, maar ik wil graag precies weten hoe het zit. En vanaf de mobiel is het lastig zoeken op de site van de ret en Feyenoord.quote:Op zondag 11 augustus 2013 09:56 schreef Grifte het volgende:
[..]
Er staat nergens een tijdsbepaling. Het geldt ook gewoon dit seizoen.
twitter:Mkrabby twitterde op zondag 11-08-2013 om 10:29:05Mulder; Van Deelen, De Vrij, Mathijsen, Martins Indi; Clasie, Immers, Vilhena; Schaken, Pelle, Cisse #feytwe reageer retweet
http://www.ret.nl/service(...)rvoer-feyenoord.htmlquote:Op zondag 11 augustus 2013 10:11 schreef arjan1212 het volgende:
is ook het enige dat ik op internet kan vinden, op de site van de ret melden ze helemaal niks
quote:Deze regeling geldt voor de vriendschappelijke openingswedstrijd, wedstrijden in de Eredivisie en de KNVB beker (exclusief finale) en wedstrijden in de UEFA competities, onder de volledige verantwoordelijkheid van Feyenoord in Stadion Feijenoord
Goede opstelling wel. Cisse gaat scoren.quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:36 schreef Grifte het volgende:
Van Deelen speelt rbtwitter:Mkrabby twitterde op zondag 11-08-2013 om 10:29:05Mulder; Van Deelen, De Vrij, Mathijsen, Martins Indi; Clasie, Immers, Vilhena; Schaken, Pelle, Cisse #feytwe reageer retweet
Ben benieuwd.quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:36 schreef Grifte het volgende:
Van Deelen speelt rbtwitter:Mkrabby twitterde op zondag 11-08-2013 om 10:29:05Mulder; Van Deelen, De Vrij, Mathijsen, Martins Indi; Clasie, Immers, Vilhena; Schaken, Pelle, Cisse #feytwe reageer retweet
Zal wel de normale opstelling zijn met Immers 10 en Clasie vilhena erachter. Maar misschien dat hoe het nu staat het toch anders is ?quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Staat Inmers middenveld en Tony op 10?
Met Koeman??quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zal wel de normale opstelling zijn met Immers 10 en Clasie vilhena erachter. Maar misschien dat hoe het nu staat het toch anders is ?
van mij part gaat Gio er staan maar haal die Joris er aub uit.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:08 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Vertel. Wie hebben wij op de bank zitten die ons redt?
Dit dus.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:17 schreef zoekeenleven het volgende:
Dit gaat een lang seizoen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |