quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:11 schreef shifto het volgende:
Haaaaraaaa wtf?! hoe kom je er nu pas achter dat je een teek hebt?zat ie in een plooi ofzo?
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
4quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:04 schreef MohMi het volgende:
Als mijn rijles is verschoven naar 16:30 ipv 15:00, dan kan een biertje best nu, toch? Toch? Jaweeeel
Ik heb al angst morgen bezopen te rijden zonder één druppel alcoholquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:08 schreef SicSicSics het volgende:
Ik zou het wel doen en dan morgen je examen ook gewoon bezopen rijden.en daarna een nulmeting laten doen bij het politiebureau.
Ja hallo, agent. Ik heb met 500 promille mijn rijbewijs gehaald. Ik wil dus die 500 promille als nulmeting opnemen zodat ik in het vervolg pas vanaf 500 promille eventueel een boete krijg.
Ik zeg doen!
In dat geval kun je het maar beter helemaal doen. Is het in ieder geval een zekerheidje en is die angst dus wegquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:10 schreef MohMi het volgende:
Ik heb al angst morgen bezopen te rijden zonder één druppel alcohol
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:08 schreef SicSicSics het volgende:
Ik zou het wel doen en dan morgen je examen ook gewoon bezopen rijden.en daarna een nulmeting laten doen bij het politiebureau.
Ja hallo, agent. Ik heb met 500 promille mijn rijbewijs gehaald. Ik wil dus die 500 promille als nulmeting opnemen zodat ik in het vervolg pas vanaf 500 promille eventueel een boete krijg.
Ik zeg doen!
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:31 schreef Mystikvm het volgende:
Over teken en kut gesproken. Waar is Mur eigenlijk heen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |