SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Geen idee.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:42 schreef w00h00 het volgende:
Gaat een transfer van Suarez ons eigenlijk geld opleveren?
Heeft Ajax recht op 15%??quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Geen idee.
Maar 15% van 40 miljoen is
Dat zeg ik: Geen ideequote:
Ons en Groningen..quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:42 schreef w00h00 het volgende:
Gaat een transfer van Suarez ons eigenlijk geld opleveren?
Jupiler kun je die jonge ook niet aan doenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ons en Groningen..
Wat is Boilesen veel in de media de laatste tijd..Jupiler niks vinden na 2 jaar niet spelen, ga gewoon even echt fit worden en speel je gewoo in de basis man..
Boilesen is gewoon fit hoor.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ons en Groningen..
Wat is Boilesen veel in de media de laatste tijd..Jupiler niks vinden na 2 jaar niet spelen, ga gewoon even echt fit worden en speel je gewoo in de basis man..
Dat is toch terecht? Het heeft ook weinig zin hem te vervangen voor iemand die nog geen volledige wedstrijden kan spelen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen heeft Daley veel krediet opgebouwd
Linksback is jarenlang het zorgenkindje geweest en nu hebben we eindelijk twee goede backs en dan moet de een maar weg? Met 50+ wedstrijden maakt Boilesen heus wel z'n minuten hoor.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen heeft Daley veel krediet opgebouwd
Wordt het uitgezonden?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:16 schreef j0rdiiii het volgende:
Van der Hart, Denswil, Boilesen en Sana vanavond dus in actie.
Lobotka had nog geen werkvergunning en mag vanavond wel meedoen, ook Meleg is er weer bij.
Ik heb liever dat PSV die voorronde door komtquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:47 schreef plesner het volgende:
Psv tegen Milan, nagenoeg kansloos.
Alle CL miljoenen gaan dit jaar wederom naar Ajax
Liever dat ze punten pakken in de Europa League.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb liever dat PSV die voorronde door komt
Dat soort wedstrijden worden afgelast wegens de ziekte van 1 toeschouwerquote:
Ik heb liever dat ze gewoon failliet gaan, maar ja.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Want?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Voor mij wel.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet alleen jouw behoeftes zijn belangrijk.
Er is al 100 keer uitgelegd dat het beter is voor het Nederlandse voetbal als PSV naar de Europa League gaat.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Goed voor het Nederlands voetbal
Leg dan maar eens uit voor de 101ste keer waarom dat beter zou zijnquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er is al 100 keer uitgelegd dat het beter is voor het Nederlandse voetbal als PSV naar de Europa League gaat.
The associations' or country coefficient rankings are based on the results of each association's clubs in the five previous UEFA Champions League and UEFA Europa League seasons. The rankings determine the number of places allocated to an association in forthcoming UEFA club competition.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Leg dan maar eens uit voor de 101ste keer waarom dat beter zou zijn
In de Europa League meer kans om wedstrijden te winnen dus meer punten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Leg dan maar eens uit voor de 101ste keer waarom dat beter zou zijn
PSV kan ook bonuspunten verdienen in die voorrondes als ze zich weten te plaatsen en er stroomt natuurlijk meer geld het Nederlandse voetbal in.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er is al 100 keer uitgelegd dat het beter is voor het Nederlandse voetbal als PSV naar de Europa League gaat.
Dat geld kan je ook binnenhalen door beter te presteren in de coefficientielijst, door stijging krijg je dan vanzelf ook meer geld. Kost wat jaren, maar meer effect.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het lijkt mij veel beter dat PSV ook wat van dat geld heeft en zich zo kan versterken of meer geld ergens anders in kan pompen zodat er meer concurrentie is richting Ajax waardoor beide clubs naar een hoger niveau gaan
5 bonuspunten, maar die worden in de Europa League meer dan vergoed als ze naar verwachting presteren.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV kan ook bonuspunten verdienen in die voorrondes als ze zich weten te plaatsen en er stroomt natuurlijk meer geld het Nederlandse voetbal in.
Wat?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het lijkt mij veel beter dat PSV ook wat van dat geld heeft en zich zo kan versterken of meer geld ergens anders in kan pompen zodat er meer concurrentie is richting Ajax waardoor beide clubs naar een hoger niveau gaan
Sinds wanneer is het erg om een koopclub te zijn?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
Wat?
Nog meer geld krijgen? Nog meer spelers kopen![]()
![]()
Nee, stuur dat geld maar mooi naar Ajax.
Dus als PSV niet naar de groepsfase gaat, krijgt Ajax hun startpremie van 8,6 miljoen ook? Of geldt het alleen voor de marketing benefits achteraf?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
5 bonuspunten, maar die worden in de Europa League meer dan vergoed als ze naar verwachting presteren.
Dat geld kan me niks schelen, ik wil dat Ajax geld krijgt.
Punten in de voorrondes gaan door de helft.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV kan ook bonuspunten verdienen in die voorrondes als ze zich weten te plaatsen en er stroomt natuurlijk meer geld het Nederlandse voetbal in.
Als PSV beter wordt, wordt Ajax ook beter. Concurrentie. En stel dat Nederland jaarlijks 2 ploegen de CL in heeft, dan willen goede spelers toch sneller hierheen gaan. Omdat de kans op CL spelen groter is. Wordt de competitie uiteindelijk sterker van.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
5 bonuspunten, maar die worden in de Europa League meer dan vergoed als ze naar verwachting presteren.
Dat geld kan me niks schelen, ik wil dat Ajax geld krijgt.
8,6 miljoen krijgt elke ploeg in de CL groepsfase sowieso.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus als PSV niet naar de groepsfase gaat, krijgt Ajax hun startpremie van 8,6 miljoen ook? Of geldt het alleen voor de marketing benefits achteraf?
Ik vind het een kut beleid.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het erg om een koopclub te zijn?
Kwaliteitspost van JR-Stylequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als PSV beter wordt, wordt Ajax ook beter. Concurrentie. En stel dat Nederland jaarlijks 2 ploegen de CL in heeft, dan willen goede spelers toch sneller hierheen gaan. Omdat de kans op CL spelen groter is. Wordt de competitie uiteindelijk sterker van.
Bonuspunten als je de CL groep haalt. En dan zullen ze ook niet 0 punten halen in de CL-poule, of alles winnen in de EL. En daarna kunnen ze alsnog doorgaan in de EL waarna ze punten kunnen verzamelen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
Punten in de voorrondes gaan door de helft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |