SPOILER: Zaterdag 10 augustus 2013 - Picknick-/spelletjesmeet in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 17 Augustus 2013 - Wakeboarden in AlmereOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 24 augustus 2013 - Bowlen in NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 24 augustus 2013 - HotdogpartyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 31 augustus 2013 - Abseilen in RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 7 september 2013 - Stapmeet / kroegentocht in NoordwijkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vrijdag 13 september 2013 - Pubquiz in GroningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 21 September 2013 - Pixar tentoonstelling in Amsterdam EXPOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Quote de post met het laatste overzicht
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Pas het overzicht van jouw meet naar keuze aan
• Vermeld vóór de eerste spoiler waarvoor je je hebt aan- of afgemeld
• Post!
En nog eenmaal het verslag van de laatste meet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, ik moet uit Utrecht (Leidsche Rijn) komen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:02 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Pinkdwarf en Vitdijk bedankt voor het meedenken met het verslag![]()
Neem vooral iets mee wat je zelf lekker vind Stranger.
Kleedjes komen wel goed van pas denk ik. Als ze niet goed tegen water kunnen is het misschien handig om er inderdaad iets onder te leggen. Desnoods vuilniszakken (die neem ik toch al mee) Een dekzeil lijkt me iets overkill. Klapstoeltjes lijken me ook niet nodig, maar misschien vind iemand het wel prettig om ze te hebben?
Moet je uit Nijmegen komen sylvesterrr?Of de kleedjes goed tegen water kunnen betwijfel ik; het kan zeker geen kwaad om er iets onder te leggen.
De kleedjes zijn 1,30x1,60m (polyester). In een ver verleden gekocht toen ze in de aanbieding waren en nooit gebruikt.![]()
![]()
Ik heb mezelf op zeker gezet bij de Groningen meet en op misschien bij het bowlen.
Meets in de planningSPOILER: Zaterdag 10 augustus 2013 - Picknick-/spelletjesmeet in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 17 Augustus 2013 - Wakeboarden in AlmereOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 24 augustus 2013 - Bowlen in NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 24 augustus 2013 - HotdogpartyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 31 augustus 2013 - Abseilen in RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 7 september 2013 - Stapmeet / kroegentocht in NoordwijkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vrijdag 13 september 2013 - Pubquiz in GroningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 21 September 2013 - Pixar tentoonstelling in Amsterdam EXPOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Post!
[ Bericht 13% gewijzigd door Wolken op 09-08-2013 11:39:44 ]"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:34 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Met onzichtbare inkt? Je staat niet waar je zegt dat je staat.![]()
Ben echt nog niet wakker merk ik."Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
Er gebeurd helemaal niks in het zuiden des lands![]()
Hier zit ik dan vriendloos te wezen
Hiroshima '45, Chernobyl '86, Windows '95![]()
Je mag natuurlijk altijd zelf iets organiseren he?"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
Dat is een half uur omrijdenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nee, ik moet uit Utrecht (Leidsche Rijn) komen.Of de kleedjes goed tegen water kunnen betwijfel ik; het kan zeker geen kwaad om er iets onder te leggen.
De kleedjes zijn 1,30x1,60m (polyester). In een ver verleden gekocht toen ze in de aanbieding waren en nooit gebruikt.![]()
We kunnen ze nu goed gebruiken!![]()
Het spijt me, maar opnieuw moet ik last-minute afzeggen voor een meet. Dit keer vanwege (schoon)familiaire verplichtingen. Geen idee wanneer ik er weer eens wel bij kan zijn
Meets in de planningSPOILER: Zaterdag 10 augustus 2013 - Picknick-/spelletjesmeet in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 17 Augustus 2013 - Wakeboarden in AlmereOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 24 augustus 2013 - Bowlen in NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 24 augustus 2013 - HotdogpartyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 31 augustus 2013 - Abseilen in RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 7 september 2013 - Stapmeet / kroegentocht in NoordwijkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vrijdag 13 september 2013 - Pubquiz in GroningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 21 September 2013 - Pixar tentoonstelling in Amsterdam EXPOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
voor een meet?
• Post!
Aangemeld voor de bowlmeet en de Grunnen-meet.
helaas voor de Noordwijk moeten afzeggen ivm vakantieSorry Wolken
![]()
![]()
Excuus trouwens aan Comp_lex, had wel beloofd je te helpen met de meet maar door omstandigheden is daar niet veel van terecht gekomenTnkx Eefje voor het samen regelen met C_l
Komt allen naar Groningen![]()
![]()
![]()
![]()
Dat hoeft toch ook niet? Iemand moet toch met mij gaan twisteren en/of tikkertje met sylvester spelenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:55 schreef CherryLips het volgende:
Eh, ik besef nu pas dat ik helemaal geen spelletjes heb14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ik zal mijn uiterste best doen om het op tijd te redden morgen. Ik moet eerst langs de dealer met mijn motor, en geen idee hoelang dat zal duren. Vroeg opstaan dan maar
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
Ik heb ook geen idee hoe laat ik precies kom, maar ik kom weleens kijken hoe ik in Utrecht kom
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.![]()
Van waar moet je komen?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:45 schreef _Dido_ het volgende:
Ik heb ook geen idee hoe laat ik precies kom, maar ik kom weleens kijken hoe ik in Utrecht kom
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Jack the Quitter slaat weer toe... Ik vrees dat ik mezelf voor wat betreft de meet van morgen van een "zeker weten wel, ja" moet verplaatsen naar een "misschien, wellicht, maar reken er maar niet meer op". De reden? Ik heb morgen een date. Die zondag niet kon. En volgend weekend ook niet. Dus...
Mocht die date op het laatste moment niet doorgaan (want ook dat soort dingen weet je nooit zeker), dan zal ik eens zien of het nog de moeite loont om me naar het Utrechtse te begeven. Zo niet, dan hoop ik in ieder geval mijn "misschien" voor de bowlingmeet in een "zeker" om te kunnen zetten.
voor een meet?
• Post!![]()
![]()
Geen probleemquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:43 schreef RedFever007 het volgende:
Excuus trouwens aan Comp_lex, had wel beloofd je te helpen met de meet maar door omstandigheden is daar niet veel van terecht gekomenTnkx Eefje voor het samen regelen met C_l
Komt allen naar Groningen![]()
![]()
Het komt allemaal goed
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Gooi en er rijden geen treinen tussen H'sum en Utrecht Overvecht dus ik neem een stopbus ofzoquote:
Iedereen heel veel plezier vandaag!"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
Oeh!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor de mensen die niet komen: dit ga je missen!
[ afbeelding ]
Ik ga straks wat cupcakes maken.![]()
![]()
Net wat te ver voor mij, anders had ik je wel even opgepikt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 08:55 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Gooi en er rijden geen treinen tussen H'sum en Utrecht Overvecht dus ik neem een stopbus ofzo"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
np, ik reis via Amersfoort naar Utrechtquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Net wat te ver voor mij, anders had ik je wel even opgepikt.![]()
Ziet er lekker uit allemaal. Ik ga voor de gezonde noot zorgenNu maar even boodschappen doen!
Kom ik aan met mijn tomaat en komkommerquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor de mensen die niet komen: dit ga je missen!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik ga het niet halen denk ikheb enorme last van m'n rug, dus de hele middag op de grond zitten zie ik ook niet zitten (letterlijk
)
Tap tap tap![]()
Biologische tomaat en komkommer neem ik aan?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:03 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Kom ik aan met mijn tomaat en komkommerJammer! Beterschap!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga het niet halen denk ikheb enorme last van m'n rug, dus de hele middag op de grond zitten zie ik ook niet zitten (letterlijk
)
![]()
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Biologische tomaat en komkommer neem ik aan?![]()
![]()
Ik zorg voor zoetigheid uit de supermarkt. En wat Tucs denk ik. En drinken.
En ik weet het adres weer van de parkeergarage."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Heeft er iemand trouwens een bal? Ik heb wel zin een potje voetbal straks!Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Helaas... Maar het klinkt wel leukquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Heeft er iemand trouwens een bal? Ik heb wel zin een potje voetbal straks!
"Omae wa mou shindeiru."
Is tikkertje met Sylvester niet actief genoeg?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Heeft er iemand trouwens een bal? Ik heb wel zin een potje voetbal straks!
En anders verstoppertje men ieni kan ook altijd nog14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Jij profiteurquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:37 schreef Stranger1234 het volgende:
ik neem de bal wel mee danen wat drinken (water) ik zie dat er voor de rest wel genoeg is
"Omae wa mou shindeiru."
Tofquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:37 schreef Stranger1234 het volgende:
ik neem de bal wel mee danen wat drinken (water) ik zie dat er voor de rest wel genoeg is
Trotste mama van Ambar
Zo, even boodschappen doen en dan ga ik eens aan de rit beginnen. Tot straks allen!"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Ik ga 14 uur niet redden dus jullie zien mij ook wel verschijnen
idd, ik wil ook voetballenquote:
Edit: ik ben om 14.10 uur op Utrecht CS, dan nog naar Griftpark!To see a world in a grain of sand
Ik denk dat ik lekker op de fiets naar Griftpark ga. De cupcakes zien er nogal misvormd uit trouwens. Ik kan m'n bakvorm niet vinden.![]()
![]()
hier ook niet. Als het maar droog is en niet koudquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:58 schreef sylvesterrr het volgende:
Hier in Utrecht schijnt de zon trouwens niet... Dat jullie het even weten.
Ik ben op het moment aan het bevriezen op station Den Dolderquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:12 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
hier ook niet. Als het maar droog is en niet koudBlij dat ik nog warmere kleren mee heb genomen, haha. Op de momenten dat de zon doorbreekt is het wel lekker!
You can only have the sunshine after the rain..![]()
Ik moet nog 8km fietsen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:27 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ik ben op het moment aan het bevriezen op station Den DolderBlij dat ik nog warmere kleren mee heb genomen, haha. Op de momenten dat de zon doorbreekt is het wel lekker!
Wedden dat ik hijgend en zwetend aankom?
![]()
![]()
desnoods gaan we dicht tegen elkaar aan zitten met zn allenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:27 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ik ben op het moment aan het bevriezen op station Den DolderBlij dat ik nog warmere kleren mee heb genomen, haha. Op de momenten dat de zon doorbreekt is het wel lekker!
![]()
Blij dat ik trui heb aangedaan ipv blazer
Langzaam fietsen! Ik ben er toch pas tegen kwart voor driequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik moet nog 8km fietsen.Wedden dat ik hijgend en zwetend aankom?
idemquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:44 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Langzaam fietsen! Ik ben er toch pas tegen kwart voor drie
afwassen, uitgebreid douchen, tv terugbrengen, laatste verhuisdingen opruimen. Nee, ik geloof niet dat ik het ga redden vandaag. Misschien kom ik eind van de middag nog even aanwaaien.== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*![]()
Ik wil graag de heren alvast mijn excuses aanbieden voor eventuele blauwe plekken ed.![]()
Lang geleden dat ik zo gevoetbald hebt
Trotste mama van Ambar
laat die excuses voor Halim maar zittenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil graag de heren alvast mijn excuses aanbieden voor eventuele blauwe plekken ed.![]()
Lang geleden dat ik zo gevoetbald hebt
ik heb een mega blauwe plek op mijn arm met dank aan Halim![]()
Ik ben inmiddels ook thuis. Het was weer erg gezellig!
Verslag volgt morgen, wordt een lange denk ik
"Omae wa mou shindeiru."
Ik hoop dat iedereen het net zo naar zijn/haar zin had als ik (ondanks mijn portie uitgedeelde blauwe plekken). Een beetje jammer dat het weer niet helemaal meezat, maar het was wel weer een interessant schouwspel om een groep Fokkers te zien voetballen.![]()
Insgelijks, en tijdens het voetbal kwamen de nodige moves naar boven bij sommigenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:51 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Ik hoop dat iedereen het net zo naar zijn/haar zin had als ik (ondanks mijn portie uitgedeelde blauwe plekken). Een beetje jammer dat het weer niet helemaal meezat, maar het was wel weer een interessant schouwspel om een groep Fokkers te zien voetballen.
"Omae wa mou shindeiru."
Leuke middag gehad in het park met Fok!kers en Fok!sters. Hoeveel was de eindstand?14 SHADES OF GREY
Damn, wat een leuke meet was dat vandaag![]()
De eindstand was 9-8 / 8-9, voor het team van Thijs. Zo close, er werd fanatiek gevoetbald, ondanks dat de bal vaak in het water terecht kwam. Zo zie je maar dat je ik, Stranger1234 en de dames niet moet onderschatten. En jullie waren met twee man meer.
Helaas heb ik een volle agenda voor de komende zaterdagen, dus komt er niet veel van, anders was ik zo weer naar een meeting gegaan. Bedankt allen!
[ Bericht 0% gewijzigd door VitDijk88 op 10-08-2013 23:42:15 (typfoutje :P) ]Elk nadeel heeft z'n voordeel!![]()
Sorry!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:26 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
laat die excuses voor Halim maar zitten
ik heb een mega blauwe plek op mijn arm met dank aan Halim![]()
![]()
Stranger1234(Dennis) zat in het winnende team natuurlijkquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:41 schreef VitDijk88 het volgende:
Damn, wat een leuke meet was dat vandaag![]()
De eindstand was 9-8 / 8-9, voor het team van Thijs. Zo close, er werd fanatiek gevoetbald, ondanks dat de bal vaak in het water terecht kwam. Zo zie je maar dat je ik, ronaldve(volgendsmy) en de dames niet moet onderschatten. En jullie waren met twee man meer.
Helaas heb ik een volle agenda voor de komende zaterdagen, dus komt er niet veel van, anders was ik zo weer naar een meeting gegaan. Bedankt allen!![]()
![]()
Ow... sorryquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:47 schreef Stranger1234 het volgende:
[..]
Stranger1234(Dennis) zat in het winnende team natuurlijk
Elk nadeel heeft z'n voordeel!![]()
Maak niet uit, Het was echt gezellige dagmiss,. kom k nog wel een keer als dat mag teminste
zal ik jullie ook late winnen
![]()
![]()
En zo heb ik dus een schijnbaar leuke meet gemist als gevolg van een mislukte date
Ach ja. Volgende keer beter. Zeggen ze.![]()
Je bent altijd welkomquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:50 schreef Stranger1234 het volgende:
Maak niet uit, Het was echt gezellige dagmiss,. kom k nog wel een keer als dat mag teminste
zal ik jullie ook late winnen
"Omae wa mou shindeiru."
Date rampzalig ja?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:57 schreef Capstan het volgende:
En zo heb ik dus een schijnbaar leuke meet gemist als gevolg van een mislukte date
Ach ja. Volgende keer beter. Zeggen ze.
"Omae wa mou shindeiru."
Gelezen, had je toch beter naar de meet kunnen komenquote:Op zondag 11 augustus 2013 00:18 schreef Capstan het volgende:
[..]
Daar schurkte het dicht tegenaan
Maar dat staat in het juiste topic
Maar dat kon je niet van te voren weten
"Omae wa mou shindeiru."
Heb mijn 1e meet (bowling meet) nog steeds op Misschien staan omdat ik misschien die dag ook naar een festival ga/wil. Nu lijkt er verder weinig animo in mijn omgeving te zijn voor dat festival en in mijn eentje heb ik niet zo'n zin in (voor de meet een gunstig teken)
Maar daardoor vroeg ik me wel af: Zijn hier ook meer mensen die t leuk vinden hier en daar een festival mee te pakken maar geen zin hebben alleen te gaan bijv.? Wie weet dat daar ook nog eens een leuke meet voor georganiseerd kan worden danZomaar een ideetje dat in me op kwam in ieder geval, dus dacht: gooi het eens in de groep.
GerardM86
Decoratie voor goede doel: www.charlily.nl![]()
Voetballen was leuk iddben vanwege mijn slechthorendheid (dat wist ook niet iedereen, volgens mij) wel meer vd actievere meets ipv de 'praatmeets' en dat zat gisteren wel goed
als iemand bij me in de buurt zit/staat, kan ik het nog wel volgen, maar niet als iedereen door elkaar praat
Geen blauwe plek, wel een pijnlijk scheenbeen overgehouden aan de trap van Filatelistfelisjist
er is ook een groepje naar Parkpop geweestquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:40 schreef GM86 het volgende:
Heb mijn 1e meet (bowling meet) nog steeds op Misschien staan omdat ik misschien die dag ook naar een festival ga/wil. Nu lijkt er verder weinig animo in mijn omgeving te zijn voor dat festival en in mijn eentje heb ik niet zo'n zin in (voor de meet een gunstig teken)
Maar daardoor vroeg ik me wel af: Zijn hier ook meer mensen die t leuk vinden hier en daar een festival mee te pakken maar geen zin hebben alleen te gaan bijv.? Wie weet dat daar ook nog eens een leuke meet voor georganiseerd kan worden danZomaar een ideetje dat in me op kwam in ieder geval, dus dacht: gooi het eens in de groep.
dit is geen datingtopicquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:46 schreef Opnieuw-energie het volgende:
Zijn er ook al stelletjes ontstaan?
Geen blauwe plek is geen schuldgevoel hoorquote:Op zondag 11 augustus 2013 07:30 schreef _Dido_ het volgende:
...
Geen blauwe plek, wel een pijnlijk scheenbeen overgehouden aan de trap van Filatelistfelisjist![]()
![]()
Hebben jullie geen weerwolven gedaan? Schande!quote:Op zondag 11 augustus 2013 09:07 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Oh en waarom had niemand weerwolven meegenomen na al dat gehype??"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
Maar er zijn wel vrijgezellenquote:
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Ja, maar we meeten niet om iemand te ontmoeten om te datenquote:Soms gebeurt het, ja. Maar het is niet de intentie.
Dat is de insteek van dit initiatief niet.quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:06 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Jammer, had het wel kunnen zijn."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Dat had ik al meegekregen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is de insteek van dit initiatief niet.“When there is no desire, all things are at peace.”![]()
Daar heb je niks aan gemist syl.quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:06 schreef sylvesterrr het volgende:
Zo, ik ben ook weer thuis.Had ik toch maar wat gegeten, ik heb honger!!!!
Vooral dat iedereen zo goed kon voetballen met de handen in de zakken of een flesje water vasthoudendquote:Op zondag 11 augustus 2013 07:30 schreef _Dido_ het volgende:
Voetballen was leuk iddben vanwege mijn slechthorendheid (dat wist ook niet iedereen, volgens mij) wel meer vd actievere meets ipv de 'praatmeets' en dat zat gisteren wel goed
als iemand bij me in de buurt zit/staat, kan ik het nog wel volgen, maar niet als iedereen door elkaar praat
Geen blauwe plek, wel een pijnlijk scheenbeen overgehouden aan de trap van Filatelistfelisjist
"Omae wa mou shindeiru."
En dat moeten we ook zeker zo houden. Door dit topic heb ik al een aantal nieuwe vrienden gemaaktquote:Op zondag 11 augustus 2013 11:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is de insteek van dit initiatief niet.![]()
Mocht je willen gaan daten kan je je mooi aanmelden op een datingsite of kan je naar een speedate avond. Of een avondje hosselen in de kroeg."Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
Dit dus.quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:11 schreef Wolken het volgende:
[..]
En dat moeten we ook zeker zo houden. Door dit topic heb ik al een aantal nieuwe vrienden gemaakt![]()
Mocht je willen gaan daten kan je je mooi aanmelden op een datingsite of kan je naar een speedate avond. Of een avondje hosselen in de kroeg."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Ik heb niet 1 keer gescoordquote:Op zondag 11 augustus 2013 11:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daar heb je niks aan gemist syl.
[..]
Vooral dat iedereen zo goed kon voetballen met de handen in de zakken of een flesje water vasthoudend. Wel veel overtredingen begaan
En een vriendje gescoordquote:Op zondag 11 augustus 2013 11:11 schreef Wolken het volgende:
[..]
En dat moeten we ook zeker zo houden. Door dit topic heb ik al een aantal nieuwe vrienden gemaakt![]()
Mocht je willen gaan daten kan je je mooi aanmelden op een datingsite of kan je naar een speedate avond. Of een avondje hosselen in de kroeg.. Maar dat was niet gepland, zeg ik er gauw bij
.
Maar idd, die insteek vind ik juist prettig. Ben gauw weg als ik merk dat iemand er toch meer achter zoekt. Écht geen zin in!To see a world in a grain of sand
En zo is het maar net.quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:28 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
En een vriendje gescoord. Maar dat was niet gepland, zeg ik er gauw bij
.
Maar idd, die insteek vind ik juist prettig. Ben gauw weg als ik merk dat iemand er toch meer achter zoekt. Écht geen zin in!
En ik ben gewoon een beetje verbrand
"Omae wa mou shindeiru."
We hebben 5 minuten zon gehad Thijs...quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En ik ben gewoon een beetje verbrand![]()
Als je last van iemand hebt, dan moet je dat gewoon meldenquote:Op zondag 11 augustus 2013 11:28 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
En een vriendje gescoord. Maar dat was niet gepland, zeg ik er gauw bij
.
Maar idd, die insteek vind ik juist prettig. Ben gauw weg als ik merk dat iemand er toch meer achter zoekt. Écht geen zin in!
Wáááárom wordt hier zo'n heet hangijzer van gemaakt?
Enige dat OpnieuwEnergie vroeg was of er stelletjes ontstaan zijn. Ja, één, ongepland. Zo raar was z'n vraag dus niet.
Daarnaast, na 1 keer "dat is niet de insteek" was het denk ik wel duidelijk.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Geloof het of niet, op mijn rechterarm zit een rode plek die verbrand aanvoeltquote:Op zondag 11 augustus 2013 11:34 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
We hebben 5 minuten zon gehad Thijs...
"Omae wa mou shindeiru."
Ik ookquote:Op zondag 11 augustus 2013 11:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En zo is het maar net.
En ik ben gewoon een beetje verbrand![]()
Ik heb de picknickmeet verwijderd en de museumnacht toegevoegd, al duurt het nog een tijdje tot het zover is.
Meets in de planningSPOILER: Zaterdag 17 Augustus 2013 - Wakeboarden in AlmereOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 24 augustus 2013 - Bowlen in NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 24 augustus 2013 - HotdogpartyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 31 augustus 2013 - Abseilen in RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 7 september 2013 - Stapmeet / kroegentocht in NoordwijkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vrijdag 13 september 2013 - Pubquiz in GroningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 21 September 2013 - Pixar tentoonstelling in Amsterdam EXPOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 2 november 2013 - Museumn8 AmsterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!![]()
![]()
Aangemeld voor de Museumn8 en er zelf ook twee meets bijgegooid. Geen idee of er interesse naar is, maar dat zien we dan wel
Meets in de planningSPOILER: Zaterdag 17 Augustus 2013 - Wakeboarden in AlmereOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 24 augustus 2013 - Bowlen in NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 24 augustus 2013 - HotdogpartyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 31 augustus 2013 - Abseilen in RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 7 september 2013 - Stapmeet / kroegentocht in NoordwijkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vrijdag 13 september 2013 - Pubquiz in GroningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 21 September 2013 - Pixar tentoonstelling in Amsterdam EXPOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 26 oktober 2013 - Schaatsen DeventerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 2 november 2013 - Museumn8 AmsterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 14 december 2013 - Winter EftelingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!
Aangemeld voor de Museumnacht en de Winter Efteling
Meets in de planningSPOILER: Zaterdag 17 Augustus 2013 - Wakeboarden in AlmereOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 24 augustus 2013 - Bowlen in NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 24 augustus 2013 - HotdogpartyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 31 augustus 2013 - Abseilen in RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 7 september 2013 - Stapmeet / kroegentocht in NoordwijkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vrijdag 13 september 2013 - Pubquiz in GroningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 21 September 2013 - Pixar tentoonstelling in Amsterdam EXPOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 26 oktober 2013 - Schaatsen DeventerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 2 november 2013 - Museumn8 AmsterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 14 december 2013 - Winter EftelingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!
"Omae wa mou shindeiru."
Knisperende kampvuren![]()
voor een meet?
• Post!![]()
![]()
Mezelf bij misschien gezet bij Museumn8 en Winter Efteling. Leuke initiatieven mensen
voor een meet?
• Post!
Een vraag over de bowling meet,
waar ergens is het in Nijmegen en kan je daar ook parkeren? gratis/betaald?![]()
alvast bedankt![]()
![]()
![]()
Mogelijk heeft Knorr dit jaar weer een actie voor de Winterefteling
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Efteling
voor een meet?
• Post!
Tap tap tap![]()
Goede tip!quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:54 schreef Yuki het volgende:
Mogelijk heeft Knorr dit jaar weer een actie voor de Winterefteling
"Omae wa mou shindeiru."
Dat dus..quote:
en schaatsen moet ik ook maar eens proberen... (Hoe ver is het ziekenhuis?)
voor een meet?
• Post!![]()
![]()
Verslag van de picknick- & spelletjesmeet in Utrecht.
Datum: 10 augustus 2013.
Plaats: Ergens op een grasveld bij water in Utrecht.
Met een goede temperatuur en een plastic zak met etenswaren waar een Afrikaans dorp nog maanden lang van zou kunnen eten, begaf ik mij richting Utrecht voor de meet! Afgezien van een kleine file onderweg gebeurde er niets noemenswaardigs en bereikte ik al snel de parkeergarage. Eindelijk op de plek van bestemming aangekomen en kon het feest beginnen.
Als ik maar eens wist waar het precies was.
De wonderen der techniek lieten mij niet in de steek en ik sms'te Filatelistfetisjist voor de locatie. Halverwege het doorzwoegen van het park kwam ik het eerste nieuwe gezicht tegen, dit was niemand minder dan Stranger1234 die te herkennen was aan de bal in zijn zak. Een korte kennismaking volgde en samen gingen we op weg om de rest te vinden.
Na een korte wandeling spotte ik iets wat zonlicht weerkaatste, en zag ik Filatelistfetisjist zitten samen met nog enkele anderen. Er werd weer (opnieuw) kennis gemaakt met hem en de andere gasten, tijnbrein, ieniminimuis en VitDijk88. En toen werd al een klein beetje duidelijk dat er al een hoop eten aanwezig was. Er werden koekjes rondgedeeld die ieniminimuis zelf had gemaakt en er werd gezellig gepraat en gelachen. Er werd zelfs bijna een impromptu striptease opgevoerd dor ieniminimuis, maar dat bleek uiteindelijk toch mee (of tegen) te vallen.
Filatelistfetisjist opende de meet uiteindelijk door een reuzenvariant van Mikado te gaan spelen, wat nog best lastig is op een kleed in het gras. En met een heleboel ogen op je gericht is er altijd wel iemand die zegt dat de stokjes bewogen. Tijdens het spel kwam ronaldve bij ons gezelschap en was zo getuige van de overwinning die Stranger1234 wist binnen te halen.
Het spel was even ten einde wanneer Pinkdwarf en -Splash- zich bij ons voegden. Pinkdwarf vond dat ze nog niet genoeg gymnastiek had gedaan en koos even een bank uit (vol in het zicht van ons allen natuurlijk) om wat oefeningen op te doen, al staakte ze daar vrij snel mee omdat de tips die werden gegeven over haar houding iets teveel van het goede werden. Ik bood -Splash- een Bastogne-koekje aan maar hij had er maar eentje genomen, en verdere aanbiedingen werden niet gewaardeerd. Ben je een keer gul…
Niemand minder dan sylvesterrr had zich inmiddels ook bij de groep gevoegd en deelde zelfgemaakte cupcakes rond. Echter door de grote hoeveelheid eten en versnaperingen die er al lagen kwamen deze helaas, net als het meeste andere spul wat er inmiddels lag.
Het gezelschap groeide gestaag en uiteindelijk voegde _Dido_ zich bij ons. Samen met _Dido_ en VitDijk88 ging ikzelf een potje Scrabbelen terwijl Filatelistfetisjist, tijnbrein, ieniminimuis en Stranger1234 een ander spel gingen doen. Het had iets te maken met regenwormen maar meer weet ik er ook niet van. Concentrerend op ons eigen spel werden VitDijk88 en ik grandioos verslagen door _Dido_ die haar hele plankje wist leeg te spelen. Van het andere team hoorde ik dat Stranger1234 weer een overwinning in de wacht had gesleept. Tijdens het spelen van deze spelletjes kwam ook Aesacus bij ons, die zich bij Pinkdwarf en -Splash- voegde.
Na dit enigszins kalme tafereel werd het tijd voor de hoofdact. Er werd een Twister mat uitgelegd en er werd eens snel duidelijk wie de lenigste waren van het hele stel. De exacte samenstellingen zijn even uit mijn geheugen weggerend (en komen ook niet meer terug), maar het was een hilarisch schouwspel. Er werd vrij vaak een loopje genomen met de regels (altijd leuk met meerdere ledematen van jezelf op 1 cirkel) en sommige posities gaven mogelijke ideeën om te gebruiken (hoofd onder een achterwerk bijvoorbeeld). Ikzelf deed ook mee maar door dat ieniminimuis haar evenwicht verloor en tegen mij aan viel rolde ik ook van het speelveld af.
De mooiste match was nog wel tussen -Splash- en VitDijk88. Het leek net synchroon-Twister op een moment. Het ging erg gelijk op totdat VitDijk88 zijn evenwicht verloor en -Splash- de winnaar was. Het Twisteren was toen voorbij, en terwijl Pinkdwarf, -Splash- en Aesacus zich afzonderen om lekker met een kabelbaan te gaan spelen, wilde ieniminimuis eindelijk gaan voetballen. Stranger1234 had een bal meegenomen en er werd al snel overgespeeld.
sylvesterrr had zich even afgezonderd om de laatste gast van de meet op te halen - mutsieflutsie. Ze deed ook even mee voordat ze zich even ging omkleden om echt mee te gaan doen. Er werden teams gemaakt en twee simpele goals neergezet om een heuse Fok!-voetbalwedstrijd te kunnen houden. Ik stelde mezelf op in de goal en VitDijk88 aan de andere kant. De precieze teams weet ik niet meer maar alle dames zaten in 1 team bij enkele heren.
Het ging er vrij heftig aan toe en de teams waren ook erg aan elkaar gewaagd. Stranger1234 speelde alsof hij een echte pro was (handen in zijn zakken en al) en sylvesterrr haalde wat fancy moves naar boven waarmee hij de tegenpartij op het verkeerde been zette. Maar de dames stonden hun mannetje wel, en ze werden steeds fanatieker. Eindelijk konden sommige Fok!kers zeggen dat ze door vrouwen belaagd werden, maar dan net niet zoals ze het misschien voor ogen hadden.
Daarnaast zorgen sommige fancy moves ervoor dat de bal met regelmaat in het water terecht kwam. Dit leverde de nodige pauzes op en VitDijk88 lag meermaals uitgestrekt op de kant om de bal uit zijn benarde positie te redden. Hij had dan ook makkelijk praten omdat het aan onze kant vol lag met duivenschijt en meerkoetenstront.
Er vielen wat kleine blessures hier en daar, waarvan de meest 'ernstige' een aanvaring tussen Filatelistfetisjist en _Dido_ wat laatstgenoemde een pijnlijk been opleverde. Echter een kort rust moment verder en beide spelers stonden weer snel in het veld. De strijd ging nog steeds gelijk op totdat we het welletjes vonden en ons team het wist te winnen met een stand van 9 - 8 (zo ongeveer, niemand hield de score ook echt bij).
We besloten onze spullen te verzamelen en naar het nabij gelegen restaurant te gaan om wat te eten. Helaas namen _Dido_, Pinkdwarf en -Splash- hier afscheid van ons. Er werden tafels geregeld en aan elkaar gezet zodat het hele gezelschap kon gaan zitten. Er werd onder het uitzoeken van het eten vrolijk gepraat en verder gelachen. Echter was er in een klein parkje in de buurt een vrijgezellenfeest aan de gang, waar ik later op terug kom.
De temperatuur daalde echter wel snel en ook het eten zelf leek hier onder te lijden. Het hoofdgerecht was uiteindelijk koud geworden en het nagerecht werd geserveerd op warme borden. Het smaakte allemaal wel goed maar het koelde helaas te snel af. Tijdens het eten namen Aesacus en sylvesterrr ook afscheid van ons, en werden we verrast door de eerder genoemde vrijgezellenfeestgangers. Eerst wilden ze dat iedereen met een boxershort hen toeliet om het kaartje eraf te knippen, en toen daar geen gehoor aan werd gegeven mocht VitDijk88 namens ons allen iets op de sjaal schrijven waarna de feestgangers hun weg vervolgden.
Na het eten besloten we allen om naar huis te gaan, het was immers al vrij laat en er zaten al enige mensen flink te verkleumen. Eerst werd mutsieflutsie bij haar auto afgezet en daarna werden VitDijk88 en tijnbrein bij de bushalte gedropt. De overgeblevenen (Filatelistfetisjist, ieniminimuis, Stranger1234, ronaldve en ikzelf) togen naar de parkeergarage om huiswaarts te keren.
Wat niet zo spannend zo zijn geweest als we de garage bijna niet in konden. Om een of andere reden werkte de tickets niet en werd er op de buzzer gedrukt. Na enkele keren gehoord te hebben dat we zouden worden doorgeschakeld schoof Stranger1234 zijn ticket in de gleuf en werd de deur geopend. Terwijl we aan het afrekenen waren werden we eindelijk ook doorverbonden, en vertelde ik dat we uiteindelijk toch geen hulp nodig hadden en wenste de beste man door de intercom een fijne avond. Ik nam afscheid van iedereen en stapte in mijn auto om naar huis te rijden, nog nagenietend van de meet.
Al hoewel ik een beetje verbrand ben (ook al hebben we 10 minuten zon gehad) heb ik het erg naar mijn zin gehad en was het erg gezellig! Ik heb weer nieuwe mensen mogen ontmoeten en oude bekenden weer de hand mogen schudden. Ik kan dan ook niet wachten tot de volgende keer dat ik jullie weer een keer zal zien.
Tot de volgende meet!"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Ik heb mezelf op zeker gezet voor de winter-efteling meet! Ik ben al zo lang niet meer naar een pretpark geweest dit kan ik niet aan me voorbij laten gaan![]()
voor een meet?
• Post!
[/quote]![]()
Leuk verslag weer, ThijsAlleen was ik er eerder dan sylvesterrr
Sorryquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:53 schreef _Dido_ het volgende:
Leuk verslag weer, ThijsAlleen was ik er eerder dan sylvesterrr
"Omae wa mou shindeiru."
En de teams:
1. El_thijs, filatelistfetisjist, strange1234, aesacus (stapte later in), sylvesterrr, tijnbrein
2. ieniemieniemuis, mutsieflutsie, _Dido_, ronaldve, VitDijk88To see a world in a grain of sand
Zat ik er niet ver naast met alle dames in 1 teamquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:59 schreef _Dido_ het volgende:
En de teams:
1. El_thijs, filatelistfetisjist, strange1234, aesacus (stapte later in), sylvesterrr, tijnbrein
2. ieniemieniemuis, mutsieflutsie, _Dido_, ronaldve, VitDijk88
"Omae wa mou shindeiru."
Ik zet mezelf even op Misschien voor de Winter Efteling.
Erg leuk idee maar nog totaal geen idee hoe mijn agenda er tegen die tijd uit ziet!
Schaatsen waag ik me niet aan
voor een meet?
• Post!
GerardM86
Denk dat de organisator van de meet zekerheid kan geven, maar voor zover bij mij als bowler bekend is er maar 1 bowlingcentrum in Nijmegen: Bowlingcentrum Olround (Heyendaalseweg 90quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:48 schreef Stranger1234 het volgende:
Een vraag over de bowling meet,
waar ergens is het in Nijmegen en kan je daar ook parkeren? gratis/betaald?![]()
alvast bedankt![]()
6525 AK Nijmegen). De laatste keer dat ik er geweest ben, kon je gewoon bij die bowling gewoon voor de deur parkeren en was dat gratis!GerardM86
sylvesterrr staat bovenaan in het lijstje is dat de organisator toevallig? ik weet het echt allemaal nog niet mensen![]()
Goed verslag Thijs![]()
![]()
![]()
Dank je vreemdeling, die nu geen vreemdeling meer isquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:17 schreef Stranger1234 het volgende:
sylvesterrr staat bovenaan in het lijstje is dat de organisator toevallig? ik weet het echt allemaal nog niet mensen![]()
Goed verslag Thijs
Dank u welquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:18 schreef Pinkdwarf het volgende:
Leuk verslag, Thijs! Weer helemaal Thijs-waardig
"Omae wa mou shindeiru."
Ja, tof verslag. Zoals Tijnbrein al zei op de Facebook-groep, het verslag is bijna net zo leuk als de meeting van gisteren.
Elk nadeel heeft z'n voordeel!![]()
Altijd goed om te horen natuurlijk, allebei de gevallenquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:25 schreef VitDijk88 het volgende:
Ja, tof verslag. Zoals Tijnbrein al zei op de Facebook-groep, het verslag is bijna net zo leuk als de meeting van gisteren.
"Omae wa mou shindeiru."
Leuk verslagquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:06 schreef El_Thijs het volgende:
Verslag van de picknick- & spelletjesmeet in Utrecht.
Datum: 10 augustus 2013.
Plaats: Ergens op een grasveld bij water in Utrecht.
Met een goede temperatuur en een plastic zak met etenswaren waar een Afrikaans dorp nog maanden lang van zou kunnen eten, begaf ik mij richting Utrecht voor de meet! Afgezien van een kleine file onderweg gebeurde er niets noemenswaardigs en bereikte ik al snel de parkeergarage. Eindelijk op de plek van bestemming aangekomen en kon het feest beginnen.
Als ik maar eens wist waar het precies was.
De wonderen der techniek lieten mij niet in de steek en ik sms'te Filatelistfetisjist voor de locatie. Halverwege het doorzwoegen van het park kwam ik het eerste nieuwe gezicht tegen, dit was niemand minder dan Stranger1234 die te herkennen was aan de bal in zijn zak. Een korte kennismaking volgde en samen gingen we op weg om de rest te vinden.
Na een korte wandeling spotte ik iets wat zonlicht weerkaatste, en zag ik Filatelistfetisjist zitten samen met nog enkele anderen. Er werd weer (opnieuw) kennis gemaakt met hem en de andere gasten, tijnbrein, ieniminimuis en VitDijk88. En toen werd al een klein beetje duidelijk dat er al een hoop eten aanwezig was. Er werden koekjes rondgedeeld die ieniminimuis zelf had gemaakt en er werd gezellig gepraat en gelachen. Er werd zelfs bijna een impromptu striptease opgevoerd dor ieniminimuis, maar dat bleek uiteindelijk toch mee (of tegen) te vallen.
Filatelistfetisjist opende de meet uiteindelijk door een reuzenvariant van Mikado te gaan spelen, wat nog best lastig is op een kleed in het gras. En met een heleboel ogen op je gericht is er altijd wel iemand die zegt dat de stokjes bewogen. Tijdens het spel kwam ronaldve bij ons gezelschap en was zo getuige van de overwinning die Stranger1234 wist binnen te halen.
Het spel was even ten einde wanneer Pinkdwarf en -Splash- zich bij ons voegden. Pinkdwarf vond dat ze nog niet genoeg gymnastiek had gedaan en koos even een bank uit (vol in het zicht van ons allen natuurlijk) om wat oefeningen op te doen, al staakte ze daar vrij snel mee omdat de tips die werden gegeven over haar houding iets teveel van het goede werden. Ik bood -Splash- een Bastogne-koekje aan maar hij had er maar eentje genomen, en verdere aanbiedingen werden niet gewaardeerd. Ben je een keer gul…
Niemand minder dan sylvesterrr had zich inmiddels ook bij de groep gevoegd en deelde zelfgemaakte cupcakes rond. Echter door de grote hoeveelheid eten en versnaperingen die er al lagen kwamen deze helaas, net als het meeste andere spul wat er inmiddels lag.
Het gezelschap groeide gestaag en uiteindelijk voegde _Dido_ zich bij ons. Samen met _Dido_ en VitDijk88 ging ikzelf een potje Scrabbelen terwijl Filatelistfetisjist, tijnbrein, ieniminimuis en Stranger1234 een ander spel gingen doen. Het had iets te maken met regenwormen maar meer weet ik er ook niet van. Concentrerend op ons eigen spel werden VitDijk88 en ik grandioos verslagen door _Dido_ die haar hele plankje wist leeg te spelen. Van het andere team hoorde ik dat Stranger1234 weer een overwinning in de wacht had gesleept. Tijdens het spelen van deze spelletjes kwam ook Aesacus bij ons, die zich bij Pinkdwarf en -Splash- voegde.
Na dit enigszins kalme tafereel werd het tijd voor de hoofdact. Er werd een Twister mat uitgelegd en er werd eens snel duidelijk wie de lenigste waren van het hele stel. De exacte samenstellingen zijn even uit mijn geheugen weggerend (en komen ook niet meer terug), maar het was een hilarisch schouwspel. Er werd vrij vaak een loopje genomen met de regels (altijd leuk met meerdere ledematen van jezelf op 1 cirkel) en sommige posities gaven mogelijke ideeën om te gebruiken (hoofd onder een achterwerk bijvoorbeeld). Ikzelf deed ook mee maar door dat ieniminimuis haar evenwicht verloor en tegen mij aan viel rolde ik ook van het speelveld af.
De mooiste match was nog wel tussen -Splash- en VitDijk88. Het leek net synchroon-Twister op een moment. Het ging erg gelijk op totdat VitDijk88 zijn evenwicht verloor en -Splash- de winnaar was. Het Twisteren was toen voorbij, en terwijl Pinkdwarf, -Splash- en Aesacus zich afzonderen om lekker met een kabelbaan te gaan spelen, wilde ieniminimuis eindelijk gaan voetballen. Stranger1234 had een bal meegenomen en er werd al snel overgespeeld.
sylvesterrr had zich even afgezonderd om de laatste gast van de meet op te halen - mutsieflutsie. Ze deed ook even mee voordat ze zich even ging omkleden om echt mee te gaan doen. Er werden teams gemaakt en twee simpele goals neergezet om een heuse Fok!-voetbalwedstrijd te kunnen houden. Ik stelde mezelf op in de goal en VitDijk88 aan de andere kant. De precieze teams weet ik niet meer maar alle dames zaten in 1 team bij enkele heren.
Het ging er vrij heftig aan toe en de teams waren ook erg aan elkaar gewaagd. Stranger1234 speelde alsof hij een echte pro was (handen in zijn zakken en al) en sylvesterrr haalde wat fancy moves naar boven waarmee hij de tegenpartij op het verkeerde been zette. Maar de dames stonden hun mannetje wel, en ze werden steeds fanatieker. Eindelijk konden sommige Fok!kers zeggen dat ze door vrouwen belaagd werden, maar dan net niet zoals ze het misschien voor ogen hadden.
Daarnaast zorgen sommige fancy moves ervoor dat de bal met regelmaat in het water terecht kwam. Dit leverde de nodige pauzes op en VitDijk88 lag meermaals uitgestrekt op de kant om de bal uit zijn benarde positie te redden. Hij had dan ook makkelijk praten omdat het aan onze kant vol lag met duivenschijt en meerkoetenstront.
Er vielen wat kleine blessures hier en daar, waarvan de meest 'ernstige' een aanvaring tussen Filatelistfetisjist en _Dido_ wat laatstgenoemde een pijnlijk been opleverde. Echter een kort rust moment verder en beide spelers stonden weer snel in het veld. De strijd ging nog steeds gelijk op totdat we het welletjes vonden en ons team het wist te winnen met een stand van 9 - 8 (zo ongeveer, niemand hield de score ook echt bij).
We besloten onze spullen te verzamelen en naar het nabij gelegen restaurant te gaan om wat te eten. Helaas namen _Dido_, Pinkdwarf en -Splash- hier afscheid van ons. Er werden tafels geregeld en aan elkaar gezet zodat het hele gezelschap kon gaan zitten. Er werd onder het uitzoeken van het eten vrolijk gepraat en verder gelachen. Echter was er in een klein parkje in de buurt een vrijgezellenfeest aan de gang, waar ik later op terug kom.
De temperatuur daalde echter wel snel en ook het eten zelf leek hier onder te lijden. Het hoofdgerecht was uiteindelijk koud geworden en het nagerecht werd geserveerd op warme borden. Het smaakte allemaal wel goed maar het koelde helaas te snel af. Tijdens het eten namen Aesacus en sylvesterrr ook afscheid van ons, en werden we verrast door de eerder genoemde vrijgezellenfeestgangers. Eerst wilden ze dat iedereen met een boxershort hen toeliet om het kaartje eraf te knippen, en toen daar geen gehoor aan werd gegeven mocht VitDijk88 namens ons allen iets op de sjaal schrijven waarna de feestgangers hun weg vervolgden.
Na het eten besloten we allen om naar huis te gaan, het was immers al vrij laat en er zaten al enige mensen flink te verkleumen. Eerst werd mutsieflutsie bij haar auto afgezet en daarna werden VitDijk88 en tijnbrein bij de bushalte gedropt. De overgeblevenen (Filatelistfetisjist, ieniminimuis, Stranger1234, ronaldve en ikzelf) togen naar de parkeergarage om huiswaarts te keren.
Wat niet zo spannend zo zijn geweest als we de garage bijna niet in konden. Om een of andere reden werkte de tickets niet en werd er op de buzzer gedrukt. Na enkele keren gehoord te hebben dat we zouden worden doorgeschakeld schoof Stranger1234 zijn ticket in de gleuf en werd de deur geopend. Terwijl we aan het afrekenen waren werden we eindelijk ook doorverbonden, en vertelde ik dat we uiteindelijk toch geen hulp nodig hadden en wenste de beste man door de intercom een fijne avond. Ik nam afscheid van iedereen en stapte in mijn auto om naar huis te rijden, nog nagenietend van de meet.
Al hoewel ik een beetje verbrand ben (ook al hebben we 10 minuten zon gehad) heb ik het erg naar mijn zin gehad en was het erg gezellig! Ik heb weer nieuwe mensen mogen ontmoeten en oude bekenden weer de hand mogen schudden. Ik kan dan ook niet wachten tot de volgende keer dat ik jullie weer een keer zal zien.
Tot de volgende meet!
Ga straks het hele verhaal lezen maar de dingen die ik tot nu toe heb langs zien komen, klinken als een ontzettend gezellige meeting! Hoop er binnenkort ook een keer bij te zijn. Blijf dit topic in ieder geval aandachtig volgen!
[ Bericht 24% gewijzigd door GM86 op 11-08-2013 18:54:29 ]GerardM86
Voor de Facebook-aanmelders: stel jezelf eerst hier even voorIk denk dat jullie wel begrijpen dat H_J en ik niet zomaar iedereen toevoegen aan een besloten groep; zeker omdat je vrienden met ons moet worden voordat we je kunnen toevoegen.
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Zal gelijk dan even een wat uitgebreidere voorstel ronde doen dan degene die ik eerder heb gedaan.
Gerard, 27 jaar, woon (alleen) in appartementje in Harderwijk.
Heb geen relatie momenteel (wel aan t daten).
Werk fulltime als Constructeur-Tekenaar (al weer 5 jaar inmiddels).
Sport: Bowlen (competitie, al 13 jaar) en soms squashen
Vrije tijd: Geocaching, festivals, dagjes weg met vriend(inn)en etc...
Nog niet bij een meet geweest maar zoals het er nu naar uit ziet, ben ik er met de Bowling meet bij (moet eigenlijk ook wel natuurlijk als bowler)
Geloof dat ik meeste wel gezegd heb. En anders: vraag gerust!GerardM86
quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:06 schreef El_Thijs het volgende:
Na een korte wandeling spotte ik iets wat zonlicht weerkaatste...![]()
![]()
Welkom man!quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:48 schreef GM86 het volgende:
Zal gelijk dan even een wat uitgebreidere voorstel ronde doen dan degene die ik eerder heb gedaan.
Gerard, 27 jaar, woon (alleen) in appartementje in Harderwijk.
Heb geen relatie momenteel (wel aan t daten).
Werk fulltime als Constructeur-Tekenaar (al weer 5 jaar inmiddels).
Sport: Bowlen (competitie, al 13 jaar) en soms squashen
Vrije tijd: Geocaching, festivals, dagjes weg met vriend(inn)en etc...
Nog niet bij een meet geweest maar zoals het er nu naar uit ziet, ben ik er met de Bowling meet bij (moet eigenlijk ook wel natuurlijk als bowler)
Geloof dat ik meeste wel gezegd heb. En anders: vraag gerust!Die kon ik er niet uit latenquote:
"Omae wa mou shindeiru."
Dat vond ik de leukste zin uit het hele verslagquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Welkom man!
[..]
Die kon ik er niet uit laten
Welkom GM86!
Dank jequote:Op zondag 11 augustus 2013 20:14 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Dat vond ik de leukste zin uit het hele verslag
Welkom GM86!Zal het nooit meer doenquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:18 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Volgende keer schrijf ik wel weer een verslag
Ook niet minder though
"Omae wa mou shindeiru."
Dank je!quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:32 schreef RedFever007 het volgende:
Leuk verslag weer ThijschBeetje spijt van dat ik er niet bij was
![]()
@GM86: welkom
En volgende keer beter
"Omae wa mou shindeiru."
museumnacht en winter efteling
Meets in de planningSPOILER: Zaterdag 17 Augustus 2013 - Wakeboarden in AlmereOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 24 augustus 2013 - Bowlen in NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 24 augustus 2013 - HotdogpartyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 31 augustus 2013 - Abseilen in RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 7 september 2013 - Stapmeet / kroegentocht in NoordwijkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vrijdag 13 september 2013 - Pubquiz in GroningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 21 September 2013 - Pixar tentoonstelling in Amsterdam EXPOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 26 oktober 2013 - Schaatsen DeventerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 2 november 2013 - Museumn8 AmsterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 14 december 2013 - Winter EftelingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmelden