abonnement Unibet Coolblue
pi_130249320
Ik heb van El_Thijs, mutsieflutsie, GM86, Archie, Stranger1234, Filatelistfetisjist en ronaldve bevestiging ontvangen. Van die zeven personen (et moi) weet ik dat ze er zullen zijn.

Ik heb dus 4 extra plekken gereserveerd.
pi_130249472
Ik wil ook mee!

Ben trouwens vegetariër.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_130249772
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:33 schreef Wolken het volgende:
Ik wil ook mee!

Ben trouwens vegetariër.
Whoei, nog een bevestiging. Ik zal het doorgeven. :s)

Zonet ook van de_nachtwacht bevestiging ontvangen. :) We zitten al op 10 bevestigingen!

Ik heb trouwens in de lijst met een * aangegeven van wie ik een bevestiging heb ontvangen.
pi_130249809
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:31 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb van El_Thijs, mutsieflutsie, GM86, Archie, Stranger1234, Filatelistfetisjist en ronaldve bevestiging ontvangen. Van die zeven personen (et moi) weet ik dat ze er zullen zijn.

Ik heb dus 4 extra plekken gereserveerd.
Je hebt een PM van mij ontvangen :)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_130249884
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:40 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Je hebt een PM van mij ontvangen :)
De teller staat inmiddels op 11. *O*
pi_130249959
Hoe zit het met gooi sylvesterr van de Euromastmeet?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_130250070
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
Hoe zit het met gooi sylvesterr van de Euromastmeet?
Die staat vooralsnog gewoon gepland voor 31 augustus. Ik heb zes tijdsloten aaneengesloten tijdsloten gereserveerd. Eind deze week ga ik de reservering definitief maken, waarschijnlijk door enkele tijdsloten in te leveren... Vooralsnog durft alleen freshy98 met met mij zonder trap/lift naar beneden te gaan. :)

Er staan twee namen genoteerd als toeschouwer, maar ik denk dat mutsieflutsie en LaPeach ook langskomen. Na afloop kunnen we dus prima wat drinken ofzo. :)
pi_130250266
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:31 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb van El_Thijs, mutsieflutsie, GM86, Archie, Stranger1234, Filatelistfetisjist en ronaldve bevestiging ontvangen. Van die zeven personen (et moi) weet ik dat ze er zullen zijn.

Ik heb dus 4 extra plekken gereserveerd.
Hoe zit het trouwens met mensen die niet zo actief zijn op Fok, maar toch aangegeven hebben dat ze zeker komen? Ik weet van RedFever dat hij hier normaal gesproken niet veel post. Is het nog mogelijk om de reservering (ter plekke) aan te passen?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_130250445
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:49 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Hoe zit het trouwens met mensen die niet zo actief zijn op Fok, maar toch aangegeven hebben dat ze zeker komen? Ik weet van RedFever dat hij hier normaal gesproken niet veel post. Is het nog mogelijk om de reservering (ter plekke) aan te passen?
Ik kan wel ff een whattsapp sturen naar RF. Misschien dat hij dan ff reageert.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_130250463
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:49 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Hoe zit het trouwens met mensen die niet zo actief zijn op Fok, maar toch aangegeven hebben dat ze zeker komen? Ik weet van RedFever dat hij hier normaal gesproken niet veel post. Is het nog mogelijk om de reservering (ter plekke) aan te passen?
Je mag best op goed geluk langskomen, maar ik kan niet garanderen dat er een plekje zal zijn.

Ik neem een enorm financieel risico door een reservering voor 12 personen op eigen naam te plaatsen. Veel personen ken ik niet eens. Ik ga ervan uit dat ik hier geen spijt van krijg, ik heb nog wel een beetje vertrouwen in de mensheid. Om toch een beetje zekerheid te hebben wil ik gewoon een bevestiging via PM/dit topic. Ik kan tot donderdagavond nog wel kleine wijzigingen aanbrengen, mits er nog plek over is.
pi_130250565
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:52 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Je mag best op goed geluk langskomen, maar ik kan niet garanderen dat er een plekje zal zijn.

Ik neem een enorm financieel risico door een reservering voor 12 personen op eigen naam te plaatsen. Veel personen ken ik niet eens. Ik ga ervan uit dat ik hier geen spijt van krijg, ik heb nog wel een beetje vertrouwen in de mensheid. Om toch een beetje zekerheid te hebben wil ik gewoon een bevestiging via PM/dit topic.
Ik wil best van te voren e.e.a. overmaken.
pi_130250642
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:45 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Die staat vooralsnog gewoon gepland voor 31 augustus. Ik heb zes tijdsloten aaneengesloten tijdsloten gereserveerd. Eind deze week ga ik de reservering definitief maken, waarschijnlijk door enkele tijdsloten in te leveren... Vooralsnog durft alleen freshy98 met met mij zonder trap/lift naar beneden te gaan. :)

Er staan twee namen genoteerd als toeschouwer, maar ik denk dat mutsieflutsie en LaPeach ook langskomen. Na afloop kunnen we dus prima wat drinken ofzo. :)
Oke dat is mooi :) maar ik ga echt alleen kijken, een keer naar beneden met touw vind ik wel genoeg
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_130250648
quote:
7s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:54 schreef Filatelistfetisjist het volgende:

[..]

Ik wil best van te voren e.e.a. overmaken.
Nee, dat hoeft niet. Ik wil naast organisator niet ook nog eens penningmeester zijn. :D
pi_130250717
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:56 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Nee, dat hoeft niet. Ik wil naast organisator niet ook nog eens penningmeester zijn. :D
Nou, als jij straks financieel aan de grond zit kan je niet zeggen dat het mijn schuld is.
pi_130250859
quote:
12s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:57 schreef Filatelistfetisjist het volgende:

[..]

Nou, als jij straks financieel aan de grond zit kan je niet zeggen dat het mijn schuld is.
Mocht dat gebeuren, dan raak ik het vertrouwen in de mensheid gewoon kwijt. :s) Ik durf te wedden dat FOK!kers (in deze topicreeks) dat niet willen.

Ach ja, dat kan wel bovenop de financiële tegenvaller van een paar maanden terug. Verkeerde beleggingen. :')
pi_130250990
quote:
10s.gif Op maandag 19 augustus 2013 21:00 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Mocht dat gebeuren, dan raak ik het vertrouwen in de mensheid gewoon kwijt. :s) Ik durf te wedden dat FOK!kers (in deze topicreeks) dat niet willen.

Ach ja, dat kan wel bovenop de financiële tegenvaller van een paar maanden terug. Verkeerde beleggingen. :')
Volgens mij gaat het meestal wel goed. En anders ga je ze gewoon plat pm/dmen :P
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_130251079
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 21:02 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Volgens mij gaat het meestal wel goed. En anders ga je ze gewoon plat pm/dmen :P
De mensen die hebben bevestigd zullen wel komen hoor. :) Anders stuur ik de familieknokploeg op hen af. :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_130251187
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 21:04 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

De mensen die hebben bevestigd zullen wel komen hoor. :) Anders stuur ik de familieknokploeg op hen af. :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tussen oplossing de 25-35 knokploeg :P en daarna pas echte drastische maatregelen
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_130251302
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:52 schreef Wolken het volgende:

[..]

Ik kan wel ff een whattsapp sturen naar RF. Misschien dat hij dan ff reageert.
Ik heb z'n nummer niet ;(
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:52 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Je mag best op goed geluk langskomen, maar ik kan niet garanderen dat er een plekje zal zijn.

Ik neem een enorm financieel risico door een reservering voor 12 personen op eigen naam te plaatsen. Veel personen ken ik niet eens. Ik ga ervan uit dat ik hier geen spijt van krijg, ik heb nog wel een beetje vertrouwen in de mensheid. Om toch een beetje zekerheid te hebben wil ik gewoon een bevestiging via PM/dit topic. Ik kan tot donderdagavond nog wel kleine wijzigingen aanbrengen, mits er nog plek over is.
Prima :)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  maandag 19 augustus 2013 @ 21:17:41 #295
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_130251778
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:31 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb van El_Thijs, mutsieflutsie, GM86, Archie, Stranger1234, Filatelistfetisjist en ronaldve bevestiging ontvangen. Van die zeven personen (et moi) weet ik dat ze er zullen zijn.

Ik heb dus 4 extra plekken gereserveerd.
en van mij ook :o

Paar dagen geleden verstuurd ;)

-edit- Verzonden: 16 augustus 2013 09u43
Aan: sylvesterrr

Volgens mij verstuurd via telefoon, wellicht dat dat niet goed gaat ofzo? Staat in mijn lijst als verzonden PM namelijk :)
pi_130252009
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 21:17 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

en van mij ook :o

Paar dagen geleden verstuurd ;)

-edit- Verzonden: 16 augustus 2013 09u43
Aan: sylvesterrr

Volgens mij verstuurd via telefoon, wellicht dat dat niet goed gaat ofzo? Staat in mijn lijst als verzonden PM namelijk :)

Ik zie het, excuses! :@

Dan heb ik inmiddels twaalf bevestigingen. *O*
  maandag 19 augustus 2013 @ 21:25:17 #297
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_130252154
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 21:22 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik zie het, excuses! :@

Dan heb ik inmiddels twaalf bevestigingen. *O*
ah nice ^O^
  maandag 19 augustus 2013 @ 21:37:48 #298
372203 LaPeach
Peaches & Cream
pi_130252747
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:45 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Die staat vooralsnog gewoon gepland voor 31 augustus. Ik heb zes tijdsloten aaneengesloten tijdsloten gereserveerd. Eind deze week ga ik de reservering definitief maken, waarschijnlijk door enkele tijdsloten in te leveren... Vooralsnog durft alleen freshy98 met met mij zonder trap/lift naar beneden te gaan. :)

Er staan twee namen genoteerd als toeschouwer, maar ik denk dat mutsieflutsie en LaPeach ook langskomen. Na afloop kunnen we dus prima wat drinken ofzo. :)
Ik ben er hoogstwaarschijnlijk wel bij als toeschouwer :Y
There is nothing permanent except change.
pi_130252891
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 21:37 schreef LaPeach het volgende:

[..]

Ik ben er hoogstwaarschijnlijk wel bij als toeschouwer :Y
Gezellig :)
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 19 augustus 2013 @ 21:59:04 #300
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_130254005
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 19:34 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Wacht even zegt deze topatleet nu dat hij niet kan schaatsen :o

Gaat die boodcamp/afbeulmeet nog door?
Het is geen schande als je iets niet kan hoor. Ik ben écht erg slecht in de bochten. Dat overstappen gaat nog niet echt.... :) Nu je het zegt! Ja! Even mijn agenda erbij pakken...
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')