Heb je Rectify gezien?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, maar daar gaan vaak ook flink wat jaren overheen.
Nee goeie serie over iemand op Death Row, een aanrader, ik geloof van dezelfde makers als Breaking Badquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, ken ik niet. Gaat over een dergelijke zaak?
Mogguhquote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
wtf
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Zou ik niet meer kunnen slapen, als ik ging kijken?SPOILER: Klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Valt mee hoor.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zou ik niet meer kunnen slapen, als ik ging kijken?
Op de vorige pagina staat dezelfde foto, maar dan niet in een spoiler...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zou ik niet meer kunnen slapen, als ik ging kijken?
Ja voor zoiets kreeg ik vroeger een banquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Op de vorige pagina staat dezelfde foto, maar dan niet in een spoiler...
Davy en een ban, dat geloof ik niet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja voor zoiets kreeg ik vroeger een banEn dat was zelfs nep.
Tja, is gewoon een foto die ook op nieuwssites staat.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja voor zoiets kreeg ik vroeger een banEn dat was zelfs nep.
Gelukkig heeft ze haar ogen niet open. Kan niet uitleggen, maar ik vind dat altijd freaky.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Op de vorige pagina staat dezelfde foto, maar dan niet in een spoiler...
Dan kijkt ze je recht aan en hoor je in je hoofd "kom maar knul, ik ben nog warm, grijp je kans, JR", gelukkig ben je JR dan niet en kun je gewoon weglopen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ze haar ogen niet open. Kan niet uitleggen, maar ik vind dat altijd freaky.
Ja.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft iemand hier eigenlijk al eens een dood lichaam aangetroffen?
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij bedoelt niet iemand die je hebt zelf hebt omgelegd ouwe terrorist...
Halfdood telt dat ook?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Dan tref je het toch steeds aan?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij bedoelt niet iemand die je hebt zelf hebt omgelegd ouwe terrorist...
Nee.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |