Jij snapt er dus vrij weinig van.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij kan niet darten dus. Zoek een andere sport, tafeltennis ofzo.
Inderdaad ook bij de toppers ketst een pijl weleens af.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij snapt er dus vrij weinig van.
Als jij een dartpijl in je been gooit, ben je niet klaar voor het darten. Misschien kan je het nog redden met werkdarts, maar dat is wel flink aanpoten dan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij snapt er dus vrij weinig van.
Met wat?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:13 schreef Fok-it het volgende:
Kan je de datum van waarop je speelt trouwens ook veranderen?
Dankje Tyronquote:
FM.quote:
Nee, kan niet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
FM.
Ik had altijd met FM12 dat ik met een update speelde voor het huidige seizoen, maar de datum liep dan nog steeds een jaar achter.
Erg hinderlijk. Speel je dus pas 2 seizoenen later het WKquote:
Gewoon vanaf 2012 beginnen joh. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
FM.
Ik had altijd met FM12 dat ik met een update speelde voor het huidige seizoen, maar de datum liep dan nog steeds een jaar achter.
Ga je spelen als bondscoach dan?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Erg hinderlijk. Speel je dus pas 2 seizoenen later het WK
Nee dat nietquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je spelen als bondscoach dan?
Hoezo niet. Dan ga je maar een seizoen terug in de tijd. Of je gaat een jaar op vakantie en dan ga je pas naar een club toe.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat nietMaar vind dat altijd jammer. komt het realisme van het spel niet ten goede
Dat kan ook inderdaadquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo niet. Dan ga je maar een seizoen terug in de tijd. Of je gaat een jaar op vakantie en dan ga je pas naar een club toe.
Gewoon werkloos beginnen en dan maar kijken wat vrij is. Of wil je echt perse met een bepaalde club beginnen?quote:
Nouja na een jaar heb je ook al de nodige transfers. Vind het juist wel leuk om nu alle transfers een leuke club te kiezenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon werkloos beginnen en dan maar kijken wat vrij is. Of wil je echt perse met een bepaalde club beginnen?
Dan maar gewoon in 2012 beginnen. Misschien ga ik ook weer nieuwe game beginnen, al wil ik nog een keer de CL winnen met GAE.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nouja na een jaar heb je ook al de nodige transfers. Vind het juist wel leuk om nu alle transfers een leuke club te kiezenPL is denk ik sowieso wel nice nu.
Hoeveelste seizoen ben je nu met GAE?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan maar gewoon in 2012 beginnen. Misschien ga ik ook weer nieuwe game beginnen, al wil ik nog een keer de CL winnen met GAE.
Ik zit in 2027. 5x kampioen geworden op rij met GAE en 1x de CL gewonnen tot nu toe. En nog wat andere prijsjes enzo.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoeveelste seizoen ben je nu met GAE?
Netjesquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zit in 2027. 5x kampioen geworden op rij met GAE en 1x de CL gewonnen tot nu toe. En nog wat andere prijsjes enzo.
In 2022/2023. Dus 10 seizoenen ongeveer. Best lang nog, maarja er staat nu een goede basisquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NetjesNa hoeveel seizoenen werd je voor het eerst kampioen?
Naja, een ploeg als GAE kan je ook niet echt na 3 seizoenen al in de top van de Eredivisie krijgenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In 2022/2023. Dus 10 seizoenen ongeveer. Best lang nog, maarja er staat nu een goede basis
Klopt.quote:
Wie?quote:
Wiezdaquote:
Nope, eerste paar jaartjes overleven in de Eredivisie.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja, een ploeg als GAE kan je ook niet echt na 3 seizoenen al in de top van de Eredivisie krijgen
Die dataupdate. heb ik gewoon in Steam-map gezet, onder Editor Data. En nu krijg ik hem niet te zien als ik een nieuw spel wil beginnen. Weet jij hoe je dat fixt?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nope, eerste paar jaartjes overleven in de Eredivisie.
Wat een kutstijl van gooien had hij.quote:
Eerste wedstrijd competitie FM13 Ajax-Feyenoord: 1-3quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Bayern München - Borussia Monchengladbach live op ARD
1-3quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Heb je een voorspelling voor PEC, mono? Denk 2-4 PEC
HAH GAY!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
rens lult weer slap in de rondte, ook een trieste reactie wel.
Oh ja jij had een analyse van gemaakt. Gezellige jongen maar soms irriteer je jezelf dood aan hem.quote:
Lijkt me sterk Mono.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:08 schreef Monopoly het volgende:
Ik denk dat het broertje van Rens achter de pc zit en Rens zelf met een half stijve piemel zit toe te kijken hoe zijn broertje verwoede pogingen doet om Generaal Stinho van zijn troon te werken met ridiculeuze uitspraken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |