Zubizereta ?quote:Op zondag 11 augustus 2013 09:58 schreef Lange_Lans het volgende:
Welke keeper in Madrileense dienst werd in 1988 in Bernaneu door Edward Linskens geklopt?

Nee.quote:

Dat was de keeper van Barca.quote:

Dat zeg ik, ik vergiste me.quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:09 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat was de keeper van Barca.
Het goede antwoord is Buyo.

Foggia en Nottingham Forrest.quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:31 schreef tong80 het volgende:
Noem de clubs van Brian Roy in Engeland, Italië en Duitsland

zal voor mij een oh ja'tje worden.quote:

Grote club vooral in het verleden.quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
zal voor mij een oh ja'tje worden.

Keulen?quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !

Het heeft iets met Zweden te maken weet ik. Waren de oprichters misschien Zweeds?quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:04 schreef RobinFriday het volgende:
Hoe komt Boca Juniors aan zijn clubkleuren?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |