Nee.quote:
Ik ben zo slecht in topografiequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:34 schreef fanneke het volgende:
[..]
Nee.
(en jouw topografische kennis van Duitsland mag wel wat bijgespijkerd worden)
Ligt NOG noordelijker en ze spelen niet op het 4e niveau. Sterker: Bundesliga dit seizoen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben zo slecht in topografie
Eintracht Braunschweig ?
Nee, de club komt uit de buurt van Kaiserslautern/Saarbrücken.quote:
Darmstadt 09 ?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:39 schreef fanneke het volgende:
[..]
Nee, de club komt uit de buurt van Kaiserslautern/Saarbrücken.
Ook niet Darmstadt 98quote:
Wattenscheid ?quote:
Ook nietquote:
Is dit een hint of een slechte grap ?quote:
Hintquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is dit een hint of een slechte grap ?
Ik heb dan ook geen ideequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik weet het antwoord en snap de hint niet.
Maar je hebt toch wel eens van die club gehoord?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:01 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb maar op de kaart gekeken en ik weet het inmiddels. Had het nooit kunnen raden![]()
Nee, ik dacht eerst aan een typefoutje.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:11 schreef fanneke het volgende:
[..]
Maar je hebt toch wel eens van die club gehoord?
Ja, zeker. Ik zag dus die plaatsnaam in die omgeving en dacht meteen, Dat is hem. En dat bleek dus ookquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:11 schreef fanneke het volgende:
[..]
Maar je hebt toch wel eens van die club gehoord?
Nee, ook niet.quote:
Ik weet het echt niet. Heb heel Duitsland al opgenoemd. Dit is geen kwissen meer maar noem zoveel mogelijk plaatsen met een profclub.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |