quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 01:37 schreef Mark het volgende:
Gokje op Schrijvers dan maar. En ik mis de Mundialito
Logisch gezien zou dat Schrijvers geweest moeten zijnquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 01:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie denk je ? Ik had het niet geweten.
Die was het niet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 01:40 schreef Mark het volgende:
[..]
Logisch gezien zou dat Schrijvers geweest moeten zijn
Ach het is laat. Je weet wat er wordt bedoeld.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 01:54 schreef TBakkert het volgende:
fout in de OP. Er staat Wk 2012 en EK 2010. en WK 2008 en EK 2006. Die moeten allemaal andersom.
tong toch...
Ik ken wel Frans de Munck AKA De Zwarte Panter.quote:
maar daar zit geen 'oe' in!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 02:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ken wel Frans de Munck AKA De Zwarte Panter.
Ik zoek dan ook een andere doelman waar wel een oe inzit. Poema postte je dus ik post dan Panter. Voor de gein.quote:
Pim Doesburg?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 02:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zoek dan ook een andere doelman waar wel een oe inzit. Poema postte je dus ik post dan Panter. Voor de gein.
Adrie van Kraaij ?quote:
Neequote:
in 2006 ook al eens gesteld door jouquote:Op dinsdag 26 september 2006 18:55 schreef tong80 het volgende:
Laatste vraag was van Fanneke.
Welke club speelde in de jaren 80 een periode met een condoommerk als shirtsponsor. Bundesliga club die niet meer op het hoogste niveau speelt.
Ja en? D'r zitten intussen genoeg nieuwe mensen op Fok!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:26 schreef zolderraam het volgende:
[..]
in 2006 ook al eens gesteld door jou
Ik twijfelde al.quote:
Eintracht Frankfurt ?quote:
Ik zal niet antwoorden, want ik heb op de gequote post van zolderraam geklikt...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:37 schreef fanneke het volgende:
Welke club speelde ooit met een condoommerk als shirtsponsor in de Bundesliga?
Ook geen Bochum en geen Frankfurt.quote:
Dus je ging googelen en kwam dat topic uit 2006 tegen...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:26 schreef zolderraam het volgende:
[..]
in 2006 ook al eens gesteld door jou
ook geen Stuttgart.quote:
Bielefeld dan maar (toch nog weer een gokquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:15 schreef fanneke het volgende:
[..]
ook geen Stuttgart.
De club speelt inmiddels op het 4e niveau.
Nee, zuidelijker...quote:
Bielefeld speelt 2. Bundesliga en niet op het 4e niveau.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bielefeld dan maar (toch nog weer een gok)
Daarom was het ook een gok, die lagere divisies heb ik geen idee vanquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:20 schreef fanneke het volgende:
[..]
Bielefeld speelt 2. Bundesliga en niet op het 4e niveau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |