Je hebt bij sommige categorieën dat je bijvoorbeeld maar 40 punten mag verdelen. Er blijven sowieso een paar eigenschappen over waar je dus een 0 moet invullen. Wat gebeuren er met die eigenschappen? Wordt dat dan willekeurig bepaald (0-20) of..?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:17 schreef Sejt het volgende:
[..]
Damn, je hebt me door!
Zal het zo even aanpassen... zelfs ik ben niet perfect.
een waarde van 0 is willekeurig ja, maar er wordt wel rekening gehouden met ca.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:35 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Je hebt bij sommige categorieën dat je bijvoorbeeld maar 40 punten mag verdelen. Er blijven sowieso een paar eigenschappen over waar je dus een 0 moet invullen. Wat gebeuren er met die eigenschappen? Wordt dat dan willekeurig bepaald (0-20) of..?
Over de, bijvoorbeeld in mentaal, 14 attributen mag je 40 punten verdelen. Dat kan je doen door 20 punten te zetten in 2 attributen. Maar ook door 15 in 2 attributen en 10 in een derde attribuut, enzovoort.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:35 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Je hebt bij sommige categorieën dat je bijvoorbeeld maar 40 punten mag verdelen. Er blijven sowieso een paar eigenschappen over waar je dus een 0 moet invullen. Wat gebeuren er met die eigenschappen? Wordt dat dan willekeurig bepaald (0-20) of..?
Je naam.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:19 schreef koenie95 het volgende:
Zal zo ook weer een speler maken, nog even kijken wie/waar etc.
Ooh geen idee, goeie vraag. dacht omdat andere ook Spaanse b teams hadden dat het zou kunnenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zie dat Keine Wurst bij Dortmund "A" speelt, kan dat wel? Zulke clubs zijn iig niet te selecteren om zelf mee te spelen
Die zijn wel speelbaar, dus ik dacht, ik meld het evenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:52 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Ooh geen idee, goeie vraag. dacht omdat andere ook Spaanse b teams hadden dat het zou kunnen
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En Sejt heet zo te zien Thomas Falk... broertje van Rasmus?
Ja zie het verschilquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die zijn wel speelbaar, dus ik dacht, ik meld het even
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zie je het verschil?
Ik ben even aan het kijken. In het spel is het Borussia Dortmund II en afgekort Dortmund (A), ook wel Dortmund onder 23.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:05 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Ja zie het verschil
Zou iemand mischien voor mij kunnen kijken of het wel mogelijk is om een speler bij die club te maken of dat dat ook niet kan?
Mag ik dan voorstellen dat koenie95 z'n speler ergens anders laat spelen?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:20 schreef SiebeJ het volgende:
Je speler is gewoon zichtbaar, voor welk elftal van Dortmund je gaat spelen hangt van de trainer af
Waarom dat dan?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mag ik dan voorstellen dat koenie95 z'n speler ergens anders laat spelen?
Heb zo het idee dat als hij als 15-jarige meegaat met het tweede en nog (lang) niet goed genoeg is voor het niveau hij alleen maar op de bank zit. Als zoiets gebeurt, tenminstequote:
Ik denk dat je eerder met onder 19 mee zal spelen, en pas later naar het tweede of eerste zal gaan.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb zo het idee dat als hij als 15-jarige meegaat met het tweede en nog (lang) niet goed genoeg is voor het niveau hij alleen maar op de bank zit. Als zoiets gebeurt, tenminste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |