quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:18 schreef CarlosJacques het volgende:
Nigeria represent. Taribo Oost gaat het ver schoppen.
Klinkt awesomequote:Op maandag 12 augustus 2013 21:01 schreef Wrijfhout het volgende:
Godfrey Oryema-Lalobo, Ugandese Duitser van het Franse Luzenac Ariège Pyrénées heeft zich ook aangemeld.
Dat dus.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hier niet, heb eigenlijk altijd laatste man gestaan of centraal verdedigerSpitsen neerschoppen
![]()
Durft niet met mij te vechten voor een basisplaatsquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan ik nog van nationaliteit en club veranderen ? dan wil ik naar jouw club of een andere Deense club
inderdaad ik ben een pussiequote:Op maandag 12 augustus 2013 22:26 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Durft niet met mij te vechten voor een basisplaats![]()
mijn gedachtegang iddquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:09 schreef truedestiny het volgende:
In de Npower league 2 heeft een startende speler toch het meeste kans om snel minuten te maken aangezien het lage CA?!
Zal ik mijn speler Lambertus van Beleeghen tot Schimmel noemenquote:Op zondag 11 augustus 2013 08:40 schreef PierreTT het volgende:
Hubertus van Rhyp tot Beleeghen, AMC bij AGOVV, aangemaakt
Zelfde reden waarom ik bij Atletico 'B' zit. Wilde eerst eigenlijk voor Real Madrid 'C' gaan, maar als LM speel je de seizoenen daarop Ronaldo niet snel uit de basisquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:58 schreef Bow het volgende:
[..]
ik heb gekozen voor sporting ivm de accommodaties.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:23 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zal ik mijn speler Lambertus van Beleeghen tot Schimmel noemen
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:27 schreef truedestiny het volgende:
Ik denk haast niet dat er nog mensen bijkomen in de komende 2 dagen.Jawel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga me nu aanmelden.
![]()
Deze link gebruikenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:31 schreef BroodjeKebab het volgende:
Hmm.. Na het maken van een account heb ik nog geen activatiemail ontvangen? Bovendien kan ik niet naar de startpagina van de FOK!FM13, want ik krijg dan een melding van Windows dat het een gevaarlijke site is.![]()
Thanks. En hoe zit het met de activatie, want die heb ik nog niet gekregen in mijn inbox? Want ik kan nog geen discussie openen om mij aan te melden zonder een activatielink te hebben ontvangen en bevestigd.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Deze link gebruiken
http://forcedinduction.nl/forumdisplay.php?fid=1
Moet je even wachten op Sejt of SiebeJ denk ik, duurt niet al te langquote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:33 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Thanks. En hoe zit het met de activatie?
Done. Net 2 users geactiveerd.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:33 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Thanks. En hoe zit het met de activatie, want die heb ik nog niet gekregen in mijn inbox? Want ik kan nog geen discussie openen om mij aan te melden zonder een activatielink te hebben ontvangen en bevestigd.
Ik onder andere dus. Ik kan nu een discussie aanmaken. Trouwens het viel mij op dat jij bij één van de categorieën meer punten hebt verdeeld dan mocht.quote:
Damn, je hebt me door!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:15 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Ik onder andere dus. Ik kan nu een discussie aanmaken. Trouwens het viel mij op dat jij bij één van de categorieën meer punten hebt verdeeld dan mocht.![]()
Ergens op het einde stond: 90 punten te verdelen en jij hebt er 100 verdeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |