Lengte maakt geen drol uit in FM (vaag, ik weet). Jumping (en Heading secundair, geloof ik) reflecteerd hoe goed je bent qua lengte en de gevolgen daarvan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:30 schreef Katth het volgende:
Moeten we trouwens nog rekening houden met lengte van spelers dat deze nog verder groeien in de game?
1m92 op je 15e kan natuurlijk wel, maar erg realistisch is het niet natuurlijk.
quote:Jumping - how high a player can jump from a standing start. A taller player will have higher jumping attributes than a shorter player.
Welkom terugquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:31 schreef aleco99 het volgende:
Ook maar weer even meedoenMooi dat dit nog weer loopt. Ik ga denk ik voor een MC. Heb hiervoor al 2 DC's gehad en een spits. Nu weer wat anders
Wat heb je nog niet gehad?quote:
Weet je het zeker. Ik denk dat misschien alleen Cristiano Ronaldo er bang van wordt..quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zit er aan te denken om van Günther een bikkelharde centrale verdediger te maken
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:03 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Weet je het zeker. Ik denk dat misschien alleen Cristiano Ronaldo er bang van wordt..
[ afbeelding ]
Eerste google hit op Gunther
Dat nummer van hem kwam ook spontaan in me op toen ik de naam invuldequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:03 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Weet je het zeker. Ik denk dat misschien alleen Cristiano Ronaldo er bang van wordt..
[ afbeelding ]
Eerste google hit op Gunther
Random op basis van je CA, maar ook gedeeltelijk op basis van je gekozen waardes. Sommige attributen hangen samen met andere, dus daar kan je gebruik van maken. (zie tips topic)quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:06 schreef PizzaGeit het volgende:
Hey, dit lijkt me best grappig om aan mee te doen. Maar een ding snap ik niet, als ik naar de al aangemaakte spelers kijk zijn er maar bij een paar eigenschappen waardes ingevuld. Hoe worden de overige eigenschappen dan berekend? Zijn die allemaal standaard 10 ofzo, of gewoon random op basis van je CA ?
Oh, en laat de computer spelers ook preferred moves aanleren gedurende het spel?
Thanks, ga er nu even over denken, gaaf idee iigquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:11 schreef Sejt het volgende:
[..]
Random op basis van je CA, maar ook gedeeltelijk op basis van je gekozen waardes. Sommige attributen hangen samen met andere, dus daar kan je gebruik van maken. (zie tips topic)
Je moet niet rekenen op 3-4 extra preferred moves. Tot nu toe heb ik af en toe een extra move gezien bij ervaren spelers, maar meer niet.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:12 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Thanks, ga er nu even over denken, gaaf idee iig
Nee. Tijd voor een nieuwe naam dus -_-quote:
Ga voor Bennie Goedquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:22 schreef Katth het volgende:
[..]
Nee. Tijd voor een nieuwe naam dus -_-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |