abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 3 september 2014 @ 20:40:17 #226
37843 lady-wrb
kortaf
pi_144148184
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2014 19:14 schreef Bleie het volgende:

[..]

Niks, maar ik weet niet of ze daarop zitten te wachten. Er zitten zo'n 300 kinderen op school. Ik zou zelf niet blij worden van alleen maar zoete traktaties.
nou dat is dan jammer. ze hoeven niet te nemen. dat kunnen ze altijd nog zelf beslissen.
ik zou het mezelf niet zo moeilijk maken hoor.
pi_144152938
Hetzelfde als de kinderen ben ik zelf altijd het meest blij mee ;)
Iets anders is vaak een doos merci en dan is je zoet tax snel bereikt idd!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_144153258
Bij mij op school werden traktaties de de juffen zelf niet wilden altijd verloot :9
.... met gevoel voor drama....
pi_144153381
Zijn er ook nog ouders die het lef hebben om een keer iets ongezonds mee te geven of is dat echt taboe? Als je volwassen bent is het natuurlijk wel oke om met een verjaardag grote stukken taart en gefrituurde snacks tot je te nemen :D
  woensdag 3 september 2014 @ 22:42:52 #230
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_144153489
als je dit topic doorleest/-kijkt, zul je zien dat er veel vaker voor ongezond dan voor gezond gekozen wordt, dus ja hoor, dat durven er nog genoeg.
in de haak.
pi_144153581
Bij mijn kinderen op school wordt het trakteren op ongezonde traktaties echt ontmoedigd.
Deel je snoep uit?
Dan mag het niet worden opgegeten in de klas en moet het meteen in de tas worden gestopt.
Maar wanneer je fruit, groenten of ander (relatief) gezond lekkers uitdeelt?
Dan mag het ter plekke worden opgegeten en komt het kind met zijn foto in de nieuwsbrief van school.
Aan het eind van het schooljaar krijgt de klas met het hoogste percentage gezonde traktaties een prijs. Zo won de klas van mijn oudste vorig jaar een kookworkshop met de hele klas!
pi_144153750
Mijn middelste trakteerde vorige week op gezonde spiesjes met een mini-croissantje, snoeptomaatje, cornichon, blokje kaas, komkommer en een roltoeter.

woensdag 3 september 2014 @ 23:01:29 #233
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_144154099
bij ons is denk ik 9 van de 10 echt heel ongezond, zakjes chips enzo -O-
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  Licht Ontvlambaar woensdag 3 september 2014 @ 23:01:32 #234
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_144154102
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 22:40 schreef Zolder het volgende:
Zijn er ook nog ouders die het lef hebben om een keer iets ongezonds mee te geven of is dat echt taboe? Als je volwassen bent is het natuurlijk wel oke om met een verjaardag grote stukken taart en gefrituurde snacks tot je te nemen :D
tsja, mijn dochter kiest zelf wat ze graag wil uitdelen. Dit jaar was dat loomspul en een appel... Dat leverde nog best commentaar op in de klas, die appel. Gelukkig boeit haar dat vrij weinig :)

You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_144154817
Over ongezonde traktaties gesproken... :+

Mn oudste trakteert dit morgen. Eierkoekstrandjes :s)
Het blauw is die candymelt zut, is gewoon witte chocola met kleurstof blijkbaar. Een ouwel handdoekje en een koekpopje. Het was dit of ninja turtle appels, ze koos voor dit :)

:)
pi_144159732
Wat leuk Mignonne.

Bij ons op school mogen ze van de trakaties als het veel is maar een iets opeten. Maar het maakt niet uit of het zoet is of zout, ongezond of gezond.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_144160176
Snoep mag bij ons op school niet, maar cupcakes dus kennelijk wel - wat me een beetje verbaasde, want dat zou ik niet in de categorie 'gezond' stoppen. Sowieso zijn ze niet heel consequent: mijn dochter is ook weleens thuisgekomen met zakjes chips. Veel kinderen trakteren ook op iets van een cadeautje (een pen met gummetje of zo). En inderdaad: als het veel is, mogen ze iets ervan opeten, maar niet alles.

Is er hier ook ergens een partijtjes-topic eigenlijk?
  donderdag 4 september 2014 @ 09:08:51 #238
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_144161118
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 08:17 schreef Bleie het volgende:
Snoep mag bij ons op school niet, maar cupcakes dus kennelijk wel - wat me een beetje verbaasde, want dat zou ik niet in de categorie 'gezond' stoppen. Sowieso zijn ze niet heel consequent: mijn dochter is ook weleens thuisgekomen met zakjes chips. Veel kinderen trakteren ook op iets van een cadeautje (een pen met gummetje of zo). En inderdaad: als het veel is, mogen ze iets ervan opeten, maar niet alles.

Is er hier ook ergens een partijtjes-topic eigenlijk?
Onze school heeft ook een abtisnoepbeleid. Althans, dat schijnt, want ik merk er weinig van. Zelfs de juf trakteerde op haar verjaardag zakjes chips. :')
pi_144161334
Leuk, Mignonne!

L twijfelt nog tussen dit

En dit

donderdag 4 september 2014 @ 10:17:28 #241
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_144162119
Allebei leuk (en lekker) wel de poffertjes even oppiepen voor je ze gaat prikken. Anders verkruimelen ze helemaal. [/ervaring]
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 4 september 2014 @ 10:57:04 #243
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_144163037
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2014 10:56 schreef -Spring het volgende:
Oppiepen? Wasda?
even in de magnetron. :D
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 4 september 2014 @ 11:05:15 #245
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_144163214
Ik vind het vooral apart dat het gelijk zo erg veel is. snoep is dan niet 1 ding maar hele zakjes.
Ik heb iets soortgelijks gemaakt als dat spring maar dan met 1 spekje er bij :)

[ Bericht 19% gewijzigd door Moppert op 04-09-2014 11:36:11 ]
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_144163528
Leuk spring!

Ik loop idd wel een beetje tegen de hoeveelheid aan. Eigenlijk vind ik wat we nu hebben al teveel maar ik had ook niet een heel goed alternatief wat haar over de streep trok dus mja. Het zijn overigens wel kleine eierkoeken, van die mini's. A. wilde het liefst grote maar dat hebben we dus maar niet gedaan ;)

Wat mij een beetje stoort bij onze school is idd wat hierboven gezegd wordt, er is een antisnoepbeleid, prima, maar koek, cake en taart mogen wel, ook als tien-uurtje. En daarbij als er getrakteerd wordt gebeurd dat ook om 10 uur en dan krijgen alle kinderen hun eigen meegebrachte 10-uurtje weer mee naar huis. Sta ik daar s morgens dus appels voor te snijden ofzo, die kun je daarna wegmikken, vind ik beetje jammer. Ik had liever gezien dat ze de traktatie mee kregen dan ofzo.
:)
  donderdag 4 september 2014 @ 11:36:20 #248
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_144163831
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2014 11:15 schreef -Spring het volgende:
Je foto doet het niet, moppert.
Nu wel?
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_144167729
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2014 09:42 schreef -Spring het volgende:
Leuk, Mignonne!

L twijfelt nog tussen dit

[ link | afbeelding ]

En dit

[ link | afbeelding ]
die vind ik leuk! Lotte wil graag iets met prinsessen uitdelen, maar ik vind niet echt iets leuks. Misschien dat ze dit ok vindt.

Noah deelde Ernies uit. Was een groot succes. Hij heeft altijd zijn Ernie mee naar de opvang, dus dat was een logische traktatie
Lotte!
Noah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')