nou dat is dan jammer. ze hoeven niet te nemen. dat kunnen ze altijd nog zelf beslissen.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:14 schreef Bleie het volgende:
[..]
Niks, maar ik weet niet of ze daarop zitten te wachten. Er zitten zo'n 300 kinderen op school. Ik zou zelf niet blij worden van alleen maar zoete traktaties.
tsja, mijn dochter kiest zelf wat ze graag wil uitdelen. Dit jaar was dat loomspul en een appel... Dat leverde nog best commentaar op in de klas, die appel. Gelukkig boeit haar dat vrij weinigquote:Op woensdag 3 september 2014 22:40 schreef Zolder het volgende:
Zijn er ook nog ouders die het lef hebben om een keer iets ongezonds mee te geven of is dat echt taboe? Als je volwassen bent is het natuurlijk wel oke om met een verjaardag grote stukken taart en gefrituurde snacks tot je te nemen
Onze school heeft ook een abtisnoepbeleid. Althans, dat schijnt, want ik merk er weinig van. Zelfs de juf trakteerde op haar verjaardag zakjes chips.quote:Op donderdag 4 september 2014 08:17 schreef Bleie het volgende:
Snoep mag bij ons op school niet, maar cupcakes dus kennelijk wel - wat me een beetje verbaasde, want dat zou ik niet in de categorie 'gezond' stoppen. Sowieso zijn ze niet heel consequent: mijn dochter is ook weleens thuisgekomen met zakjes chips. Veel kinderen trakteren ook op iets van een cadeautje (een pen met gummetje of zo). En inderdaad: als het veel is, mogen ze iets ervan opeten, maar niet alles.
Is er hier ook ergens een partijtjes-topic eigenlijk?
even in de magnetron.quote:
Nu wel?quote:
Dank!quote:Op donderdag 4 september 2014 09:08 schreef trui het volgende:
yep: Topicreeks: De wereld van kinderfeestjes
die vind ik leuk! Lotte wil graag iets met prinsessen uitdelen, maar ik vind niet echt iets leuks. Misschien dat ze dit ok vindt.quote:Op donderdag 4 september 2014 09:42 schreef -Spring het volgende:
Leuk, Mignonne!
L twijfelt nog tussen dit
[ link | afbeelding ]
En dit
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |