quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:54 schreef IPA35 het volgende:
Alsof je kunt zien of iemand Joods is.
Ja maar bij een vrouw?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:56 schreef Polacco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens het stereotiep lijken ze hier op.
Wie weet een van de eerste twee, maar ik zit niet te liegen in ieder geval.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:56 schreef Zapata het volgende:
[..]
dan ben je geestelijk gestoord, naïef of je zit te liegen.
Weet je wanneer dat wel kon?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:54 schreef IPA35 het volgende:
Alsof je kunt zien of iemand Joods is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zou je daar überhaupt willen gaan wonen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:56 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Moet je iig niet naar Zuid-Limburg.
EDIT:
Of Volendam.
Hmm ..quote:Kirstie and Katie, who both have Jewish roots, went on a month-long tour of Israel in 2011 organised by the Federation of Zionist Youth (FZY).
FZY describes itself as a Jewish Zionist youth movement which aims for its members to "feel comfortable to express themselves, develop a strong Jewish and Zionist identity and have amazing, unforgettable experiences".
Géén idee.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom zou je daar überhaupt willen gaan wonen.
Maastricht is wel de uitzondering, chille stad.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:00 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Géén idee.
Kom er nooit eigenlijk.
Binnenkort maar eens naar Maastricht.
Hmmm, ik had Natalie Portman verwacht (hoewel zij het eerste bij mij opkwam)quote:
kijk met een beetje achtergrond informatie krijg je een beter beeld van de situatie. je had ook net als TS info achter kunnen houden en zeggen jood werd achtervolgd door vechtersbazen puntquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:11 schreef Loppe het volgende:
Op de Gentse Feesten ook een jood zien achtervolgd worden door vechtersbazen. Moest wel lachen trouwens want vond het wel terecht, kerel deed serieus vervelend (handtastelijk) bij mede vrouwelijke feestgangers.
Mensen vragen hoe herken je een Jood. Nou dat hangt ervan af, maar de meesten gaan op fenotype af.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:55 schreef nothingwasthesame het volgende:
En hoe weten die jongeren dat ze Joods is? Dit verhaal heb je wel heel erg overdreven, hoor.
De Illuminati heeft BNW gevonden en nu vluchten ze over het forum uit.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:25 schreef motorbloempje het volgende:
Wat doen al die BNW-gekkies toch de hele tijd verspreid over 't forum?
Waarom typ je iedere zin op een aparte regel.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:23 schreef NickGrouwen het volgende:
[..]
Mensen vragen hoe herken je een Jood. Nou dat hangt ervan af, maar de meesten gaan op fenotype af.
De neus bijvoorbeeld, zoals bij deze dame
Ik herken een Jood meestal aan zijn/haar neus, volgens mij is dat gewoon normaal
Ik zie iemand en ik denk, he dat is een Jood
Gewoon normaal dacht ik![]()
In Berlijn en Parijs woonde ze nog met haar ouders in Joodse buurten
Ze woonde er al een tijdje dus ze was redelijk bekend in de scholen en in de buurten
Zij was/is heus niet de enige hoor, zo sterk is dit verhaal niet, dit gebeurt altijd, maar ze verhuist regelmatig, daarom lijkt het of ze aan het vluchten is of zo, alsof WW2 nog gaande is
Maar veel mensen verhuizen regelmatig, ik ken mensen die elke 3-5 maanden weer ergens anders wonen
Vaak verhuizen blanke mensen als er donkere mensen in hun buurt komen wonen en er problemen van ondervinden (white flight, komt vaak voor in de VS)
Niet erg als je het niet geloofthet zal mij wat bommen
Je kunt veel statistieken vinden op het internet wat betreft antisemitisme, bijv
http://en.wikipedia.org/w(...)tism_and_Immigration
Gisteren las ik dit nog:
Anti-Semitic hate crime reports triple in Sweden's Malmo
http://www.upi.com/Top_Ne(...)/UPI-30681375329720/
Volgens mij zijn we allemaal wel bekend met Malmo
Hier in Amsterdam herkennen ze haar blijkbaar aan haar neus
Ik post nauwelijks in BNWquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:25 schreef motorbloempje het volgende:
Wat doen al die BNW-gekkies toch de hele tijd verspreid over 't forum?
De titel voorspelt niet veel goeds in ieder geval.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:31 schreef NickGrouwen het volgende:
[..]
Ik post nauwelijks in BNW
Volgens mij heb ik maar één topic in BNW en die heb ik toevallig vandaag geopend
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:48 schreef deadprez het volgende:
Niet te lezen dit, wat doen die gare lijnen door heel je topic?
Waarom lees je dit topic dan loserquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom typ je iedere zin op een aparte regel.
Dat leest nogal vervelend namelijk.
Met je kuttopic.
Kut ts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |