Nee, de lijst is ernstig verouderd zo te zien...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:16 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
De meeste mensen ken ik niet eens uit die lijst in de op.
Zaterdag wel vrees ik, maar daar heb ik dan ook zelf mee ingestemd (een halve tot hele vrij forse extra wijk erbij)!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:18 schreef Eenskijken het volgende:
jullie vandaag/morgen ook pokkeveel werk? Ook veel van die klotefoldertjes...
die leven al van de rentequote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:16 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
ja maar ik moet alles zelf sorterenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:53 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Nee, de lijst is ernstig verouderd zo te zien...
[..]
Zaterdag wel vrees ik, maar daar heb ik dan ook zelf mee ingestemd (een halve tot hele vrij forse extra wijk erbij)!
klopt. Morgen maar eens nalopenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:16 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
Het hahquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:49 schreef Deezertje het volgende:
Je kan veel zeggen over Sandd (doe ik ook), maar ze slepen wel veel post binnen de laatste tijd! Wat blijft er nog over voor ons als de tv-gidsen over een paar jaar weer weggaan?
Ok ga ook nog even terug. Vannacht maar 1,5 uur geslapen :-(quote:
Dat is inderdaad erg weinig.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 06:01 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Ok ga ook nog even terug. Vannacht maar 1,5 uur geslapen :-(
En dam echt iemand tegen komen met de kranten waarvoor ik eigenlijk al sneller de krant in de bus gooide zodat hij niet tegenme kon mauwen...ik was precies op tijd al achteruit aan het rijden met de auto. Normaal vind ik t niet erg een praatje maar ik was te moe en wilde niet nog 15/20 minuten met iemand blijven praten....1,5 uur slaap is echt te weinig!
Truste
Klopt, ik werk er nu al 8 maanden niet meerquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:16 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
ja goedkoop is duurkoop,als je 2 mnd geen magazine ontvangt ben je als postbedrijf niet meer geloofwaardigquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:49 schreef Deezertje het volgende:
Lees dat ze bij Sandd weer de IKEA gidsen bezorgen volgende week.
En de V&D Vip mailings schijnen voortaan nu ook via Sandd te gaan...
Staatsloterij was al een paar maanden weg....
Je kan veel zeggen over Sandd (doe ik ook), maar ze slepen wel veel post binnen de laatste tijd! Wat blijft er nog over voor ons als de tv-gidsen over een paar jaar weer weggaan?
Dan houd je één bezorgdag over voor de Duckies en Libelles
heimwee ?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 06:07 schreef Selestha het volgende:
[..]
Klopt, ik werk er nu al 8 maanden niet meerMaar misschien kom ik na November weer terug
Heerst het soms? Ik ook al de hele week 1,5 - 2 uur. Nou slaap ik 'normaal' ook al slecht (4 - 5 uur), maar dat voelt minder belabberd dan ditquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 06:01 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Vannacht maar 1,5 uur geslapen :-(
Ja, want de vorige keer was dat ook zo'n succesquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:49 schreef Deezertje het volgende:
Wat blijft er nog over voor ons als de tv-gidsen over een paar jaar weer weggaan?
En de Margriet, de Elsevier, VI, VN, Kampioen(!), Plus Magazine, Golf Magazine, Zeil Magazine, Linda, Villa d'Arte, talloze mailings van oa Gall & Gall en Ziggo, en niet te vergeten de dikke boeken van H&M, Viking, Peter Hahn, etc, en hoe het allemaal heet. Kortom, laten we niet te dramatisch doen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:49 schreef Deezertje het volgende:
Waarom zou je terug (willen) komen? Is je verstand weggewaaid door de bladblazer?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 06:07 schreef Selestha het volgende:
[..]
Klopt, ik werk er nu al 8 maanden niet meerMaar misschien kom ik na November weer terug
Veel van dat spul heeft geen haast om bezorgd te worden. Dus kunnen ze het makkelijk laten bezorgen door Sandd voor een lager tarief. Ze zouden gek zijn als ze daarvoor vol tarief blijven betalen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:49 schreef Deezertje het volgende:
Lees dat ze bij Sandd weer de IKEA gidsen bezorgen volgende week.
En de V&D Vip mailings schijnen voortaan nu ook via Sandd te gaan...
Staatsloterij was al een paar maanden weg....
Omdat ik drie contractverlengingen heb gehad dan, en een vast contract zéér onwaarschijnlijk is aangezien ik geen WSW indicatie heb of ga krijgenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:17 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Waarom zou je terug (willen) komen? Is je verstand weggewaaid door de bladblazer?
Bovendien zijn die sociale werkplaatsen een sterfhuisconstructie. Het hele fenomeen gaat afgeschaft worden, dus dan is de kans op een vast contract vrijwel nul.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:33 schreef Selestha het volgende:
[..]
Omdat ik drie contractverlengingen heb gehad dan, en een vast contract zéér onwaarschijnlijk is aangezien ik geen WSW indicatie heb of ga krijgenDus aangezien ik wil blijven bewegen, lijkt teruggaan naar de Post me dan geen gek idee
Waarom afschaffen? Mensen komen daar niet terecht zonder reden. Vaak omdat ze via de normale arbeidsmarkt niet aan een baan kunnen komen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:01 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Bovendien zijn die sociale werkplaatsen een sterfhuisconstructie. Het hele fenomeen gaat afgeschaft worden, dus dan is de kans op een vast contract vrijwel nul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |