Zo dramatisch was het allemaal niet en normaliter had een boze knipper met groot licht volstaan. Maar nu ik een bedrijfsnaam had....quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:43 schreef Toekito het volgende:
Gelukkig mankeer je niks Cat
Fha kan ook niet de 19de dmt ze net. Iets met werk. Ik ben er tegen 18:00 in elk geval. Of ik blijf na zondag slapen
quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zo dramatisch was het allemaal niet en normaliter had een boze knipper met groot licht volstaan. Maar nu ik een bedrijfsnaam had....![]()
Bijna sjoel!
klinkt meer als Heerlijk helder Heineken.quote:
zaterdag was ik sterk en liep ik er alleen maar langs hoorquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:01 schreef Takaiki het volgende:
Het is toch je tweede thuis aan het worden?
Henk is al bijna zn adoptiepappa.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:01 schreef Takaiki het volgende:
Het is toch je tweede thuis aan het worden?
Zaterdag was erg gezelligquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
Greys en Q waren er toch?
Nee hoor MPG
ik vond het wat te veel van het goede want ben er dus gisteren geweest. En zondag weer en maandagquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Zaterdag was erg gezellig
Niet druk, maar wel gezellig.
+1quote:
maandag is hier biertijdquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:08 schreef Cat22 het volgende:
Maandag begint de echte competitie Sp3c!
quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:08 schreef Cat22 het volgende:
Maandag begint de echte competitie Sp3c!
ik ga niet mee gooien. Want ik ga zwaar af.quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ga niet mee gooien. Want ik ga zwaar af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |