SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The more complex the mind, the greater the need for the simplicity of play.
Oh nee ik maak er geen dingen van zoals een wijnproeverij natuurlijk. Gewoon lekker, niet lekker, hoppig, licht, zwaar, bitter, zacht, etc. Simpel communiceren en niet met shit als gerookt vlees met kruiden afkomen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee ik word omgeven door biersnobs die zo hun bier door hun glas laten walzen en dan dingen roepen als 'koriander!'
en die drinken ook allemaal die biertjes
maar bier is viieeees
En een goede whiskyquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:30 schreef rhubarbje het volgende:
Cocktails
en in de zomer ook sangria en rode jillz
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:49 schreef rival het volgende:
[..]
Die kan je echt niet in 1 zin noemen.
Heineken
BavariaHeinikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., gadverdamme dat is géén bier!!!
Dommelsch, Jupiler, Hertog Jan, Hoegaarden, Leffe DAT zijn bieren.
De meeste die dat doen hebben eerst de verpakking gelezenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee ik word omgeven door biersnobs die zo hun bier door hun glas laten walzen en dan dingen roepen als 'koriander!'
en die drinken ook allemaal die biertjes
maar bier is viieeees. Al word ik er steeds beter in, maar dat komt door de oefening op mijn werk bijna dagelijks
.
Cocktails zijn ook lekkerquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:30 schreef rhubarbje het volgende:
Cocktails
en in de zomer ook sangria en rode jillz, sangria vind ik minder. Champagne heb ik ook zo een fles op
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
ja ik moet altijd proeven omdat ik beter smaakjes kan herkennen maar ik vind ze allemaal kutquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:31 schreef Macrador het volgende:
[..]
Oh nee ik maak er geen dingen van zoals een wijnproeverij natuurlijk. Gewoon lekker, niet lekker, hoppig, licht, zwaar, bitter, zacht, etc. Simpel communiceren en niet met shit als gerookt vlees met kruiden afkomen.
Heb je al eens bier naast pils geprobeerd?
Ja ik ook 1x, normaal nooit gelukkigquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:32 schreef Macrador het volgende:
Ik denk bij whiskey alleen maar aan die gigantische kater die ik er van had gekregen.
nee ze proeven allemaal oprechtquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heiniken, gadverdamme dat is géén bier!!!
[..]
De meeste die dat doen hebben eerst de verpakking gelezen. Al word ik er steeds beter in, maar dat komt door de oefening op mijn werk bijna dagelijks
.
[..]
Cocktails zijn ook lekker, sangria vind ik minder. Champagne heb ik ook zo een fles op
.
Haha dan moet je volgende x wat minder nemen. Een paar glaasjes is zat. Single malt, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:32 schreef Macrador het volgende:
Ik denk bij whiskey alleen maar aan die gigantische kater die ik er van had gekregen.
Hoegaarden rose, leffe ruby, ook van die "vrouwen"biertjesquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja ik moet altijd proeven omdat ik beter smaakjes kan herkennen maar ik vind ze allemaal kut
hoewel jopen heeft een of ander fruitbiertje dat ik wel weg zou kunnen krijgen als het zou moeten
maar zo lang het niet perse hoeft....
Als heineken er niet in mag staan dan dommelsch ook niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heiniken, gadverdamme dat is géén bier!!!
[..]
De meeste die dat doen hebben eerst de verpakking gelezen. Al word ik er steeds beter in, maar dat komt door de oefening op mijn werk bijna dagelijks
.
[..]
Cocktails zijn ook lekker, sangria vind ik minder. Champagne heb ik ook zo een fles op
.
Wij waren toen klaar met onze examens.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ik ook 1x, normaal nooit gelukkig
Ah ok, dat is wel cool zelf bier makenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee ze proeven allemaal oprecht
ze maken ook bier en organiseren bierdingen en zo
echt vieze snobs
Zekers wel, heineken is slootwater, Dommelsch is bierquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als heineken er niet in mag staan dan dommelsch ook niet.
Ik drink sowieso eigenlijk geen bier.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:35 schreef Macrador het volgende:
[..]
Wij waren toen klaar met onze examens.
4 speciaalbiertjes op een lege maag en dan naar de Mac. Dan 3 whiskeys en nog een biertje. Nooit meer.
WTFquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zekers wel, heineken is slootwater, Dommelsch is bier.
Nooit bier na whisky drinken. Kotsen verzekerd.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:35 schreef Macrador het volgende:
[..]
Wij waren toen klaar met onze examens.
4 speciaalbiertjes op een lege maag en dan naar de Mac. Dan 3 whiskeys en nog een biertje. Nooit meer.
Ik vind ze allemaal niet lekkerquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoegaarden rose, leffe ruby, ook van die "vrouwen"biertjes.
Ik heb niet gekotst. Nog nooit van de drank. Gelukkig.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:36 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Nooit bier na whisky drinken. Kotsen verzekerd.
Geen last vanquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:36 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Nooit bier na whisky drinken. Kotsen verzekerd.
Tsja smaken verschillenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal niet lekker
echt alleen die ene van jopen gaat nog wel
de rest is echt niet te zuipen
Wat vind je er eigenlijk vies aan en aan coktails niet?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal niet lekker
echt alleen die ene van jopen gaat nog wel
de rest is echt niet te zuipen
de 'spa-rood' smaak en de bitterheidquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:37 schreef Macrador het volgende:
[..]
Wat vind je er eigenlijk vies aan en aan coktails niet?
Misschien proef jij gewoon heel goed bitter. Want ik vind dat er best veel zijn die niet zo bitter zijn, maar mijn broer vind ze ook vies en die spa-rood smaak heb je denk ik vooral bij blond bier.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
de 'spa-rood' smaak en de bitterheid
ik lust ook niet alle cocktails hoor
maar een lekkere frozen fruit daiquiri of blue lagoon gaat er altijd wel in
Gisteren waren het tattoo's nu bierquote:
Dat was anders. Nu is het haat en nijd wat mensen drinken. Gisteren ging het over mooie tattoo's die nooit bij mij zullen staan.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gisteren waren het tattoo's nu bier.
ja ik vind dus bij elk bierquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:40 schreef Macrador het volgende:
[..]
Misschien proef jij gewoon heel goed bitter. Want ik vind dat er best veel zijn die niet zo bitter zijn, maar mijn broer vind ze ook vies en die spa-rood smaak heb je denk ik vooral bij blond bier.
wat valt daar nou over te discussiëren? Tieten zijn nice! punt!quote:
Ik ga een tattoo van jouw gezicht nemen op mijn gezicht.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat was anders. Nu is het haat en nijd wat mensen drinken. Gisteren ging het over mooie tattoo's die nooit bij mij zullen staan.![]()
![]()
![]()
![]()
Plastisch chirgurgie.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan mag ik eerst nog 40kg aankomen![]()
Verdorie je bent net mijn broer.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja ik vind dus bij elk bier
maar ik ben echt lastig met proeven hoor, ik proef alles
een snufje van een kruid dat ik vies vind en ik hoef het niet meer
Hm dat is wel een beetje raar.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga een tattoo van jouw gezicht nemen op mijn gezicht.
Maar welke tieten heb je voorkeur? Groot? Klein?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat valt daar nou over te discussiëren? Tieten zijn nice! punt!
Niet mee eens, er zijn zoveel verschillende groottes etc.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat valt daar nou over te discussiëren? Tieten zijn nice! punt!
Dus wat wil jij? Graag pics om je punt te makenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet mee eens, er zijn zoveel verschillende groottes etc.
ik hoop niet qua looksquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:46 schreef Macrador het volgende:
[..]
Verdorie je bent net mijn broer.
allequote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar welke tieten heb je voorkeur? Groot? Klein?
er zijn er echt maar heeeeel weinig die niet meer nice zijnquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet mee eens, er zijn zoveel verschillende groottes etc.
En je eigen borsten?quote:
Pics van tieten mag nietquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus wat wil jij? Graag pics om je punt te maken
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je mag mijn gezicht wel op je rug. Als je dan doggy genomen wordt ziet ie mij;
Dat wel jaquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
er zijn er echt maar heeeeel weinig die niet meer nice zijn
echt alleen de extremen
Las laatst iets over iemand die een vrouw op zijn onderrug had getatoeeerd met zijn bips als de borsten.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je mag mijn gezicht wel op je rug. Als je dan doggy genomen wordt ziet ie mij;
Naakt misschien niet maar onder een stukje stof welquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pics van tieten mag niet![]()
Goede handvol of net iets meer vind ik prima.
zijn freakin awesomequote:
Eens kijken of ik iets kan vinden danquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Naakt misschien niet maar onder een stukje stof wel
Beetje dit idee ?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Las laatst iets over iemand die een vrouw op zijn onderrug had getatoeeerd met zijn bips als de borsten.
Toen moest hij de bak in....
Misschien wel die van Rhuquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eens kijken of ik iets kan vinden dan
Misschien Rhu welquote:
Ha goed om te weten dat je dikke tetten hebt.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik hoop niet qua looksdan heeft hij flinke manboobs haha
(ik dacht, ik laat het even overlappen met het nieuwe onderwerp! goed he)
Die foto heb ik meen ik gezien.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Las laatst iets over iemand die een vrouw op zijn onderrug had getatoeeerd met zijn bips als de borsten.
Toen moest hij de bak in....
oh wat spannend! hihihiquote:
Oke dan nietquote:
Nee, gewoon een saai en uitgekauwd onderwerp.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:08 schreef rhubarbje het volgende:
Dus als je hier alleen al 'tieten' zegt dan gaat iedereen hier fappen?
of komt het door die foto van die mannenbips?
Oke kaneel waar moeten we het dan over hebbenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, gewoon een saai en uitgekauwd onderwerp.
wat kijk je?quote:
Nee zo erg is het nou ook weer nietquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:08 schreef rhubarbje het volgende:
Dus als je hier alleen al 'tieten' zegt dan gaat iedereen hier fappen?
of komt het door die foto van die mannenbips?
jammerquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee zo erg is het nou ook weer niet
Nou het lijkt me geen ruk aanquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jammer
leek me wel een machtig wapen
Meer voor mij :$quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je doet er echt alles aan om me homo te maken.
Denk dat ik zo een ncis:la ga kijken. Maar ik kijk meer seriesquote:
Dat iemand voor mij kiest, wil niet zeggen dat ze niet ook voor jou kan gaan.quote:
Dat geef ik mijn katten weleens, in nederland heet dat kattenmelkquote:
Lijkt me niet best als dat is wat uit mijn vagijn komtquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat geef ik mijn katten weleens, in nederland heet dat kattenmelk.
Ok ok dat vind ik wel keiliefquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat iemand voor mij kiest, wil niet zeggen dat ze niet ook voor jou kan gaan.
Kun je rijk mee worden danquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lijkt me niet best als dat is wat uit mijn vagijn komt
Geeft witte vloed wel een heel andere betekenis, niet?
Ik moet altijd zo hard lachen om dit soort vunzige dingenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Kun je rijk mee worden dan.
Dat wel.
Ja, van jou kan ze dingen krijgen die ik haar niet kan geven enzo.quote:
Omdat je moet lachen om vunzige dingen? Nee joh.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo hard lachen om dit soort vunzige dingen
Zou ik dan ECHT volledig verpest zijn?
Hehe, doen mijn grapjes toch nog iemand goedquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
jaquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
En vice versa ehquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, van jou kan ze dingen krijgen die ik haar niet kan geven enzo.
En ik zou indirect seks gehad hebben met jou. Kan ook op mijn cv.
De gedachten die ik erbij heb, ookquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:28 schreef Macrador het volgende:
[..]
Omdat je moet lachen om vunzige dingen? Nee joh.
Dat sowiesoquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hehe, doen mijn grapjes toch nog iemand goed.
Nou ja helemaal misschien nietvoor een groot deel vast wel
.
Eerlijkheid.. Ik waardeer hetquote:
Misschien toch wel volledig verpest, een dame zou dit niet zo zeggenquote:
"Hey broer, gefeliciteerd hé. Ik heb nog een cadeautje voor je maar moet je wel even langskomen."quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:30 schreef DaMook het volgende:
Oe ik moet niet vergeten dat mijn broertje overmorgen jarig is, moet ik even bellen om te feliciteren en om te vragen wanneer ie mijn band komt plakken.
Wat doe jij onlinequote:
Ik zal dan maar mijn mond houden over de dromen die ik soms hebquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:31 schreef Macrador het volgende:
[..]
Zolangs het geen verbrande verkrachte kinderlichaampjes zijn valt het wel mee denk ik.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Misschien toch wel volledig verpest, een dame zou dit niet zo zeggen.
Neh cadeau's doen we al jaren niet meer aanquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"Hey broer, gefeliciteerd hé. Ik heb nog een cadeautje voor je maar moet je wel even langskomen."
Nee please vertel.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zal dan maar mijn mond houden over de dromen die ik soms heb
Whehehe, dat is wel grappig jaquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Neh cadeau's doen we al jaren niet meer aan. We hebben wel enkele jaren een verjaardagskaart gehad die heen en weer ging en waar standaard een tientje in geplakt zat
. Elk jaar kwamen er felicitaties bij
.
Laten we zeggen dat ik denk dat ik ontzettend goede horrorfilms zou kunnen schrijven/regisseren/whatever.. Hier zult u het mee moeten doenquote:
Vonden wij ook, maar na 5 jaar hebben we ook dat maar afgeschaftquote:
Ik ben pas 19 ik verdien geen uquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat ik denk dat ik ontzettend goede horrorfilms zou kunnen schrijven/regisseren/whatever.. Hier zult u het mee moeten doen
Ksst ksst weg hier, broekie, ksst.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:40 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik ben pas 19 ik verdien geen uBehalve als het dialect is.
Ik bedoelde "oe" idd, want Twentsquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:40 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ow en in belgenland is u toch normaal ? Jij bent toch belg ?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:40 schreef Macrador het volgende:
[..]
Neeee joh ik ben 3 jaar ouder dan jij dus dat valt reuze meequote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik bedoelde "oe" idd, want Twents
Godnondeju man, IK VOEL ME SPONTAAN BEJAARD HIERZO
hoe oud ben jij dan?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik bedoelde "oe" idd, want Twents
Godnondeju man, IK VOEL ME SPONTAAN BEJAARD HIERZO
Ik een paar, maar actie en comedy vind ik leukerquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:43 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb nog nooit een horrorfilm gezien
Ja hier is dat normaal, maar bij jullie niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow en in belgenland is u toch normaal ? Jij bent toch belg ?
En jij ?quote:
Beginnen met Japanse.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:43 schreef rhubarbje het volgende:
ooouuuudquote:
ik blijf er liever ver van vrees ikquote:
"Je bent zo oud als je je voelt" en dat soort uitsprakenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Neeee joh ik ben 3 jaar ouder dan jij dus dat valt reuze mee. Ik ben ook nog jeugd
.
Waarom?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:43 schreef rhubarbje het volgende:
Ik stel me aan hoor, gewoon omdat het kan :$quote:
omdat ik een mietje benquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
"Je bent zo oud als je je voelt" en dat soort uitspraken
Gelukkig voel ik me vandaag eens lekker jong en fris voor de verandering
[..]
Waarom?
[..]
Ik stel me aan hoor, gewoon omdat het kan :$
27, jij?
Dan ben je bijna net zo oud als dqodquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ooouuuud
praktisch 28
nog een paar nachtjes
maar goed laten we het dan maar op 28 houden want anders moet ik het al weer veranderen voor jullie het kunnen onthouden
Zullen we er samen een kijken, dan hou ik je handje vast.. Zolang er geen clowns in zitten doet het me helemaal niks :$quote:
Ik ben goudeerlijk, hoe DURF je daar aan te twijfelenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan ben je bijna net zo oud als dqod, als ze d'r profiel eerlijk ingevuld heeft iig
.
Maar even voor de duidelijkheid ? Hoeveel nachtjes nogquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ooouuuud
praktisch 28
nog een paar nachtjes
maar goed laten we het dan maar op 28 houden want anders moet ik het al weer veranderen voor jullie het kunnen onthouden
nee echt, ik ga een week niet kunnen slapenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zullen we er samen een kijken, dan hou ik je handje vast.. Zolang er geen clowns in zitten doet het me helemaal niks :$
Ik voel me nog steeds 20quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
"Je bent zo oud als je je voelt" en dat soort uitspraken
Gelukkig voel ik me vandaag eens lekker jong en fris voor de verandering
[..]
Waarom?
[..]
Ik stel me aan hoor, gewoon omdat het kan :$
27, jij?
Nawwwquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee echt, ik ga een week niet kunnen slapen
ik vind Law and Order al eng
Iets met een bospad en eng, ik weet de naam nietquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zullen we er samen een kijken, dan hou ik je handje vast.. Zolang er geen clowns in zitten doet het me helemaal niks :$
Werd je oma genoemd?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:48 schreef LovelyLady het volgende:
Ik voel me oma.. oh wacht... zo werd ik van de week ook al genoemd![]()
Gelukkig weet ik wel beter![]()
Na een avond zuipen soms wel jaquote:
Nee, ik voel me doorgaans iig niet jonger dan wat ik ben.. Ook niet ouder tho.. Ik weet eigenlijk sowieso niet of ik iets voelquote:
Wrong Turn?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Iets met een bospad en eng, ik weet de naam niet, is volgens mij een van de weinige horror films die ik leuk vond
.
Dat is hem nog ookquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, ik voel me doorgaans iig niet jonger dan wat ik ben.. Ook niet ouder tho.. Ik weet eigenlijk sowieso niet of ik iets voelBen niet voor niets een ijskoningin eh.. (Althans; mensen zeggen het
)
[..]
Wrong Turn?
Ik vond Cabin in the woods wel grappig.. Gewoon door de horrorception![]()
Die vond ik alleen leuk door Elizaquote:
Mee eensquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die vond ik alleen leuk door Eliza
Geile bitch dat ze is
Ook nog een film met fbi agenten die op een eiland gedropt worden, maar weet niet of die horror genoemd word.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geile bitch dat ze is
Ow en eensquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geile bitch dat ze is
Volgens mij weet ik wat je bedoeld, heet iets met Island. Slechte film is datquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ook nog een film met fbi agenten die op een eiland gedropt worden, maar weet niet of die horror genoemd word.
quote:
Zou het zo gauw niet weten, maar moest wel spontaan denken aanquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ook nog een film met fbi agenten die op een eiland gedropt worden, maar weet niet of die horror genoemd word.
Bring It onquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow en eens.
Ik zag d'r ook in bijna al d'r andere films volgens mij.
Mindhunters heet iequote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij weet ik wat je bedoeld, heet iets met Island. Slechte film is dat
Onder andere jaquote:
The Cagequote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:58 schreef Dqod het volgende:
Zou het zo gauw niet weten, maar moest wel spontaan denken aan
bring it on is niiiice!quote:
Ik las Dsquirt :$quote:
Cheerleaders zijn nicequote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
bring it on is niiiice!
alles met cheerleaders is nice
Die film.. Echt..quote:
Ik mag jou wel, wist je dat?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
bring it on is niiiice!
But I'm a Cheerleader.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
bring it on is niiiice!
nee maar nu welquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die film.. Echt..
[ afbeelding ]
[..]
Ik mag jou wel, wist je dat?
Valt best mee hoor geloof ik.. Op fok ben ik gewoon een karikatuur van mezelfquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee maar nu wel
ik denk dat ik jou ook wel mag?
ik weet het nog niet
je bent nogal druk
je bent wel gezellig!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Valt best mee hoor geloof ik.. Op fok ben ik gewoon een karikatuur van mezelf
Jij ook hoorquote:
Zeg, zeg.. Ik probeer dit RUSTIG op te bouwen hoor.. Ik mag me dan wel goedkoop gedragen maarreeeee jaaaaaaaaa neeeequote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jij ook hoor.
Maar ik laat jullie dames even met rust(een minuut of 50
) .
Iedere film met the Cage is batshit insane.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die film.. Echt..
[ afbeelding ]
[..]
Ik mag jou wel, wist je dat?
True.. En doorgaans ook leuk, vind ik.. Maar deze was echt.. Nee.. Gewoon neequote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedere film met the Cage is batshit insane.
Kick-Ass, Ghost Rider, National Treasure
Helaas niet met de Cage.quote:
Zo slecht dat hij weer slecht isquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
True.. En doorgaans ook leuk, vind ik.. Maar deze was echt.. Nee.. Gewoon nee
I knowwwwwwwwwwwwww.. EN CARRIEquote:
O ja, klopt jaquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas niet met de Cage.
Maar met Jim Carrey
[..]
Zo slecht dat hij weer slecht is
Jaquote:
Amenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas niet met de Cage.
Maar met Jim Carrey
[..]
Zo slecht dat hij weer slecht is
Die wil ik echt in de bios zien.. Ik hoop dat ie t waard is en dat ik er niet te hoge verwachtingen van heb, maar dat zien we dan wel weerquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
O ja, klopt ja
Nja ga ik 'm wel kijken.
[..]
Ja
quote:
Waarom disturbing?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:14 schreef rhubarbje het volgende:
Kick ass vond ik leuk
en disturbing
Is ze ookquote:
Ik heb toch een Pathé-pas, dus zien doe ik 'm toch welquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Amen
[..]
Die wil ik echt in de bios zien.. Ik hoop dat ie t waard is en dat ik er niet te hoge verwachtingen van heb, maar dat zien we dan wel weer
Nja, ach.. Ik ga bijna noooooit naar de bios, dus zo'n ramp vind ik t ook weer niet, maar tochquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb toch een Pathé-pas, dus zien doe ik 'm toch wel. Als je een kaartje moet kopen is het altijd minder als het tegenvalt.
bloed, vechten, etcquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat deze man werkt krijgt.... hij moet echt wel goed in bed zijn.
[..]
Waarom disturbing?
Natuurlijk, gezelligquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja, ach.. Ik ga bijna noooooit naar de bios, dus zo'n ramp vind ik t ook weer niet, maar toch
Mag ik met je mee?
Welnee, tegenwoordig kun je echt alles op het internet vinden.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:18 schreef rhubarbje het volgende:
een kind die hoofden afhakt en zo
dat is toch gewoon disturbing?
Dan moet je Kick-Ass 2 niet zien.quote:
dat maakt het toch niet minder disturbing?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Welnee, tegenwoordig kun je echt alles op het internet vinden.
They get to you through the people you lovequote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet je Kick-Ass 2 niet zien.
Als het op de comic lijkt, is het erg ziek. Het gaat verder met de gedachte: Hoe zou onze maatschappij omgaan met helden?
Laten we het erop houden dat de vrienden en familieleden bepaald niet veilig zijn.
Oke, ik ben gehard door het internet dus ik vind alles normaal tegenwoordig. Zoals dat paard vanochtend, ik had geen moeite om mijn eten binnen te houden.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat maakt het toch niet minder disturbing?
Wil ik wel hoor.. Srsquote:
Correctie, FOK! verpest levens.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oke, ik ben gehard door het internet dus ik vind alles normaal tegenwoordig. Zoals dat paard vanochtend, ik had geen moeite om mijn eten binnen te houden.
internet verpest levens
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Correctie, Dqod verpest levens.
Paard welk paard?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oke, ik ben gehard door het internet dus ik vind alles normaal tegenwoordig. Zoals dat paard vanochtend, ik had geen moeite om mijn eten binnen te houden.
internet verpest levens
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
They get to you through the people you love
100% van alle mensen die met Dqod in aanraking komen, gaan dood.quote:
En dat vraag je aan mijquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal primaGeef maar een gil/probeer het me helpen te onthouden
Fixed your postquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
100% van alle mensen die met Dqod in aanraking komen, gaan dqod.
Aan mij is het ook niet echt besteed andersquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
En dat vraag je aan mij
Nee, lukt wel denk ikIk zal wel even in je oor bleren dan
Nee.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:25 schreef Fascination het volgende:
Kaneel, fantaseer jij weleens dat je een vrouw bent die seks heeft met een man?
Bullshit, everybody wants to go Dqodquote:
Oh mjah. Dat is hier relatief dicht in de buurt. Misschien dezelfde als een paar jaar geleden.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Veulen dan, was met een mes mishandelt.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bullshit, everybody wants to go Dqod
Wat houdt dat exact in?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oké, hoef je niet zo hatelijk te doen, hoor, met je PI.quote:
Once you go Dqod, you never find god.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vind het gewoon een rare vraag.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké, hoef je niet zo hatelijk te doen, hoor, met je PI.
quote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Once you go Dqod, you never find god.
Omdat ik zelf wel eens fantaseer dat ik een man ben die een vrouw doet, maar ik zal wel raar zijn.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind het gewoon een rare vraag.
waarom niet gewoon als jezelf een vrouw doen?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat ik zelf wel eens fantaseer dat ik een man ben die een vrouw doet, maar ik zal wel raar zijn.
Dat heb ik je toch al zitten te lopen te wezen te liggen uitleggenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat ik zelf wel eens fantaseer dat ik een man ben die een vrouw doet, maar ik zal wel raar zijn.
Het is precies zoals het er staat dus jaquote:
Misschien omdat de vrouwen die ik vaak leuk vind op mannen vallen of zo.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom niet gewoon als jezelf een vrouw doen?
dat helpt niet echt neequote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien omdat de vrouwen die ik vaak leuk vind op mannen vallen of zo.
Met je benen wijd, zeker.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat heb ik je toch al zitten te lopen te wezen te liggen uitleggen
Ik kan niet zeggen dat ik daar ooit iets over heb gehoord, eigenlijk.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb je rug girlquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja boeiend dat ik god niet vindquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het is precies zoals het er staat dus ja
Fas streel ik slechts zacht en liefkozend door d'r (hoofd)haren :$quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met je benen wijd, zeker.
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik daar ooit iets over heb gehoord, eigenlijk.
Of over nagedacht.
Komt dat door hoe je jezelf ziet, of iets?
De vrouwen waar ik op val, vallen vaak op vrouwen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja maarquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:33 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ja boeiend dat ik god niet vindIk dacht het word leuk, maar nee ik blijf gewoon atheïst. Saai hoor.
Serious?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De vrouwen waar ik op val, vallen vaak op vrouwen.
Maar wanneer had je die gedachten voor het eerst? Qua leeftijd en relatieervaring enzo.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:35 schreef Macrador het volgende:
[..]
Nu ook niet zielig gaan doen hoor.
geilquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:37 schreef Dqod het volgende:
Volgens mij heb ik mezelf open gekrabt zojuist
Kwam er pus uit?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:37 schreef Dqod het volgende:
Volgens mij heb ik mezelf open gekrabt zojuist
Ja nee, het deed pijnquote:
Ja, met een d, want voltooid deelwoord en b zit niet in het kofschip.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:38 schreef Dqod het volgende:
Of was het TOCH met d.. Fas?
[..]
Ja nee, het deed pijn
Pijn is fijn.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:38 schreef Dqod het volgende:
Of was het TOCH met d.. Fas?
[..]
Ja nee, het deed pijn
Ja, kennelijk. Vrouwen die ik date zijn meestal wel sterk.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Serious?Val je op mannelijke types of zo?
Pff, toen was ik wel vrij jong, had ik nog geen ervaring en baalde ik ervan gay te zijn.
Wil je dat er pus uit komt?quote:
Ja, maar het staat echt TE belachelijkquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, met een d, want voltooid deelwoord en b zit niet in het kofschip.
Dat wel, maar niet boven je oogquote:
Ik ben boring as fuckquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:41 schreef Macrador het volgende:
[..]
Maar eh je bent dus niet zo spannend, maar doet maar alsof?
cheerleaderquote:
Hmm nee dat lijkt me ook nietquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wil je dat er pus uit komt?
[..]
Ja, maar het staat echt TE belachelijk
[..]
Dat wel, maar niet boven je oog
Denk dat het te maken heeft met dat ik in m'n fantasie graag wil dat de vrouw mij wil en als ik een man ben is het overtuigender in m'n fantasie dat ze me wil. Zoiets.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, kennelijk. Vrouwen die ik date zijn meestal wel sterk.
Een was zelfs sterker dan 2 van mijn vrienden. Was leuk tijdens boogschieten.
Maar heb serieus nog geen enkele vrouw gedate die hetero was.
Hmm, apart wel. Zeker als het al zo vroeg begonnen is, lijkt het wel een soort van spiegeling van het "ideaalbeeld" te zijn wat je graag wilde hebben.
Dans met me!!!quote:
Dat dan weer wel, ja.. Ik ben heel boos.. Altijd, op iedereenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:42 schreef Macrador het volgende:
[..]
Zoveel illusies, zoveel verdriet, zoveel boosheid.
dat klinkt echt heel sadquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk dat het te maken heeft met dat ik in m'n fantasie graag wil dat de vrouw mij wil en als ik een man ben is het overtuigender in m'n fantasie dat ze me wil. Zoiets.
horizontaal dan graagquote:
Ik kom altijd gebroken thuisquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:44 schreef Dqod het volgende:
Ook op Vinneh.. Ik klap vinneh altijd helemaal in elkander als ik m zie.. Ja eh?
T klopt wel tho.. Vaak iigquote:
Dit ontkracht mijn bovenstaande post wel op een bepaalde manierquote:
Whehe, beetje wel, he. Maar ik ben over het algemeen niet echt somber ingesteld op dat gebied.quote:
Ik bedoelde ik op jou omdat ik allemaal verwachtingen hadquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:43 schreef Dqod het volgende:
Dat dan weer wel, ja.. Ik ben heel boos.. Altijd, op iedereen
Klinkt als 1 grote sausage orgiequote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:40 schreef Macrador het volgende:
Ik ben zojuist uitgenodigd om tijdens Nieuwjaar met mijn vrienden mee te gaan naar Slowakije naar een groot huis dat een bordeel was waar er 20-tal mensen komen (allemaal vrienden van haar broer).
Zou ik ook gaan? De rest spreekt eigenlijk allemaal Slowaaks, maar nu komen er met mezelf 4 mensen die dat niet doen.
Ik doe het omdat ik van je hou man :$quote:
Kom vechten danquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:45 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik bedoelde ik op jou omdat ik allemaal verwachtingen had
ach hoeveel vrouwen zijn echt nog hetero tegenwoordig en echt niet in voor een leuke fling?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
T klopt wel tho.. Vaak iig
Doorgaans word ik ook vaak verliefd op vrouwen die gewoon hetero zijn
[..]
Dit ontkracht mijn bovenstaande post wel op een bepaalde manier
Ok
Zit vol met vrouwen en mannen hoor en ik heb toch een vriendin dus meh.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klinkt als 1 grote sausage orgie
Je bent verwarrend wel.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:43 schreef Fascination het volgende:
ker als het al zo vroeg begonnen is, lijkt het wel een soort van spiegeling van het "ideaalbeeld" te zijn wat je graag wilde hebben.
Denk dat het te maken heeft met dat ik in m'n fantasie graag wil dat de vrouw mij wil en als ik een man ben is het overtuigender in m'n fantasie dat ze me wil. Zoiets.
Jawel, maar dat is vaak van korte duur, want ze willen dan uiteindelijk toch een man.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ach hoeveel vrouwen zijn echt nog hetero tegenwoordig en echt niet in voor een leuke fling?
Ow want ik las vrienden die vrienden dat.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:47 schreef Macrador het volgende:
[..]
Zit vol met vrouwen en mannen hoor en ik heb toch een vriendin dus meh.
True.. Maar dat is vaak het probleem.. Op de een of andere manier word ik sneller verliefd op een heterovrouw die slechts voor een "leuke fling" is dan op een lesbo/bimeisje bij wie ik ook daadwerkelijk kans maakquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ach hoeveel vrouwen zijn echt nog hetero tegenwoordig en echt niet in voor een leuke fling?
Snap ik. Iemand moet het huis fixen, de auto fixen, babies fixen etc.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is vaak van korte duur, want ze willen dan uiteindelijk toch een man.
Right up your alley.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klinkt als 1 grote sausage orgie
Weet ik toch, daarom kom ik ook bijna niet vooruit als je me weer eens in elkaar gemept hebt - des te langer ik bij jou benquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik doe het omdat ik van je hou man :$
[..]
Kom vechten dan
gewoon beter je best doen!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is vaak van korte duur, want ze willen dan uiteindelijk toch een man.
Je wil niet weten wat er dan allemaal uit komt zetten meneertjequote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:48 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik ga je gewoon steeds porren tot je ontploft.
Neenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Right up your alley.
[ afbeelding ]
I see what you did therequote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Right up your alley.
[ afbeelding ]
Poep.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat er dan allemaal uit komt zetten meneertje
Romanticus ben je ook ehquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik toch, daarom kom ik ook bijna niet vooruit als je me weer eens in elkaar gemept hebt - des te langer ik bij jou ben
O.aquote:
quote:
Blaas je helemaal op zoals van die kikkers?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat er dan allemaal uit komt zetten meneertje
NU niet meer kwijtraken he?quote:
Puns, dat is hoe ik rol.quote:
Nou nou dat valt ook wel meequote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Romanticus ben je ook eh
Kom in mijn armen, jongen
Ik zie nu Dqod voor me als tubgirl.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:50 schreef Macrador het volgende:
[..]
Blaas je helemaal op zoals van die kikkers?
Jaquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:50 schreef Macrador het volgende:
[..]
Blaas je helemaal op zoals van die kikkers?
Beetje mijn face jatten, hommo'squote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
NU niet meer kwijtraken he?
[..]
Puns, dat is hoe ik rol.
Hihihiquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou nou dat valt ook wel mee![]()
Ok![]()
nen meesterquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
NU niet meer kwijtraken he?
Bel de krantquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja
[..]
Beetje mijn face jatten, hommo's
[..]
Hihihi
WANNE LIEFDE WEER HIER, GODNONDEJU
Uiteraard, maar ze zijn wel moeilijk te "spotten"quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:52 schreef rhubarbje het volgende:
Naja er zijn genoeg types vrouwen die ook op vrouwen vallen dus er moet wel iets tussen zitten
RED EEN DIERquote:
Nu durf ik niet meerquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:53 schreef Macrador het volgende:
[..]
Nu kan ik het zeker niet laten als ik je ooit zie om te porren
internetdaten?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ze zijn wel moeilijk te "spotten"
En dan bedoel ik niet de butches, want die herkent iedereen wel van 958373384 km afstand
Was dit een uitnodiging?quote:
Ik ben niet zo'n heldquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
RED EEN DIER
Wacht wat
[..]
Nu durf ik niet meer
Ik heb m wel hoorquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee.
[ afbeelding ]
Want het zou een
[ afbeelding ]
Schande zijn als hij
[ afbeelding ]
kwijtraakt... [ afbeelding ]
Ligt eraan wat voor dier.. Een krokodil zou ik vrij eng vinden, jaquote:
Ik denk ook niet dat je een krokodil hoeft te reddenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor dier.. Een krokodil zou ik vrij eng vinden, ja
En nu ga ik even stil zijn, want ik wil niet de lapo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |