SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The more complex the mind, the greater the need for the simplicity of play.
Oh nee ik maak er geen dingen van zoals een wijnproeverij natuurlijk. Gewoon lekker, niet lekker, hoppig, licht, zwaar, bitter, zacht, etc. Simpel communiceren en niet met shit als gerookt vlees met kruiden afkomen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee ik word omgeven door biersnobs die zo hun bier door hun glas laten walzen en dan dingen roepen als 'koriander!'
en die drinken ook allemaal die biertjes
maar bier is viieeees
En een goede whiskyquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:30 schreef rhubarbje het volgende:
Cocktails
en in de zomer ook sangria en rode jillz
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:49 schreef rival het volgende:
[..]
Die kan je echt niet in 1 zin noemen.
Heineken
BavariaHeinikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., gadverdamme dat is géén bier!!!
Dommelsch, Jupiler, Hertog Jan, Hoegaarden, Leffe DAT zijn bieren.
De meeste die dat doen hebben eerst de verpakking gelezenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee ik word omgeven door biersnobs die zo hun bier door hun glas laten walzen en dan dingen roepen als 'koriander!'
en die drinken ook allemaal die biertjes
maar bier is viieeees. Al word ik er steeds beter in, maar dat komt door de oefening op mijn werk bijna dagelijks
.
Cocktails zijn ook lekkerquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:30 schreef rhubarbje het volgende:
Cocktails
en in de zomer ook sangria en rode jillz, sangria vind ik minder. Champagne heb ik ook zo een fles op
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
ja ik moet altijd proeven omdat ik beter smaakjes kan herkennen maar ik vind ze allemaal kutquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:31 schreef Macrador het volgende:
[..]
Oh nee ik maak er geen dingen van zoals een wijnproeverij natuurlijk. Gewoon lekker, niet lekker, hoppig, licht, zwaar, bitter, zacht, etc. Simpel communiceren en niet met shit als gerookt vlees met kruiden afkomen.
Heb je al eens bier naast pils geprobeerd?
Ja ik ook 1x, normaal nooit gelukkigquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:32 schreef Macrador het volgende:
Ik denk bij whiskey alleen maar aan die gigantische kater die ik er van had gekregen.
nee ze proeven allemaal oprechtquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heiniken, gadverdamme dat is géén bier!!!
[..]
De meeste die dat doen hebben eerst de verpakking gelezen. Al word ik er steeds beter in, maar dat komt door de oefening op mijn werk bijna dagelijks
.
[..]
Cocktails zijn ook lekker, sangria vind ik minder. Champagne heb ik ook zo een fles op
.
Haha dan moet je volgende x wat minder nemen. Een paar glaasjes is zat. Single malt, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:32 schreef Macrador het volgende:
Ik denk bij whiskey alleen maar aan die gigantische kater die ik er van had gekregen.
Hoegaarden rose, leffe ruby, ook van die "vrouwen"biertjesquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja ik moet altijd proeven omdat ik beter smaakjes kan herkennen maar ik vind ze allemaal kut
hoewel jopen heeft een of ander fruitbiertje dat ik wel weg zou kunnen krijgen als het zou moeten
maar zo lang het niet perse hoeft....
Als heineken er niet in mag staan dan dommelsch ook niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heiniken, gadverdamme dat is géén bier!!!
[..]
De meeste die dat doen hebben eerst de verpakking gelezen. Al word ik er steeds beter in, maar dat komt door de oefening op mijn werk bijna dagelijks
.
[..]
Cocktails zijn ook lekker, sangria vind ik minder. Champagne heb ik ook zo een fles op
.
Wij waren toen klaar met onze examens.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ik ook 1x, normaal nooit gelukkig
Ah ok, dat is wel cool zelf bier makenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee ze proeven allemaal oprecht
ze maken ook bier en organiseren bierdingen en zo
echt vieze snobs
Zekers wel, heineken is slootwater, Dommelsch is bierquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als heineken er niet in mag staan dan dommelsch ook niet.
Ik drink sowieso eigenlijk geen bier.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:35 schreef Macrador het volgende:
[..]
Wij waren toen klaar met onze examens.
4 speciaalbiertjes op een lege maag en dan naar de Mac. Dan 3 whiskeys en nog een biertje. Nooit meer.
WTFquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zekers wel, heineken is slootwater, Dommelsch is bier.
Nooit bier na whisky drinken. Kotsen verzekerd.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:35 schreef Macrador het volgende:
[..]
Wij waren toen klaar met onze examens.
4 speciaalbiertjes op een lege maag en dan naar de Mac. Dan 3 whiskeys en nog een biertje. Nooit meer.
Ik vind ze allemaal niet lekkerquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoegaarden rose, leffe ruby, ook van die "vrouwen"biertjes.
Ik heb niet gekotst. Nog nooit van de drank. Gelukkig.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:36 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Nooit bier na whisky drinken. Kotsen verzekerd.
Geen last vanquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:36 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Nooit bier na whisky drinken. Kotsen verzekerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |