Ja, dat dus. En sowieso, welke fucking tandarts haalt zijn patiënten op.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:33 schreef Piye het volgende:
[..]
Dit dus, ik snap er niks van. Sowieso vond ik half 6 al een raar tijdstip voor een tandartsafspraak.
Njaa, mijn tandarts werkt tot 10 uur 's avonds dusja.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:33 schreef Piye het volgende:
[..]
Dit dus, ik snap er niks van. Sowieso vond ik half 6 al een raar tijdstip voor een tandartsafspraak.
Hij neemt me mee naar z'n huisquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:34 schreef iXVI het volgende:
[..]
Ja, dat dus. En sowieso, welke fucking tandarts haalt zijn patiënten op.
Vluggertje. Classy.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:34 schreef CandyApplez het volgende:
Hij neemt me mee naar z'n huis![]()
&Nee.. we gaan geen vieze dingen doen want binnen een kwartier ga ik alweer.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:34 schreef iXVI het volgende:
Ja, dat dus. En sowieso, welke fucking tandarts haalt zijn patiënten op.
Wat bedoel jeee?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:35 schreef Nairua het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij had je vader kunnen zijn. Eigenlijk... kan je hem niet doen? Makkelijker.
Ik zei dat ik niet weet waar hij woont en toen bood hij aan om mij gewoon op te halenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:36 schreef iXVI het volgende:
Dat van die avonden snap ik wel, mijn tandarts heeft ook twee avonden in de week praktijk.
Maar nogmaals, en beantwoord de vraag gewoon eens volledig. Wat heb jij tegen de tandarts gezegd waardoor hij jou komt ophalen?
Nadat je zei dat je langs wilde komen om iets te bespreken?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:37 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Ik zei dat ik niet weet waar hij woont en toen bood hij aan om mij gewoon op te halen
Ja, dat het iets was waar ik al langer mee zat.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:38 schreef iXVI het volgende:
[..]
Nadat je zei dat je langs wilde komen om iets te bespreken?
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:36 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Omg XD
Ik vind pedo beer echt zo grappig he
Misschien mag je in de auto wel even schakelen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:38 schreef CandyApplez het volgende:
Ja, dat het iets was waar ik al langer mee zat.
15.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:41 schreef ladyjaye het volgende:
Waarom mag dit topic openblijven? Een zestienjarige puber vol hormonen zit hier doodleuk te vertellen dat ze een man 20 jaar ouder leuk vindt! En iedereen vindt dit geweldig om te volgen en haar aan te sturen?
Candyapplez zet het uit je hoofd en ga aub met je moeder praten hierover.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |