Ach, we zijn allemaal minderjarig geweest.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:10 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Haha, maarja, aangezien ik nog wel minderjarig ben, kan ik begrijpen dat hij zegt van 'Nee, dit is niet goed' omdat hij er strafbaar voor isMaar we will see. ik hoop dat hij zegt dat hij me wilt,
True.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ach, we zijn allemaal minderjarig geweest.
Neem je wel een camera mee?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:11 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
True.
Ik zelf vind hij en mij een leuk steldus ik hoop dat hij dat ook vind
Dit zou ik doen, vervolgens alles ontkennen en zeggen dat ze maar een nieuwe tandarts moet zoeken met die gekke verhalen van d'r.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:10 schreef Hallojo het volgende:
[..]Lekker een meisje van 15 palen op de tandartsstoel
Hahahahaquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:14 schreef Piye het volgende:
[..]
Dit zou ik doen, vervolgens alles ontkennen en zeggen dat ze maar een nieuwe tandarts moet zoeken met die gekke verhalen van d'r.
Overigens voel ik je pijn wel echt. Ik had laatst het idee dat een verpleegster volop hints zat te geven, maar ja wat ga je doen? Straks zit je er helemaal naast.quote:
Ja klopt, maarja, nee heb je, ja kun je krijgen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:26 schreef Piye het volgende:
[..]
Overigens voel ik je pijn wel echt. Ik had laatst het idee dat een verpleegster volop hints zat te geven, maar ja wat ga je doen? Straks zit je er helemaal naast.
Uh, wat.. De wat.. Hij komt jou vanavond oppikken? :S Wat heb je hem verteld dan dat hij jou komt ophalen?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:27 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Nee, hij komt me vanavond oppikken en dan ga ik 't zeggen
Ja :p omdat ik ver weg woon xDquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:27 schreef iXVI het volgende:
[..]
Uh, wat.. De wat.. Hij komt jou vanavond oppikken? :S
Ja houdoequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:29 schreef Nairua het volgende:
Pro tip: Met een kort rokje en zonder slip naar de tandarts.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:27 schreef CandyApplez het volgende:
Nee, hij komt me vanavond oppikken en dan ga ik 't zeggen
Dat ik niet eens weet waar hij woontquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:28 schreef iXVI het volgende:
Wat heb je hem verteld dan dat hij jou komt ophalen?
Ja, maar de rede dat hij jou moet ophalen? Pijn aan je tand ofzo of wat?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:31 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Dat ik niet eens weet waar hij woont
Natuurlijk niet. Je bent 15 toch?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:32 schreef CandyApplez het volgende:
OmgHij is echt geen pedo ofzo hoor.
Zoek 't niet om te lopen/fietsenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:32 schreef iXVI het volgende:
[..]
Ja, maar de rede dat hij jou moet ophalen? Pijn aan je tand ofzo of wat?
Dit dus, ik snap er niks van. Sowieso vond ik half 6 al een raar tijdstip voor een tandartsafspraak.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:32 schreef iXVI het volgende:
[..]
Ja, maar de rede dat hij jou moet ophalen? Pijn aan je tand ofzo of wat?
Ik wil niet als een slet overkomen ofzo :p Hoef niet met hem te neucken vanavond ofzoquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:32 schreef Nairua het volgende:
[..]
Je moet wel de juiste toon zetten hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |