Fotoboekquote:
Foto's van jezelf, zodat wij kunnen beoordelen of je kans maakt straks.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:38 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Lol, waarvan zou 'k een 'fobo' moeten hebben?
Oh njaa, maar misschien vinden jullie bijv. dan van wel, en hij niet. Dus ik wacht gewoon tot vanavondquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:40 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Foto's van jezelf, zodat wij kunnen beoordelen of je kans maakt straks.
TS is een toptalent wat FOK!ken betreft en gaat op korte termijn Tong van de troon stoten. Zie ook dit topic: http://forum.fok.nl/topic/2006005quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:16 schreef div-er het volgende:
Shit, ik ben nu al twee dagen in dit topic aan het lezen, kwam het tegen tussen de actieve topics.
Maar, TS is pas sinds de 7e actief op FOK. Maar typt alsof ze nooit iets anders heeft gedaan.
Ook in een hele berg andere topics. 235 posts per dag!
Verder, ik moet nu tot vanavond wachten op de uitslag. Terwijl ik wéét dat we hier in de zeik worden genomen.
Wel een sterk verhaal
Ik neem helemaal niemand in de zeik?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:16 schreef div-er het volgende:
Shit, ik ben nu al twee dagen in dit topic aan het lezen, kwam het tegen tussen de actieve topics.
Maar, TS is pas sinds de 7e actief op FOK. Maar typt alsof ze nooit iets anders heeft gedaan.
Ook in een hele berg andere topics. 235 posts per dag!
Verder, ik moet nu tot vanavond wachten op de uitslag. Terwijl ik wéét dat we hier in de zeik worden genomen.
Wel een sterk verhaal
Haha, vind deze site gewoon leukquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:20 schreef Hallojo het volgende:
[..]
TS is een toptalent wat FOK!ken betreft en gaat op korte termijn Tong van de troon stoten. Zie ook dit topic: http://forum.fok.nl/topic/2006005
En panda is ook obvious?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:36 schreef MonkeyBall het volgende:
Spannende ontknoping...... word een sad panda of een happy panda, obviously sad maargoed.
Hoe helpt dat?quote:
Dan heb ik tenminste wel verteldquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:36 schreef MonkeyBall het volgende:
Spannende ontknoping...... word een sad panda of een happy panda, obviously sad maargoed.
Haha, ik hoop echt dat dit luktquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:41 schreef Kreator het volgende:
tvp. Mijn tandarts is 51 maar ziet eruit als een jonge god van 30. Als dit slaagt, ga ik ook een poging wagen.
Groetjes,
K.
Ik ach die kans wel erg groot. Als ik een 35 jarige tandarts was, zou ik het wel weten..quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:07 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Haha, ik hoop echt dat dit luktdan ben ik happy en de gelukkigste persoon op aarde =D
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ach die kans wel erg groot. Als ik een 35 jarige tandarts was, zou ik het wel weten..
Haha, maarja, aangezien ik nog wel minderjarig ben, kan ik begrijpen dat hij zegt van 'Nee, dit is niet goed' omdat hij er strafbaar voor isquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ach die kans wel erg groot. Als ik een 35 jarige tandarts was, zou ik het wel weten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |