In NL wordt men vaak gecriminaliseerd als het mooi klinkt. Ik was bijvoorbeeld scheefwoner en spookburger maar ik heb altijd netjes belasting betaalt. Tegenwoordig doe ik aan belastingontwijking en dat is nog geen ontduiking, da's namelijk illegaal.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:37 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Maar zo denken politici niet.
Die gaan uit van als iets 100x verkocht wordt voor ¤1 en ze verhogen de prijs naar ¤1,50 dat ze dan 50% meer verdienen. Alles wat in de praktijk minder oplevert zijn kosten/ belastingontduikingen
Verdeel en heersquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:42 schreef niels0 het volgende:
[..]
In NL wordt men vaak gecriminaliseerd als het mooi klinkt. Ik was bijvoorbeeld scheefwoner en spookburger maar ik heb altijd netjes belasting betaalt. Tegenwoordig doe ik aan belastingontwijking en dat is nog geen ontduiking, da's namelijk illegaal.
Ditoquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:42 schreef niels0 het volgende:
[..]
In NL wordt men vaak gecriminaliseerd als het mooi klinkt. Ik was bijvoorbeeld scheefwoner en spookburger maar ik heb altijd netjes belasting betaalt. Tegenwoordig doe ik aan belastingontwijking en dat is nog geen ontduiking, da's namelijk illegaal.
Zoals een ambtenaar mij ooit zei, schulden aflossen is sparen met terugwerkende krachtquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:17 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Ik ben ook een scheefwoner. Wat ze even vergeten is dat ik ook 40k schuld aan het afbetalen ben en dat daar al mijn geld heen gaatDaar wordt weer geen rekening mee gehouden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |