Komt omdat Nederland de beste Pindakaas, Chocomel, stroopwafels, stroopkoeken, dropjes, ketjap, Fristi, etc heeft.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:59 schreef ijdod het volgende:
Andersom schijnen er ook hele kuddes Belgen en Duitsers in NL boodschappen te doen.
Ja sommige zaken zijn hier goedkoperquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:59 schreef ijdod het volgende:
Andersom schijnen er ook hele kuddes Belgen en Duitsers in NL boodschappen te doen.
Kapsoneslijder. Nederlands vlees is bijvoorbeeld het slechtst wat er in West-Europa te vinden is. Nederland heeft ook de meeste luchtvervuiling van West-Europa.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:08 schreef Individual het volgende:
[..]
Komt omdat Nederland de beste Pindakaas, Chocomel, stroopwafels, stroopkoeken, dropjes, ketjap, Fristi, etc heeft.
Toch koop ik liever hier een karbonade dan in Roemeniequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:37 schreef niels0 het volgende:
[..]
Kapsoneslijder. Nederlands vlees is bijvoorbeeld het slechtst wat er in West-Europa te vinden is. Nederland heeft ook de meeste luchtvervuiling van West-Europa.
Nederland heeft ook de zuurste internetters, zo blijkt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:37 schreef niels0 het volgende:
[..]
Kapsoneslijder. Nederlands vlees is bijvoorbeeld het slechtst wat er in West-Europa te vinden is. Nederland heeft ook de meeste luchtvervuiling van West-Europa.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:37 schreef niels0 het volgende:
[..]
Roemenië is dan ook geen West-Europa. Ik ben een hollander die in België woont en ik kan je melden dat vlees hier stukken beter is dan in NL.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Toch koop ik liever hier een karbonade dan in RoemenieJe moet het niet bij de AH halen nee.
De StefanP van België.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:43 schreef niels0 het volgende:
[..]
Roemenië is dan ook geen West-Europa. Ik ben een hollander die in België woont en ik kan je melden dat vlees hier stukken beter is dan in NL.
Ik eet liever kip uit Roemenië dan uit Nederland , en idd belgisch vlees is stukken beter en ook betaalbaarder.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:43 schreef niels0 het volgende:
[..]
Roemenië is dan ook geen West-Europa. Ik ben een hollander die in België woont en ik kan je melden dat vlees hier stukken beter is dan in NL.
[..]
http://www.weerstationden(...)rland_en_europa.htmlquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:37 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nederland heeft ook de meeste luchtvervuiling van West-Europa.
België is daar vrijwel volledig zwart...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:02 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Toch heeft hij gelijk lijkt het![]()
!!!!!!! x 10000 + 1 !!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Komt door Brussel en een noordelijke wind. ..al het stof dat van de mijnwerkers afblaast als ze na een week bovenkomen. De gebakken lucht die van de EU politici afkomt helpt het mede te verspreiden..quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:04 schreef hugecooll het volgende:
[..]
België is daar vrijwel volledig zwart...
Ik woon aan zee. Geen last van dus. Strand is 5 minuten lopen. Nou jij weer.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:04 schreef hugecooll het volgende:
[..]
België is daar vrijwel volledig zwart...
StefanP was die verzuurde expat die vond dat alles in Nederland slecht was en alles aangreep om z'n standpunt bij te zetten.. of het nu met de discussie te maken had of niet..quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:46 schreef niels0 het volgende:
[..]
StefanP?
Maar het ging over tanken. Gelukkig heb ik geen auto.
26 jaar aan zee gewoondquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:16 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik woon aan zee. Geen last van dus. Strand is 5 minuten lopen. Nou jij weer.
Vind je mij ook zo? Ik vind niet alles slecht aan NL. M'n nederlanderschap ga ik ook niet zomaar opgeven. Mijn roots liggen in NL. Veranderen we niks aan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:16 schreef Individual het volgende:
[..]
StefanP was die verzuurde expat die vond dat alles in Nederland slecht was en alles aangreep om z'n standpunt bij te zetten.. of het nu met de discussie te maken had of niet..
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:20 schreef niels0 het volgende:
[..]
Vind je mij ook zo? Ik vind niet alles slecht aan NL. M'n nederlanderschap ga ik ook niet zomaar opgeven. Mijn roots liggen in NL. Veranderen we niks aan.
[..]
Maar zo denken politici niet.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |