Daar heb je dus geen bewijs voor.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:16 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Bewijzen die er niet zijn. het is allemaal opgezet spel. Assad heeft geen chemische wapens gebruikt.
Waarschijnlijk roep je maar wat.quote:De rebellen hebben dat waarschijnlijk gedaan. En waarschijnlijk steunt Amerika de rebbelen met wapens.
Ik roep niet maar wat. Het is simpel er moet een derde wereld oorlog komen Syrie is daar een klein stap mee. En als ze bij Syrië troepen hebben staan kunnen ze makkelijk Iran aanvallen. En daar zal natuurlijk Rusland en China op reageren dat mondt uit op een grote conflict ook wel de derde wereld oorlog. En wat ik vergeet is dat Isarel ook een belangrijke rol gaat spelen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:27 schreef ems. het volgende:
[..]
Daar heb je dus geen bewijs voor.
[..]
Waarschijnlijk roep je maar wat.
Dat jij vindt dat er een derde wereldoorlog moet komen maakt niet dat het zo is. Ik weet daarnaast hoe graag jij mag overdrijven om je punt bij te zetten dus het hele WO3 verhaal neem ik niet zo serieus.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:32 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ik roep niet maar wat. Het is simpel er moet een derde wereld oorlog komen Syrie is daar een klein stap mee.
Nah. Dat zal allemaal wel los lopen. Uiteindelijk loopt het af met een sisser.quote:En als ze bij Syrië troepen hebben staan kunnen ze makkelijk Iran aanvallen. En daar zal natuurlijk Rusland en China op reageren dat mondt uit op een grote conflict ook wel de derde wereld oorlog. En wat ik vergeet is dat Isarel ook een belangrijke rol gaat spelen.
Nee dat simpel weg omdat je niet wil dat het zover gaat komen. Waarschijnlijk gaan ze ook nog landen in Europa plat branden. Zo'n taak is weg gelegd voor Isarel of Rusland.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:34 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat jij vindt dat er een derde wereldoorlog moet komen maakt niet dat het zo is. Ik weet daarnaast hoe graag jij mag overdrijven om je punt bij te zetten dus het hele WO3 verhaal neem ik niet zo serieus.
[..]
Nah. Dat zal allemaal wel los lopen. Uiteindelijk loopt het af met een sisser.
Oh, jij wil het dus wel?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:36 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nee dat simpel weg omdat je niet wil dat het zover gaat komen.
Gaat niet gebeuren.quote:Waarschijnlijk gaan ze ook nog landen in Europa plat branden. Zo'n taak is weg gelegd voor Isarel of Rusland.
Nee dat zeg ik niet. Omdat jij niet kan inzien dat dit gaat gebeuren. Je kan het simpel weg niet geloven dat dit allemaal gaat gebeuren omdat dat je huidig staat van denken ernstig aantast.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:30 schreef ems. het volgende:
[..]
Oh, jij wil het dus wel?
[..]
Gaat niet gebeuren.
Ik kan het simpelweg niet geloven omdat zeggen dat het gaat gebeuren niets anders dan speculatie is. Ik kan ook wel een beetje gaan roepen dat "binnenkort iets gaat gebeuren". Dat kan elke mongool.quote:Op zondag 1 september 2013 14:52 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet. Omdat jij niet kan inzien dat dit gaat gebeuren. Je kan het simpel weg niet geloven dat dit allemaal gaat gebeuren omdat dat je huidig staat van denken ernstig aantast.
Mag ik eens in je kristallen balzak kijken? Ik denk dat de aarde ooit ophoudt te bestaan namelijk.quote:Op zondag 1 september 2013 14:52 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet. Omdat jij niet kan inzien dat dit gaat gebeuren. Je kan het simpel weg niet geloven dat dit allemaal gaat gebeuren omdat dat je huidig staat van denken ernstig aantast.
Ja maar dat gaat het niet om. Het feit is dat er in het einde van dit jaar de oorlog in gang wordt gezet.quote:Op zondag 1 september 2013 14:56 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik kan het simpelweg niet geloven omdat zeggen dat het gaat gebeuren niets anders dan speculatie is. Ik kan ook wel een beetje gaan roepen dat "binnenkort iets gaat gebeuren". Dat kan elke mongool.
Verder is bovenstaande dan toch ook op jou toepasbaar? Jouw staat van denken wordt keihard aangetast als er zometeen niets gebeurt? Goeie logica joh.
Dat weet je dus niet, domoor. Je roept maar wat en hoopt dat het zometeen ook zo is zodat je eindelijk "zie je nou wel" kan zeggen.quote:Op zondag 1 september 2013 14:59 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja maar dat gaat het niet om. Het feit is dat er in het einde van dit jaar de oorlog in gang wordt gezet.
En hoe je het ook went of keert het gaat gebeuren.
Nee ik kan uit betrouwbaar bronnen zeggen dat de oorlog bijna begint. En een beetje respect graag.quote:Op zondag 1 september 2013 14:59 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat weet je dus niet, domoor. Je roept maar wat en hoopt dat het zometeen ook zo is zodat je eindelijk "zie je nou wel" kan zeggen.
Mijn bronnen bevatten geen wetenschappelijk bewijs dat het zo is. Maar klokkenluiders hebben belangrijke info gedeeld in verband met deze oorlog en dat kan ik redelijk betrouwbaar noemen. Maar ja als je het niet kan of kunt geloven is dat jouw probleem. Want kennis is macht.quote:Op zondag 1 september 2013 15:04 schreef ems. het volgende:
Dat zou interessant zijn ware het niet dat jouw bronnen keer op keer onbetrouwbaar zijn gebleken. Verder heeft geen enkele bron gelijk, want of het gaat beginnen is logischerwijs niets anders dan speculatie tot het ook echt gaat beginnen.
Maar geloof wat je wil. Loop maar weer achter je bronnen aan. Schuw zelf nadenken!
Dat hoef ik ook niet in deze corrupte op ego/hebzucht gericht politiestaat.quote:Op zondag 1 september 2013 15:07 schreef ems. het volgende:
Daarom ben ik dan ook totaal niet bang dat mensen zoals jij ooit een leidinggevende functie zullen bekleden.
Nou kom maar op met die bronnen. Ik zou de waarheid ook wel graag weten!quote:Op zondag 1 september 2013 15:01 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nee ik kan uit betrouwbaar bronnen zeggen dat de oorlog bijna begint. En een beetje respect graag.
Ja oke duurt wel evenquote:Op zondag 1 september 2013 15:08 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Nou kom maar op met die bronnen. Ik zou de waarheid ook wel graag weten!
Ik leef nog eventjes hoop ik, in ieder geval tot het einde van het jaarquote:
Nou dat is-gelukkig-helemaal niet zeker tribal.quote:Op zondag 1 september 2013 15:01 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nee ik kan uit betrouwbaar bronnen zeggen dat de oorlog bijna begint. En een beetje respect graag.
Wel.quote:Op zondag 1 september 2013 15:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou dat is-gelukkig-helemaal niet zeker tribal.
Ja, ik weet dat jij dat denkt en ik ben het in zoverre met je eens dat er allerlei machten spelen waarvan wij geen weet hebben.quote:Op zondag 1 september 2013 15:15 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Het heeft te maken met de illuminti agenda
De laatste stappen worden nu ongeveer gezet.
Je hebt je duidelijk goed ingelezen en dit soort informatie afdoen als fake en aluhoedje vind ik kortzichtig. Dus laat ik interesse tonen omdat dit ook BNW is natuurlijk.quote:Op zondag 1 september 2013 15:15 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Wel.
Je moet wetten dat de illumintie al vanaf 1776 bezig is met deze agenda en dat die agenda nu ongeveer aan de laagste stappen bezig is.
Het heeft te maken met de illuminti agenda
De laatste stappen worden nu ongeveer gezet.
Een van de meeste gebruikt trucs van de illuminatie is dat ze chaos creëren.
Ik kan je vertellen ze gaan zich er mee bemoeien. Ten eerst dan kunnen ze weer mooi grondstoffen inpikken van Syrie zijn ze dichter bij Iran.En kunnen ze ook een rockfeller bank plaatsen in Syrie. Als ze Iran aanvallen gaat het echt mis volgens mij. Dan gaan Rusland en China er mee bemoeien.
Maar andere zaken zijn ook intressant. Deze tijden zijn heel belangrijk voor ze. Alles moet nu goed gaan voor hun. Zo gaan de Fema kampen 1 oktober open. En moet er nog een gebeurtenis gebeuren waardoor ze een wet kunnen vormen in Amerika waardoor iedereen die verdacht is al opgepakt kan worden.
Dus met andere worden iedereen in Amerika kan opgepakt worden vanaf 1 oktober als hij of zij een gevaar vormt voor de Amerika en dan wordt hij zonder proces de cel ingegooid.
Fema kampen dienen ervoor om mensen op te sluiten die een gevaar vormen voor Amerika. Moeilijk is het niet.quote:Op zondag 1 september 2013 15:53 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Je hebt je duidelijk goed ingelezen en dit soort informatie afdoen als fake en aluhoedje vind ik kortzichtig. Dus laat ik interesse tonen omdat dit ook BNW is natuurlijk.
Waar dienen die FEMA kampen nou eigenlijk voor, en heb je daar een linkje van?
Ga lekker oorlogen voeren op TW dit slaat natuurlijk nergens op.quote:Op zondag 1 september 2013 16:00 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Fema kampen dienen ervoor om mensen op te sluiten die een gevaar vormen voor Amerika. Moeilijk is het niet.
Hier een paar bronnen
http://www.niburu.co/inde(...)=37:wereld&Itemid=50
http://www.niburu.co/inde(...)et-complot&Itemid=33
http://www.niburu.co/inde(...)buitenland&Itemid=23
http://www.wijwordenwakker.org/content.asp?m=P1325
als je meer wilt vraag maar
kerel je roept maar weer wat, omdat er een filmpje op duikt van een raket met een blauwe bus er op.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:32 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ik roep niet maar wat. Het is simpel er moet een derde wereld oorlog komen Syrie is daar een klein stap mee. En als ze bij Syrië troepen hebben staan kunnen ze makkelijk Iran aanvallen. En daar zal natuurlijk Rusland en China op reageren dat mondt uit op een grote conflict ook wel de derde wereld oorlog. En wat ik vergeet is dat Isarel ook een belangrijke rol gaat spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |