abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130514848
Word wel spannend nu.. Amerika gaat Syrie aanvallen... wat gebeurt er als ze bv. troepen uit iran die in syrie zijn aanvallen.. wat doen de russen en china dan ?
pi_130514898
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 15:22 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Ik denk het niet. Beide landen hebben daar namelijk niets bij te winnen. Er is geen oorlog tussen Rusland en Amerika en Rusland zal zo stom niet zijn om Amerika openlijk dwars te zitten (militair). Zo wel, dan wordt er niets uitgevochten in Syrie, maar is het gewoon all-out-war.
:')
pi_130515532
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 15:23 schreef arjan1212 het volgende:
Word wel spannend nu.. Amerika gaat Syrie aanvallen... wat gebeurt er als ze bv. troepen uit iran die in syrie zijn aanvallen.. wat doen de russen en china dan ?
Best link wordt het nu :{
pi_130515887
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 15:24 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

:')
Goede inhoudelijke reactie, je moeder zal trots op je zijn!
pi_130515917
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 15:52 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Goede inhoudelijke reactie, je moeder zal trots op je zijn!
Kijk eens naar de PI's. Sarcasme sensoren kapot? ;(
pi_130515946
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 15:22 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Ik denk het niet. Beide landen hebben daar namelijk niets bij te winnen. Er is geen oorlog tussen Rusland en Amerika en Rusland zal zo stom niet zijn om Amerika openlijk dwars te zitten (militair). Zo wel, dan wordt er niets uitgevochten in Syrie, maar is het gewoon all-out-war.
Dat is ook mijn grootste angst momenteel.
pi_130516754
quote:
Ik kom op een YouTube van Rick Astley 'never gonna give you up'.

:)
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 16:15:26 #34
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 21:38:44 #36
356822 Speedball
14.gif in je peopert
pi_130529708
quote:
6s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:27 schreef Iwanius het volgende:
Elke wereldoorlog is ontstaan doordat het klein begon en zich na verloop van tijd verspreide.
De kans dat dit gebeurd anno 2013 acht ik klein te meer alle onlusten en spanningen zich allemaal lokaal concentreren en er geen directe aanwijzingen zijn dat dit overslaat naar die gebieden die hiervoor gevoelig zijn. Het is zoals ik het noem allemaal "beheersbaar". :s)
Niet helemaal mee eens, WO zijn vooral langslepende voorvallen geweest die explodeerde bij een bepaald incident WO1 moord op Ferdinand WO2 inval Duitsland Rusland en later Pearl Harbor

Rusland en Amerika zullen nooit in oorlog gaan maar meer hun ongenoegen uitvechten in Syrië en bijvoorbeeld via Cyber war.
China zal nooit met Amerika gaan vechten aangezien ze dan hun eigen portemonnee vernietigen.

Ik denk zelf dat WO3 zou kunnen ontstaan tussen Amerika/Navo/VAE vs Iran Syrië en later Venezuela en Noord Korea, Op de achtergrond gefinancierd door Rusland (deze heeft veel belang in Iran en Syrië omdat daar een leger basis zit en Iran het enigste land is wat olie niet in dollars verkoopt wat dan weer de enigste reden van Amerika is om aan te vallen,)

China zal als winnaar uit een WO3 stappen denk ik, en de rest van de wereld een ingestort brandend hoopje.

Maar goed zoals ik al zei ik denk (en hoop) niet dat het zover komt. Wel hoop ik voor de burgers in Syrië dat er snel een oplossing komt want al die kinderen die slachtoffer zijn is verschrikkelijk.
burning dinosaur bones
Dolly O+ Blondie O+
pi_130588791
Getuige je laatste opmerking voeg ik dan dit er nog aan toe:

Het eerste wat in een oorlog wordt vermoord is de waarheid. :'(
  donderdag 29 augustus 2013 @ 11:26:14 #38
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_130589052
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 21:38 schreef Speedball het volgende:

[..]

Niet helemaal mee eens, WO zijn vooral langslepende voorvallen geweest die explodeerde bij een bepaald incident WO1 moord op Ferdinand WO2 inval Duitsland Rusland en later Pearl Harbor

Rusland en Amerika zullen nooit in oorlog gaan maar meer hun ongenoegen uitvechten in Syrië en bijvoorbeeld via Cyber war.
China zal nooit met Amerika gaan vechten aangezien ze dan hun eigen portemonnee vernietigen.

Ik denk zelf dat WO3 zou kunnen ontstaan tussen Amerika/Navo/VAE vs Iran Syrië en later Venezuela en Noord Korea, Op de achtergrond gefinancierd door Rusland (deze heeft veel belang in Iran en Syrië omdat daar een leger basis zit en Iran het enigste land is wat olie niet in dollars verkoopt wat dan weer de enigste reden van Amerika is om aan te vallen,)

China zal als winnaar uit een WO3 stappen denk ik, en de rest van de wereld een ingestort brandend hoopje.

Maar goed zoals ik al zei ik denk (en hoop) niet dat het zover komt. Wel hoop ik voor de burgers in Syrië dat er snel een oplossing komt want al die kinderen die slachtoffer zijn is verschrikkelijk.
In feite was de Korea oorlog al WW3 en stonden china en de VS ook tegenover elkaar.
als het gaat om kwestie van numbers China heeft meer manschappen , maar denk dat de VS in de lucht zal heersen, en als je de lucht heerst je aardig wat dammage kan doen.

Nou moet ik wel aangeven dat Syrie een aardig luchtvloot heeft en aardig wat afweer geschut, denk dat dit de VS momenteel enigsinds tegenhoud, waarschijnlijk zullen er wat drones en rakketten afgevuurd worden op syrie, mark my words! :Y
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 29 augustus 2013 @ 16:04:04 #39
356822 Speedball
14.gif in je peopert
pi_130598735
Las net ergens dat als de VS aanvalt Iran belooft dat het bloederig wordt in Israël.

http://www.foxnews.com/wo(...)tim-of-syria-strike/

Als dit zo is krijg je een echte WO3
burning dinosaur bones
Dolly O+ Blondie O+
pi_130601435
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 16:04 schreef Speedball het volgende:
Las net ergens dat als de VS aanvalt Iran belooft dat het bloederig wordt in Israël.

Ja - en wat verwacht de VS dan.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_130607994
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 16:04 schreef Speedball het volgende:

Dus als de één aanvalt ga je het afreageren op een ander 8)7

Alles aangrijpen om los te kunnen gaan op Israël.
pi_130614849
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 20:07 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dus als de één aanvalt ga je het afreageren op een ander 8)7

Alles aangrijpen om los te kunnen gaan op Israël.
Of zij hebben weer bewijzen dat alle shit en onrust opgehits wordt door de Mossad. Zo van: ja we kunnen niets bewijzen door de MSM propaganda. Maar als we worden aangevallen flikkeren we je plat.
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_130614998
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 22:22 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Of zij hebben weer bewijzen dat alle shit en onrust opgehits wordt door de Mossad. Zo van: ja we kunnen niets bewijzen door de MSM propaganda. Maar als we worden aangevallen flikkeren we je plat.
Er zijn vele scenario's mogelijk.
Vandaar maar even afwachten wat de VN zegt.
En natuurlijk de bewijzen afwachten.
pi_130615081
quote:
Rick Roll is Rick Roll niet meer met de Youtube-reclame. ;(
Digo
pi_130615093
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 16:15 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Ik kom op een YouTube van Rick Astley 'never gonna give you up'.

:)
Goh, wat vreemd. :')
Digo
pi_130625931
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 22:22 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

We weten niet zeker dat er chemische wapens gebruikt maar ik snap niet helemaal goed waarom het moet zo'n grote gedoe als het wel zo is....is er zo'n grote verschil als je dood gaat van chemische wapens of van napalm,clusterbommen,vuurbommen,machine gun bullets enz.enz. enz.?
Dus als ik 'leiders' van landen horen zoals t VS en UK met hun leuke oh-zo-aardig woorden over Human Rights en hoe vreselijk Syria is, wordt ik echt 'n beetje misselijk van.

Ik vraag me af hoeveel mensen zijn dood gevallen van al die rare Made in Britain of Made in USA high tech wapens enz. die zijn verkocht over t laatste maand bvb.

People who live in glass houses shouldn't throw stones.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_130626426
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 19:35 schreef Knalerwtje het volgende:
Denken jullie dat er een derde Wereldoorlog aankomt en zo ja, hoe denken jullie dat die begint?
Een derde wereldoorlog kan er pas komen als de politiek een meerderheid achter een partij en partijleider weet te organiseren.
En aangezien het electoraat inmiddels al richting de flanken aan het verschuiven is, is dat helaas een stap in die richting. Aangezien de flanken de radicalere partijen in het spectrum zijn. Radicalere partijen betekent hardere strijd, en strijd leidt tot sterkere organisatie kiezers achter die partijen omdat elke flank de standpunten harder zal verdedigen. Strijd op de flanken is wat eraan zit te komen de komende maanden/jaren. Het politieke proces is in een stroomversnelling aan het komen, de PvdA en VVD verzwakken steeds verder (elke paar dagen weer een nieuwsbericht, hierin zie je de systematiek), een val kabinet zal niet lang op zich laten wachten. Miljoenen hebben eigenlijk al onbewust hun vrijheid opgegeven, want de propaganda (veel angst, woede en onzekerheid, dus verhoogde emotie) hebben die kiezers georganiseert (wat dat doet angst, woede en onzekerheid met een bevolking, mensen groeperen zich op precies dezelfde manier als in de dierenwereld) Dit natuurlijk groepsgedrag zal zorgen voor WO3 uiteindelijk, mits voldoende mensen op tijd gaan inzien hoe zij in angst, onzekerheid en woede werden en worden gebracht door de propaganda.
Er is dus maar een manier om het tij te keren, mensen proberen te overtuigen dat zij zich nooit laten massaal moeten laten organiseren hoe graag zij ook van hun problemen af willen (eerst zullen de economische problemen zich waarschijnlijk gaan oplossen, voor korte tijd (een jaar? waarschijnlijk over 2014), want daardoor zal er euforie (omgekeerde emotie over afgelopen zes jaar crisis) ontstaan in miljoenen, en kan een politici plotseling heel erg populair worden en die partij stijgen tot grote hoogte.

Hoe die derde wereldoorlog zal beginnen is waarschijnlijk omdat het hele Midden Oosten een bedreiging gaat worden voor het Westen op een dag. Over het afgelopen decennia zijn zowel hier als daar miljoenen georganiseert door alle toestanden (chaos/economie) en politiek en propaganda. Volkeren lopen zich telkens stuk op hetzelfde fundamentele ding (dat je niet ziet, niet merkt), hun emotie.
pi_130627256
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 10:14 schreef Synthercell het volgende:

[..]

Een derde wereldoorlog kan er pas komen als de politiek een meerderheid achter een partij en partijleider weet te organiseren.
En aangezien het electoraat inmiddels al richting de flanken aan het verschuiven is, is dat helaas een stap in die richting. Aangezien de flanken de radicalere partijen in het spectrum zijn. Radicalere partijen betekent hardere strijd, en strijd leidt tot sterkere organisatie kiezers achter die partijen omdat elke flank de standpunten harder zal verdedigen. Strijd op de flanken is wat eraan zit te komen de komende maanden/jaren. Het politieke proces is in een stroomversnelling aan het komen, de PvdA en VVD verzwakken steeds verder (elke paar dagen weer een nieuwsbericht, hierin zie je de systematiek), een val kabinet zal niet lang op zich laten wachten. Miljoenen hebben eigenlijk al onbewust hun vrijheid opgegeven, want de propaganda (veel angst, woede en onzekerheid, dus verhoogde emotie) hebben die kiezers georganiseert (wat dat doet angst, woede en onzekerheid met een bevolking, mensen groeperen zich op precies dezelfde manier als in de dierenwereld) Dit natuurlijk groepsgedrag zal zorgen voor WO3 uiteindelijk, mits voldoende mensen op tijd gaan inzien hoe zij in angst, onzekerheid en woede werden en worden gebracht door de propaganda.
Er is dus maar een manier om het tij te keren, mensen proberen te overtuigen dat zij zich nooit laten massaal moeten laten organiseren hoe graag zij ook van hun problemen af willen (eerst zullen de economische problemen zich waarschijnlijk gaan oplossen, voor korte tijd (een jaar? waarschijnlijk over 2014), want daardoor zal er euforie (omgekeerde emotie over afgelopen zes jaar crisis) ontstaan in miljoenen, en kan een politici plotseling heel erg populair worden en die partij stijgen tot grote hoogte.

Hoe die derde wereldoorlog zal beginnen is waarschijnlijk omdat het hele Midden Oosten een bedreiging gaat worden voor het Westen op een dag. Over het afgelopen decennia zijn zowel hier als daar miljoenen georganiseert door alle toestanden (chaos/economie) en politiek en propaganda. Volkeren lopen zich telkens stuk op hetzelfde fundamentele ding (dat je niet ziet, niet merkt), hun emotie.
En dan komt de dag, dat zowel Rusland als VS als China een schurfthekel aan dat zooitje zandvreters gaat krijgen en gooien we met de Tsaarbom en Little Boy waarna het chinese mierennest de rest van de etters uitmoordt!

even: dit was een grap, voordat ik de AIVD zo over de vloer heb
Wie dit leest is een lezer van dit.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 17:16:03 #49
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_130641225
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 22:25 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Er zijn vele scenario's mogelijk.
Vandaar maar even afwachten wat de VN zegt.
En natuurlijk de bewijzen afwachten.
Bewijzen die er niet zijn. het is allemaal opgezet spel. Assad heeft geen chemische wapens gebruikt. De rebellen hebben dat waarschijnlijk gedaan. En waarschijnlijk steunt Amerika de rebbelen met wapens.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 17:25:37 #50
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_130641488
quote:
Dit is wat de Amerikaanse Minister van Buitenlandse Zaken, John Kerry, verklaarde op de Amerikaanse televisie.

"Het simpele feit dát er chemische wapens zijn gebruikt is voor ons voldoende reden om aan te vallen"

Dit en meer is te horen in de onderstaande video waarin Alex Jones een gesprek heeft met Dr. Jerome Corsi.

Dr. Jerome Corsi, afgestudeerd aan de Harvard Universiteit in Politicologie, adviseur tot in de hoogste kringen van de Amerikaanse nationale veiligheid en regelmatig auteur van diverse artikelen op de website World Net Daily. Het artikel van Dr. Corsi, dat enkele dagen geleden verscheen op deze website, stelde dat niet de Syrische overheid, maar de rebellen verantwoordelijk waren voor de chemische aanval.

Na onderzoek in de Arabische wereld waar getuige na getuige naar voren komt, lijkt er volgens Corsi weinig twijfel te bestaan dat de (door het Westen gefinancierde) rebellen verantwoordelijk zijn voor de chemische aanval. Dit wordt eveneens ondersteund door talloze videoclips die inmiddels zijn opgedoken waaruit duidelijk blijkt dat de rebellen de gastanks, gevuld met waarschijnlijk Sarin zenuwgas, afvuren. Daarnaast zijn er natuurlijk nog de diverse opslagplaatsen die inmiddels zijn ontdekt. En niet te vergeten de VN die in de eindcoclusie van hun onderzoek tot de slotsom kwam dat in íeder geval het niet de regeringstroepen waren geweest die een gifgasaanval hadden gepleegd.

Dr. Jerome Corsi is ervan overtuigd dat als de regering van Obama dan toch uiteindelijk besluit om op basis van totaal geen bewijs de aanval op Syrië in te zetten, dit onherroepelijk zal leiden tot de Derde Wereldoorlog. Omdat volgens Corsi noch Rusland, noch China aan de kant zal blijven staan toekijken.

Corsi is erg bezorgd en zegt dat dit een angstaanjagend moment is in de geschiedenis van Amerika en de wereld. Alex Jones reageert in zoverre verbaasd, dat hij zegt Dr. Corsi nog nooit zo meegemaakt te hebben in de tien jaar dat hij hem nu regelmatig interviewt. Deze reageert daarop door te zeggen dat hij de situatie nu zodanig ernstig vindt, dat deze is te vergelijken met de Cuba crisis uit 1962 toen de wereld op de rand stond van een nucleaire oorlog.

Toen in 2003 George Bush luidkeels de leugen rondbazuinde dat Sadam Hoessein beschikte over massavernietigingswapens, stonden Barack Obama en John Kerry vooraan om te vertellen dat dit allemaal leugens waren. Nu doen deze twee exáct hetzelfde.

De niet al te vrolijke eindconclusie van Corsi is dan ook dat de regering van Obama al te ver is gegaan om zich nog met enig fatsoen terug te kunnen trekken, dat ze dus zullen aanvallen en dat we derhalve aan de vooravond van de Derde Wereldoorlog staan.

Of Corsi met zijn pessimistische voorspelling gelijk gaat krijgen, is uiteraard de vraag. Zoals wij al eerder schreven is er ook een kans dat Rusland eieren voor zijn geld zal kiezen en daarmee in zal gaan op de chantagevoorstellen van Saoedie Arabië.

China alleen zal waarschijnlijk niets doen, alhoewel daar de laatste dagen diverse vreemde manoeuvres met satellieten zijn waargenomen.

Dan blijft over Iran. “The wildcard in the pack”. Onberekenbaar en zeker in staat om door emoties te worden meegesleurd. Misschien is het júist wel de bedoeling dat door het aanvallen van Syrië, Iran zodanig wordt geprovoceerd dat ze zich niet kunnen beheersen en Amerikaanse schepen zullen aanvallen.

Dan heeft de elite (waaronder Israël) precies waar ze al langere tijd op uit zijn, het aanvallen van Iran.

Bron:

Infowars
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')