Wat jij er van vindt is niet rullevantquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:20 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vind de informatie die in dit topic langskomt een tikkeltje random.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Je onderschat Roemeniëquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:21 schreef TLC het volgende:
Je wilt me toch niet zeggen dat anno 2013 Nederlandse clubs uitgeschakeld worden door ploegskes uit het groothertogdom Luxemburg en Roemenie ???
scheidsrechter zal ook denken dat het niks uit maakt, vitesse kan niksquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Geef die dakhaas eens rood voor tijdrekken
ze werden toch 3e?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:22 schreef Adames het volgende:
[..]
een Steau kan ik begrijpen, maar toch niet de 8e ploeg van Roemenie
geen idee, maar wil toch wat zeggen dat het de derde ploeg van Roemenie is. Een land waar spelers naar toe gaan die niet goed genoeg zijn voor Heerenveen of NEC.quote:
Tja Vitesse....quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:23 schreef Crimyclown het volgende:
Als ze zo spelen is EL ook best kansloos mochten we wel doorgaan.
Petrolul is Petrolul.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:25 schreef Smoofie het volgende:
Wtf ? Ik kom thuis en zie Vitesse 0-1 achterHoe de neuk
Kan Peter Bosz er wat aan doen dat zijn selectie zo matig isquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:25 schreef Evertjan het volgende:
schande voor het Nederlandse voetbal net zoals Utrecht tegen die Luxemburgse slagers en bakkers. Heel het jaar roepen in de media dat je Europees voetbal wilt spelen en dan sneuvelen in de voorronde
En van dat soort pauper clubs.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:25 schreef Evertjan het volgende:
schande voor het Nederlandse voetbal net zoals Utrecht tegen die Luxemburgse slagers en bakkers. Heel het jaar roepen in de media dat je Europees voetbal wilt spelen en dan sneuvelen in de voorronde
Petrolul scoorde.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:25 schreef Smoofie het volgende:
Wtf ? Ik kom thuis en zie Vitesse 0-1 achterHoe de neuk
Financial fairplayquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan Peter Bosz er wat aan doen dat zijn selectie zo matig is
dat zeg ik toch ook nietquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan Peter Bosz er wat aan doen dat zijn selectie zo matig is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |