Ik noem Wii U geen next-genquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:52 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Maar ik denk dat de wiiU versies een slechte port zullen zijn. Ik heb ac3 op wiiU en ps3. De ps3 is duidelijk beter.
Zo doe ik het ook. Laat Fifa en Cod: Ghosts dus aanvankelijk liggen en wacht op de PS4-versie. Met GTA weet ik het nog niet omdat de next-gen versie nog niet aangekondigd is.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:50 schreef Pheno het volgende:
Alles wat next-gen is, koop ik next-gen. Ik blijf de uitgevers niet spekken
Ik wil COD niet bashen maar waarom koop je die? Denk dat je die beter helemaal kan laten liggen en gewoon voor wat anders gedaan, ze komen ieder jaar met dezelfde gerecyclede troep aanzetten. Als je het een leuk spel vindt hou ik je niet tegen, maar ik heb alleen BO2 gespeeld en ben nu al uitgekeken op de hele COD reeks.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:51 schreef Bolters het volgende:
[..]
Zo doe ik het ook. Laat Fifa en Cod: Ghosts dus aanvankelijk liggen en wacht op de PS4-versie. Met GTA weet ik het nog niet omdat de next-gen versie nog niet aangekondigd is.
Bizar.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik wil COD niet bashen maar waarom koop je die? Denk dat je die beter helemaal kan laten liggen en gewoon voor wat anders gedaan, ze komen ieder jaar met dezelfde gerecyclede troep aanzetten. Als je het een leuk spel vindt hou ik je niet tegen, maar ik heb alleen BO2 gespeeld en ben nu al uitgekeken op de hele COD reeks.
Kan even duren volgens mij. En check je spamfolders enzulksquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:13 schreef Ties02 het volgende:
Omg was m'n wachtwoord vergeten van een account heb ik op die shit gedrukt maar ik krijg maar geen mail
Man ik moet hier nog zoveel van spelenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:23 schreef Ixnay het volgende:
Wat een gamejaar voor een PS3 eigenaar:
Ni No Kuni
Tomb Raider
Sly Cooper
Bioshock: Infinite
Grid 2
Remember Me
The Last Of Us
En we krijgen nog:
Grand Theft Auto V
Rayman Legends
Beyond: Two Souls
Kingdom Hearts HD
Watch Dogs
Assassins Creed 4: Black Flag
Final Fantasy X/X-2 HD
Southpark: The Stick Of Truth
Castlevania: Lords Of Shadow 2
Je houdt het bijna niet bij. Voorlopig heb ik geen PS4 nodig.
Online pass bestaat niet meer, je kan gewoon gratis online spelen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Man ik moet hier nog zoveel van spelen![]()
Trouwens ik had een online pass bij mijn disc voor BF 3 maar dat PSN account is er niet meer want het email adres wat ik ervoor gebruikte heb ik verwijderd
Ik neem aan dat ik niks meer met die code kan toch? Al met een ander account geprobeerd maar lukte het dus niet mee.
Waar ben je? Eens kijken of ik je kan inhalen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:54 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Tales of Xillia Day 1 Edition komt morgen binnen.
Jawel. Voor een RPG zou dat betekenen een wereld 2x zo groot met dezelfde graphics.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:22 schreef Poit het volgende:
[..]
En die simpele reden slaat nergens op.
Ik mag jou welquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:23 schreef Ixnay het volgende:
Wat een gamejaar voor een PS3 eigenaar:
Ni No Kuni CHECK
Tomb Raider CHECK
Sly Cooper CHECK
Bioshock: Infinite CHECK
Grid 2
Remember Me CHECK
The Last Of Us CHECK
Je hebt geen code meer nodigquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Man ik moet hier nog zoveel van spelen![]()
Trouwens ik had een online pass bij mijn disc voor BF 3 maar dat PSN account is er niet meer want het email adres wat ik ervoor gebruikte heb ik verwijderd
Ik neem aan dat ik niks meer met die code kan toch? Al met een ander account geprobeerd maar lukte het dus niet mee.
Ik heb juist het tegenovergestelde. Ik ben het wel met je eens hoor, dat COD eigenlijk ieder jaar vrijwel dezelfde game is. Maar die game bevalt me uitstekend en ik steek er samen met FIFA de meeste uren in. Hou nu eenmaal van online games die je tegen anderen kunt spelen. Ieder potje is weer anders, ondanks dat het principe achter de game wel constant hetzelfde is ja.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik wil COD niet bashen maar waarom koop je die? Denk dat je die beter helemaal kan laten liggen en gewoon voor wat anders gedaan, ze komen ieder jaar met dezelfde gerecyclede troep aanzetten. Als je het een leuk spel vindt hou ik je niet tegen, maar ik heb alleen BO2 gespeeld en ben nu al uitgekeken op de hele COD reeks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |