abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130624589
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 08:25 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dan nog, het is gratis, dus gewoon proberen :P het is bij ACIII een love or hate verhaal. Ik vind het tof, maar in de crew is niet iedereen er mee eens. Ruzie, alles.
Dan ben jij een journalist de rest gebruikers. Op Metacritic krijgt hij ook een 8 vs een 6
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 08:36:28 #252
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_130624611
Ik vind AC3 in vergelijking met Brotherhood vooral een stuk minder omdat ik geen zin heb ik die gigantische freeroaming stukken. Lekker in Rome rondstruinen is voor mij leuker dan door dat uitgebreide bos, en lui aan het werk zetten voor hout, en weet ik wat allemaal. Allemaal randzaken die me totaal niet boeien maar niet onvermijdelijk zijn.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_130624624
Ik ben een gebrruiker die erover schrijft. En nee, geen snoepreisjes gehad, die krijgen wij niet :( :+
Lekker jagen en over takken heen rennen. Ik had het zo gehad met Ezio.

Benieuwd dan ook wat ACIV op PS4 gaat doen.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_130624653
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 08:36 schreef boem-dikkie het volgende:
n lui aan het werk zetten voor hout,
Smaken verschillen. Het is een stuk wat juist door veel users nog wel werd gewaardeerd. Misschien ook omdat die missies in een vrij klein stuk waren en je travel tijd beperkt.

En je hoefde natuurlijk niet te freeroamen bij AC3. Je kan juist veel meer fasttravel. Je hoeft nauwelijks te lopen. Alleen als je alles wilt halen uit alle uithoeken wat betreft collectibles.

Voor mij is Brotherhood echt de slechste.
pi_130624665
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 08:37 schreef Pheno het volgende:
Ik ben een gebrruiker die erover schrijft. En nee, geen snoepreisjes gehad, die krijgen wij niet :( :+

Ik ga hem vermoedelijk wle halen (in de uitverkoop?). Maar die boten missies konden me zo niet boeien in AC3
pi_130624708
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 08:37 schreef Pheno het volgende:

Jullie op eigen kosten naar E3 e.d.?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_130624797
quote:
11s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 08:43 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Jullie op eigen kosten naar E3 e.d.?
TGS en E3 is een keer betaald, op de E3 waren we er met vijf man. De laatste twee keer ben ik op eigen kosten naar de E3 gegaan, samen met StefanW. Gamescom wordt wel betaald, dat kost relatief geen drol. FOK!ers hebben een hekel aan banners en dergelijke, maar hebben geen idee dat wij juist dat geld zouden gebruiken voor content, niet voor het fictieve derde zwembad van Danny :P

TGS dit jaar zit er bv niet in: zelf ga ik eens niet naar Japan :P PAX, Euro Expo etc, doen we niet, dat is me te duur om meerdere keren mijn eigen reis in een jaar te bekostigen. Ik denk dat de rest van de crew (meeste zijn student) daar ook geen geld aan gaan uitgeven. Plus dat ik geen onbeperkt aantal vrije dagen heb, getrouwd ben en zij het ook niet tof gaat vinden als ik al mijn vakantiedagen en -geld eraan spendeer :P
pi_130624809
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 08:40 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ik ga hem vermoedelijk wle halen (in de uitverkoop?). Maar die boten missies konden me zo niet boeien in AC3
De zeeslagen vond ik ook maar zo zo, maar misschien zijn ze nu beter uitgewerkt. Watch Dogs gaat er toch als eerst in.
pi_130624848
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 08:49 schreef Pheno het volgende:

[..]

TGS en E3 is een keer betaald, op de E3 waren we er met vijf man. De laatste twee keer ben ik op eigen kosten naar de E3 gegaan, samen met StefanW. Gamescom wordt wel betaald, dat kost relatief geen drol. FOK!ers hebben een hekel aan banners en dergelijke, maar hebben geen idee dat wij juist dat geld zouden gebruiken voor content, niet voor het fictieve derde zwembad van Danny :P

TGS dit jaar zit er bv niet in: zelf ga ik eens niet naar Japan :P PAX, Euro Expo etc, doen we niet, dat is me te duur om meerdere keren mijn eigen reis in een jaar te bekostigen. Ik denk dat de rest van de crew (meeste zijn student) daar ook geen geld aan gaan uitgeven. Plus dat ik geen onbeperkt aantal vrije dagen heb, getrouwd ben en zij het ook niet tof gaat vinden als ik al mijn vakantiedagen en -geld eraan spendeer :P
Wel tof dat jullie er dan zoveel tijd, moeite en in de meeste gevallen geld in steken ^O^
Mag ook wel eens gezegd worden :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_130624870
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 08:50 schreef Pheno het volgende:

[..]

De zeeslagen vond ik ook maar zo zo, maar misschien zijn ze nu beter uitgewerkt. Watch Dogs gaat er toch als eerst in.
WD zeker *O* Daarom AC4 waarschijnlijk budget
pi_130625546
Ik vond ac wel gaan, alleen de zeemissies waren tergend. Daarom koop ik ac4 niet met launch. Komen zat andere leuke spellen aan :D
pi_130642909
quote:
There was no mention on Gaikai’s services in the conference, can you give us an update on when that will roll out?
Yeah sure and I’ll tell you why is wasn’t touched upon last night. So the plan is to begin with North America next year and the plan is to provide a streaming service that will allow for PS3 content initially to be streamed to firstly PS4 then PS Vita and then PS3.

And so that will happen in 2014 in North America initially. Now, and I touched upon these issues of broadband in Europe during the presentation – Europe is of course on the roadmap for that service to be deployed at some point in the future, but for reasons outside of our control we don’t yet have a timeline for it. So at a show which is now pretty global in its reach but primarily aimed at a European audience, we didn’t really want to start talking about the virtues of this great cloud-based service without knowing exactly when it’ll come to Europe.

http://www.edge-online.co(...)aystations-jim-ryan/
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_130644230
FF13: Het heeft me 20 uur spelen en 25x proberen gekost(van de bijna 75 uur totale speeltijd op dit moment),maar ik heb net uiteindelijk Bahamut verslagen. _O-

Dankzij deze gids,heeft het me maar 1:56(m:s) geduurd. Kan nu Bahamut als Eidolon/gestalt mode gebruiken :9 *O*

Nog 2 Eidolons te gaan :P
pi_130650719
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_130657796
Heb even een vraagje. Heb net Jak & Daxter Trilogy voor de PS3 gedownload, maar in mijn PS home screen heb ik nu alleen The Precursor Legacy en deeltje 3. Waar kan ik deeltje 2 dan vinden? :P
pi_130658934
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 23:31 schreef Bolters het volgende:
Heb even een vraagje. Heb net Jak & Daxter Trilogy voor de PS3 gedownload, maar in mijn PS home screen heb ik nu alleen The Precursor Legacy en deeltje 3. Waar kan ik deeltje 2 dan vinden? :P
Goed zoeken :P
pi_130664854
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 23:54 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Goed zoeken :P
Herinstallatie heeft gewerkt :P
pi_130676765
Nice, net de Collector's edition van Killzone 3 voor ¤5 gekocht op de Jaarmarkt hier. Content code werkte nog gewoon enzo. Mooie game en als het goed bevalt koop ik Killzone op de PS4 ook.
  Donald Duck held zaterdag 31 augustus 2013 @ 18:43:56 #269
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_130678002
Zo, vandaag ook een PS3 gekocht. Het 12gig flash model, ik gooi er zelf wel een HDD in.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_130678218
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 18:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Zo, vandaag ook een PS3 gekocht. Het 12gig flash model, ik gooi er zelf wel een HDD in.
Gaaf! Laat je de PS4 de komende tijd voor wat het is? Of ga je die ook halen?
pi_130678351
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 17:58 schreef bakacakes het volgende:
Nice, net de Collector's edition van Killzone 3 voor ¤5 gekocht op de Jaarmarkt hier. Content code werkte nog gewoon enzo. Mooie game en als het goed bevalt koop ik Killzone op de PS4 ook.
Hopen dat ie goed werkt, mijne start regelmatig niet eens op op loopt na een tijd vast (PS3 Slim)
Narf!
  Donald Duck held zaterdag 31 augustus 2013 @ 19:12:25 #272
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_130678836
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 18:50 schreef Bolters het volgende:

[..]

Gaaf! Laat je de PS4 de komende tijd voor wat het is? Of ga je die ook halen?
Uiteindelijk zeer waarschijnlijk wel, maar da's een plan voor de iets langere termijn. De PS3 heeft nu natuurlijk een enorme bibliotheek aan toffe games opgebouwd, daar kan ik me voorlopig wel mee vermaken.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 19:17:58 #273
314680 LDS
El-Dee-Es
pi_130679015
Nu bezig met Rayman Legends! Wat een heerlijk game, puur genieten en pure kunst _O_ _O_
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
pi_130679247
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 18:55 schreef Sickert het volgende:

[..]

Hopen dat ie goed werkt, mijne start regelmatig niet eens op op loopt na een tijd vast (PS3 Slim)
Single player werkt als een trein, ziet er ook zeer tof uit. Heb nu de map packs gedownload en ga online proberen! Heb zelf een Phat (750 GB)

Is het de enige game waar je problemen mee hebt?
pi_130679736
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 19:12 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Uiteindelijk zeer waarschijnlijk wel, maar da's een plan voor de iets langere termijn. De PS3 heeft nu natuurlijk een enorme bibliotheek aan toffe games opgebouwd, daar kan ik me voorlopig wel mee vermaken.
Wel tof; je hoort het niet heel vaak dat iemand nu nog een PS3 koopt. En je hebt helemaal gelijk; er is een shitload aan (hele) toffe games beschikbaar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')