SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The more complex the mind, the greater the need for the simplicity of play.
2 flessen rosé :$quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:29 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Daar heb je wel aardig wat voor nodig hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
+1quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:26 schreef rival het volgende: [..] met iemand samen lekker chillen op de bank de hele nacht kan het ook erg leuk bij zijn
![]()
Mensen die met mij chillen op de bankquote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:26 schreef rival het volgende:
[..]
met iemand samen lekker chillen op de bank de hele nacht kan het ook erg leuk bij zijn
Jij hebt geen middelquote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal jou eens hallucineren.
;squote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mensen die met mij chillen op de bank
Tuurlijk heb ik wel een middel.quote:
Afwasmiddelquote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik wel een middel.
Anders zou ik er maar raar uit zien, zo zonder middel.
Geloof ik.. Maar zolang ik er nog een beetje rillerig voor ben, ga ik het toch maar niet proberenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, het kan fout gaan. Maar het kan ook erg tof zijn.
Ik denk dat het niet zo goed is voor je om afwasmiddel door je neus te jagen.quote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:37 schreef Faxie het volgende:
Ik heb een Legodoos gehaald in een opwelling vandaag
Zag 'm al eerder, maar toch niet gedaan want 200,- maar nu zag ik 'm ergens anders voor 160,-
Kon me niet inhouden
Volkswagenbus?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:37 schreef Faxie het volgende:
Zag 'm al eerder, maar toch niet gedaan want 200,- maar nu zag ik 'm ergens anders voor 160,-
Kon me niet inhouden
Alsnog lijkt t me beter dan krokodilquote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet zo goed is voor je om afwasmiddel door je neus te jagen.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:37 schreef Faxie het volgende:
Kon me niet inhouden
Welke?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:37 schreef Faxie het volgende:
Kon me niet inhouden
Dan moet je geen mdma nemen, neequote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou zelf trouwens niet zo snel verdovende/hallucinerende middelen nemen omdat ik vrees voor wat voor dingen ik ga zeggen.
Mijn liefde voor mensen verklaren enzo.
Haha, lang geleden dat ik dat heb gehoord.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alsnog lijkt t me beter dan krokodil
In Russia, drugs consume youquote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha, lang geleden dat ik dat heb gehoord.
Rare Russen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |