SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The more complex the mind, the greater the need for the simplicity of play.
2 flessen rosé :$quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:29 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Daar heb je wel aardig wat voor nodig hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
+1quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:26 schreef rival het volgende: [..] met iemand samen lekker chillen op de bank de hele nacht kan het ook erg leuk bij zijn
![]()
Mensen die met mij chillen op de bankquote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:26 schreef rival het volgende:
[..]
met iemand samen lekker chillen op de bank de hele nacht kan het ook erg leuk bij zijn
Jij hebt geen middelquote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal jou eens hallucineren.
;squote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mensen die met mij chillen op de bank
Tuurlijk heb ik wel een middel.quote:
Afwasmiddelquote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik wel een middel.
Anders zou ik er maar raar uit zien, zo zonder middel.
Geloof ik.. Maar zolang ik er nog een beetje rillerig voor ben, ga ik het toch maar niet proberenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, het kan fout gaan. Maar het kan ook erg tof zijn.
Ik denk dat het niet zo goed is voor je om afwasmiddel door je neus te jagen.quote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:37 schreef Faxie het volgende:
Ik heb een Legodoos gehaald in een opwelling vandaag
Zag 'm al eerder, maar toch niet gedaan want 200,- maar nu zag ik 'm ergens anders voor 160,-
Kon me niet inhouden
Volkswagenbus?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:37 schreef Faxie het volgende:
Zag 'm al eerder, maar toch niet gedaan want 200,- maar nu zag ik 'm ergens anders voor 160,-
Kon me niet inhouden
Alsnog lijkt t me beter dan krokodilquote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet zo goed is voor je om afwasmiddel door je neus te jagen.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:37 schreef Faxie het volgende:
Kon me niet inhouden
Welke?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:37 schreef Faxie het volgende:
Kon me niet inhouden
Dan moet je geen mdma nemen, neequote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou zelf trouwens niet zo snel verdovende/hallucinerende middelen nemen omdat ik vrees voor wat voor dingen ik ga zeggen.
Mijn liefde voor mensen verklaren enzo.
Haha, lang geleden dat ik dat heb gehoord.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alsnog lijkt t me beter dan krokodil
In Russia, drugs consume youquote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha, lang geleden dat ik dat heb gehoord.
Rare Russen.
Mja, die vermijd ik maar helemaal dan.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan moet je geen mdma nemen, nee
Hoog kusjekroel gehalte
Nja, t voelt srs wel echt geweldig danquote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, die vermijd ik maar helemaal dan.
Emoties tonen![]()
Niks mis met kusjekroel toch?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoog kusjekroel gehalte
Oh, maar die was ook duurder volgens mijquote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die is een stuk goedkoper. .. 80 euro
In Canada, milk comes in bags.quote:
Kan ik niet mee omgaan.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja, t voelt srs wel echt geweldig dan![]()
Sowieso trouwens.. Gewoon pure lobi :$
Nja, zie kaneeltjes post[s]quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:41 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Niks mis met kusjekroel toch?
Eerst wel jaquote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, maar die was ook duurder volgens mij
Gekke Canadezen :$quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In Canada, milk comes in bags.
[..]
Kan ik niet mee omgaan.
Eigenschap van een moeder lijkt me.quote:
Ja, sorry.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gekke Canadezen :$
ZOLDERKAMERAUTIST, VERDOMME
Maar nu ga ik echt eten klaarmaken.. Fucking hongerig, doei![]()
True.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoog kusjekroel gehalte
Volkswagenbusjesquote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:44 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Eigenschap van een moeder lijkt me.
Oh jammer, had wel gedacht dat jij zoiets bij je zou hebben.quote:
Helaas. En m'n laatste wiet heb ik twee weken geleden al opgerooktquote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh jammer, had wel gedacht dat jij zoiets bij je zou hebben.
Die zijn gewoon fucking vet. Dat is wel een doel van mij, zo'n ding kopen voor mijn 30e en dan gaan toeren.quote:
Dat heeft C vast wel.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Helaas. En m'n laatste wiet heb ik twee weken geleden al opgerookt
wit, rood, rose, bruisend, licht bruisend, niet bruisend, Frans, Italiaans, Spaans, Zuid-Afrikaans?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat heeft C vast wel.Ik neem sowieso een fles wijn mee.
Lol, voor vanavond een cabernet sauvignon van 2.99 dus dat is gewoon een aangeschoten wijntje.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wit, rood, rose, bruisend, licht bruisend, niet bruisend, Frans, Italiaans, Spaans, Zuid-Afrikaans?
keuzes keuzes ....
pauperwijnquote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lol, voor vanavond een cabernet sauvignon van 2.99 dus dat is gewoon een aangeschoten wijntje.
Als ik mag kiezen dan Martini Asti of een Merlot van rond de 6/7 euro. Maar de laatste keer dat ik Asti dronk kreeg ik buikpijn omdat ie in een te warme omgeving had gestaan.
Je kan beter met een duurdere wijn beginnen, dan proef je het nog.quote:
Ik heb altijd een fles wijn klaarstaan voor als er een schone deerne langskomtquote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je kan beter met een duurdere wijn beginnen, dan proef je het nog.
Nou, waarom krijg ik geen cadeautje dan. Ik ben godverdomme bijna jarig.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het was dat of een kadootje voor jou
Wanneer ben je jarig?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nou, waarom krijg ik geen cadeautje dan. Ik ben godverdomme bijna jarig.
Wanneer? Dan zal ik iets leuks voor je kopenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nou, waarom krijg ik geen cadeautje dan. Ik ben godverdomme bijna jarig.
Ik kan niet al die verjaardagen onthouden hoorquote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat niet uit je hoofd weten
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:22 schreef Myraela het volgende:
Ik heb wel het hele weekend vrij genomen, dus misschien kan ik wel een avondje met mijn FOK!vriendjes doen.
Er zitten er nog 2 aan te komen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan niet al die verjaardagen onthouden hoor
3quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zitten er nog 2 aan te komen.
Wie wie wie?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zitten er nog 2 aan te komen.
Ik heb altijd zin, dat weet jequote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:22 schreef Myraela het volgende:
Als jullie zin hebben om langs te komen, dan.
Als ik tijd en geld heb, kom ik wel langs.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:22 schreef Myraela het volgende:
Als jullie zin hebben om langs te komen, dan.
Wie nog meer danquote:
Dat is mijn geheimquote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik tijd en geld heb, kom ik wel langs.
Maar dan wel met OV, dus moet weer vroeg weg.
[..]
Wie nog meer dan
[..]
Dat is mijn geheim
ik ben over een maandje ook jarigquote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Wie nog meer dan
[..]
Dat is mijn geheim
Als het lekker weer is kunnen we anders wel een barbecue doen, dan kunnen we al vroeg beginnen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als het lekker weer is kunnen we anders wel een barbecue doen, dan kunnen we al vroeg beginnen.
Is alleen omdat ze zeiden dat het hun verjaardag was, anders.quote:
Maar jij hebt geen boobies.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ben over een maandje ook jarig
Klinkt goed.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als het lekker weer is kunnen we anders wel een barbecue doen, dan kunnen we al vroeg beginnen.
Zondag, denk ik.quote:
Arnhem meetquote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:39 schreef Macrador het volgende:
Zeg Tamashii die mogelijke meet in Arnhem wanneer zou die waarschijnlijk vallen. In de week in het weekend? Komt er veel volk? etc etc
Wie, wie, wie?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Arnhem meet![]()
Dan hoop ik dat een bepaald iemand ook komt
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:40 schreef Myraela het volgende:
De baas zegt zaterdag, zet dus zaterdag 17 augustus in jullie agenda.
Ik ben geen Faxie, dus als er een BBQ is moet iedereen iets meenemen. Als het geen lekker weer is dan maak ik wel wat lekkere dingetjes voor binnen. Iedereen is welkom, behalve psychotische negerinnen ookal is het lastig verdwalen in mijn tuin.
Ik zit inderdaad speciaal voor jou in deze sc.quote:
Fascination?quote:
Je komt anders wel vaak heel toevallig binnen als ik weer iets gepost hebquote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zit inderdaad speciaal voor jou in deze sc.
Dat ben je heul nietquote:
Dat nietquote:
Oja, ik zag zoiets jaquote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die schijnt niet meer beschikbaar te zijn
Misschien komt er nog wel iemandquote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oja, ik zag zoiets ja
Dan blijf QB over?
Ik kom nooit op meetsquote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:53 schreef Fascination het volgende:
Op die meets doet iedereen elkaar toch?
Op de meets waar ik ben geweest niet! Die waren wel niet van FOK!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:53 schreef Fascination het volgende:
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:53 schreef Fascination het volgende:
Je hebt je mond vol nu?quote:
Vertel hoe was je laatste meet/orgie?quote:
Laatste meet.... ow dan moet ik even denken...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vertel hoe was je laatste meet/orgie?
Mijn laatste meet was van het 2535 topic vorige week zaterdagquote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Laatste meet.... ow dan moet ik even denken...
Dat was uhm... de housewarming van Twi en Myr volgens mij. Of was Arnhem daarna nog? ...
Pff nouja te lang geleden dus
Mijn volgende meet is de 17e...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn laatste meet was van het 2535 topic vorige week zaterdag
Als er een psychotische negerin komt, blijf ik thuis.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:40 schreef Myraela het volgende:
De baas zegt zaterdag, zet dus zaterdag 17 augustus in jullie agenda.
Ik ben geen Faxie, dus als er een BBQ is moet iedereen iets meenemen. Als het geen lekker weer is dan maak ik wel wat lekkere dingetjes voor binnen. Iedereen is welkom, behalve psychotische negerinnen ookal is het lastig verdwalen in mijn tuin.
Fappen?quote:
Ik noem het bijna altijd een meet, maar eigenlijk komen altijd dezelfde mensen standaard. Dus eigenlijk is er weinig "meet" meer aan.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:06 schreef Macrador het volgende:
Wanneer vervaagt de grens tussen meet en feestje/afspreken eigenlijk?
Ja.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:53 schreef Fascination het volgende:
Wie heb jij allemaal onder handen genomen?quote:
Myr, Twi, Heloef, Muhahaha, Faxie, Fera, C_M en WT.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wie heb jij allemaal onder handen genomen?
Jammer, genoeg andere meets die nog komenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mijn volgende meet is de 17e...
FUCK! Myr d'r verjaardag
Wakeboarden gaat niet door dus...
Vuile sletquote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Myr, Twi, Heloef, Muhahaha, Faxie, Fera, C_M en WT.
Tijdens een meetquote:
Als je wilt wakeboarden mag dat ook wel hoor.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mijn volgende meet is de 17e...
FUCK! Myr d'r verjaardag
Wakeboarden gaat niet door dus...
Even opnemen in dat ene lijstje.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welk lijstje?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Even opnemen in dat ene lijstje.
Lijkt wel een bangalijstje...quote:
Daar sta ik nietquote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:20 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Lijkt wel een bangalijstje...
Zonder broek maar verder danquote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:22 schreef Chowi het volgende:
Ik ben mijn favoriete broek kwijt. Huilen geblazen.
Oh dat lijstjequote:
Kan niet, ik krijg zo bezoek. Ik weet niet of ze het op prijs stellen als ik dat zomaar ongevraagd doe.quote:
Is het Dqud die op bezoek komt?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Kan niet, ik krijg zo bezoek. Ik weet niet of ze het op prijs stellen als ik dat zomaar ongevraagd doe.
Vast welquote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Kan niet, ik krijg zo bezoek. Ik weet niet of ze het op prijs stellen als ik dat zomaar ongevraagd doe.
Bestaat dat nog? Kunt u een linkje naar het desbetreffende topic aanleveren, tevens, alsmede?quote:
Nee, bestaat al lang niet meer.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Bestaat dat nog? Kunt u een linkje naar het desbetreffende topic aanleveren, tevens, alsmede?
Ik vind dat echt zo'n briljant ding hahaquote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:34 schreef twi het volgende:
ONZ / boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" deel 25
Broeken, hoe kun je nou zonder.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:33 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb geen broeken
Ja nog ergens een diep donker stapeltje 'als ik ooit mijn huis ga verven is een oude broek wel handig'
Dank je, twi.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:34 schreef twi het volgende:
Zouden al die namen die naar Sunchaser wijzen niet gewoon een grap zijn?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:34 schreef twi het volgende:
veel jurkjes kopenquote:
Exact wat ik me ook afvroeg.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zouden al die namen die naar Sunchaser wijzen niet gewoon een grap zijn?
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Och ermquote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je, twi.
Mijn hart breekt weer.
Ik zou echt niet alleen maar in jurkjes kunnen lopen. Jeans zijn heerlijk.quote:
Nou het was een mooie mogelijkheid om bepaalde kitesurftricks te oefenen zonder de kitequote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je wilt wakeboarden mag dat ook wel hoor.
Ik heb 'm gevonden, hij hangt in mijn kastquote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:22 schreef Chowi het volgende:
Ik ben mijn favoriete broek kwijt. Huilen geblazen.
ik heb ook geen sneakersquote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou echt niet alleen maar in jurkjes kunnen lopen. Jeans zijn heerlijk.Daarbij passen er meestal geen sneakers onder jurkjes.
Sneakers? Stiletto's FTW!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou echt niet alleen maar in jurkjes kunnen lopen. Jeans zijn heerlijk.Daarbij passen er meestal geen sneakers onder jurkjes.
Ik weet niet, maar als kaneel ook niet zeker is, dan kunnen we misschien beter sowieso een andere keer doen. Anders zitten we straks met z'n 3'en. Niet dat ik dat niet gezellig zou vinden hoor.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou het was een mooie mogelijkheid om bepaalde kitesurftricks te oefenen zonder de kite![]()
En natuurlijk om dikke indruk te maken op de vrouwtjes![]()
Vanaf hoelaat is je smulfeestje?Misschien kan ik het wel combineren
Maar welke doos lego heb je nu gekocht?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee hoor gekkie
Even een nieuwe accu in Rexje gegooid
En in de winter dan?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb ook geen sneakers
maar dat vind ik wel jammer ja
maar om nou een broek te kopen zodat ik sneakers kan kopen ging een beetje ver
Nodig ook andere leuke mensen uit danquote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar als kaneel ook niet zeker is, dan kunnen we misschien beter sowieso een andere keer doen. Anders zitten we straks met z'n 3'en. Niet dat ik dat niet gezellig zou vinden hoor.
Jij hebt toch wel veel meer vriendjes?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar als kaneel ook niet zeker is, dan kunnen we misschien beter sowieso een andere keer doen. Anders zitten we straks met z'n 3'en. Niet dat ik dat niet gezellig zou vinden hoor.
De nieuwe Technic kraan, had ik al gezegd hoorquote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar welke doos lego heb je nu gekocht?
Dat heb ik dan gemist.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
De nieuwe Technic kraan, had ik al gezegd hoor
pantys, maillots en leggingsquote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
En in de winter dan?
Overigens draag ik wel gewoon sneakers onder sommige jurkjes die ik heb hoor. Hekel aan andere schoenen, tenzij echte hoge hakken, maar daar kan ik niet goed op lopen.
Pfoe, ehm.. 4/5 uurtjes denk ik.. Dramatische terugwegquote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:58 schreef Macrador het volgende:
[..]
In hoeveel tijden allemaal voor jezelf of al delend?
Maar jullie zijn de basis. Jewait.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij hebt toch wel veel meer vriendjes?
Waarom die "quote:
Ik zit al een lijstje te maken met mensen voor een housewarming.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar jullie zijn de basis. Jewait.
Is er drank? Dan is het zo volquote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zit al een lijstje te maken met mensen voor een housewarming.
Moeilijk wel.
Myraela en twi?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zit al een lijstje te maken met mensen voor een housewarming.
Moeilijk wel.
C_Mquote:
Er is wat drank. Maar ze moeten komen omdat het leuk is, niet voor drankquote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:51 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Is er drank? Dan is het zo vol
Jullie staan, uiteraard, op 1 en 2.quote:
Zijn al die Fok!ers IRL allemaal zo leuk? Wow.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is wat drank. Maar ze moeten komen omdat het leuk is, niet voor drank
Een groep FOK!kers is erg leuk, ja.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:55 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Zijn al die Fok!ers IRL allemaal zo leuk? Wow.
Sorry, wat?quote:
Het is al weer op.quote:
Ik zag je in dat Boe-lijstje staan.quote:
En sta jij er in?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zag je in dat Boe-lijstje staan.
Ik zou willen zeggen het zal wel vooral de drank erbij zijn geweest, maar toen ik vorige 6 jointjes achter elkaar deed in ongeveer zo een tijd was ik ook totaal lam en niet echt fijn lam.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Pfoe, ehm.. 4/5 uurtjes denk ik.. Dramatische terugweg
Maar oh, wat is het achteraf leuk.. Spacen to tha max in de trein
Geen idee zelf kopenquote:
Wij zijn niet eng.... Nou oke.. de meeste nietquote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:24 schreef Macrador het volgende:
Ik hoop dat ik durf te praten als ik jullie durf te meeten.
Het was daar gezelliger dan in de woonkamerquote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:24 schreef rival het volgende:
[..]
jij staat de hele avond met huppel in de keuken
2 vrouwen in de keukenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:24 schreef rival het volgende:
[..]
jij staat de hele avond met huppel in de keuken
Op zich denk ik dat ik me gewoon ga gedragen zoals bij mijn andere meets. Alleen zijn FOK! mensen me nog onbekend en even weer wat spannend.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:24 schreef rival het volgende:
[..]
Wij zijn niet eng.... Nou oke.. de meeste niet
Zal toch wel?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:24 schreef Macrador het volgende:
Ik hoop dat ik durf te praten als ik jullie durf te meeten.
Ook dan kan je gewoon weg...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:26 schreef Macrador het volgende:
[..]
Op zich denk ik dat ik me gewoon ga gedragen zoals bij mijn andere meets. Alleen zijn FOK! mensen me nog onbekend en even weer wat spannend.
1 op 1 vind ik veel erger want dan kan je niet zo makkelijk weg of kan je niet met iemand anders praten als het niet loopt.
Ja das nastyquote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:27 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik niet zo gemakkelijk :p Ik slaap er meestal ook want ik kom dan uit België.
Internationaal reizen met ov is altijd ruk.quote:
Er zijn ergere dingen hoor, ik weet niet zo snel wat maar er zijn ergere dingenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:29 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad ook niet uit Belgie willen komen
Het is vorige zomer wel perfect gegaan. Ik ging met de rugzak rond in Nederland. Eindhoven, Tilburg, Rotterdam, Leiden, Utrecht, Zaandam, Zwolle, Groningen en Maastricht en 5 daarvan had ik nog niet gezien.quote:
Ik wil best in België komen hoorquote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:29 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad ook niet uit Belgie willen komen
Ik vind groepen " lastiger" dan 1 op 1.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:26 schreef Macrador het volgende:
[..]
Op zich denk ik dat ik me gewoon ga gedragen zoals bij mijn andere meets. Alleen zijn FOK! mensen me nog onbekend en even weer wat spannend.
1 op 1 vind ik veel erger want dan kan je niet zo makkelijk weg of kan je niet met iemand anders praten als het niet loopt.
Over ergens komen ben ik ook niet zo kritisch.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil best in België komen hoor
Hoe dichter bij Dordt...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er zijn ergere dingen hoor, ik weet niet zo snel wat maar er zijn ergere dingen
T was ook totaal niet fijn, neequote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:18 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik zou willen zeggen het zal wel vooral de drank erbij zijn geweest, maar toen ik vorige 6 jointjes achter elkaar deed in ongeveer zo een tijd was ik ook totaal lam en niet echt fijn lam.
Een limburgs accent hebben. Dan is Vlaams nog wel zwoel.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er zijn ergere dingen hoor, ik weet niet zo snel wat maar er zijn ergere dingen
Naast een normaal Nederlands accent is Vlaams nog altijd zwoel hoor.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:31 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Een limburgs accent hebben. Dan is Vlaams nog wel zwoel.
Zeker waarquote:
Dat mooie dorp daarquote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:31 schreef Dqod het volgende:
En nu moet ik even weer heen en weer naar t dorp
Maar wie is Belgie dan?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil best in België komen hoor
Ik zal het wel even proberen te onthouden dat je me iets moet vertellen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
T was ook totaal niet fijn, neeMja, achteraf dus wel gigantisch grappig (al zeg ik het zelf
)
Als ik eens een keer zin heb en ik vergeet t niet, vertel ik t je miss nog wel
En nu moet ik even weer heen en weer naar t dorp
Moet je nagaan hoe sexy Brabants klinktquote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:32 schreef Macrador het volgende:
[..]
Naast een normaal Nederlands accent is Vlaams nog altijd zwoel hoor.
Nederlands is het deepthroaten onder de talen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:32 schreef Macrador het volgende:
[..]
Naast een normaal Nederlands accent is Vlaams nog altijd zwoel hoor.
Hou jij zeker wel van he, vuilak.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:33 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Nederlands is het deepthroaten onder de talen.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hou jij zeker wel van he, vuilak.
Bij vrouwen, JA!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:32 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe sexy Brabants klinkt
wie noemt gij hier n vuilak?!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hou jij zeker wel van he, vuilak.
Dacht ik ookquote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow dacht dat het over het aantal vrouwen in de keuken ging.
Ik vind het wel best fijn want ik kom uit Vlaams-Brabant en het klinkt een stuk vertrouwder dan Limburgs of vanuit het Noorden.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:32 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe sexy Brabants klinkt
Zeker en vastquote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:35 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik vind het wel best fijn want ik kom uit Vlaams-Brabant en het klinkt een stuk vertrouwder dan Limburgs of vanuit het Noorden.
Die van mij ook, al ruim een jaar nu.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn langste meets waren wel 1 op 1 meets.
En hij wil maar niet weg hequote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die van mij ook, al ruim een jaar nu.
oh ik drink er best een biertje bij, maar bij zuuuuiiipppeeeuh denk ik wat andersquote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:37 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik hou wel van een speciaalbiertje en een jointje daarna![]()
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die van mij ook, al ruim een jaar nu.
Faxie zei dat ook al.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:37 schreef muhahaha het volgende:
kaneel, mijn smiley werkt niet meer.
Oh ja daar heb je wel een punt!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:38 schreef rival het volgende:
[..]
oh ik drink er best een biertje bij, maar bij zuuuuiiipppeeeuh denk ik wat anders
Prima hoorquote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, die doet het wel.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Faxie zei dat ook al.
Deze doet het wel toch?
Eigenlijk altijd als ik ga zuipen dat ik er ook bij blowquote:
Ik wil alleen maar zeggen dat ik eigenlijk best wel toffe ouders hebquote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit is vragen om een inkoppertje van Huppel
Ja, dat snap ikquote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar zeggen dat ik eigenlijk best wel toffe ouders heb
Vroeger dacht ik altijd dat dat vanzelfsprekend was.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar zeggen dat ik eigenlijk best wel toffe ouders heb
Hertog Janquote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:46 schreef Macrador het volgende:
[..]
Okay gelukkig geen Heineken of Bavaria
Die kan je echt niet in 1 zin noemen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:46 schreef Macrador het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is niet mijn keuzequote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:46 schreef Macrador het volgende:
[..]
Hahaha wat liefquote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:44 schreef rival het volgende:
[..]
Eigenlijk altijd als ik ga zuipen dat ik er ook bij blow
Maar vanavond even niet, morgen vroeg op voor de tandarts en dan naar de rdw.
Ik denk dat ik mijn tandarts daar wel een dienst mee bewijs
ow jeetje hier ook al biersnobs?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:07 schreef Macrador het volgende:
Rochefort 10, Sint bernartus 12, Gulden Draak quadrupple 9000, cuvée van de keizer blauw, Malheur 12, Kasteelbier Donker, Chimay Blauw, Achel, Westmalle, Cuvée Delphine, Malheur Brut.
Dat zijn lekker biertjes
Vrij opgevoed,quote:
U bent Westvleteren vergeten!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:07 schreef Macrador het volgende:
Rochefort 10, Sint bernartus 12, Gulden Draak quadrupple 9000, cuvée van de keizer blauw, Malheur 12, Kasteelbier Donker, Chimay Blauw, Achel, Westmalle, Cuvée Delphine, Malheur Brut.
Dat zijn lekker biertjes
Nee hoor.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow jeetje hier ook al biersnobs?
Nee hoor. Wel liefhebber. Zaterdag weer naar NAC, krijg je Bahvaria...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit mogen drinken!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:14 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
U bent Westvleteren vergeten!
Omdat je graag lekker bier drinkt ben je een biersnob?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee ik word omgeven door biersnobs die zo hun bier door hun glas laten walzen en dan dingen roepen als 'koriander!'quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:27 schreef Macrador het volgende:
[..]
Omdat je graag lekker bier drinkt ben je een biersnob?
Wat heb jij graag?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee ik word omgeven door biersnobs die zo hun bier door hun glas laten walzen en dan dingen roepen als 'koriander!'
en die drinken ook allemaal die biertjes
maar bier is viieeees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |