Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
/carequote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:02 schreef hamerhaaitje het volgende:
als je hem iets sneller had geopend had je topic 2006000 gehad
ik geen eenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Pls. Ken zoveel meiden die met slapen. De een doet dit de ander dat.
Ow wat ben ik tog een gekkie :$ :$quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:04 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
zegt het meisje dat met haar bh aan slaapt ;s
je spoort inderdaad niet nee.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ow wat ben ik tog een gekkie :$ :$
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:06 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
je spoort inderdaad niet nee.
Ik ken er ook geen eenquote:
Herkenbaarquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ken er ook geen een
Als ik thuis kom na een lange werkdag is het eerste kledingstuk dat uit gaat m'n BH! Dat gevoel
Vergelijkbaar met 's avonds je strakke lange sokken met elastiekband uittrekken en vervolgens krabbelen over de afdrukken
Dat feelquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ken er ook geen een
Als ik thuis kom na een lange werkdag is het eerste kledingstuk dat uit gaat m'n BH! Dat gevoel
Vergelijkbaar met 's avonds je strakke lange sokken met elastiekband uittrekken en vervolgens krabbelen over de afdrukken
Zo herkenbaarquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ken er ook geen een
Alles wat je op lange duur afknelt doet mij juist pijnquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:11 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat feel![]()
.
Juist als ik zonder bh ga slapen doen m'n tetten pijn 's ochtends
Idd, alleen als je de deur uit gaatquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:14 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zo herkenbaarAls ik de hele dag thuis zit trek ik er niet eens een aan
jij weetquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Idd, alleen als je de deur uit gaat
Ja ik las het wel tussen de regels door.quote:
Jammerquote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja ik las het wel tussen de regels door.![]()
![]()
Geeft niet, jij mag dat.quote:
Heb je ook wel nodig ja met die cup Kquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:10 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ik slaap ook gewoon met bh aan hoor
omdat je gedronken hebtquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:27 schreef Flippiee het volgende:
Waarom help ik mensen in SES die overduidelijk hun eigen huiswerk niet hebben gedaan?
Ja?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:29 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
oh ik had jou laatst verteld van dat meisje toch
smurfentieten hihiquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:29 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Tieten voor het topic
20quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:26 schreef Amarantha het volgende:
Oeh mijn Tumblr loopt steeds beterHeb nu al 20 mensen die hem volgen
karma puntenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:27 schreef Flippiee het volgende:
Waarom help ik mensen in SES die overduidelijk hun eigen huiswerk niet hebben gedaan?
Vind ik best veel aangezien ik verder geen reclame maak op Tumblr (geen link naar mijn Tumblr onder plaatjes enz) en ik ben nog niet zo héél lang bezigquote:
Link naar je tumblr? En reclame maken doe ik ook niet, dat vind ik zo irritantquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vind ik best veel aangezien ik verder geen reclame maak op Tumblr (geen link naar mijn Tumblr onder plaatjes enz) en ik ben nog niet zo héél lang bezig
Staat wel onder al mijn berichtjesquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Link naar je tumblr? En reclame maken doe ik ook niet, dat vind ik zo irritant
wil je ze zien?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Heb je ook wel nodig ja met die cup K
Gewoon blote konten en tieten posten, dan gaat de rest vanzelf.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vind ik best veel aangezien ik verder geen reclame maak op Tumblr (geen link naar mijn Tumblr onder plaatjes enz) en ik ben nog niet zo héél lang bezig
En wiet.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon blote konten en tieten posten, dan gaat de rest vanzelf.
oh ik zat mobielquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Staat wel onder al mijn berichtjes
Respectquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:39 schreef OllieWilliams het volgende:
Zowaar 2 uurtjes gestudeerd vandaag, nu mezelf belonen met een jointje.
Staat op mijn Tumblr dashboard bij 'Submit your slutty confession here' (het is dat ze wel chille plaatjes post).quote:I fucked my grandmothers best friend when I was 15. He was 71. He acted like a 16 year old and looked like a 50 year old.
Ook zulke mensen krijgen gewoon een diplomaquote:Probleemstelling en centrale vraag zijn op veel scholen hetzelfde, maak je daar dus maar niet druk over.
Dat gelovenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:39 schreef Amarantha het volgende:
Nee. Nee. Dit kan niet waar zijn
[..]
Staat op mijn Tumblr dashboard bij 'Submit your slutty confession here' (het is dat ze wel chille plaatjes post).
Studeren in de meest passieve vorm wel, filmpjes kijken op khanacademy en af en toe eens iets noterenquote:
link?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ook zulke mensen krijgen gewoon een diploma
Studeren waarvoor? Het is toch vakantie schatjequote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:39 schreef OllieWilliams het volgende:
Zowaar 2 uurtjes gestudeerd vandaag, nu mezelf belonen met een jointje.
Beetje goedgelovig misschien?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:39 schreef Amarantha het volgende:
Nee. Nee. Dit kan niet waar zijn
[..]
Staat op mijn Tumblr dashboard bij 'Submit your slutty confession here' (het is dat ze wel chille plaatjes post).
In Nederland Rood.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:42 schreef BaasBanaan het volgende:
Welke kleur hoort bij pure chocolade?
roodquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:42 schreef BaasBanaan het volgende:
rozequote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:42 schreef BaasBanaan het volgende:
zwartquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:42 schreef BaasBanaan het volgende:
quote:
Ook de verpakking?quote:
Subway én draadjesvlees?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:44 schreef Moira. het volgende:
Mono heeft Subway gehaald en ik heb draadjesvlees opgezet(hoe huiselijk
)
Alleen de oven van de Subway was kapot dus nu moeten we het in de magnetron doen
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zou bijna vragen of diegene op een inholland school zit
quote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:42 schreef BaasBanaan het volgende:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Tering als je al niet verder komt dan een pva en dat na anderhalf jaarquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:46 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]sommigen komen zich echt pas bij het afstuderen tegen. Ken ook zo'n jongen die nu al anderhalf jaar aan het afstuderen is en nog steeds zijn pva nog niet helemaal rond heeft
Inmiddels heeft de school gezegd dat ie opnieuw moet beginnen
het goede levenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja draadjesvlees is toch pas om 9 uur vanavond klaarEn dit is ons ontbijt
Dat van Typisch is niet in een algemene supermarkt te halen. En de beste baas had het over Nederland. Wellicht is een cursusje Nederlands verstandig.quote:
Luierds.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja draadjesvlees is toch pas om 9 uur vanavond klaarEn dit is ons ontbijt
Hij had het helemaal niet over nederland mutsjequote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat van Typisch is niet in een algemene supermarkt te halen. En de beste baas had het over Nederland. Wellicht is een cursusje Nederlands verstandig.
Herkansingquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:42 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Studeren waarvoor? Het is toch vakantie schatje
O in de war met mijn eigen, eerste, reactie excuusquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:49 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Hij had het helemaal niet over nederland mutsje
jij moet beter lezen
lijfstraffenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
O in de war met mijn eigen, eerste, reactie excuus
Verpakking moet rood zijn. Tony's Chocolonely doet het fout.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:42 schreef BaasBanaan het volgende:
Lol? Blackboard of is het anders bij jullie?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:52 schreef Studeur het volgende:
Universiteit leiden
Als je niet op tijd je wachtwoord wijzigt in de vakantie wordt alle toegang tot online dingen geblokkeerd
Ff die hommo's bellen
oh dearrr godddquote:
En nu kan je je niet inschrijven voor werkgroepen?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:52 schreef Studeur het volgende:
Universiteit leiden
Als je niet op tijd je wachtwoord wijzigt in de vakantie wordt alle toegang tot online dingen geblokkeerd
Nieuw wachtwoord aangevraagd, doet die het ook niet
Ff die hommo's bellen
blackboard ook jaquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:53 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Lol? Blackboard of is het anders bij jullie?
neequote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oh dearrr goddd
[..]
En nu kan je je niet inschrijven voor werkgroepen?
Dank je.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:53 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Verpakking moet rood zijn. Tony's Chocolonely doet het fout.
Oh, volgens mij hoeven wij niks te veranderenquote:
Hij vraagt niks.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Denk eens goed na wat je vraagt.
Ik heb geen ideequote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:20 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Is mur nog in leven? Zo ja, zit hij al achter de tralies of is hij nog los aan het gaan?
Ben dus niet de enigequote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:21 schreef Studeur het volgende:
M'n vader vind dat ik weer eens langs moet komen omdat ik er al een maand niet geweest ben.
Is cool, ik kom wel zn bier opdrinken en zn shag oproken
Aight ik heb al drie weken geen sigaretten meer gerooktquote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:21 schreef Studeur het volgende:
M'n vader vind dat ik weer eens langs moet komen omdat ik er al een maand niet geweest ben.
geeft nietquote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:22 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ze zegt geen hoi terug. Ze vindt je vast niet aardig.
Mijn pa komt juist altijd mijn bier opdrinken/jatten.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:21 schreef Studeur het volgende:
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:22 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ze zegt geen hoi terug. Ze vindt je vast niet aardig.
Oh zo ver was ik nog niet. Kreeg alleen melding van die quote van Studeur. Kan gebeuren.quote:
Tja, geen geld dus ook geen sigs.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:23 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jouw stoppen met roken poging eigenlijk?
geeft ook nietquote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:24 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ze heeft vast een hekel aan je.
quote:
quote:
quote:
ik ben echt grappigquote:
Nietquote:
Daar zijn ouders voor tochquote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:21 schreef Studeur het volgende:
Sony Xperia Z kopenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Alsof ik met mijn laptop onder de douche kan
Moet ik eerst minder onhandig wordenquote:
Want dat valt ook niet op te ruimen ofzoquote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Moet ik eerst minder onhandig worden. Net al een pot suiker over de tafel heen gegooid en een bakje eiwit over het aanrecht geslagen. Moeder helemaal pissig whehehe
He ik ging het meteen opruimenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:41 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Want dat valt ook niet op te ruimen ofzo
Ik zou ook kei pissig worden.
luiequote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:43 schreef hamerhaaitje het volgende:
Vrienden die na het werken standaard naar de appie gaan even whappen zodat je zelf niet hoeft te gaan
ja liever lui dan hoor. winkel op het dorp is om 1 uur al dicht ivm vakantie ( ja i knowquote:
Tering dat is wel heel ernstig. Dan ben ik ook liever luiquote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ja liever lui dan hoor. winkel op het dorp is om 1 uur al dicht ivm vakantie ( ja i know)
eerste beste super is 10 minuutjes fietsen. hij gaat altijd naar de appie en ik ga niet voor een pak sap en wat te eten naar de jumbo fietsen
10 minuutjesquote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ja liever lui dan hoor. winkel op het dorp is om 1 uur al dicht ivm vakantie ( ja i know)
eerste beste super is 10 minuutjes fietsen. hij gaat altijd naar de appie en ik ga niet voor een pak sap en wat te eten naar de jumbo fietsen
Nee dankje, iphonequote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:32 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Sony Xperia Z kopenneem m'n telefoon nu altijd mee onder de douche
Wacht welk trucjequote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
krul heb je nog steeds profijt van dat trucje wat ik je ooit had geleerd, met die menu's?
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
He ik ging het meteen opruimen
Euhquote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:49 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Custom menu's van Activator app
Dat had ik je toen laten zien in lelystadquote:
Omdat moedersquote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:50 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Waarom zou je daar boos om worden
Kan je toch net zo goed 2x homebuttonquote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dat had ik je toen laten zien in lelystad![]()
dat je een aantal apps die je vaak gebruikt in een menu'tje gooit en als je dan omlaag slide dat die tevoorschijn komt
quote:
Ja maar soms loop ik allemaal apps te openen en dan staat bijv twitter 2 pagina's verderop ofzoquote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:54 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Kan je toch net zo goed 2x homebutton
Studeur2?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:54 schreef AldoTheApache het volgende:
geen oude zwart witte nokia hebben
ok. koel joh.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:54 schreef AldoTheApache het volgende:
geen oude zwart witte nokia hebben
Meid.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:55 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja maar soms loop ik allemaal apps te openen en dan staat bijv twitter 2 pagina's verderop ofzo
Waarom heeft ie zulke ogen?quote:
quote:
De midgetversie van Mono riep je dorp om.quote:
zo koel als een kikkerquote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:58 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Wat heeft die kutkikker nou weer met mijn opmerking naar jou te maken?
omg wat.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De midgetversie van Mono riep je dorp om.
Lekker interessant, de mijne is ook kapot.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:59 schreef Unscrewed het volgende:
Hou op over telefoons
Die van mij is kapot en nu heb weer geen telefoon
iPhonequote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:59 schreef Unscrewed het volgende:
Hou op over telefoons
Die van mij is kapot en nu heb weer geen telefoon
Doen ze wel eens in de trein.quote:
wat is je ping nou ;squote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lekker interessant, de mijne is ook kapot.
Gast, weet je hoe kut?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lekker interessant, de mijne is ook kapot.
Ben je nu in Best?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Doen ze wel eens in de trein.
Die ga ik ook nemen volgende maandquote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:00 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb een HTC One X. Een zwarte uiteraard.
Ja.quote:
damnquote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:00 schreef Moira. het volgende:
Stoofvlees opstaan
Riblappen met kruidnagel, ui, bouillon blokjes, pepers, worchester sauce
Rij net Helmond uitquote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:01 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ben je nu in Best?
Of kwam je alleen even langs
Kan je mij dood maken?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die ga ik ook nemen volgende maandAlleen wel een witte.
[..]
Ja.
Ohquote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Rij net Helmond uit. Dat kind faalde.
quote:"Jarren you're so provocative,Annotate"
"Do you have anything to say that's sort of positive?"
Yup: suck a dick, suck a dick, suck a dick
And by the way -- suck a dick
Gohquote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:55 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja maar soms loop ik allemaal apps te openen en dan staat bijv twitter 2 pagina's verderop ofzo
Kom dan. Alsjeblieft.quote:
Waarover?quote:
Genoeg custom theme's voor iDevices hoorquote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:10 schreef Unscrewed het volgende:
Cyanogenmod
iPhones__________________!!!!!!!
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:03 schreef RockNijntje het volgende:
Lol, er zit zo'n jongen in de trein die ik niet kan zien, maar ik hoor aan zijn stem dat zijn haar halflang is en in een scheiding zit.
quote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Cigarillos :pquote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:24 schreef Unscrewed het volgende:
Back. Voor heel even.
Is er tabak of shag voor maar 3-4euro?
Meteen helemaal kappen dan.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:11 schreef Unscrewed het volgende:
Al de hele dag niet gerookt
Heb ook geen sigaretten, dus het is veel makkelijker nu opeens.
Of misschien omdat ik word afgeleid omdat mijn telefoon kapot is...
Net gaan kijken, 4,15eur waren de goedkoopste.quote:
Jouw signaturequote:
Die moet je ook niet inhaleren he, dus krijg je niet eens nicotine van binnen :pquote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:11 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Net gaan kijken, 4,15eur waren de goedkoopste.
Heb maar 3,97
Tot hoelaat is de Lidl open?quote:
8u, die bij ons danquote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
8 uur. maar kan liggen aan vesting hoor.
Dat gaat hem dus niet worden.quote:
Is dat zo goedkoopquote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:47 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
Dat gaat hem dus niet worden.
Dan maar naar de Esso en van de 3,50 L&M shag halen
haha nee ik woon bij mn moeder. bij mn vader ben ik niet voor niets weggegaanquote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:06 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Huh je woonde toch op zolder bij je vader? Of is dat bij je moeder?
Ahquote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:06 schreef Studeur het volgende:
[..]
haha nee ik woon bij mn moeder. bij mn vader ben ik niet voor niets weggegaankom daar zo min mogelijk en als ik er kom is het zuipen want hij is alcoholist
(nouja 1 sixpack per dag)
Gelukkig nietquote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:08 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ahdacht om de een of andere reden dat je ouders nog bij elkaar waren
3,70 blijkbaar voor 25gr.quote:
Fuck youquote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:51 schreef RockNijntje het volgende:
Of is dat een speciale 'oh daar komt die pauper van een Unscrewed weer aan'-editie?
ja ik kom al maar laptop is sloomquote:
Ik ookquote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
ja ik kom al maar laptop is sloomen heb m'n zondagse ouftit op, makeuploos, justoutofbedlook
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:42 schreef Unscrewed het volgende:
Eten.
Tot zo, grote tetten van Krul
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:51 schreef Vaseline_ het volgende:
1,8 gram bubblegum gekregen voor 10 euro, thank you tits.
Weet je wat je van mij krijgt voor die tetten van je?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:51 schreef Vaseline_ het volgende:
1,8 gram bubblegum gekregen voor 10 euro, thank you tits.
Een lading zaad?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Weet je wat je van mij krijgt voor die tetten van je?
quote:
Bij mij?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:03 schreef FL_Freak het volgende:
Ik zou nutella smeren en aflikken. vitaly style
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:03 schreef FL_Freak het volgende:
Ik zou nutella smeren en aflikken. vitaly style
Pervsquote:
Haha wat een slaaf.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:13 schreef Moira. het volgende:
Governor of Poker 2 spelen terwijl Mono de afwas doet
gop is lachen ook eens ff gedownloadquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:13 schreef Moira. het volgende:
Governor of Poker 2 spelen terwijl Mono de afwas doet
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |