Bedoel je Wet investeren in jongeren (WIJ)? Die is afgeschaft.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:09 schreef Purplesparks2 het volgende:
Ahh geen zorgen, lukt het niet. Dan ga je voor 'Wet inkomen jongeren'. Alleen daarbij bestaat de mogelijkheid dat je eventueel ook eens aan het werk moet. Al valt dat mee in praktijk geloof ik.
oh, wist ik nog niet. My bad.quote:Op maandag 19 augustus 2013 07:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Bedoel je Wet investeren in jongeren (WIJ)? Die is afgeschaft.
geen recht op aangezien mijn vriend werkt!quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:09 schreef Purplesparks2 het volgende:
Ahh geen zorgen, lukt het niet. Dan ga je voor 'Wet inkomen jongeren'. Alleen daarbij bestaat de mogelijkheid dat je eventueel ook eens aan het werk moet. Al valt dat mee in praktijk geloof ik.
2012 belde, ze willen hun wet terug...quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:09 schreef Purplesparks2 het volgende:
is inderdaad verdwenen als zelfstandige regeling dus zou hier niet op rekenen. Per half jaar, 1/1 en 1/7 verandert veel sociale wetgeving, dus check regelmatig waar je recht op had en of je dat nog steeds hebt.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:05 schreef Armani XL het volgende:
[..]
2012 belde, ze willen hun wet terug...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |