En met 2 jongelingen (beide 22 jaar) hoop voor de toekomst.quote:
Morgen is de lastigste rit voor Boom ja. Maar met zijn bijeengereden voorsprong van de afgelopen dagen + een toptijdrit had ik dat wel goed zien komen. Maar hij heeft amper voorsprong over gehouden..quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:49 schreef Pedroso het volgende:
Kelderman ook nog binnen de halve minuut. Gaat leuk worden morgen en overmorgen.
Zie Boom het niet redden eerlijk gezegd. Langeveld en Dumoulin gaan ook meedoen voor het podium.
Die had natuurlijk wel het voordeel dat hij Tsatevich voor zich uit zag rijden, maar alsnog een groot verschil ja.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dumoulin rijdt die laatste 4 km 22 seconden sneller dan Boom.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Valt me toch wat tegen van Boom.
Ben hele dag in Sittard geweest.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:21 schreef marcodej het volgende:
Mart klaagde erover dat de EnecoTour niet leeft, maar ik vind de publieke belangstelling wel meevallen tot nu toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net efkes anges
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net efkes anges
Spilak bakt er na zijn uitzonderlijk goede voorjaar ook helemaal niets meer van.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:12 schreef borisz het volgende:
Simon Spilak en Johan Vansummeren abandon
Vanaf kwart over 2 op VRT en vanaf half 3 op L1.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:29 schreef Sinister-D- het volgende:
Waar is het live te volgen? Ze komen hier 2 keer recht voor de deur langs vandaag, ik zou graag willen weten wanneer ik weer buiten kan komen
Thnx. Ondertussen zijn ze al voor de 2de keer doorgekomenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:38 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vanaf kwart over 2 op VRT en vanaf half 3 op L1.
Zit nog allemaal bij elkaar of is er een kopgroep?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:50 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Thnx. Ondertussen zijn ze al voor de 2de keer doorgekomen
Kopgroepquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:05 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zit nog allemaal bij elkaar of is er een kopgroep?
Dat ik het niet weetquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:05 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zit nog allemaal bij elkaar of is er een kopgroep?
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:10 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat ik het niet weetHeb er geen interesse voor, wou gewoon weten hoe laat ongeveer het dorp weer open zou gaan nadat 't voor auto's hermetisch werd afgesloten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |