Een tel erbijquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:06 schreef Pedroso het volgende:
Chavanel snelste onderweg, 3 sec. sneller. Zie het hem ook nog wel uitbreiden.
Mhua dat laatste deel was vol op de macht. Dat heeft ie voorlopig nog niet. Toch vind ik dit zeker niet slecht hoor.quote:
Is sowieso niet heel erg constant qua tijdritten. Maar had hem net iets beter verwacht ja, staat er nog wel prima voor met het oog op morgen. Kan belangrijk worden in de Belkin-tactiek.quote:
twitter:merijnzeeman twitterde op vrijdag 16-08-2013 om 16:17:44Verzoek aan de helikopter in #enecotour om niet op 50 m van een renner te vliegen. Wilco had nu windkracht 8 tegen! reageer retweet
Zeker niet slecht maar zijn tussentijd zat rond de tijd van Dumoulin en Langeveld. Je kunt ook zeggen dat die 2 het geweldig gedaan hebben het 2e deel.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mhua dat laatste deel was vol op de macht. Dat heeft ie voorlopig nog niet. Toch vind ik dit zeker niet slecht hoor.
Ben gisteren in Vlijmen wezen kijken, viel me wel een beetje tegen qua publiek eerlijk gezegd. Bij het supporterscafe van Boom was het vrij druk verder wat plukjes mensen. Niet bij de finish geweest.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:21 schreef marcodej het volgende:
Mart klaagde erover dat de EnecoTour niet leeft, maar ik vind de publieke belangstelling wel meevallen tot nu toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |