SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook met kruiden hoor...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:56 schreef STING het volgende:
[..]
Zonder kruiden.
Altijd met knoflooksaus
Knoflooksaus
Knoflook
Natuuuurlijk wel, of is dat alleen voor de fijnproever?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:59 schreef STING het volgende:
[..]
Proef je toch niets meer van met de knoflooksaus![]()
Gaat goed met het afvallen dus?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ontbijten met Doner pizza en red bull
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:58 schreef rival het volgende:
[..]
je kaapt een topic.. en dan kom je met zo'n ShitTT op de proppen?
Dat is wellicht alleen voor de mensen die hem heel karig in de knoflooksaus dippenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Natuuuurlijk wel, of is dat alleen voor de fijnproever?
Dat staat even op een laag pitje nu ik in een huis zit waar ik wanhopig probeer een verslag te maken terwijl ik geen koelkast of gasfornuis heb.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Gaat goed met het afvallen dus?
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Gaat goed met het afvallen dus?
Geen koelkast en geen gasfornuis? Aaw!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat staat even op een laag pitje nu ik in een huis zit waar ik wanhopig probeer een verslag te maken terwijl ik geen koelkast of gasfornuis heb.
Zit nog in mijn oude huis, Koelkast en gasfornuis staan in het nieuwe.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Geen koelkast en geen gasfornuis? Aaw!
Verder wel een leuk plekje?
Knoflooksaus is wel awesome. Met bbq maken we altijd onze eigen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:00 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is wellicht alleen voor de mensen die hem heel karig in de knoflooksaus dippen
Boeiah, ik droomde eerst over seks en daarna over een zielige kip die ik moest redden.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:02 schreef Macrador het volgende:
Verdorie zeg ik droomde net over moordmysteries en ik geraakte maar niet uit mijn droom.
zat netjes de 5 minuten af te wachten... ze zouden je moeten straffen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan kijk je onze hulpzame lieve modje Tamashii aan en verzin je een betere
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:06 schreef rival het volgende:
[..]
zat netjes de 5 minuten af te wachten... ze zouden je moeten straffen.
Oooh, vandaar. Ik ben benieuwd! Las ergens dat je een balkonnetje hebt? Tof!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zit nog in mijn oude huis, Koelkast en gasfornuis staan in het nieuwe.
Maar het wordt daar wel leuk, ja.
Ik eindigde met een vrouw die me opwachtte in een geheime kamer om me te vermoorden, maar eerst deed alsof ze me wilde helpen de moordenaar te vinden.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Boeiah, ik droomde eerst over seks en daarna over een zielige kip die ik moest redden.
Ja! Klein balkonnetje aan de achterkant. Er passen 2 stoelen op en dat is het wel.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oooh, vandaar. Ik ben benieuwd! Las ergens dat je een balkonnetje hebt? Tof!
Och, het is veel meer buiten dan dat ik heb.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja! Klein balkonnetje aan de achterkant. Er passen 2 stoelen op en dat is het wel.
Het is wel spannend omdat ik nu voor het eerst alles zelf moet uitzoeken.
Je bent uiteraard welkom zodra het allemaal klaar is.
haha dat zijn de spacende dromen. Ook heel vaak last van.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:12 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik eindigde met een vrouw die me opwachtte in een geheime kamer om me te vermoorden, maar eerst deed alsof ze me wilde helpen de moordenaar te vinden.
Daarna kreeg ik een mini-shotgun van een man die daar undercoveragent bleek te zijn.
Toen heel veel schieten want ze wilde pas dood na ongeveer 10 kogels in haar hoofd en lichaam.
Toen flikkerde ze trap af in een kamer en iemand van de herberg deed die deur open en toen stong iedereen tot zijn nek in het bloed.
Dan deed ik de deur open, maar eerst de trapwire verwijderen en dan werd ik wakker. Want de eerste keer dat ik die deur opendeed kwam er een explosie en begon ik opnieuw met het hele gedoe. (voor die vrouw kwam er nog veel meer)
Welke vraag? En het is mijn. En je live is a bitch moet life zijn.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:16 schreef hellbound72 het volgende:
Me vraag word gewoon keihard genegeerd he :-)
Oh ja tegelijk een vraag stellen waar ik me nogal kan aan irriteren hoe één iemand die beantwoord.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
haha dat zijn de spacende dromen. Ook heel vaak last van.
misschien heeft ie wel plankenkoorts weet jij veelquote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Welke vraag? En het is mijn. En je live is a bitch moet life zijn.
En jij verwacht nu dat ik nee ga roepen?quote:
Ik verwacht niks....quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:20 schreef iXVI het volgende:
[..]
En jij verwacht nu dat ik nee ga roepen?![]()
Ik begrijp je bovenste zin niet helemaal, maar of dromen raar kunnen zijn... Ja. Dromen kunnen raar zijn, maar wat is raar in deze? Ik denk nog steeds dat dromen je dagelijkse dingen verwerken. Dat je bewustzijn je s nachts dingen terug geeft om over na te denken en op zij te zetten.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:18 schreef Macrador het volgende:
[..]
Oh ja tegelijk een vraag stellen waar ik me nogal kan aan irriteren hoe één iemand die beantwoord.
Kunnen dromen raar zijn of niet?
Goede houding deze.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:19 schreef hellbound72 het volgende:
Jajajajaja, ik maak ook foutjes en heb daar schijt aan!
Wat betekend TT
Ik weet niet veel, maar ik kan er niet tegen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:19 schreef rival het volgende:
[..]
misschien heeft ie wel plankenkoorts weet jij veel![]()
Deceptie weer.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar blijft het bij.... lezen
Sommige gaan wel erg ver inderdaad.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik weet niet veel, maar ik kan er niet tegen.
Is niet echt hetzelfde hoor. Ik mag hopen dat je er van leert, maar blijkbaar komt het niet helemaal door? Anyway, thanks. Zal wel lukken.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:23 schreef hellbound72 het volgende:
Ach is het zelfde als ongevraagd verbeteringen geven, maar goed veel plezier hier.
Nou, ik ben echt niet gemeen. Maar me ipv mijn kan ik niet handelen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:24 schreef rival het volgende:
[..]
Sommige gaan wel erg ver inderdaad.
Oh dan zou mijn facebook je helemaal gek maken....quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou, ik ben echt niet gemeen. Maar me ipv mijn kan ik niet handelen.
Ik kreeg een kusje van LovelyLady.quote:
Ik verwijder dat soort mensen. :$ Ik heb er nu nog eentje die dat doet, maar die kan ik niet goed loslaten, is een collega geweest, een vriend geweest, een jochie wat gewoon ontzettend aardig is en op die manier denk ik zieltjes probeert te winnen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:26 schreef rival het volgende:
[..]
Oh dan zou mijn facebook je helemaal gek maken....
vriendin met kind, dat dagelijks foto's post van kind....
Me allesje, me leven, me schatje, me poepie, me vriendje
Haha, heb al zoveel mensen geunfriend om die rede. XDquote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:26 schreef rival het volgende:
[..]
Oh dan zou mijn facebook je helemaal gek maken....
vriendin met kind, dat dagelijks foto's post van kind....
Me allesje, me leven, me schatje, me poepie, me vriendje
Nee, dat dan weer niet. Goh, je verpest mijn stemming.quote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:28 schreef iXVI het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet. Goh, je verpest mijn stemming.
![]()
![]()
![]()
zo snel?quote:
Ik zorg er meestal voor dat ik de berichten van dat soort mensen niet meer zie, verwijderen vind ik net een stap te verquote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik verwijder dat soort mensen. :$ Ik heb er nu nog eentje die dat doet, maar die kan ik niet goed loslaten, is een collega geweest, een vriend geweest, een jochie wat gewoon ontzettend aardig is en op die manier denk ik zieltjes probeert te winnen.
Ik geloof best dat er niks mis is met je kusjes. Maar het gaat te ver om blij te zijn op internet met een webkusje.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zo snel?![]()
Niks mis met mijn kusjes
Ja can imagine, maar hij gaat meedoen aan zo'n talentenshow en dat wil ik op zich wel volgen omdat hij hier ook wel eens voor mijn neus gezongen heeft.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:29 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zorg er meestal voor dat ik de berichten van dat soort mensen niet meer zie, verwijderen vind ik net een stap te ver
Ik vond de reactie ook ietwat overdreven. Maarja het blijft internet...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik geloof best dat er niks mis is met je kusjes. Maar het gaat te ver om blij te zijn op internet met een webkusje.
Wel ik schrijf nu ook nogal kut dat klopt.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik begrijp je bovenste zin niet helemaal, maar of dromen raar kunnen zijn... Ja. Dromen kunnen raar zijn, maar wat is raar in deze? Ik denk nog steeds dat dromen je dagelijkse dingen verwerken. Dat je bewustzijn je s nachts dingen terug geeft om over na te denken en op zij te zetten.
Het ligt er uiteraard aan hoe je je droom interpreteert. Ik heb heel vaak dromen die gaan over ontsnappen en vermoorden en doden etc etc. Het is niet dat ik dat echt wil doen, maar waar het vandaan komt weet ik niet goed. Ik vind het dus wel raar. Ik slaap hierdoor ook best slecht want door zo'n droom praat ik in mijn slaap en beweeg ik en word ik soms meer moe wakker dan ik naar bed ging.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:32 schreef Macrador het volgende:
[..]
Wel ik schrijf nu ook nogal kut dat klopt.
Ik heb eens een discussie gehad met iemand die zegt dat dromen niet raar zijn omdat alles kan in een droom en raar dus normaal is.
Ik vind dat nogal fout, maar ze wilde niet eens luisteren naar mijn antwoord.
Omdat het normale is dat een droom raar is, maakt dat de droom nog niet normaal hij blijft raar.
Of dat er ook hele normale dingen gedroomd kunnen worden zoals strijken.
Ach jaaaaa. Ik zit gewoon te zagen en rare dingen te zeggen nu. Eerst maar even voedsel vinden en nog een plets koud water in mijn gezicht.
Ach het is wel schattig.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vond de reactie ook ietwat overdreven. Maarja het blijft internet...
Hehe dat moe zijn heb ik ook. Dan heb ik heel de tijd met mijn benen dingen zitten doen en ik kom spijtig genoeg meestal niet verder dan wat oergeluiden en mompelen echt praten lukt niet meer.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het ligt er uiteraard aan hoe je je droom interpreteert. Ik heb heel vaak dromen die gaan over ontsnappen en vermoorden en doden etc etc. Het is niet dat ik dat echt wil doen, maar waar het vandaan komt weet ik niet goed. Ik vind het dus wel raar. Ik slaap hierdoor ook best slecht want door zo'n droom praat ik in mijn slaap en beweeg ik en word ik soms meer moe wakker dan ik naar bed ging.
Het was dan ook een stukje sarcasme.quote:
minder blowenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:35 schreef Vinniiee het volgende:
Ik kan mijn dromen nooit herinnerenNu herinner ik mij wel meer dingen niet, dus zal het daar wel aan liggen
Heb geen idee van jouw gebruik eigenlijk.... Maar als ik stoned ga slapen weet ik in 90% van de gevallen mijn dromen niet meerquote:
Nou, te weinig eigenlijkquote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:40 schreef rival het volgende:
[..]
Heb geen idee van jouw gebruik eigenlijk.... Maar als ik stoned ga slapen weet ik in 90% van de gevallen mijn dromen niet meer
Ik droom dan echt nog veel meer en toch wat hefiger.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:40 schreef rival het volgende:
[..]
Heb geen idee van jouw gebruik eigenlijk.... Maar als ik stoned ga slapen weet ik in 90% van de gevallen mijn dromen niet meer
Om te slapen wel, niet om te dromen. Hoor van de meeste mensen dat ze dan geen dromen herinneren...quote:
Vreemd, dat krijg ik juist als ik een week niet blowquote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:43 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik droom dan echt nog veel meer en toch wat hefiger.
Geen ideequote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:44 schreef rival het volgende:
[..]
Te weinig is nooit goed, wanneer kom je eens even een goede joint roken?
Dat zou best kunnen, maar omdat mijn dromen zo heftig zijn vind ik het fijn om ze niet te herinneren. Anders krijg ik overdag op sommige momenten flashbacks en kan ik helemaal ontregeld zijn.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:43 schreef rival het volgende:
[..]
Om te slapen wel, niet om te dromen. Hoor van de meeste mensen dat ze dan geen dromen herinneren...
Dat denk ik wel. Maar dan spreek ik voor mezelf en mijn immens grote fantasie.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:46 schreef Macrador het volgende:
Ik vraag me af of mensen die sowieso meer fantasie hebben en makkelijker dromen herinneren en wat dan nog anders reageren op bepaalde drugs dan mensen die die bijna geen fantasie etc hebben.
dat zijn wel erg nare dromen dan....quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, maar omdat mijn dromen zo heftig zijn vind ik het fijn om ze niet te herinneren. Anders krijg ik overdag op sommige momenten flashbacks en kan ik helemaal ontregeld zijn.
Why?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:48 schreef iXVI het volgende:
Als we het dan toch over dromen en drugs hebben.. Ketamine trips!
Jup, so be it. Al wil ik nog wel een keer naar de huisarts ervoor.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:47 schreef rival het volgende:
[..]
dat zijn wel erg nare dromen dan....
+1quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:43 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik droom dan echt nog veel meer en toch wat hefiger.
Ik snap soms niet hoe mensen soms echt zo weinig creatief kunnen zijn wanneer ze dat moeten zijn.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Maar dan spreek ik voor mezelf en mijn immens grote fantasie.
Op welk soort momenten zou je creatief 'moeten' zijn dan?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:52 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik snap soms niet hoe mensen soms echt zo weinig creatief kunnen zijn wanneer ze dat moeten zijn.
Gewoon even een verhaaltje neergooien over een elfje dat een verwarmde toiletbril zoekt voor haar koningin want die wilt comfortabel zitten ofzo.
Nope, cocaine, xtc, wiet, alcohol, lachgas, thats it.quote:
Vroeger als je iets moest schrijven voor school ofzo. Of een spelletje verzinnen voor kinderen. Of een verhaaltje voor je neefjes etc.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Op welk soort momenten zou je creatief 'moeten' zijn dan?
Ik heb niet zoveel met kinderen dus dat doe ik dan sowieso nietquote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:54 schreef Macrador het volgende:
[..]
Vroeger als je iets moest schrijven voor school ofzo. Of een spelletje verzinnen voor kinderen. Of een verhaaltje voor je neefjes etc.
Zeker wel.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:55 schreef Macrador het volgende:
Zou batsen op de eerste keer xtc lukken?
Dunnow, was daar niet zo mee bezig. :$quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:55 schreef Macrador het volgende:
Jaa, lachas moet ik ook nog ff uitproberen, heb een doos slagroompatronen besteld. De rest van het lijstje heb ik ook gedaan haha.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nope, cocaine, xtc, wiet, alcohol, lachgas, thats it.
Ik wil het denk ik liever eerst eens thuis doen voor ik het ergens anders doe en mijn vriendin wil dat ook eens buiten een feestje proberen want haar broer zei dat je dan serieus goede gesprekken kan hebben en seks toch wauw kan zijn.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dunnow, was daar niet zo mee bezig. :$
Het zal vast fantastisch zijn, maar ik ben toch wel erg voorzichtig.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:58 schreef iXVI het volgende:
[..]
Jaa, lachas moet ik ook nog ff uitproberen, heb een doos slagroompatronen besteld. De rest van het lijstje heb ik ook gedaan haha.
Ketamine is een narcose, bij kleine doseringen worden je spieren verslapt en dergelijke, je word er goed lam van en ik zelf ga er ook wel aardig van dagdromen, roesachtige toestanden. Bij een hogere dosering kom je in een ware k-hole (het schijnt dat je dan dikke reizen gaat maken naar planeten en echt een hele hoop rare shit tegenkomt). Zelf heb ik nog nooit zo'n hoge dosis gehad om in een khole terecht te komen (mede ook omdat ik het snuif, niet injecteer, haat naalden, ga nooit van me leven injecteren). En je kan niet genoeg Ketamine snuiven voor een k-hole omdat je dan al out bent voor je voldoende naar binnen kan werken. Al zijn er mensen die t wel gelukt is, maar dat terzijde.
In ieder geval, lees maar eens trip reports over ketamine, nieuwe wereld zal voor je open gaan
Oh oh hoe waren paddo's voor jou? Dat raden ze me aan voor ik LSD zou doenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:01 schreef LovelyLady het volgende:
Jeetje jullie hebben al veel geprobeerd. Ik kom niet verder dan wiet/hasj, paddo's en speed....
Knap. Kusje erop, dan is het zo over.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Gaat lekker hier. Glazen vaas gebroken, mijn eigen been verbrand en de asbak omgegooid.
En dat allemaal binnen 5 minuten.
Ik van hetzelfde. Voor een khole schijn je 500 MG naar binnen moeten snuifen, zelf hanteer ik doseringen van 40 of 50 mg. Zeker een keer de moeite waard. Alleen wel een drug voor thuis dus, niet voor een party.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het zal vast fantastisch zijn, maar ik ben toch wel erg voorzichtig.
Ik zou het sowieso eerst binnen doen, op een veilige plek. Mijn eerste keer was in een hotel. Soit, het was toch vrij geniaal. Sowieso gesprekken, alles voelt goed, alles voelt heerlijk zelfs, alles ziet er mooi uit, ik was echt in mezelf aan het spacen. Ik zei alleen maar wauw wauw wauw. Ik wil het ook zeker nog wel eens op een feest doen, maar die eerste keer, overigens ook die keren daarna waren gewoon perfect thuis.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:00 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik wil het denk ik liever eerst eens thuis doen voor ik het ergens anders doe en mijn vriendin wil dat ook eens buiten een feestje proberen want haar broer zei dat je dan serieus goede gesprekken kan hebben en seks toch wauw kan zijn.
Ach, ik hou het nog steeds bij mijn anderhalve sigaret op zomerkamp op m'n 12stequote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:01 schreef LovelyLady het volgende:
Jeetje jullie hebben al veel geprobeerd. Ik kom niet verder dan wiet/hasj, paddo's en speed....
Tering hee. Is het dan niet gewoon slecht? Zo'n hoeveelheid. I mean, met xtc zit ik nog aan de 100 gram.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:03 schreef iXVI het volgende:
[..]
Ik van hetzelfde. Voor een khole schijn je 500 MG naar binnen moeten snuifen, zelf hanteer ik doseringen van 40 of 50 mg. Zeker een keer de moeite waard. Alleen wel een drug voor thuis dus, niet voor een party.
Exact de rede waarom ik die beroemde k-hole nog nooit heb beleefd.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Tering hee. Is het dan niet gewoon slecht? Zo'n hoeveelheid. I mean, met xtc zit ik nog aan de 100 gram.En dat is al redelijk veel ( al is het voor gevorderden weinig).
Mjuh ik kreeg het eens aangeboden van een vriend samen met de mogelijkheid van LSD en speed en die kerel wilde me echt alleen laten gebruiken op een dubstep feestje en ik dacht dikke doei.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik zou het sowieso eerst binnen doen, op een veilige plek. Mijn eerste keer was in een hotel. Soit, het was toch vrij geniaal. Sowieso gesprekken, alles voelt goed, alles voelt heerlijk zelfs, alles ziet er mooi uit, ik was echt in mezelf aan het spacen. Ik zei alleen maar wauw wauw wauw. Ik wil het ook zeker nog wel eens op een feest doen, maar die eerste keer, overigens ook die keren daarna waren gewoon perfect thuis.
Logisch wel.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:05 schreef iXVI het volgende:
[..]
Exact de rede waarom ik die beroemde k-hole nog nooit heb beleefd.
Maar op die kleine hoeveelheden kan je prima relaxen en soms dwaal je dan ook af en krijg je super vette dromen, alleen een stuk minder intens dan de "pro" ketamine gebruikers het dus doen.
Ik had evenveel als mijn medegebruikers en die waren allemaal flink aan het trippen. Ik had enkel het gevoel/idee dat de wolken naar beneden kwamen vallen. Later kreeg ik de onderkant van een colafles tegen mijn voorhoofd en viel ik flauw.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:02 schreef Macrador het volgende:
[..]
Oh oh hoe waren paddo's voor jou? Dat raden ze me aan voor ik LSD zou doen
Sowieso test ik eigenlijk liever, maar die mogelijkheid heb je niet altijd en als goede vriendinnen of vrienden het hebben vertrouw ik het wel.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:07 schreef Macrador het volgende:
[..]
Mjuh ik kreeg het eens aangeboden van een vriend samen met de mogelijkheid van LSD en speed en die kerel wilde me echt alleen laten gebruiken op een dubstep feestje en ik dacht dikke doei.
Speed op een feestje is niet erg, dat kan je gerust doen. Gewoon een lijntje. XTC en LSD: ik zou het toch wel eerst gewoon een keer in lage dosering thuis proberen. Dan weet je in ieder geval wat je gaat meemaken en waarin je terecht komt.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:07 schreef Macrador het volgende:
[..]
Mjuh ik kreeg het eens aangeboden van een vriend samen met de mogelijkheid van LSD en speed en die kerel wilde me echt alleen laten gebruiken op een dubstep feestje en ik dacht dikke doei.
Inburgeringquote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:07 schreef Macrador het volgende:
Wtf zeg ik nu dikke doei.
Ik ben een Belg.
Salut en de kost moest ik zeggen natuurlijk.
Mja LSD en paddo's zijn de opties lijkt me?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Logisch wel.
Ik wil nog wel een keer een hallucinerende drug proberen. Maar dan wil ik me gewoon echt 100% goed voelen. Net als met x.
LSD zijn toch postzegels? OA iig.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:10 schreef iXVI het volgende:
[..]
Mja LSD en paddo's zijn de opties lijkt me?
Ik heb nu een doos kratom besteld, ga dat eens uitproberen.
Mjuh ik vond het ook een beetje dom van hem, maar hij is ook helemaal veranderd.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:08 schreef iXVI het volgende:
[..]
Speed op een feestje is niet erg, dat kan je gerust doen. Gewoon een lijntje. XTC en LSD: ik zou het toch wel eerst gewoon een keer in lage dosering thuis proberen. Dan weet je in ieder geval wat je gaat meemaken en waarin je terecht komt.
En wat een nepvriend btw.
Vind het allebei te eng. Vooral LSD, lijkt me een stap verder dan X?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
LSD zijn toch postzegels? OA iig.
Ik zie wel wat er op mijn pad komt.Paddo's vind ik wel eng, weet niet goed waarom. Wsl omdat het zo vaak op het nieuws is geweest.
Jaquote:
Niks mis meequote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:14 schreef Macrador het volgende:
[..]
JaIk ben al 3 jaar lang aan het inburgeren via een ander forum en nu hier nog wat extra.
Ik raak vernederlandst
Als een mallequote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:55 schreef Macrador het volgende:
Ik wil wel Vlaams genoeg blijven praten hoor. Mijn vrienden kijken soms al raar op als ik inkakken, brak etc gebruik.quote:
Zoek je een hele snelle?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:00 schreef Vinniiee het volgende:
Tering, wat zien die Honda Civics er afgeracht uit op MP
Nee nee, gewoon Hollander worden!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:21 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik wil wel Vlaams genoeg blijven praten hoor. Mijn vrienden kijken soms al raar op als ik inkakken, brak etc gebruik.
Ik pas me gewoon te makkelijk aan.
Als je als buitenlander van je vriend(in) af wilt dan ga je naar Amsterdam paddo's nemen en duw je hem/haar uit het raam. simpel tochquote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
LSD zijn toch postzegels? OA iig.
Ik zie wel wat er op mijn pad komt.Paddo's vind ik wel eng, weet niet goed waarom. Wsl omdat het zo vaak op het nieuws is geweest.
ja ik zou paddo's tussen de X en de LSD zetten imho.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:13 schreef iXVI het volgende:
[..]
Vind het allebei te eng. Vooral LSD, lijkt me een stap verder dan X?
Ligt eraan wat de sterkte van de pil is.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:22 schreef Macrador het volgende:
[..]
Zou een halfje te veel zijn voor de eerste keer?
Dat dus!quote:
ik zou voor een eerste keer met een kwartje beginnen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:22 schreef Macrador het volgende:
[..]
Zou een halfje te veel zijn voor de eerste keer?
okequote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, die zijn toch onbetaalbaar in de verzekering
Stom advies.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:26 schreef rival het volgende:
[..]
ik zou voor een eerste keer met een kwartje beginnen.
Na een uur voel je of je meer wilt of dat het wel ff voldoende is
Laten we zeggen dat je 80 weegt. Dan mag je volgens de richtlijnen 80-120 gram van zo'n pil. Er zijn pillen van 50 dus dat zegt gewoon niks. Als je een pil van 200 hebt, zou ik dan de helft pakken.quote:
Veilig advies heet zoiets.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Stom advies.
Ligt er echt totaal aan hoe zwaar je bent, wat is de pil size zeg maar en dan ongeveer 1.5 gram per kilo. Mijn vriend had aan het begin een kwart, die voelde dus geen kut en dan is het niet leuk hoor. En dan kan je wel bijpakken, maar dat is dus niet zo tof als in een keer.
Nouja veilig. Ik weet dat je dan gewoon een kuttrip kan krijgen. Niet zozeer bad gaan, maar wel dat je je niet zo tof voelt en moe word.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:30 schreef rival het volgende:
[..]
Veilig advies heet zoiets.
Als hij na een uur niks voelt van dat kwartje neemt ie lekker de rest.... sowieso dat je wat gaat voelen.
nooit meegemaakt of gezien... lag dat niet misschien gewoon aan de pil?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nouja veilig. Ik weet dat je dan gewoon een kuttrip kan krijgen. Niet zozeer bad gaan, maar wel dat je je niet zo tof voelt en moe word.
Nee, ik ging heerlijk. Mijn vriend had veel te weinig en werd er enigszins down van.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
nooit meegemaakt of gezien... lag dat niet misschien gewoon aan de pil?
ja en dan neem je meer... en gaat het werken... ik snap je redenatie niet zo.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, ik ging heerlijk. Mijn vriend had veel te weinig en werd er enigszins down van.
Dat als je bijpakt het effect niet hetzelfde is.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
ja en dan neem je meer... en gaat het werken... ik snap je redenatie niet zo.
Ik weeg tachtig inderdaad!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat je 80 weegt. Dan mag je volgens de richtlijnen 80-120 gram van zo'n pil. Er zijn pillen van 50 dus dat zegt gewoon niks. Als je een pil van 200 hebt, zou ik dan de helft pakken.
Zei mijn vriendin ook over haar beste vriendin ja.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat als je bijpakt het effect niet hetzelfde is.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:37 schreef Macrador het volgende:
[..]
Zei mijn vriendin ook over haar beste vriendin ja.
Die weet dus echt niet waar ze het over heeftquote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:37 schreef Macrador het volgende:
[..]
Zei mijn vriendin ook over haar beste vriendin ja.
Bij mij was het dan juist heftiger.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat als je bijpakt het effect niet hetzelfde is.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:41 schreef rival het volgende:
[..]
Die weet dus echt niet waar ze het over heeft
Oh ja ik bedoelde dus xtc, maar dit kwam er een stukje beter uit.quote:
en dan hier om advies vragenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:46 schreef Macrador het volgende:
Die weet alles van drugs en maakt zelf vanalles in zijn labo.
ik dacht toch echt meteen aan een trio,.... Dirty Mindquote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:47 schreef Macrador het volgende:
[..]
[..]
Oh ja ik bedoelde dus xtc, maar dit kwam er een stukje beter uit.
Dat lijkt me dus echt een beetje ingewikkeldquote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:47 schreef rival het volgende:
[..]
ik dacht toch echt meteen aan een trio,.... Dirty Mind
Maar 1 manier om erachter te komenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:49 schreef Macrador het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus echt een beetje ingewikkeld
Dan zou ik er niet aan beginnen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:49 schreef Macrador het volgende:
[..]
Zij wilt alleen met een vrouw erbij enne ze denkt wel dat ze te jaloers zou zijn. Ik denk ik ook wel.
maar als die dude nu weg is................................quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:49 schreef Macrador het volgende:
[..]
Zij wilt alleen met een vrouw erbij enne ze denkt wel dat ze te jaloers zou zijn. Ik denk ik ook wel.
Wel als je de specialist al in huis hebt....quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan geen kwaad meerdere om advies te vragen imo?
Ik snap niet wat je bedoeltquote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:53 schreef iXVI het volgende:
[..]
maar als die dude nu weg is................................
nee laat maar dudequote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:13 schreef Macrador het volgende:
[..]
Dat ze als ik weg ben dingen doet? of of of wat een vragen
Ik voel me dom dat ik een flauwe grap niet snap.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:13 schreef iXVI het volgende:
[..]
nee laat maar dudeflauwe grap verder
misschien ben ik wel zo dom om een flauwe grap te makenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:18 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik voel me dom dat ik een flauwe grap niet snap.
Meh dat is wel even minder.....quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mooi
Mja ook wel![]()
Ben gewoon fokking vroeg wakker vandaag
Toch maar iets nuttigs gaan doen. Zit met een platte accu, dus zo even naar de accuboerquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Meh dat is wel even minder.....
En nu? omdraaien en verder tukken of wat nuttigs gaan doen
Uh... platte accu?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Toch maar iets nuttigs gaan doen. Zit met een platte accu, dus zo even naar de accuboer
Ja van de Rex. Lekstroompje.... kofferbaklampje gaat niet uitquote:
Rex?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja van de Rex. Lekstroompje.... kofferbaklampje gaat niet uit
Maar de accu is ondertussen een beetje mishandeld, dus denk dat hij niet lekker meer is.
Nu al!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:03 schreef rival het volgende:
Zo, genoeg gewerkt... kom maar op met dat weekend!
Goedzo! Geniet er van (of blijf je braaf zitten tot half 6?)quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:03 schreef rival het volgende:
Zo, genoeg gewerkt... kom maar op met dat weekend!
Ik wil niet weten hoe hard je dan gaat, die paar seconden voordat je deaud neervaltquote:
deaud ja ... zondequote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe hard je dan gaat, die paar seconden voordat je deaud neervalt
Gelukkig ben ik als onkruid, zo gemakkelijk verga ik nietquote:
Allemaal is op dit moment alleen ik denk ikquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik als onkruid, zo gemakkelijk verga ik niet
Maar ik hou wel wel gewoon bij een halfje met milligrammen
EN HOI ALLEMAAL HOE IS HET HIER?
Zat je hier helemaal alleen?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Allemaal is op dit moment alleen ik denk ik
Maar het gaat goed hoor
En hoe gaat het met jou dame?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Homo-uilquote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zat je hier helemaal alleen?Ik vergezel je wel eventjes
Gelukkig maarEn met mij gaat het ook wel goed.. Ik heb alleen wat raars naast m'n neus jongeuhhh, echt.. HEEEEEEEL apawwwwwwwwwwrt
GezelligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jeetje hoe kan dat nou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohaiquote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Homo-uil
[..]
Gezellig![]()
Jeetje hoe kan dat nou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
JA ERRUG!!!! OF ER ZIT SNOT IN M'N WANG.. IK HEB ER GEEN KRACHT MEER VOOWWRRRI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Sterkte ermeequote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:28 schreef Dqod het volgende:
JA ERRUG!!!! OF ER ZIT SNOT IN M'N WANG.. IK HEB ER GEEN KRACHT MEER VOOWWRRR
Kusjesquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ohai
[..]![]()
JA ERRUG!!!! OF ER ZIT SNOT IN M'N WANG.. IK HEB ER GEEN KRACHT MEER VOOWWRRR
Lief, dankjequote:
Kusjekroel scquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kusjes
Opgehoopte groene snot
Ik denk het ook![]()
Neem een energydrankje
Rawrquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kusjekroel sc![]()
Ik doe al bijna een jaar (denk ik) niet meer aan golden sh...powers
Ja, snot.. Ik ga mezelf wel even opereren en dan druk ik het er met volle kracht uit
Doe maar jaquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Rawr![]()
![]()
Ik vind het ook te zoet....
Succes dan ..... moet ik even assisteren met watjes en een geil assistentjurkje enzo?
Ik ben snelquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doe maar jaHopelijk heb je wel snelle reflexen zodat je kunt wegduiken voor eventueel smerige pruttel die eruit komt
En te zoet, mwah.. Mis de smaak best.. Maar meer door de hoeveelheid caffeine en andere shizzle, het werd eens tijd wat te minderen met die meuk
Glaasje ranja dan maar?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben snel![]()
ik vind het niet lekker meer
Junkies to tha maxquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wist niet dat iedereen hier zo graag van de drugs snoepte
Ekte bazen slikken allesquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Water is goed.. of thee of koffiequote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Glaasje ranja dan maar?
[..]
Junkies to tha max
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Water is goed.. of thee of koffie
Slaapkop :$quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Slaapkop :$Meh gewoon druk leven joah. Niks slaapkop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opsluiten die katten. De onze komen nu ook op bed.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Van jou wist ik het wel.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Glaasje ranja dan maar?
[..]
Junkies to tha max
Ook je eigen zaad?quote:
Ja ik moet de was ook nog ophangen en stofzuigen enzulks, maar ik doe dat straks wel verdammt noch malquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Meh gewoon druk leven joah. Niks slaapkop.
Opsluiten die katten. De onze komen nu ook op bed.
Daarom.. Blijf ik iig nog een BEETJE normaal, voor zover dat mogelijk is :$quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van jou wist ik het wel.
Jij bent zo raar, je moet wel allemaal spullen slikken, spuiten, resorberen.
[..]
Ook je eigen zaad?
Ik vond dat ik voldoende heb gedaan. Ze waren het er niet mee eensquote:
Moet sowieso tot half 6 maar dacht dat ik wel kon relaxen.... ik had het foutquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goedzo! Geniet er van (of blijf je braaf zitten tot half 6?)
Ik ga mijn kast zo uitpluizen. Ik ben nu zin aan het maken.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja ik moet de was ook nog ophangen en stofzuigen enzulks, maar ik doe dat straks wel verdammt noch mal
Deden ze dat nog niet dan? Bonnie mag het best, maar dan moet ze wel gewoon blijven slapen zoals altijd.. Misschien had ze van mijn pilletjes gesnoept
Jammer.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:48 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vond dat ik voldoende heb gedaan. Ze waren het er niet mee eens
[..]
Moet sowieso tot half 6 maar dacht dat ik wel kon relaxen.... ik had het fout
Boh zwaar levenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ga mijn kast zo uitpluizen. Ik ben nu zin aan het maken.
Heb al paardrijlaarzen weggebracht, boodschappen gedaan enneh dat is het eigenlijk. Gelukkig heb ik wijn voor vanavond. En moet nog een restaurant uitzoeken
Jawel deden ze wel, maar soms. Nu elke dag of nacht eigenlijk.
Te snel geroepen dus....quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:48 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vond dat ik voldoende heb gedaan. Ze waren het er niet mee eens
[..]
Moet sowieso tot half 6 maar dacht dat ik wel kon relaxen.... ik had het fout
Nja, scheelt dat ik t nu zelfs vanavond laat nog zou kunnen doen, ALS ik het maar doe.. Niemand die er dan last van heeft, dus da's fijnquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ga mijn kast zo uitpluizen. Ik ben nu zin aan het maken.
Heb al paardrijlaarzen weggebracht, boodschappen gedaan enneh dat is het eigenlijk. Gelukkig heb ik wijn voor vanavond. En moet nog een restaurant uitzoeken
Jawel deden ze wel, maar soms. Nu elke dag of nacht eigenlijk.
Oh maar toch zeker welquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nja, wel goed dus.. Vermaak me welquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:49 schreef rival het volgende:
[..]
hoe het ging of hoe het gaat nu jij er weer bent?
Hehehe, dat is alleen nog maar het makkelijke hoor VIN!quote:
Ja relaxed is dat. Eigen baasquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja, scheelt dat ik t nu zelfs vanavond laat nog zou kunnen doen, ALS ik het maar doe.. Niemand die er dan last van heeft, dus da's fijn
Hehehe, wijn moet op voorraad zijn.. Dat rijmtIk heb nog net genoeg voor vanavond bedenk ik me net
En vanavond uit eten ja?
Ahhh zo.. Nja, gezellig toch
Haha weet ik ook welquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hehehe, dat is alleen nog maar het makkelijke hoor VIN!
Ik bedoel, laten we het maar niet hebben over binnen schoonmaken, verven, geld verdienen, familie entertainen.
Hoezo, het is pas 4 uur.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:52 schreef rival het volgende:
[..]
een kijkje op de klok brengt mij weer in opperbeste stemming
Ja hier sowieso.... straks weer weekend dus alle remmen gaan losquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja, wel goed dus.. Vermaak me wel![]()
Met jou ook?
Mis ik wel jaquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja relaxed is dat. Eigen baas.
Nja ik wilde eigenlijk wodka, dat werkt wat sneller, maar daar heb ik geen geld voor nu.Nee morgen uit eten voor da familie enzo.
PARTYHARDYquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:54 schreef rival het volgende:
[..]
Ja hier sowieso.... straks weer weekend dus alle remmen gaan los![]()
Ja dat is waar.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:55 schreef rival het volgende:
[..]
dus hoef ik nog maar anderhalf..... dat vliegt voorbij toch
Als je niks te doen hebt gast de tijd zo langzaamquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:53 schreef rival het volgende:
[..]
Yes, nu is het weer rustig maar ik durf er niks over te zeggen
Jij ookquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je niks te doen hebt gast de tijd zo langzaam
Ik ga richting huttendorp. Eens zien wat mijn oudste voor moois gecreëerd heeft
Fijne avond/weekend![]()
niks te doen? ik vermaak me toch met julliequote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je niks te doen hebt gast de tijd zo langzaam
Ik ga richting huttendorp. Eens zien wat mijn oudste voor moois gecreëerd heeft
Fijne avond/weekend![]()
Ohjaquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:58 schreef rival het volgende:
[..]
niks te doen? ik vermaak me toch met jullie
ciao
Relaxenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:05 schreef rival het volgende:
[..]
Sowieso... niks te doen hebben = iets te doen hebben.
Relaxen
schop ze wakker danquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:40 schreef Macrador het volgende:
Ik kom af en toe hier kijken als ik mijn vooramspieren leren beu ben en dan val ik altijd in de stiltes![]()
Ik ben ook een tijd braver geworden naar mijn gevoel, het laatste half jaar ga ik juist weer heel hard de andere kant opquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:51 schreef JamesTKirk het volgende:
Tja punniken is ook niet echt een spetterend onderwerp natuurlijk. Bi jde keuze hasj of wiet is het voor mij wiet. Al doe ik het beide niet meer, word braver met de leeftijd haha.
Wordt verworpen, hangt af v.d sterkte en soort/hoeveelheid :$quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:52 schreef rival het volgende:
imho.
Ik rook het beide maar koop alleen wiet.
Hasj joint vind ik teveel werk en vind wiet veel lekkerder smaken...
Wiet heeft meer effect dan hasj.
Nah, in mijn geval is het ook er niet goed meer tegen kunnen hoor. Ben liever op een andere manier ondeugend nu haha.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:53 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben ook een tijd braver geworden naar mijn gevoel, het laatste half jaar ga ik juist weer heel hard de andere kant op
Als je Amsterdam Centraal uitstapt en richting de dam loopt dan word het je aangebodenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:54 schreef muhahaha het volgende:
Wat ik mij afvraag, hoe komen jullie aan xtc ed. Wiet weet ik wel alleen daar houdt het wel mee op.
Hm, ik ben wel in Amsterdam geweest alleen niet daar waar jij aangeeft waar het wordt aangeboden.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:58 schreef rival het volgende:
[..]
Als je Amsterdam Centraal uitstapt en richting de dam loopt dan word het je aangeboden
Ik haal het bij bekenden.... vraag verder niet waar het vandaan komt oid...
op festivals moet je altijd die ene kale gast die bij de wc's rondhangt in de gaten houdenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm, ik ben wel in Amsterdam geweest alleen niet daar waar jij aangeeft waar het wordt aangeboden.
Hoeveel was te veel?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wordt verworpen, hangt af v.d sterkte en soort/hoeveelheid :$
Anyway.. Teamhasj, maar dat komt omdat ik eens een klein beetje heel veel te veel wiet heb gerookt ooit
En nu ga ik weer iets kijken dus latahhh
Haha zal ik aan denken, eind deze maand 2 feestjes.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:03 schreef rival het volgende:
[..]
op festivals moet je altijd die ene kale gast die bij de wc's rondhangt in de gaten houden
mijn eerste keer was ook op een feest. Sporthallen zuid.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha zal ik aan denken, eind deze maand 2 feestjes.
Denk niet dat ik dan zal gebruiken aangezien ik dat nog nooit heb gedaan.
Beetje afhankelijk van de sterkte van je pil he. Kwartjes vind ik sowieso onzin overigens, als je geen meisje van 40 kilo bent tenminste.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:14 schreef rival het volgende:
[..]
mijn eerste keer was ook op een feest. Sporthallen zuid.
Ik weet het nog als de dag van gisteren. hadden we met zijn tweetjes 4 pillen.
op een gegeven moment zien we de rest slikken dus wij ook beide een pil gepakt en doorgeslikt.
Toen kwam iemand naar me toe. hebben jullie nu de helft of een kwart genomen?een hele
Ik ging zo verdomde hard die avond![]()
Ik kreeg van bekenden, maar geen contact meer mee. Dus nu weet ik het ook niet meer.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:54 schreef muhahaha het volgende:
Wat ik mij afvraag, hoe komen jullie aan xtc ed. Wiet weet ik wel alleen daar houdt het wel mee op.
we waren 15 en het was de eerste keerquote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Beetje afhankelijk van de sterkte van je pil he. Kwartjes vind ik sowieso onzin overigens, als je geen meisje van 40 kilo bent tenminste.
Blijven kwartjes nog steeds onzin, maar dan zul je op een hele wel hard zijn gegaan ja.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:19 schreef rival het volgende:
[..]
we waren 15 en het was de eerste keer
Ik vind alleen alles dat door je neus moet, eng.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:21 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb pillen altijd al eng gevonden
Stuk of 5/6 + drankquote:
ik zie hier genoeg kerels die de avond met een kwartje beginnen!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Blijven kwartjes nog steeds onzin, maar dan zul je op een hele wel hard zijn gegaan ja.
Hallucinerende middelenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind alleen alles dat door je neus moet, eng.
Nouja ik rook dan niet, maar ik ben er niet vies van ofzoquote:
Alleen als je gevoelig bent voor psychoses.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:24 schreef rival het volgende:
Ik durf geen LSD want mij is wijs gemaakt dat je er in kan blijven hangen
Verder geniet ik lekker van al die bende
Ja maar als je daar achter komt ben je alweer te laat neem ik aanquote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:25 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Alleen als je gevoelig bent voor psychoses.
met iemand samen lekker chillen op de bank de hele nacht kan het ook erg leuk bij zijnquote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:24 schreef Faxie het volgende:
Pillen nooit gedaan, nooit behoefte gehad ook. Ben niet zo'n feestbeest
Mja, ik snap dat niet echt. Maar misschien heb je minder nodig op een feest of iets. In thuisomgeving zoek je met dezelfde pil natuurlijk een andere ervaring op dan op een feest.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:23 schreef rival het volgende:
[..]
ik zie hier genoeg kerels die de avond met een kwartje beginnen!
Alcohol kan net zo goed een psychose starten, just sayingquote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:26 schreef rival het volgende:
[..]
Ja maar als je daar achter komt ben je alweer te laat neem ik aan
ik heb geen idee... Ik heb er altijd meerdere op als ik gebruik....quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, ik snap dat niet echt. Maar misschien heb je minder nodig op een feest of iets. In thuisomgeving zoek je met dezelfde pil natuurlijk een andere ervaring op dan op een feest.
Ik blijf liever bang, stop thisquote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:27 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Alcohol kan net zo goed een psychose starten, just saying
Daarbij is de kans daarop natuurlijk ook al minder groot wanneer je een redelijk "stabiel" verleden hebt.. Kan alsnog uiteraard, maar kans is wel kleinerquote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:27 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Daar heb je wel aardig wat voor nodig hoor.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:27 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |