SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook met kruiden hoor...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:56 schreef STING het volgende:
[..]
Zonder kruiden.
Altijd met knoflooksaus
Knoflooksaus
Knoflook
Natuuuurlijk wel, of is dat alleen voor de fijnproever?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:59 schreef STING het volgende:
[..]
Proef je toch niets meer van met de knoflooksaus![]()
Gaat goed met het afvallen dus?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ontbijten met Doner pizza en red bull
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:58 schreef rival het volgende:
[..]
je kaapt een topic.. en dan kom je met zo'n ShitTT op de proppen?
Dat is wellicht alleen voor de mensen die hem heel karig in de knoflooksaus dippenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Natuuuurlijk wel, of is dat alleen voor de fijnproever?
Dat staat even op een laag pitje nu ik in een huis zit waar ik wanhopig probeer een verslag te maken terwijl ik geen koelkast of gasfornuis heb.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Gaat goed met het afvallen dus?
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Gaat goed met het afvallen dus?
Geen koelkast en geen gasfornuis? Aaw!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat staat even op een laag pitje nu ik in een huis zit waar ik wanhopig probeer een verslag te maken terwijl ik geen koelkast of gasfornuis heb.
Zit nog in mijn oude huis, Koelkast en gasfornuis staan in het nieuwe.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Geen koelkast en geen gasfornuis? Aaw!
Verder wel een leuk plekje?
Knoflooksaus is wel awesome. Met bbq maken we altijd onze eigen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:00 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is wellicht alleen voor de mensen die hem heel karig in de knoflooksaus dippen
Boeiah, ik droomde eerst over seks en daarna over een zielige kip die ik moest redden.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:02 schreef Macrador het volgende:
Verdorie zeg ik droomde net over moordmysteries en ik geraakte maar niet uit mijn droom.
zat netjes de 5 minuten af te wachten... ze zouden je moeten straffen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan kijk je onze hulpzame lieve modje Tamashii aan en verzin je een betere
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:06 schreef rival het volgende:
[..]
zat netjes de 5 minuten af te wachten... ze zouden je moeten straffen.
Oooh, vandaar. Ik ben benieuwd! Las ergens dat je een balkonnetje hebt? Tof!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zit nog in mijn oude huis, Koelkast en gasfornuis staan in het nieuwe.
Maar het wordt daar wel leuk, ja.
Ik eindigde met een vrouw die me opwachtte in een geheime kamer om me te vermoorden, maar eerst deed alsof ze me wilde helpen de moordenaar te vinden.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Boeiah, ik droomde eerst over seks en daarna over een zielige kip die ik moest redden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |