lolquote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:58 schreef Virtuoos het volgende:
Bij mij was ie wel gewoon mee, super relaxed. Beetje over en weer van 'En hoe is 't nou met je zoon? Studeert ie nog daar-en-daar?'
-'Mwoahh, studeren, studeren, volgens mij staat ie vaker op z'n werk dan dat ie in de klas zit, woeahaha'
Voor je 't weet ben je gezellig aan het meepraten en heb je amper door dat je tijdens het spitsuur door Leiden heen rijdt.
Haha, ongeveer ja.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:02 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
half uur examen 1,5km afgelegd...
Valt wel mee hoor. Zo'n examinator weet exact de weg en zal dus zoveel mogelijk de knelpunten vermijden. Dan kom je in een half uur best ver in Leiden. Op zo'n route kan zo'n man precies zien hoever jij de auto onder controle hebt. Je moet in zo'n centrum 1001 handelingen verrichten. Daar ziet hij meer aan dan jou een kwartier lang over de autosnelweg te laten rijden.quote:
Geintje manquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:08 schreef pqrstuvw het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Zo'n examinator weet exact de weg en zal dus zoveel mogelijk de knelpunten vermijden. Dan kom je in een half uur best ver in Leiden. Op zo'n route kan zo'n man precies zien hoever jij de auto onder controle hebt. Je moet in zo'n centrum 1001 handelingen verrichten. Daar ziet hij meer aan dan jou een kwartier lang over de autosnelweg te laten rijden.
Maar met de eerstvolgende straat rechts bedoelen ze dan ook de eerstvolgende straat rechts waar je in zou mogen. Net zoals rij maar via de kortst mogelijk route naar dorp X je niet door de weilanden moet gaan raggen (om maar even te chargeren...).quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vreemd want mijn instructeur en examinator gaven aan mij nooit bewust een weg in te laten slaan waar ik niet in zou mogen draaien.
Klopt. Het is als een schoolexamen waar je goed moet lezen. In dit geval moet je goed luisteren.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:13 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Maar met de eerstvolgende straat rechts bedoelen ze dan ook de eerstvolgende straat rechts waar je in zou mogen. Net zoals rij maar via de kortst mogelijk route naar dorp X je niet door de weilanden moet gaan raggen (om maar even te chargeren...).
Tja aan de andere kant vind ik het ook weer een beetje doorgestoken kaart. Ik heb met mijn instructeur zo vaak de routes gereden die de examinator ook nam dat ik gewoon wist bij welke straat hij het zou kunnen vragen... Net zoals invoegen op een specifieke weg. Het was gewoon exact de route die wij het 5 keer meer dan de rest hebben gereden...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:16 schreef pqrstuvw het volgende:
[..]
Klopt. Het is als een schoolexamen waar je goed moet lezen. In dit geval moet je goed luisteren.
Maar....het is wel ietsiepietsie gemeen van zo'n man. De kandidaat is gefocust op rijden en niet op goed luisteren. Dan kun je dus echt zakken door zo'n soort examinator.
Dat is ook een voordeel dat je instructeur al een tijdje op de hoogte is welke examinator je krijgt. Je lest dan op je vermoede examenroute. Een instinkertje moet ook kunnen, het is toch een test om te zien of je je verkeersregels paraat hebt. Het gaat tenslotte uiteindelijk om de verkeersveiligheid, niet alleen voor jezelf maar ook voor andere weggebruikers. Meestal krijg je nog wel de kans een foutje goed te maken. Dan krijg je een soortgelijke kans er dit keer niet in te trappen. Een ingreep van de examinator (stuur omgooien of remmen) is altijd gezakt.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:18 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Tja aan de andere kant vind ik het ook weer een beetje doorgestoken kaart. Ik heb met mijn instructeur zo vaak de routes gereden die de examinator ook nam dat ik gewoon wist bij welke straat hij het zou kunnen vragen... Net zoals invoegen op een specifieke weg. Het was gewoon exact de route die wij het 5 keer meer dan de rest hebben gereden...
Volgens mij is dat helemaal niet zo.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:24 schreef pqrstuvw het volgende:
[..]
Dat is ook een voordeel dat je instructeur al een tijdje op de hoogte is welke examinator je krijgt.
Bij mij was dat ook zo. 5 min van te voren wist mijn rijinstructeur te vertellen of het een chille examinator was of niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:10 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Volgens mij is dat helemaal niet zo.
Bij mij toen niet in ieder geval, iedereen zag ter plekke pas, 5 min van tevoren op een formulier wie je als examinator kreeg. Ook de instructeurs.
Precies, met de tussentijdsetoets had ik schijnbaar de ergste die je maar kon hebbenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bij mij was dat ook zo. 5 min van te voren wist mijn rijinstructeur te vertellen of het een chille examinator was of niet.
Ah op die manier, ja die kwam wel voorbij ja.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:13 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Maar met de eerstvolgende straat rechts bedoelen ze dan ook de eerstvolgende straat rechts waar je in zou mogen. Net zoals rij maar via de kortst mogelijk route naar dorp X je niet door de weilanden moet gaan raggen (om maar even te chargeren...).
Zit een heel verhaal achter.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:56 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Als je 5x examen doet en 5x zakt denk ik eigenlijk niet dat een instructeur erbij nog verschil gaat maken.
Als je goed kunt rijden was je al geslaagd.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:37 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Zit een heel verhaal achter.
Ik kan hartstikke goed rijden punt. Wellicht was het nog iets te vroeg...
De volgende keer ga ik in ieder geval mijn verhaal vertellen en dat ik om werk te kunnen krijgen echt een rijbewijs nodig heb (woon in klein dorpje, geen werk hierzo).
Wat? Je denkt dat je dan wel je rijbewijs zomaar even krijgt, dat ze denken 'ach wat zielig dat ze anders geen werk kan vinden'?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:37 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
De volgende keer ga ik in ieder geval mijn verhaal vertellen en dat ik om werk te kunnen krijgen echt een rijbewijs nodig heb (woon in klein dorpje, geen werk hierzo).
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:37 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
LOL je bent 5x gezakt en dan durf je met droge ogen te beweren dat je goed kunt rijdenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:37 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Nou, ik zal bijten, vertel, waar ligt het aan?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:37 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |